Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

752 berichten • Pagina 9 van 38

Gebruikersavatar
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
za 16 okt 2010, 22:56

Re: De Gouden Kooi 2013 - Aflevering 5.1 online

Dank jullie, dank jullie!
Zo snel mogelijk ga ik er verder aan werken en de poll komt als Catherine echt in de villa is.
Dinsdagavond sluit de poll al, dus het zou zo maar kunnen zijn dat je straks slechts 2 dagen hebt om te stemmen.
Leuk dat jullie zo nieuwsgierig zijn naar de nieuwe miljonaire. :)
Afbeelding
Gebruikersavatar
GoldenQueen
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
110
Lid geworden op:
di 21 aug 2012, 14:58

Re: De Gouden Kooi 2013 - Aflevering 5.1 online

Ik ben erg benieuwd naar die Catherine, hoewel ze mij ook niet één van de aardigste personen ter wereld lijkt. Maar goed, ik denk dat we maar moeten afwachten hoe ze is. Je kunt beter niet te veel op iemands uiterlijk afgaan ;)
Ik weet mijn keuzes ook al! Trouwe volgeling van #TeamRory, #TeamLevi en #TeamElza.
AfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
za 16 okt 2010, 22:56

Re: De Gouden Kooi 2013 - Aflevering 5.1 online

Aflevering 2
Week 5

Afbeelding
Al snel stonden alle miljonairs klaar om de nieuwe miljonaire binnen te zien komen. De poorten openden zich en een gedaante in een donkerrood jurkje stapte naar binnen. Toen de poorten zich sloten wisten de miljonairs het, dit was hun nieuwe concurrente, ook zij had nu haar vrijheid opgegeven om dit spel te spelen.

Afbeelding
Vol spanning wachtten de miljonairs. Wat voor een persoon zou het zijn? Voor wie zou ze voordelen opleveren en voor wie zou de komst van deze dame een ware hel kunnen betekenen?

Afbeelding
Ze stapte de trappen op. Ook door deze dame ging van alles heen, maar wat?

Afbeelding
Ze stapte op de miljonairs af. 'Hee,' zei ze een beetje verlegen. Iedereen groette terug. Ze stelde zich eerst voor aan Katie. 'Hee Keet,' zei ze, 'Ik ben Catherine, Catherine Bakker.' 'Euh, ja, Katie,' antwoordde Katie. Dit was een rare situatie, ze had het meisje nog nooit eerder gezien, maar zij wist haar naam. Natuurlijk omdat de miljonairs al lang bekend waren door hun deelname aan het programma, maar toch.. het was raar. Ook stelde Catherine zich netjes voor aan de andere miljonairs en er was nog geen voorkeur van Catherine te merken aan de manier waarop ze zich voorstelde. 'Laten we naar binnen gaan,' stelde Sarah voor.

Afbeelding
'Catherine nam plaats op de rode stoel,' zoals haar voor de tijd was verteld. Even was het stil totdat de Stem begon te praten. 'Welkom Catherine,' zei hij. 'Welkom in de Gouden Kooi. Je hebt zojuist je acht tegenstanders ontmoet. Misschien ken je ze al, misschien is dit de eerste keer dat je ze ziet. Miljonairs, dit is dus Catherine en zij is de vervangster van Suzy. Vandaar dat zij ook in de kamer van Suzy plaats zal nemen. Jouw taak is nu om je medemiljonairs te gaan ranken en contactpunten uit te delen, Catherine. Succes.'

Afbeelding
'Ok,' antwoordde ze enthousiast waarbij ze in haar handen klapte. Sarah tilde haar wenkbrauw iets op. Er was iets raars aan dit meisje, vond ze. 'De miljonair waarmee jij de beste band denkt te kunnen krijgen, die je het aardigst vindt, de contactpunten het meest gunt of wellicht een strategische zet mee wilt maken geef je 150 contactpunten. Wie is de miljonair die deze krijgt?' 'Ik houd van eerlijkheid, oprechtheid en zeggen wat je denkt,' zei Catherine waarna ze een zenuwachtig lachje maakte waarbij Sarahs wenkbrauw nog iets verder omhoog ging. 'Ik denk dat ik het daarom het best zou kunnen vinden met Louise die van mij dan ook 150 contactpunten krijgt.' 'Dankjewel, ik ben blij dat je me zo inschat, je hebt het ook helemaal bij het rechte eind,' antwoordde Louise.

'Ook mag jij een kandidaat nu 125 contactpunten gaan geven. Voor wij zijn deze?' 'Deze zijn voor iemand die me erg leuk lijkt en ik vind haar stijl fantastisch! Misschien mag ik een keer een jurkje van je lenen, Katie?' Katie lachte. 'Dankjewel, zeg, alleen als ik die van jou ook een keer mag lenen,' zei ze vrolijk. 'Nou, tuurlijk mag dat, maar donkerrood met jouw haarkleur, weet je misschien vloekt dat? Of misschien wel niet, het ligt eraan, zullen we even proberen anders of nee, dat doen we even niet, hè? Misschien later, heb je misschien, ach laat maar.' De monden van een aantal miljonairs vielen open. Was dit mens wel goed snik? Puur zenuwen, dacht Katie.

'Catherine, aan wie wil jij 100 contactpunten schenken?' 'Steven, die geef ik aan jou, ik vind je zo leuk. Je bent lekker jezelf en je bent zo lief voor iedereen, maar toch speel je ook het spel wel weer. En jij en Levi, jullie zijn zo cute! Levi, daarom krijg jij ook mijn 75 contactpunten.' 'Dankjewel,' zeiden ze beiden tegelijk.

'Ok, je hebt twee kandidaten in één gedaan,' zei de Stem die ook een beetje in de war was door Catherine. Dan mag je nu vertellen wie 50 contactpunten krijgt.' 'Rapapapapam! Rapapapapam!' zei Catherine die zelf tromgeroffel probeerde na te bootsen. 'Ze zijn voor Mr. Hotdog!' 'Wie?' vroeg Sarah verbijsterd. Elza lachte zich helemaal dood. Wat een raar mens was dit zeg! 'Ze bedoelt Rory natuurlijk, wie anders!' zei Elza lachend. 'Juist!' riep Catherine en ze wees naar Elza die meteen stil was. 'En dat goede antwoord levert jou 25 contactpunten op!' 'Oh, nou, dankjewel, zeg,' zei Elza.

'Catherine, duidelijk zijn Lars en Sarah jouw twee minst favoriete miljonairs. Je hebt slechts 10 contactpunten over, de ander krijgt niets. Wie krijgt deze 10 en wie krijgt er geen?' 'Nou, om te beginnen vind ik jullie allebei zó saai en oppervlakkig. Weet je, wat voegen jullie nu toe? Lars is nog leuk, omdat hij een beetje aanpapt met Katie, maar Sarah je bent echt zo'n stereotype modelletje. Knap, dat zeker, maar zo arrogant, interesseloos, humorloos, ik vind het knap dat ze het hier met je uithouden,' zei ze lachend. Tegelijkertijd schrok ze ook wel een beetje van wat ze allemaal zei. Ze wilde geen van beiden beledigen, maar ze was zo bezig met haar gedachten eruit te gooien dat ze iets te ver ging. 'Dus euh.. 10 voor Lars en voor jou niets, Sarah, sorry,' zei ze voorzichtig. 'Geeft niets, meid,' zei Sarah lief. 'Iemand moet die 0 contactpunten krijgen.'

'Bij deze dan, Catherine, welkom in de Gouden Kooi. Vanavond zal er een feestje voor jullie zijn. Het is een Sensation Pink feestje, wat inhoudt dat jullie roze kleuren moeten dragen.' 'Oh bah,' zei Catherine. 'Bedank daarvoor het publiek maar,' antwoordde de Stem. 'Bedankt, zeg, publiek,' zei Catherine boos in de camera.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
za 16 okt 2010, 22:56

Re: De Gouden Kooi 2013 - Aflevering 5.2 online

Oh, dankjewel, Dave! :)

Ja, deze week maar twee stemmen, vorige week mochten jullie er voor 1 keertje drie kiezen haha.
De poll is slechts 48 uur geopend ongeveer. Dinsdagavond gaat hij alweer dicht!

EDIT: Wauwie, 14 stemmen al! Alleen Lars, Rory en Louise blijven een beetje achter wat stemmen betreft. Waar zijn hun fans?! ;)
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie