Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

752 berichten • Pagina 19 van 38

Gebruikersavatar
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
za 16 okt 2010, 22:56

Re: De Gouden Kooi 2013 - Eliminatieronde online!

Aflevering 1
Week 9

Afbeelding
Het was een zonnige ochtend en met slechts zes miljonairs in de villa leek het ook een stuk rustiger dan daarvoor. 'Euh, Rory, ik moet je iets vertellen,' begon Elza. 'Wat is er met je, meisje?' vroeg Rory nieuwsgierig. 'Ik.. ik heb een blocker op je ingezet.' Rory keek haar verbaasd aan. Elza was ontzettend nerveus voor wat hij zou gaan zeggen, ze was zo bang dat hij boos zou worden. 'Het moest wel, ik wil winnen en jij lijkt iedereen in het spel te willen houden. Het was niet gemakkelijk voor me om te doen, hoor, maar ik voelde dat het moest, begrijp je dat?' Rory kreeg een glimlachje op zijn grote gezicht. 'Jij bent nogal gevaarlijk in dit spelletje, Elza, de underdog noemen ze dat ook wel.'

Afbeelding
'Daarom vind ik je zo leuk,' vervolgde Rory. 'Kom eens hier en geef deze grote man een knuffel,' grapte hij. Elza stond op, maar in plaats van een knuffel gaf ze een kus op Rory's mond.

Afbeelding
'Ik weet het niet, hoor, Sarah, ik voel me totaal niet beter nu Catherine weg is. Eigenlijk voel ik me juist slechter, schuldig zelfs.' Sarah zuchtte. 'Hoe schuldig voel je je straks als je met een miljoen op de stoep staat? Kijk, Kate, het is keuzes maken in het leven, jij kan iedereen hier doodleuk in het spel houden, maar dan zijn we straks zo ver dat we één voor één naar het verzorgingstehuis worden afgevoerd en dan wint niemand het geld, wil je dat soms?'

Afbeelding
Louise en Steven waren na het ontbijt blijven zitten in de eetkamer. 'Katie is nu wel dikke maatjes met Sarah, zeg..' begon Louise. 'Ik had niet verwacht dat ze Catherine eruit zou stemmen,' antwoordde Steven. 'Ze is gevaarlijk, we moeten voor haar oppassen, Lou. Sowieso moeten we dit spelletje nu maar eens echt gaan spelen. Dus wat doen we? Jij, ik en.. hebben we een bondgenoot nodig?' 'Als die zich aandient..' zei Louise hardop denkend. 'Met z'n tweeën kunnen we dit best spelen, Stef, en winnen zelfs. Maar een derde bondgenoot zou niet verkeerd zijn.' Steven knikte. 'Ging jij niet sporten met Elza,' vroeg Steven opeens.

Afbeelding
'Ik ben eruit, Stem,' zei Rory. 'Ik ga een klein feestje geven en wel een housewarming. Ik wil m'n oma en m'n broertje uitnodigen. Morgenavond komen ze langs, het wordt beregezellig!' 'Goed, Rory, ik schrijf je contactpunten af en zal zorgen dat je familie er morgen is. Veel plezier.'

Afbeelding
Op haar hakken snelde Louise zich naar de fitnessruimte waar ze tot haar verbazing zag dat Elza ook niet in sportkleren stond. 'Sorry dat ik laat ben, maar gaan we vandaag met hakken op de loopband?' vroeg Louise toen ze keek naar de schoenen van haar en Elza. 'Nou, euh.. ik weet het niet, ik ben een beetje in de war,' zei Elza afwezig. 'Oh? Wat is er aan de hand.' 'Rory.' 'Rory is aan de hand?' Het was stil. 'Oh Lord! Elza, heb je wat met Rory gedaan?' Elza knikte zenuwachtig. 'Gezoend..' Daarna begon ze te giechelen en ook Louise kon het niet inhouden.

Afbeelding
Steven zat te genieten van het zonnetje. Hij keek naar de poort. Hij voelde nog niet de behoefte om weer de buitenwereld in te gaan, hij genoot hier wel. Tot nu toe ook nog zonder Levi, ookal miste hij hem wel. Hij had al een aantal fietsen en wandelaars langs zien komen en ook een enkele auto, maar nu kwam er wel een hele speciale langs. Een limousine! Dat kon maar één ding betekenen.

Afbeelding
Er stapte iemand uit en hij liep op de poort af. 'Nee, toch,' fluisterde Steven. Dit moest de nieuwe miljonair zijn. Wat een hunk leek hij zo van veraf!

Afbeelding
En Steven had gelijk.. De poorten openden zich voor de onbekende jongen, de nieuwe miljonair. De vervanger van Levi had de Kooi betreden!
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie