Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

196 berichten • Pagina 4 van 10

Gebruikersavatar
Guppie
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1944
Lid geworden op:
ma 09 jul 2012, 16:54

Re: De Sims 3 draait door! aflevering 3

Oei, ik blijk vandaag een buurtbarbeque te hebben. Heb dus weinig tijd voor de up. Hier komt zometeen deel een van aflevering 4, en daarna (waarschijnlijk morgen) deel 2.

Aflevering 4! (deel 1)

Afbeelding

'Beste kijkers, welkom bij de vierde aflevering van Sunlit Tides!'

Afbeelding

'Momenteel zijn we nogal aan het vakantie vieren...'

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

'Helaas is zometeen ook onze vakantie voorbij. Dan vliegen we over naar Appaloosa Plains voor deel 2 van aflevering 4!'
'Zeg Tom-'
'Ja, Lara?'
'Heb je Leonie al voorgesteld?'
'Oooh, nee! Even vergeten! Sorry beste kijkers!'

Afbeelding

'Hier zie je Leonie, de winnaar van de 'quiz' samen met onze waarzegster kletsen over van alles en nog wat.'
'Ja Tom, maar-'
'Ja Lara, ik weet het. Nu moeten we weer wijken voor de reclame. Beste kijkers, door een eh... noodgedwongen vakantie word het volgende (en eigenlijke) deel van aflevering 4 pas morgen uitgezonden. Het bevat natuurlijk wel wat meer dan hier wat beelden van onze vakantie. Maar eh... De reclame komt en ik moet even kijken of Gijs al wat gevangen heeft. Tot morgen, beste kijkers!'

Lijk je een beetje, Leonie? :sleep
Edit: Over geringe tijd deel 2 van update vier. Helaas werkt photobucket niet mee, voor geen meter. Al een hele tijd kan ik geen foto's uploaden. De update komt wanneer het kan, zo snel mogelijk.
Gebruikersavatar
Guppie
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1944
Lid geworden op:
ma 09 jul 2012, 16:54

Re: De Sims 3 draait door! aflevering 4 (1)

Yeeh! Hij doet het weer! Ik ga eerst de hond uitlaten, en daarna kan ik beginnen aan de up! Er komt ook iets bij over de patch 1.38!

Aflevering 4! (deel 2)

Afbeelding

'Beste kijkers, welkom allemaal bij deel 2 van de vierde aflevering! Ondertussen zijn we geland in Appaloosa Plains, waar onze aflevering nu opgenomen word!'

Afbeelding

'En wie kent Appaloosa Plains nu niet! Deze buurt hoort bij een van de tot nu toe meest begeerde uitbreidingspakket; De sims 3 beestenbende! En die beesten zijn erg op hun plaats hier, en je weet wat ik bedoel als je zelf in Appaloosa Plains woont!'
'Eh... Tom? Wie van de kijkers WOONT er nou in Appaloosa Plains?'
'Oh ja. Je hebt gelijk Leonie! Ik bedoel natuurlijk de sims van onze kijkers! Dan nu de microfoon aan Gijs! Gijs! Waar ben je? Verdorie, je bent aan het woord ja!'
'Ehm... ik denk dat ik weet waar Gijs is!'
'Grrrrr... Het is hem geraden. Hou in ieder geval op om MIJ op beeld te zetten! Die beelden knippen we er zometeen uit!'

Afbeelding

'Ja, beste kijkers! Appaloosa Plains heeft een geweldig waterreservaat met allerlei vissen! De droom van iedere visser!'
'Gijs? Je bent nu aan het woord! We konden je niet vinden!'
'Oh eh... wacht even Leonie! Je geeft me nu een microfoon. Wat moet ik daarmee?'
'Vertel eens iets over dit waterreservaat!'
'Ehm... Oke. Daar gaan we dan! Eh... Beste Kijkers! Dit is het waterreservaat in Appaloosa Plains. Nou ben ik eh... ~kuch!~ zelf niet zo'n visser, maar dit is wel eh... erg mooi. Dan ehm, excuseer me, is het woord nu aan Het Sociaal Konijn. Dan zijn de vissen en ik even alleen.'

Afbeelding

'Ach du... Beste sims, ik ben het Sociaal Konijn. Jullie kennen me nog wel uit de sims 2. Als de behoefte 'sociaal' omlaag was, mocht ik jullie weer vrolijk maken. Wat een klote-job. De meeste sims gingen liever schoppen, slaan, ruzie maken, en al die andere dingen die God verboden heeft, dan gezellig praten. Ik ben zo'n schattig konijntje! In ieder geval, EA besloot tijdens het maken van de sims 3 dat ik er dit keer niet in mocht. Wat was ik blij! Er waren weliswaar nog altijd sims2-spelers, maar het waren er een stuk minder!'
Kraaaak, blaas, geruis en nog meer natuurlawaai.
'Maar toen kwam EA met Showtime op de proppen, ik mocht er weer in. En ze gaven me niet eens een rol als NPC, nee hoor, ik kwam in de vorm van een stom pak en een stom stuk podiumdecoratie.
Tsssk! Mij zien ze niet meer hoor! Ik ga hier lekker genieten van de zon. Goedendag!'

Afbeelding

'Beste kijkers, hier Lara! Wat veel mensen vergeten, is dat ook Appaloosa Plains een schitterend strand heeft! Kijk toch eens, heerlijk zand en een mooie, rustige pier! Ik ga hier even met Marijtje heerlijk genieten! Oh, kijk! Daar komt Het Sociaal Konijn! Nou, wij vermaken ons wel, het is tenslotte gewoon vakantie, vinden wij. Dat iedereen onderhand al werkt en naar school gaat boeit me niks. Sims hebben normaal nooit vakantie, dit word ons toch wel gegund!'

Afbeelding
Afbeelding

'Beste schepselen van het lot! Hier zien we onze toekomst tot en met volgende week woensdag! Vanaf dan neemt iemand anders mijn werk over...

Ram: U heeft geluk. Want nadat u in de sims 2 het sociaal konijn heeft uitgescholden, is hij in de sims 3 niet teruggekomen om wraak te nemen!

Stier: Jij haat rode En roze konijnen...

Tweelingen: Oei, dit is moeilijk! Ik zie geen steek in mijn kristallen bol. Oh wacht even, dit is mist. U en uw tweelingzus word een heks in de sims 3 bovennatuurlijk!

Kreeft: Wel ja. Morgen ga jij weer lekker in het zonnetje liggen. Je bent niet gebakken of gebraden, want de oven is nog steeds stuk. Had je al gehoord dat de reparateur is gebeld?

Leeuw: Grom grom. Een fee lijkt jou een lekker hapje, maar is Moonlight Falls niet een beetje ver van de Sahara? Minstens vijf dagen lopen!

Maagd: Zeg, doe eens niet zo onaardig! Oh wacht, u ziet wel erg groen! Bent u ziek? En wat is dat voor stok? Oh nee! Kwaaaaak! Kwaaak!

Weegschaal: U heeft een missie. In Sunlit Tides is een kappotte oven. Of u hem even wilt repareren.

Schorpioen: Knip knap. Je voelt je nogal eenzaam. Dokter Witjes verwijst u door naar Het Sociaal Konijn.

Boogschutter: Aaah! Een roze achtig ding met grote oren! Schiet hem neer!

Steenbok: pompiedom. Wat zal ik voor jou verzinnen? Oh eh, ik bedoel... Mijn voorspellingen zijn ECHT hoor!

Waterman: Er is 99,99 % kans dat het niet regent bij u in Sunset Valley. Er is 99,99 % kans dat u geen konijnenpak aanheeft.

Vissen: Blub. Appaloosa Plains heeft geweldige wateren om in te zwemmen! Waar wacht je op? Oh, op Moonlight Falls natuurlijk! Welja, als je niet bang bent voor weerwolven...

Dit was het, beste schepselen! Hopelijk is het lot jullie gunstig gezind!'

Afbeelding

'Jaa, achteruit rijden is best leuk!'
'Leonie? Het is nu tijd voor Marijtjes afscheid!'

Afbeelding

'Oke, ik weet het. Niet de beste locatie, maar ik vond het hier best mooi. Oh, wacht even cameraman, u kijkt de verkeerde kant op!'

Afbeelding

'Ja, hier ben ik! Beste kijkers, dit is de laatste keer dat jullie mij zien! Er komt GEEN comeback van mij, ook niet met bovennatuurlijk. En een zeker persoon is hieraan schuldig!'

Afbeelding

'In ieder geval, ik vond het hartstikke leuk hier! Hopelijk krijgen jullie minder last met die nog-altijd-vervelende-Guppie!'

Afbeelding

'Beste kijkers, dit was het weer! Nog even aandacht voor de nieuwste patch:

Afbeelding

Dit zijn volgens mij de spullen die je krijgt. Ik weet niet of dit alles is, en of het allemaal bij patch 1.38 hoort. Die boekenkast lijkt overigens sprekend op die geheime boekenkastdeur uit bovennatuurlijk he! Maar er schijnen ook problemen te zijn met de patch. Daar hebben wij nog niets van gemerkt, maar we hopen dat die snel over zijn! Tot ziens beste kijkers!'

Laatst gewijzigd door Guppie op za 01 sep 2012, 16:42, 3 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Creepyelf
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
100
Lid geworden op:
zo 08 jul 2012, 15:29

Re: De Sims 3 draait door! aflevering 4 (2)

Yeah de oven is nog steeds stuk!!! ik moet miss ook de telefoon saboteren om ervoor te zorgen dat het zo blijft en ik niet opgegeten word! Leuke up
Onze grootste overwinning is niet dat we nooit falen, maar dat we telkens als we struikelen weer opstaan.
Lees mijn eerste dagboek,feedback is altijd welkom:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Guppie
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1944
Lid geworden op:
ma 09 jul 2012, 16:54

Re: De Sims 3 draait door! aflevering 4 (2)

^ Haha! Pas maar op! Wie weet wat er volgende week met telefoons gebeurd... :twisted
Misschien komt er vanavond/morgen nog een mini-aflevering over de patch. Als er problemen zijn, ga ik die vastleggen. Ook ga ik iets doen met design voortaan. (ik heb vandaag die IKEA-gids ontvangen, ik vind het altijd leuk om die door te bladeren!)
Eens kijken wat er nog meer kan.
Gebruikersavatar
Guppie
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1944
Lid geworden op:
ma 09 jul 2012, 16:54

Re: De Sims 3 draait door! aflevering 4 (2)

Dank voor de reacties! :knuffel
Nu heb ik (weer 8-) ) een vraagje:
Ik wil graag de poseplayer installeren, misschien dat ik die ook voor DS3DD kan gebruiken. Maar waar vind ik de nieuwste poseplayer, die het doet met alle uitbreidingen tot nu toe?

v Dank je wel! Ik ga hem nu installeren, daarna kijk ik nog even naar de mini-up, die met 99% kans morgen komt.

Laatst gewijzigd door Guppie op zo 02 sep 2012, 09:20, 2 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: De Sims 3 draait door! aflevering 4 (2)

Wat een ontzettend leuk dagboek zeg, haha! Het is echt leuk en ook super origineel, ik ben echt benieuwd naar de volgende aflevering. :D
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
Guppie
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1944
Lid geworden op:
ma 09 jul 2012, 16:54

Re: De Sims 3 draait door! aflevering 4 (2)

En hier is het dan, deel 3!

Aflevering 4 (deel 3)

Afbeelding

'Beste kijkers, u kijkt naar het derde en laatste deel van aflevering 4! Misschien is het nu een beetje onduidelijk geworden; maar dit is dus het einde van aflevering 4, volgende week vrijdag komt aflevering 5!'

Afbeelding

'Ten eerste was deel 2 niet compleet omdat we het doktersadvies van dokter Witjes misten! Nou dokter Witjes, gaat uw gang!'
'Nee wacht even, dat is in Appaloosa Plains al opgenomen! Als we die beelden gewoon hier in plakken-'
'Nee meneer Witjes, dat is gedoe! Waarom niet nu?'
'Daarom en punt uit! En vooral omdat ik geen zin heb om weer wat te verzinnen, bovendien zijn die beelden perfect!'
'Vooruit dan maar. Eh... Afdeling Techniek? Schakel even over!'

----------------------------------KNIP---------------------------------------------------------

Afbeelding

'Dag beste kijkers, hier dokter Witjes! Vandaag ga ik u weer vertellen hoeveel gevaar u wel niet loopt. Om te beginnen, ik sta hier bij een meertje in Appaloosa Plains. WATER!'

~Even pauze voor het dramatische effect...~

'Levensgevaarlijk, straks, in Jaargetijden gaan alle sims dringen en dringen om maar in het water te zwemmen! Weet u wel hoe slecht dat is voor je huid! Om maar te zwijgen dat er gevaarlijke haaien kunnen zwemmen, er glas op de bodem kan liggen, en je kunt natuurlijk ook verdrinken! Neem een raad van mij aan; en ga niet zwemmen met de sims 3 Jaargetijden, en beperk je contact met water tot de douche.'

-----------------------------------PLAK--------------------------------------------------------

Afbeelding

'Oh, maar dokter Witjes, dat meent u toch niet! Wij kijken uit naar de patch dat je kunt zwemmen, en u verpest ons plezier!'
'Niks mee te maken! Zwemmen is levensgevaarlijk en daarmee basta!'
'Eh, we schakelen snel over naar de vanaf nu wekelijkse DESIGN-DISCUSSIE!'

Afbeelding
Afbeelding
(klik op de afbeelding voor de downloads)

'Beste kijkers, dit is een voorbeeld van design! Design heb je in alle soorten en smaken, en er is-'
'Tom, zullen we dit overlaten aan degenen die er verstand van hebben?'
'Wie dan? Eh, oh ja. Beste kijkers, hier zien we een blog van IKEA-GAMES, het bedrijf dat nu wekelijks het design-onzin in ons programma verzorgt!'

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

'Beste kijkers, dit was dus een preview van ''IKEA-GAMES''. Voortaan zullen zij (uitgebreider) verslag geven over combinaties, goede ideeen, ruimtebesparing, en kunst. We schakelen nu over naar een aanvulling op onze laatste melding van patch 1.38.'

Afbeelding

'Ten eerste zijn er nog wat objecten bij gekomen; Victoriaanse kroonlijsten. Deze kun je aan de muur hangen, en weet ik veel. Je kunt ze aan de muur hangen.'

Afbeelding

'Daarnaast schijnen er problemen zijn met TUINIEREN! Volgens andere simmers blijkt dat om zeep geholpen te zijn. De ene dag is een plant volwassen, dan weer jong etc. Nou heb ik daar niets van gemerkt, zolang had ik de tijd niet. Wanneer het zo is bij jou, en het ligt niet aan corrupte, en door-de-patch-niet-meer-doende-downloads, geen zorgen, Er komt vast een verbetering van EA. En nu vraagt onze waarzegster de aandacht.'

Afbeelding

'Beste kijkers, een ramp! Ik heb vernomen dat Jupiter in het derde huis staat met Maan, terwijl morgen om kwart over drie Mars in conjunctie is met Planet 15523497. Dit betekent dat morgen door een storing de telefoonlijnen van KPN en vodafone uitvallen!'

Afbeelding

‘Beste kijkers, dit was het laatste deel van aflevering 4! Een fijn weekend nog en tot vrijdag!’

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Dat was het!
Even over de volgende aflevering;
Ik probeer Bovennatuurlijk te krijgen. Maar het kan zijn dat ik het nog even niet heb. :cry
Sponsors? Iemand?
Wanneer ik het heb, komt er een review.

Laatst gewijzigd door Guppie op wo 17 okt 2012, 18:12, 2 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Guppie
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1944
Lid geworden op:
ma 09 jul 2012, 16:54

Re: De Sims 3 draait door! aflevering 4 (2)

Ik heb weer een paar leuke quizvraagjes!
Ze zijn ehm... moeilijk, ik kies degene met het mooiste of origineelste antwoord. De winnaar is weer tafelgast in de volgende aflevering (al is het niet zeker of ik dan BN heb).

1. Wat is het verschil tussen een appel en een peer?
2. Noem een kleur onder de tien.
3. Wat is het verschil tussen een nietmachine en een typemachine?
4. Wat is groen en weegt niets?

Dat waren ze! Je hebt twee, drie dagen de tijd.
Hieronder nog een leuke grap;

Er rent op een dag een konijn door het bos. Het konijn komt een koe tegen, die net zijn sigarettendoosje pakte. Het konijn begint te schreeuwen; 'NIET DOEN! Je gaat je leven toch niet vergooien? Kom met mij hardlopen, is veel gezonder!'
Dus de koe gaat samen met het konijn hard lopen. Verderop komen ze een haas tegen. De haas wilde net zijn 8 literfles jenever opdrinken waarop het konijn weer schreeuwt; 'NIET DOEN! Je gaat je leven toch niet vergooien! Kom met mij hardlopen, is veel gezonder.' 'Ja,' zegt de koe, 'ik ben net gestopt met blowen.' Dus de haas laat de fles liggen en gaat mee hardlopen.
Het konijn, de koe en de haas renden verder, totdat ze een vos tegen kwamen. En die wilde net weer van zijn drugsverslaving genieten. Dus het konijn rent op hem af en schreeuwt weer; 'NIET DOEN! Je gaat je leven toch niet vergooien!'
Maar de vos sloeg het konijn neer waarop de haas vroeg; 'Waarom doe je dat?'
'Nou,' zegt de vos, 'telkens als dat konijn een xtc pilletje heeft genomen, probeert hij mij het hele bos rond te laten lopen. '
Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6010
Lid geworden op:
za 06 aug 2011, 21:40

Re: De Sims 3 draait door! aflevering 4 (2)

1. Een appel is lekker, rond en paars. Een peer is blauw, vies en vierkant.
2. 36,5 vind ik een mooie kleur!
3. Een typemachine typt en een nietmachine niet.
4. Volgens mij ben jij een leugenaar.... Je hebt het gewoon over lucht, en lieg je over dat groene :o

En leuke grap!


V Gemeen XD Mag ik verder met raden?? Of is het nu stop...

Laatst gewijzigd door Deetui op zo 02 sep 2012, 21:59, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
nonnieven1
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1078
Lid geworden op:
zo 05 dec 2010, 20:51

Re: De Sims 3 draait door! aflevering 4 (3)

1. Wat is het verschil tussen een appel en een peer?
Een 'apple' is ook een merk-apparaat en een peer niet.
2. Noem een kleur onder de tien.
Lichtblauw
3. Wat is het verschil tussen een nietmachine en een typemachine?
Met een typemachine kun je iemand vermoorden - het naar zn hoofd gooien - en met een nietmachine wordt dat toch lastig..
4. Wat is groen en weegt niets?
Ik zeg lichtgroen ;3

Wel leuk idee zo :) Jammer dat je sims niet van betere kwaliteit is ;o
Afbeelding Afbeelding
Noem me Manon =)
Gebruikersavatar
Guppie
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1944
Lid geworden op:
ma 09 jul 2012, 16:54

Re: De Sims 3 draait door! aflevering 4 (3)

^ Ja, mijn videokaart is nogal oud. Voor sinterklaas wil ik een nieuwe, zodat ik met de hoogste instellingen kan spelen.
Jullie zijn er trouwens bijna, alleen nog de eerste vraag, die kan beter...

Je mag trouwens verder met raden hoor, deetui!

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie