Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

752 berichten • Pagina 31 van 38

Slimpie Hugo
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2205
Lid geworden op:
za 10 nov 2012, 22:06

Re: De Gouden Kooi 2013 - 10.2 online!

Op 15 april (p24) schreef ik dit:
Slimpie Hugo schreef:
Mikese schreef: Oh jezus, wat ben jij oplettend vandaag zeg! Eerst die grote fout in het Lost in the Jungle topic en nu weer hier! Om de 1 of andere reden ben ik Elza nog niet vergeten volgens mij..
Natuurlijk ben ik oplettend! Ik let echt wel op mijn karakters. (A)
Ookal is de een dood, en de ander weg. :sweatdrop


Zoë is Dave? :?
Ik twijfel, hoor. :P Ik denk dat Dave Rory is. Geen idee waarom. :P
Dus ik had het goed! :swing xD :sweatdrop

Jammer dat Rory eruit ligt. :(
Gebruikersavatar
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
za 16 okt 2010, 22:56

Re: De Gouden Kooi 2013 - ELIMINATIERONDE

Morgen weer een nieuwe up! Voelen jullie al dat de finale er aan zit te komen?
Welke drie miljonairs zie je graag als finalist en wie moet er dus naar huis?

Afbeelding

Deze week zal Zoë haarzelf een metamorfose geven, Katie komt als gastspeler terug in de villa er komen scheurtjes in de relatie tussen Steven en Louise. Mis het niet!
Afbeelding
Gebruikersavatar
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
za 16 okt 2010, 22:56

Re: De Gouden Kooi 2013 - ELIMINATIERONDE

Aflevering 1
Week 13

Afbeelding
Het was erg rustig in de grote villa nu er nog maar vier miljonairs in het spel waren. Niemand voelde echt druk om met elkaar op te trekken of vriendjes voor zich te winnen, want het enige wat nu telde was in de finale komen. Steven en Sarah waren al vroeg naar het zwembad vertrokken en Zoë vertelde Louise tijdens het ontbijt dat ze haarzelf ging spraytannen vandaag. Louise besloot mee te gaan. 'Is er iets aan de hand of zo?' vroeg Zoë nieuwsgierig. 'Je kijkt zo chagerijnig.' Louise schudde haar hoofd en probeerde het onderwerp te veranderen. 'Zeg, zo'n spraytan, duurt dat lang?' 'Paar minuutjes,' antwoordde Zoë. 'Gaat het soms over Steven en Sarah?' Even was het stil. Louise zuchtte. 'Het is gewoon dat Steven haar nooit vertrouwde en ze altijd elkaars tegenpolen waren, ik snap niet goed waarom ze nu zoveel met elkaar optrekken. Steven lijkt veranderd..' 'Til er niet zo zwaar aan, meid. Hij vermaakt zich gewoon met haar, als je maar met één persoon optrekt wordt het ook zo saai.'

Afbeelding
'Genieten..' zei Steven met een grote lach op zijn gezicht. 'Dit is zoals het spel bedoeld is. Genieten van een miljonairsleven en vervolgens als miljonair de villa uitlopen.' Sarah lachte. 'Dat moeten we nog zien, Steven!' Beiden lachten ze hard terwijl hun lichamen omringd en verwend werden door de bubbels. 'Steven, kan ik je even spreken?' riep Louise. 'Nu? Euh.. natuurlijk.'

Afbeelding
Ze liepen samen naar het terras. 'Wat is er aan de hand?' 'Ik.. ik wil gewoon weten of je nog onthoud dat wij samen in de villa zouden belanden.' Steven lachte. 'Tuurlijk! Dat plan laat ik niet zomaar vallen.' 'En Sarah..?' 'Wat is er met haar?' 'Nou, je trekt zoveel met haar op, ik vroeg me af of ik.. zeg maar..'

Afbeelding
'Louise! Oh mijn god, je bent gewoon hartstikke jaloers. Dacht je dat ik jou ging laten vallen voor Sarah? Heb ik me zo in jou vergist?'

Afbeelding
Zoë legde haar stijltang weg en pakte de bus haarlak. Ze spoot overal op haar haar een beetje totdat ze tevreden was. 'Perfect, schoonheid,' zei ze tegen haarzelf en ze opende de badkamerdeur. Louise kwam net de trap op lopen met tranen in haar ogen. 'Louise? Alles goed?' Ze schudde haar hoofd. 'Kom even mee naar mijn kamer,' zei Zoë die zich ontfermde over Louise.

Afbeelding
'Wat is er gebeurd?' 'Steven zegt dat hij zich vergist heeft in mij. Dat ik jaloers ben, omdat hij zoveel met Sarah optrekt.' Zoë krabte aan haar hoofd. 'Ergens ben je dat toch ook een beetje?' zei ze voorzichtig. 'Ja, maar ik moet toch weten waar ik aan toe ben?' snikte Louise. 'Wat nou als Sarah en ik de minste stemmen van het publiek krijgen. Wie kiest hij dan? Ik wil zekerheid, is dat heel gek in deze fase van het spel?' Zoë sloeg haar arm om Louise heen. 'Het komt wel goed, na twaalf weken in deze krankzinnige villa als vrienden door te gaan overleeft jullie vriendschap dit ook wel.'
Afbeelding
Gebruikersavatar
BabyBrowny
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1844
Lid geworden op:
za 28 jul 2012, 20:45

Re: De Gouden Kooi 2013 - 13.1 online!

Ahw, ik vind het wel zielig voor Louise. Ik vind dat Steven ook wel een beetje had kunnen inschatten dat Louise daardoor onzeker kan worden, maar hijzelf heeft ook wel een punt...
En leuk dat Katie terug komt, maar ik vind nog steeds dat het Levi had moeten zijn :s

Wel een leuke up :D
Gebruikersavatar
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
za 16 okt 2010, 22:56

Re: De Gouden Kooi 2013 - 13.1 online!

Morgen in de Gouden Kooi:

Jullie keuze viel op Katie, dus zal zij terugkeren in de Gouden Kooi als gastspeler. Ik denk dat jullie geen spijt zullen hebben, want Katie brengt een positieve vibe mee, de spanning verdwijnt en het feest gaat los! Een beetje te los misschien..

Als je nog niet gestemd hebt op de poll, doe het nog snel! Want de poll sluit waarschijnlijk op woensdag!
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie