Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

196 berichten • Pagina 1 van 10

Gebruikersavatar
Guppie
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1944
Lid geworden op:
ma 09 jul 2012, 16:54

De Sims 3 draait door!

'Beste kijkers, welkom allemaal bij ''De Sims 3 draait door!''. '

Afbeelding

-Dit is geen verhaal, eerder een dagboek.
-Dit is ook geen dagboek, eerder een blog.
-Dit is ook geen blog, maar eerder gewoon iets vaags.


-Na een serverstoring is het einde van dit verhaal (wat alweer een tijdje geleden was) verdwenen.-


Afleveringen:

Aflevering 1
Aflevering 2
Aflevering 3
Aflevering 4 (deel 1)
Aflevering 4 (deel 2)
Aflevering 4 (deel 3)
Aflevering 5 (deel 1)
Aflevering 5 (deel 2)
Aflevering 6
Aflevering 7
Aflevering 8
Aflevering 9
Aflevering 10
Aflevering 11
Aflevering 12
Aflevering 13
Aflevering 14
Aflevering 15 - verdwenen

Laatst gewijzigd door Guppie op zo 03 feb 2013, 18:57, 80 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Guppie
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1944
Lid geworden op:
ma 09 jul 2012, 16:54

Re: De Sims 3 draait door!

Aflevering 1!

Afbeelding

Afbeelding

'Beste kijkers, welkom bij de eerste aflevering van De Sims 3 draait door! Voor u ziet u vier (nog) onbekende personen; waarom stellen we ons niet gewoon even voor! Ik, de man met het blonde haar en het geweldige uiterlijk ben de presentator, Tom de Mol.'

Afbeelding

Afbeelding

'Dit zijn vaste stamgasten Gijs en Lara! En dan nog een iemand...'

Afbeelding

'Onze tafelgenoot is Ebenezer Clavier, de pianist uit Bridgeport! Bridgeport, de leeglopende stad. Altijd zo trots en groot geweest, en nu in verval! Beste kijkers, weten jullie waar ik het over heb?'
'Ik denk het niet Tom.'
'Mischien over die documentaire over Bridgeport die laatst nog op TV was?'
'Inderdaad, Lara! Daar doel ik op!'

Afbeelding

Afbeelding

'Weten jullie nog dat EA zo enthousiast was over deze buurt? Het zou geweldig zijn, je zou er altijd willen wonen met je sims!'
'Het is alleen zo jammer dat het zo lang duurt voordat hij geladen is...'
'Ja, maar dat is niet eens het enige. Want hoe goed is Bridgeport te combineren met de andere uitbreidingspakketten?'
'Met beestenbende, slecht! Mijn hond was altijd ongelukkig. Er zijn dan ook nergens parken of leuke bossen...'
'Mee eens, Gijs. En bovennatuurlijk gaat het ook niet helemaal worden hier. Het thema magie zie ik niet zo snel tussen de wolkenkrabbers.'

Afbeelding

'En zeg nou zelf, hier wil je je handdoek toch niet neerleggen met de sims 3 jaargetijden? Daar had EA wel aan mogen denken voordat ze zo'n lelijk strand en zulk grauw water creërden.'

Afbeelding

'Volgens mij heb je gelijk, Ebenezer! Nee, tegenwoordig gaat niemand meer naar Bridgeport. Jammer van de unieke wolkenkrabbers, maar aan de andere kant ben je daar ook weer blij mee. Die liften zijn erg traag. Ook op het sterren-eiland zullen weinig sims gaan wonen. Die sterren zijn namelijk hoogst arrogant.'
'Ze praten niet met je...'
'En voordat je het weet ben je zelf ook een ster. Gek word je ervan, een normaal leven leiden word vrijwel onmogelijk zonder dat de sterren je om de oren vliegen. Gelukkig is dat beheersbaar met de sims 3 bovennatuurlijk!'

Afbeelding

'Volgens mij hebben wij nu heel duidelijk gemaakt wat wij van Bridgeport vinden. Overigens, Ebenezer, had jij niet een hele mooie wereld gezien?'
'Ja, ik weet niet waar hij te downloaden is, maar het is in ieder geval erg spectaculair met dat paleis!'
'Ik denk niet dat de kijkers weten waar je het over hebt Ebenezer...'
'Je hebt gelijk Lara, daarom:'

Afbeelding

Klik hier voor het filmpje!

'Welkom bij Château de Saintsage! Een wonderlijk mooi paleis, zo groot dat het geen kavel maar een wereld omvat! Ik zou er wel willen wonen!'
'Het is erg mooi ja, ik weet alleen niet of je het wel kunt downloaden...'
'Ik ook niet Gijs, maar weet je wat? Eigenlijk zou ik er niet willen wonen. Geen rabbitholes, geen werk, geen clubs enzo... Alleen dat paleis en wat huizen.'
'Dat is waar Lara, maar alsnog is het erg geschikt voor een dagboek ofzo. Maar we gaan verder, want de sims 3 draait door! Welkom in Sunlit tides!

Afbeelding

'Dit is het modderbad, dat je samen met de massage-bed als premium-materiaal krijgt bij Sunlit Tides. De wereld zelf is al supermooi, maar dit modderbad maakt het een absolute must-have!'
'Ik kijk nu al uit naar dat modderbad...'
'Dan kun je lang wachten Lara, want wij krijgen Sunlit Tides voorlopig nog niet. We hebben het al druk met sparen voor Bovennatuurlijk en Jaargetijden! Pas over een maand of twee kan onze spaarpot zich misschien 30 euro op de store veroorloven...'
'WAT! Moet ik een maand wachten voor mijn modderbad! Schandalig! Waarom gooit EA opeens zoveel leuke dingen in de winkel... het is niet eerlijk. Als ze nou drie maanden hadden gewacht... Wat niet weet wat niet deert denk ik zo...'
'Maar Lara, nu kunnen wij drie maanden genieten van de screens en verhalen van anderen. Ik hoorde dat de Roma's van Big Mama er op vakantie gingen, en vast nog wel meer!'
'Oh ja, fijne vakantie Roma's! Hopelijk sturen jullie mooie screens!'

Afbeelding

'Dat zal wel lukken denk ik, Gijs! Maar nu heb ik jullie nodig voor de volgende kwestie; De zwart-met-blauwe-achtergronden... De TV denkt nog steeds dat ze in de mode zijn...'

Afbeelding

'Ach, ja, een maandje wachten en we krijgen rode achtergronden! Ik bedoel maar, kijk eens om je heen! Helemaal rood en het ziet er nog leuk uit ook! Dat zal vast wel iemand opvallen...'
'Ik denk ook dat we dit maar moeten laten zitten, Tom. Het is nu tijd voor het gedicht!'

Afbeelding

'Gevonden op de uitwisseling!
Wil jij het voorlezen, Ebenezer?'
'Ja hoor, Lara! Eens kijken...'

Afbeelding

As We Become Sims
'We gradually grow into Sims
One to find a career and a life
But when our mistakes turn into sins
You are held down with a knife

Our creator controls our world
Every move we make is unreal
It is something that is unfurled
We need to be the ones to reveal

We Sims are tired of this game
The cycle of our lives seem to flow
Soon our minds will go insane
And the Sims will rule and grow

Het is niet erg lang, maar de moeite waard! Volgens mij heeft de auteur nog meer gedichten over de sims 3 gemaakt...'
'Ik dacht het ook, Ebenezer, maar ik weet het niet zeker. Misschien komt er nog een in de volgende aflevering!'

Afbeelding

'Zeg hoor eens, Tom, onze kijkers wachten nu erg lang tot de aflevering word uitgezonden. Laten we er nu een einde aan maken. Het is toch al bijna tijd, straks komt de reclame.'
'Je hebt gelijk Lara!'

Afbeelding

'Beste kijkers, dit was de eerste aflevering van De sims 3 draait door! Tot de volgende aflevering!'

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Dit was het! Wat vonden jullie ervan?
Ik heb even terug trouwens de inleiding wat aangepast, en dat zal vaker gebeuren. Het zijn geen schokkende dingen die veranderd/erbij gekomen zijn, maar toch handig om te weten.

Laatst gewijzigd door Guppie op vr 24 aug 2012, 20:46, 7 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Creepyelf
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
100
Lid geworden op:
zo 08 jul 2012, 15:29

Re: De Sims 3 draait door!

Tof dat je je gedachten over de sims op zo'n originele manier tot uiting brengt! was ik maar zo geniaal... :thumbup
Onze grootste overwinning is niet dat we nooit falen, maar dat we telkens als we struikelen weer opstaan.
Lees mijn eerste dagboek,feedback is altijd welkom:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Guppie
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1944
Lid geworden op:
ma 09 jul 2012, 16:54

Re: De Sims 3 draait door!

Dank jullie wel! Ik moet jullie overigens wel waarschuwen. Nu heb ik wegens drukte en tijdtekort nog een beetje in kunnen houden, maar de volgende (eens denken, rond vrijdag, zaterdag) zal wat langer en uitgebreider zijn! :)
Gebruikersavatar
Guppie
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1944
Lid geworden op:
ma 09 jul 2012, 16:54

Re: De Sims 3 draait door!

^ Dank jullie wel! :knuffel
Ik heb een poll gelanceerd over de volgende tafelgast. Het zijn dezelfden als in GSSS, wat betekend dat de dochter van Nick Alto ook zwanger is,
Gustaaf van de Kerkhof nog een kindje heeft, en
Nancy Landgraaf een geheimzinnig bezoek heeft!

De volgende aflevering komt zaterdag!

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie