Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

32 berichten • Pagina 2 van 2

Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: Een kijkje in het leven van Alice (update 7: 28/8/'12)

Ik heb de doodsoorzaak gewijzigd. In wat merk je binnenkort in de volgende update.
Ik kan voorlopig even niet updaten. Photobucket doet het op het moment niet.
Edit: photobucjket werkt weer. binneklort komt de update. Het verhaal is beina ten einde, want alice is in mijn spel nu jongvolwassen en dan eindigt het dagboek.
Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: Een kijkje in het leven van Alice (update 7: 28/8/'12)

Hoofdstuk 4

Afbeelding
Afbeelding
Ik vraag me af waarom ik zo prikkelbaar ben de laatste tijd. En nu snap ik het. Ik moet opgroeien tot tiener. Ik blaas de kaarsjes uit. En ik krijg gekleurde sterretjes om me heen wat betekend dat ik aan het opgroeien ben.
Afbeelding
En dit is het resultaat. Ik ben tiener. Wat betekend dat ik nu als ik wil een bijbaantje mag nemen wat ik niet heb gedaan.
Afbeelding
Afbeelding
Na mij is Dina aan de beurt om op te groeien. ze heeft nu een wit snoetje en befje gekregen.
Afbeelding
Ik kijk verwonderd naar haar. (sorry, was vergeten de muren weer omhoog te doen.)

Ga naar Hoofdstuk 5 (slot) om de climax te lezen.

Laatst gewijzigd door charlotte op di 04 sep 2012, 14:28, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: Een kijkje in het leven van Alice (update 8: 4/9/'12)

dank je wel
Hoofdstuk 5 (slot)

Afbeelding
Afbeelding
Dina is vandaag erg stout. ze sist zomaar nar mijn zus. Waarvan zij erg van schrikt, wat ik me kan voorstellen. Straks krijgt Dina een standje van mij, want dit kan echt niet.
Afbeelding
Daarna gaat mijn zus plezier met Dina maken en zo te zien vind ze het geweldig leuk om met het rode draadje te stoeien.
Afbeelding
Een paar dagen later als ik uit school kom en naar de achtertuin loop krijg ik een schrik van me leven. Magere Hein staat in de tuin en mijn zus ligt daar op de grond. Dood. Volgens Hein is ze gestorven aan de honger.
Afbeelding
Ik heb me omgekleed in rouwkleren en voor de spiegel heb ik mijn haar netjes opgestoken als de butler en goede vriendin op mijn schouder komt huilen.
Afbeelding
Afbeelding
Waarna ik op mijn beurt moet huilen en waarna mijn vriendin me probeert te troosten wat niet lukt omdat we nu alle bij in huilen uitbarsten.
Afbeelding
Afbeelding
Ik besluit haar grafsteen naar het kerkhof te brengen. Terwijl ik er heen fiets voel ik dat ik weer moet opgroeien. En groei nu op als jongvolwassene.
Afbeelding
Zo zie ik er nu uit. Ben nu een jongvolwassene wat betekend dat ik afscheid van jullie neem. Ik leef gewoon verder, maar geef geen kijkje meer in mijn leven.
Afbeelding
Ik deel nog een moment van mijn leven als ik op het kerkhof de geest van mijn lieve zus Elisabeth zie en haar in de doorzichtige armen vlieg.

EINDE[/url]
Dit was mijn dagboek. Ik hoop dat jullie hem leuk hebben gevonden en nog eens door leest.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie