Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

752 berichten • Pagina 29 van 38

Gebruikersavatar
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
za 16 okt 2010, 22:56

Re: De Gouden Kooi 2013 - IS BACK

Aflevering 2
Week 12

Afbeelding
Steven, Louise en Rory hadden besloten om een bioscoopavondje te plannen in de nieuwe kamer van de villa. Het was erg gezellig, maar Louise leek juist afwezig. Ze zag een heel andere kant van Rory. Rory wilde Steven verraden, omdat hij bang was dat Steven er anders zeker met de winst vandoor zou gaan in de finale. Louise begreep niet dat Rory zo was en vooral niet dat hij nu gezellig met Steven kon kletsen en grappen kon maken nu hij dit plan had.

Afbeelding
Beneden was het stil, veel te stil. Alleen Zoë en Sarah waren beneden, maar ze spraken geen woord met elkaar. Zoë had de hoop opgegeven dat zij en Sarah vriendinnen konden worden en deed dus ook geen moeite meer, tot grote irritatie van Sarah.

Afbeelding
'Ik moet even naar het toilet, zo terug,' zei Steven en hij stond op. 'Is er iets aan de hand?' vroeg Rory toen Steven weg was. 'Zeker,' antwoordde ze. Rory keek haar vragend aan. 'Ik doe niet mee met je smerige plannetje.' 'Nieuwe tactiek bedoel je? Louise we moeten wel! Anders kunnen we net zo goed gelijk onze koffers pakken en vertrekken, Steven wint de finale.' 'Dat zullen we nog wel eens zien, Rory, ik blijf bij het plan. Never change a winning team.'

Afbeelding
Zoë liep door de kamer. Ze wist dat iedereen boven was, op Sarah na. Sarah liep achter haar. 'Hé, snol, op zoek naar een bezette man om af te pakken?' Zoë draaide zich om.

Afbeelding
'Niet te dicht bij me, alsjeblieft,' zei Sarah als een echte diva. 'Ik wil nog geen huidschilfer van jouw lichaam in mijn buurt hebben.' 'Doe niet zo snobberig, Sarah! Ik kon er niets aan doen dat Jack mij wilde, misschien was het wel je eigen schuld!' 'Mijn schuld? Ik lag niet bovenop hem!' 'Jij kon hem niet geven wat ik hem wel kon geven.'

Afbeelding
'Laat me niet lachen! Jack was dronken en ik was niet in de buurt, anders had hij zeker voor mij gekozen.' 'Misschien had hij genoeg van je schijnheilige hoofd en wat heb je voor raar indianenjurkje aan? Misschien had dat er mee te maken?' Sarah schrok van de beledigende opmerking over haar outfit. Niemand had ooit kritiek gehad op een outfit van haar. 'Indianenjurkje? Hoe durf je!'
Afbeelding
Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6010
Lid geworden op:
za 06 aug 2011, 21:40

Re: De Gouden Kooi 2013 - IS BACK

Oeh, je hebt ons in ieder geval al lekker gemaakt met deze update! :swing
GO Louise! Ik ben nu voor jou! #TeamLouise #TeamSteven
Ik ben benieuwd hoeveel scheuren Sarah in d'r jurkje krijgt de volgende update, en of niet al het haar uit Zoe's hoofd word getrokken!
Wel vervelend voor je, al die technische problemen :(

Ik ben benieuwd naar de volgende update! :D
Gebruikersavatar
lopter12
Mest analist Mest analist
Berichten:
533
Lid geworden op:
ma 27 aug 2012, 18:33

Re: De Gouden Kooi 2013 - IS BACK

Ik hoop dat zoë Sarah neerslaat,ik haat Sarah ze is tegen Steven en Louise dus ZOË!!!!
Maar is zoë nou slecht??? Ik denk goed ??? XD

#teamlouise #teamsteven #teamzoë
Afbeelding
Keep calm and say sims
Gebruikersavatar
Rosa
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
256
Lid geworden op:
za 17 sep 2011, 20:32

Re: De Gouden Kooi 2013 - IS BACK

Maar als fysiek geweld verboden is in de Gouden Kooi en ze gaan tegen deze regel in, komt er dan een maatregel? Of een soort van straf? Of nog erger: gediskwalificeerd? :scared
Gebruikersavatar
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
za 16 okt 2010, 22:56

Re: De Gouden Kooi 2013 - IS BACK

Haha leuke reacties! Ik kan nu natuurlijk moeilijk ontkennen dat het geen gevecht wordt! :)
Grappig trouwens dat Rory heeeeelemaal onderaan staat nu in de publiekspoll, had gedacht dat jullie hem nu nóg leuker gingen vinden! :(
Afbeelding
Gebruikersavatar
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
za 16 okt 2010, 22:56

Re: De Gouden Kooi 2013 - IS BACK

Aflevering 3
Week 12

Afbeelding
Het bloed van beide kandidates kookte nu en ze wilden elkaar aanvliegen. Sarah was eerder en voor Zoë het door had werd ze naar de vloer gedrukt. Sarah zat op haar en trok aan haar haar en Zoë probeerde Sarah's haar te grijpen.

Afbeelding
Zoë vocht terug en zette haar nagels in Sarah's gezicht en arm, terwijl ze een harde klap op haar schouder voelde en gekrab van Sarah's nagels. Ondertussen klonken er een paar gillen en gekreun, maar bovenal scheldwoorden.

Afbeelding
Het gevecht hield niet op en het leek er ook niet op dat één van de twee van plan was te stoppen totdat de ander uitgeschakeld was. Opeens klonk de Stem door het huis. 'Sarah en Zoë, jullie worden nu verzocht elkaar los te laten, anders zullen jullie beiden gediskwalificeerd worden.' 'Dit is het niet waard, Sarah,' zei Zoë en ze probeerde Sarah weg te drukken en na enkele seconden stonden ze uitgeput voor elkaar.

Afbeelding
Even later had Sarah plaats genomen in de bank in de woonkamer en Rory had Zoë mee naar boven genomen. 'Wat is er in godsnaam gebeurd?' vroeg Steven die meer onder de indruk leek dan Sarah. 'We kregen ruzie en voor ik het wist moest ik haar grijpen, het werd helemaal zwart voor m'n ogen. Ik dook zo op haar, maar als haar niet eerst gegrepen had, had zij mij aangevallen, Steven, geloof me. God, wat zou ik het graag nog een keer doen en dan totdat er niets van haar over is!'

Afbeelding
Zoë leek in eerste instantie erg onder de indruk, totdat Rory haar vertelde dat fysiek geweld ten strengste verboden was in de villa en dat één van de twee wel eens naar huis gestuurd kon worden. 'Sarah dus!' riep Zoë blij. 'Zij begon, dat is te zien op de camera! Sarah is weggespeeld!' Rory lachte. 'Zo gemakkelijk zal het wel niet gaan.'

Afbeelding
Louise irriteerde zich mateloos aan Zoë, als sinds ze de villa betreden had. Maar de nieuwe Rory vond ze nog erger. Hoe hij daar zat met dat kreng, zou hij met haar ook afspraken gemaakt hebben? Louise vertrouwde hem in ieder geval niet meer.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
za 16 okt 2010, 22:56

Re: De Gouden Kooi 2013 - IS BACK

Dank jullie! Wat vinden jullie eigenlijk? Moet één van de twee weggestuurd worden? En wie? Of allebei? Of geen een?
Ik ga nu de forumleden een mail sturen, want het is tijd voor de eliminatie!
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie