Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

115 berichten • Pagina 5 van 6

Gebruikersavatar
Angelicious95
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
15
Lid geworden op:
di 11 sep 2012, 19:42

Re: De Familie Van Morgen

Creepyelf schreef:
Angelicious95 schreef:Ik vind je dagboek echt geweldig klasgenoot van mij ;D
Ga zo door! Ben echt benieuwd hoe het verder zal gaan :)
Leuk dat je reageert! hopelijk start jouw dagboek ook vlug! :)
Inderdaad... Maar dan moet mijn lieve sims eens stoppen met om de haverklap te crashen :p
'Just a horse' brings into my life the very essence of friendship, trust, and pure unbridled joy.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Creepyelf
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
100
Lid geworden op:
zo 08 jul 2012, 15:29

Re: De Familie Van Morgen

Guppie schreef:Weer een leuke up, het einde is zo mooi!
Patches, leuke naam!
Kan die snel de patch voor die problemen met BN laten uitkomen? xD
Patches was de naam die het spel aan de schattige kitten had gegeven en ik heb besloten om het zo te houden want ik vind het ook een leuke naam. ;) Helaas kan ik geen patch laten uitkomen :|
Onze grootste overwinning is niet dat we nooit falen, maar dat we telkens als we struikelen weer opstaan.
Lees mijn eerste dagboek,feedback is altijd welkom:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Creepyelf
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
100
Lid geworden op:
zo 08 jul 2012, 15:29

Re: De Familie Van Morgen

Hoofdstuk 15: Toen werd alles donker

Afbeelding

Toen mijn vader eenmaal thuis gekomen was het definitief over met de liefde en de vrijheid die mijn moeder mij gegeven had. Zoals vaak hoorde ik van op mijn kamer het geschreeuw van mijn ouders die beneden ruzie maakten over mij. Vader beschuldigde mijn moeder ervan de oorzaak te zijn van mijn minachting tegenover hem en mijn wangedrag. Ik hoorde dat er ook heel wat geschreeuwd werd over Patches. Het was een wonder dat ze niet aan de deur gezet werd door mijn vader. Mijn moeder heeft na die avond een tijd lang niet gesproken tegen mij en eveneens niet tegen vader. Ze leek weer de plant geworden te zijn die ze vlak na mijn geboorte geweest was. Zo ging mijn verjaardag onopgemerkt voorbij en startte ik mijn studies aan de middelbare school.

----------------------------------------------------------------------

Sorry dat dit zo'n kort hoofdstuk is maar ik vond dit stukje niet passen in het vorige hoofdstuk noch in het volgende. Toch wou ik dit stukje toevoegen aan het verhaal en heb ik er maar een apart hoofdstukje van gemaakt.
Onze grootste overwinning is niet dat we nooit falen, maar dat we telkens als we struikelen weer opstaan.
Lees mijn eerste dagboek,feedback is altijd welkom:
Afbeelding
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: De Familie Van Morgen

Ugh, vergeten te reageren :/

Maar n'awh, toch wel mooi dat die moeder wél lief is <3 Hoewel ik me wel afvraag wat iedereen op SN heeft met lieve vrouwen en klootzakken als vaders, haha. Maar idk, die man heeft vast wel een reden.
Maar goed, de hoofdpersoon heeft tenminste een leuk slaapfeestje gekregen én een kitten. Patches is schattig en heeft een leuke naam, of hij nou door EA is verzonnen of niet.
Alleen vind ik de raarste zin een beetje raar: Ik kreeg nog een liefdevolle zoen op mijn voorhoofd gedrukt en toen werd alles donker. Het klinkt nu net alsof ze doodgaat, aangezien zo'n soort zin meestal wordt gebruikt in scènes waar mensen doodgaat :sweatdrop

En ik houd van korte stukjes! Zoals Guppie al zegt, het maakt je nieuwsgierig naar de volgende hoofdstukken en ik ben nog altijd nieuwsgierig naar wat er voor de rest gaat gebeuren - heb ik het goed als ik schat dat de familie een grote rol blijft spelen? ^^ Ik denk persoonlijk dat de moeder overlijd/gaat scheiden. Of de vader overlijd, dat kan ook...
t was een wonder dat ze niet aan de deur gezet werd door mijn vader. Is het niet uit de deur? Ik weet het niet zeker hoor, het kan ook goed zijn.

Ik volg nog altijd, ook al zal ik soms traag reageren (:
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Gebruikersavatar
Creepyelf
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
100
Lid geworden op:
zo 08 jul 2012, 15:29

Re: De Familie Van Morgen

marlinde schreef:Ugh, vergeten te reageren :/

Maar n'awh, toch wel mooi dat die moeder wél lief is <3 Hoewel ik me wel afvraag wat iedereen op SN heeft met lieve vrouwen en klootzakken als vaders, haha. Maar idk, die man heeft vast wel een reden.
Maar goed, de hoofdpersoon heeft tenminste een leuk slaapfeestje gekregen én een kitten. Patches is schattig en heeft een leuke naam, of hij nou door EA is verzonnen of niet.
Alleen vind ik de raarste zin een beetje raar: Ik kreeg nog een liefdevolle zoen op mijn voorhoofd gedrukt en toen werd alles donker. Het klinkt nu net alsof ze doodgaat, aangezien zo'n soort zin meestal wordt gebruikt in scènes waar mensen doodgaat :sweatdrop

En ik houd van korte stukjes! Zoals Guppie al zegt, het maakt je nieuwsgierig naar de volgende hoofdstukken en ik ben nog altijd nieuwsgierig naar wat er voor de rest gaat gebeuren - heb ik het goed als ik schat dat de familie een grote rol blijft spelen? ^^ Ik denk persoonlijk dat de moeder overlijd/gaat scheiden. Of de vader overlijd, dat kan ook...
t was een wonder dat ze niet aan de deur gezet werd door mijn vader. Is het niet uit de deur? Ik weet het niet zeker hoor, het kan ook goed zijn.

Ik volg nog altijd, ook al zal ik soms traag reageren (:
Aan de deur kan ook hoor ;) Met die zin "Ik kreeg nog een liefdevolle zoen op mijn voorhoofd gedrukt en toen werd alles donker." bedoelde ik twee dingen: de moeder deed het licht in de kamer uit waardoor het donker werd in de kamer en de sfeer zou na die dag weer donker en grauw worden omdat de vader weer thuis zou zijn.Het geeft trouwens niet dat je vergeet te reageren hoor. Ik ben al lang blij als je af en toe eens reageert want ik merk dat mijn dagboek toch redelijk veel wordt gelezen maar dat er niet zoveel van die mensen reageren. Ik ben dus al blij dat je reageert :D
Onze grootste overwinning is niet dat we nooit falen, maar dat we telkens als we struikelen weer opstaan.
Lees mijn eerste dagboek,feedback is altijd welkom:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Creepyelf
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
100
Lid geworden op:
zo 08 jul 2012, 15:29

Re: De Familie Van Morgen

Als mijn dagboek meer dan 1000 keer bekeken wordt dan maak ik als cadeautje voor jullie een extra verhaaltje. Het zal het verhaaltje zijn dat de moeder van Ariana voorlas in hoofdstuk 14. Dit verhaaltje is trouwens ook het lievelingsverhaal van Ariana.
Onze grootste overwinning is niet dat we nooit falen, maar dat we telkens als we struikelen weer opstaan.
Lees mijn eerste dagboek,feedback is altijd welkom:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Creepyelf
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
100
Lid geworden op:
zo 08 jul 2012, 15:29

Re: De Familie Van Morgen

Oproep aan iedereen die dit leest:

Aangezien het erop lijkt dat ik veel vlugger dan ik verwacht had het beloofde verhaal zal moeten schrijven ben ik al op zoek naar sprookjesachtige/magische/middeleeuwse create-a-sim spullen om te gebruiken bij mijn verhaal.Als jij nog weet waar ik dit soort spulletjes gratis en (liefst) zonder virussen kan downloaden, reageer dan hier en wie weet komt jouw suggestie in Ariana's lievelingsverhaal terecht!
Onze grootste overwinning is niet dat we nooit falen, maar dat we telkens als we struikelen weer opstaan.
Lees mijn eerste dagboek,feedback is altijd welkom:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Creepyelf
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
100
Lid geworden op:
zo 08 jul 2012, 15:29

Re: De Familie Van Morgen

Hoofdstuk 16

Afbeelding

Het dromen wordt met de tijd moeilijker en ik ben bang voor wat komen gaat. Nu ik op de middelbare school zit, heb ik steeds meer ruzie met mijn ouders en slaap ik steeds slechter. De mooie bloemenweide komt minder en minder in mijn dromen voor omdat ze mij niet meer helpt om te vergeten wat overdag gebeurt. Mijn ouders willen niet dat ik ‘s avonds weg ga met de weinige vrienden die ik heb maar thuis netjes op mijn kamer huiswerk maak. Je snapt wel dat ik meer wil in mijn leven dan dat maar hoe meer ik ertegen in probeer te gaan hoe minder ik mag. Ik heb me dan maar opgegeven voor wat naschoolse activiteiten om langer van huis weg te zijn en mijn tijd te vullen.

Afbeelding

Nu heb je misschien de indruk dat ik het eeuwige brave meisje ben maar dit is niet het geval. Ik heb me een keer gewaagd om enkele vrienden uit te nodigen. Die avond waren mijn ouders niet thuis omdat ze uitgenodigd waren op een receptie voor hooggewaardeerde dokters zoals mijn vader. Het was een ingetogen maar leuke avond met een horrorfilm en popcorn. Helaas kwamen mijn ouders vroeger thuis dan gepland. Mijn moeder had hoofdpijn dus hadden ze besloten om terug naar huis te keren. Toen ze mij en mijn vrienden in de zetel aantroffen was het feest direct voorbij en werden mijn vrienden weggestuurd. Ik kreeg een stevige uitbrander van mijn vader, gaf me huisarrest en stuurde me naar mijn kamer. Ik wierp mijn vader een vuile blik toe en keek toen even naar mijn moeder die achter mijn vader stond. Zij had haar ogen op de vloer gericht alsof alles zich daar afspeelde. Ik ging zonder een woord te zeggen naar mijn kamer en besefte nogmaals hoeveel ik mijn ouders haat.

Afbeelding

In de tijd die ik moet vullen op mijn eigen kamer lees ik regelmatig het dagboek van mijn moeder opnieuw. Ik weet dat ik er geen stap meer vooruit kom en dat ik het beter zou weggooien, verscheuren, verbranden of iets anders waardoor ik nooit meer zou kunnen lezen welke ellende ik veroorzaakt heb voor mijn moeder. Maar om redenen die ik zelf niet begrijp neem ik het boek onbewust in mijn handen en neem elke pagina in mij op. Het boek lijkt wel het stukje moeder te zijn dat ik niet heb. Ik wil hier weg en liefst zo snel mogelijk. Ik weet echter niet hoe en wanneer ik dat zou moeten doen. Ik heb geen geld en weet geen plaats waar ik heen zou kunnen gaan en ik kan Patches hier niet alleen laten. Wat moet ik nu toch doen? Ik zou het met iemand willen delen maar met wie? Patches weet alles maar kan mij nu eenmaal geen advies geven. *Zucht* Het is hopeloos…

----------------------------------------------------------------------------------------
Volgens mij wordt de volgende update het extra verhaaltje :D Nooit gedacht dat er zoveel mensen zouden zijn die mijn dagboek lezen :$ Dankjewel allemaal!
Onze grootste overwinning is niet dat we nooit falen, maar dat we telkens als we struikelen weer opstaan.
Lees mijn eerste dagboek,feedback is altijd welkom:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Creepyelf
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
100
Lid geworden op:
zo 08 jul 2012, 15:29

Re: De Familie Van Morgen

Afbeelding

Laat je fantasie maar de vrije loop! ;)
Onze grootste overwinning is niet dat we nooit falen, maar dat we telkens als we struikelen weer opstaan.
Lees mijn eerste dagboek,feedback is altijd welkom:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Creepyelf
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
100
Lid geworden op:
zo 08 jul 2012, 15:29

Re: De Familie Van Morgen

Afbeelding

Allysa: Ariana, Het is tijd om te gaan slapen! Morgen komt papa vroeg thuis dus moeten we al vroeg wakker zijn.
Ariana: Maar mama ik kan toch niet slapen zonder een verhaaltje? Ik lees altijd nog een verhaaltje voor ik ga slapen.
Allysa: *Zucht*… Ok dan… Ik zal je een verhaaltje voorlezen. Welk verhaaltje moet ik vertellen?
Ariana: Het verhaal van Elwena natuurlijk! Dat is mijn lievelingsverhaal!
Allysa: Ok,Hier gaan we dan…

Elwena

Afbeelding

Er was eens een meisje dat Elwena heette. Ze was niet zo maar een meisje want ze had prachtige vleugels die zo dun waren dat je er zomaar doorheen kon kijken. Elwena was dus een elf en woonde in het elfenrijk “Avalon”. Ze had enkel geen elfenoren en niemand kon haar vertellen waarom.

Afbeelding

Elwena was ook niet zomaar een elf uit Avalon. Ze was de dochter van de geliefde elfenkoningin Serena en haar echtgenoot koning Falador. Elwena was dus voorbestemd om ,als ze volwassen werd, getrouwd was en haar magische gaven zich hadden kunnen ontplooien de taak van koningin op zich te nemen. Tot die tijd mocht Elwena nog geen juwelen of koninklijke jurken aantrekken en moest ze er dus uitzien als een normale elf.

Afbeelding

Op het kasteel waren er nog 2 figuren aanwezig. Als eerste was er Nirandela die bijna altijd vrolijk was en ervoor zorgde dat alles in en rond het kasteel netjes en magisch bleef. Ze had een sterke voorkeur voor de tuin waarin de levensvruchten groeide. Het leek haast wel of ze kon horen wat de planten vertelden.

Afbeelding

De tweede figuur was helaas niet zo vrolijk en levendig. Kailro leefde al een tijdje op het kasteel op koninklijk verzoek en greep iedere kans om te slijmen bij koningin Serena. Hij vereerde haar dan ook iedere dag met een bezoekje in de troonzaal. Elwena moest niet echt iets van hem weten. Ze vond hem maar een slijmbal en ergens voelde ze dat Kailro niet veel goeds betekende.

Afbeelding

Elwena hield heel erg veel van de buitenwereld en las dan ook heel erg vaak over andere werelden buiten het elfenrijk. Haar droom was om ooit eens een andere wereld te gaan bezoeken en als ze zou mogen kiezen dan zou ze de mensenwereld kiezen. Ze wist niet waarom maar die wereld leek haar het meeste aan te spreken. Haar gevoel zei haar dat haar droom niet lang meer op haar zou laten wachten.

Afbeelding

Er bloeide in de buurt van het paleis dan ook een mysterieuze boom. Serena had erop gestaan om de boom in hoogsteigen persoon te gaan onderzoeken. Achteraf had ze Elwena toevertrouwd dat er een sterke energie aanwezig was in de aura van de boom. Serena had iedereen ten strengste verboden om in de buurt van de boom te komen totdat duidelijk was welke gaven ze bezat.

Afbeelding

Nieuwsgierig als Elwena was had ze besloten om de boom toch eens van dichtbij te bekijken. Het kasteel was verlaten vanwege het zomerfestival in het dorp en aangezien Elwena nog geen kroonprinses van Avalon was, kon ze makkelijk uit het zicht verdwijnen zonder opgemerkt te worden. Elwena voelde zich sterk aangetrokken tot de energie van de boom en stond toe dat die energie bezit van haar nam. In haar gedachten hoorde ze een woord dat ,ondanks dat ze het woord niet kende, vertrouwd klonk. Voor ze wist had het woord haar lippen al bereikt en hoorde ze het woord in de vorm van haar stem.

Afbeelding

Toen ze haar ogen weer opendeed zag ze een muur voor haar die anders was dan die in haar wereld. Ze bestudeerde die muur alsof het een waardevolle vondst was en zag plots dat ze in een hoek stond. Ze besloot om een kijkje te nemen naast die muur en schrok van wat ze toen zag. Ze besloot om in haar kleine gedaante dichterbij te sluipen.

Afbeelding

Het was een jongen maar niet zomaar een. Deze had geen vleugels en had hele rare kleren aan. De jongen wist niet wat hij zag. Welk klein beestje kan er nu zo veel licht geven en laat zo’n mooi stof achter zich? Hij wou dat het beestje bleef maar toen werd zijn verbazing nog groter.

Afbeelding

Het beestje veranderde zomaar in een meisje en niet zomaar een meisje. De jongen wou meteen weten wie ze was en waar ze vandaan kwam en dat wou het meisje ook van hem weten. Het klikte dan ook meteen tussen Elwena en Ferre. Helaas kon Elwena niet lang blijven maar ging niet weg zonder Ferre te beloven dat ze hem snel weer zou komen opzoeken.

-------------------------------------------------------------------------------------

Dit was deel 1 van het verhaal. Deel 2 (en eventueel deel 3) zal ik vandaag nog proberen online te zetten. Geniet intussen alvast maar van dit stukje!
Onze grootste overwinning is niet dat we nooit falen, maar dat we telkens als we struikelen weer opstaan.
Lees mijn eerste dagboek,feedback is altijd welkom:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Ravia
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
477
Lid geworden op:
ma 28 mei 2012, 10:10

Re: De Familie Van Morgen

leuk sprookje! ben benieuwd naar de rest! :thumbsup
heb je avalon toevallig gebaseerd op een serie boeken (ben de titel vergeten) over laurel, een elf in de mensenwereld?
Gebruikersavatar
Creepyelf
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
100
Lid geworden op:
zo 08 jul 2012, 15:29

Re: De Familie Van Morgen

Ravia schreef:leuk sprookje! ben benieuwd naar de rest! :thumbsup
heb je avalon toevallig gebaseerd op een serie boeken (ben de titel vergeten) over laurel, een elf in de mensenwereld?
Angelicious95 (auteur van Who am I? hier op het forum) heeft me aan de naam geholpen. Ze zei dat het de naam was van een elfenwereld.
Onze grootste overwinning is niet dat we nooit falen, maar dat we telkens als we struikelen weer opstaan.
Lees mijn eerste dagboek,feedback is altijd welkom:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Angelicious95
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
15
Lid geworden op:
di 11 sep 2012, 19:42

Re: De Familie Van Morgen

Creepyelf schreef:
Ravia schreef:leuk sprookje! ben benieuwd naar de rest! :thumbsup
heb je avalon toevallig gebaseerd op een serie boeken (ben de titel vergeten) over laurel, een elf in de mensenwereld?
Angelicious95 (auteur van Who am I? hier op het forum) heeft me aan de naam geholpen. Ze zei dat het de naam was van een elfenwereld.
Die naam komt idd ook terug in wings-spells-illusions-destiny met Laurel als hoofdpersonage :)
mooie boeken btw ;D
maar Avalon is ook in klassiekere elfenverhalen de 'officiele' elfenwereld :)
'Just a horse' brings into my life the very essence of friendship, trust, and pure unbridled joy.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Creepyelf
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
100
Lid geworden op:
zo 08 jul 2012, 15:29

Re: De Familie Van Morgen

Afbeelding

Eenmaal thuis ging het van kwaad naar erger. Elwena kreeg een heuse uitbrander van Nirandela. Ze was overal naar Elwena op zoek geweest en had gezien dat ze in de buurt van de boom was geweest. Elwena smeekte Nirandela om niks tegen haar moeder te zeggen. Elwena was er immers van overtuigd dat ze niet meer buiten zou morgen komen als ze zou weten dat haar gezag door haar bloedeigen dochter ondermijnd werd. Gelukkig kwam het niet zover en hield Nirandela voor deze ene keer haar mond.

Afbeelding

Erger was dat Kailro diezelfde avond probeerde om Elwena te kussen. Ze had het al langer zie n aankomen maar had er altijd vurig op gehoopt dat hij het nooit zou proberen. Kailro was natuurlijk razend weggevlogen en begreep niet waarom Elwena het ook maar in haar hoofd kon halen hem af te wijzen. Het hoofd van Elwena zat immers al vol met een andere gedachte: teruggaan naar de mensenwereld.

Afbeelding

Enkele weken later stond Ferre al een tijdje te wachten op Elwena tot ze plots verscheen als het lichtgevende beestje van de eerste avond . Ferre was blij om haar te zien want het was al laat op de avond en hij had gevreesd dat ze niet meer zou komen.

Afbeelding

Elwena vertrouwde Ferre al haar gedachten rond Kailro toe en vertelde ook wat hij had proberen doen . Ferre vond het verschrikkelijk voor Elwena en zei dat het allemaal wel goed zou komen. Toen Elwena uitverteld was stelde Ferre een vraag die hem al een hele tijd bezighield. “Wil je mij meenemen naar jouw wereld?” Elwena was van slag. Ze wou Ferre dolgraag meenemen en haar eigen wereld laten zien maar ze zou zeker grote problemen krijgen als iemand wist wat ze gedaan had. Uiteindelijk besloot ze om haar hart en instincten te volgen.

Afbeelding

Ze nam hem mee naar haar eigen wereld. Ferre was voor de zoveelste keer weer verbaasd over wat hij zag. Hij vond Elwena’s wereld prachtig en wou er zo graag meer over weten . Elwena stelde dan ook voor om op het gras te gaan zitten, in het licht van de boom die hun ontmoeting had veroorzaakt.

Afbeelding

Elwena vertelde over de mysterieuze boom en over haar ouders beter bekent als het koningspaar van Avalon. Ferre was gechoqueerd toen hij besefte dat Elwena dus een prinses was. Ze zag direct aan zijn uitdrukking wat hij dacht en vertelde verder over de tradities die aan haar lot verbonden waren. De eerste volle maan na het zomerfestival zou elke elf een jaar ouder worden. Deze volle maan zou binnen 2 dagen plaatsvinden. Voor Elwena betekende dit dat ze de huwbare leeftijd zou bereiken en dat elke jonge man vanaf die dag om haar hand zou komen vragen.

Afbeelding

Ze vonden dit allebei geen leuke gedachte want ze waren nogal aan mekaar gehecht geraakt in de korte periode dat ze elkaar al kenden. Geen van beiden durfde echter te zeggen hoeveel de ander voor hem/haar betekende omdat ze bang waren dat het niet wederzijds zou zijn. Ferre moest terugkeren naar zijn eigen wereld maar voordat hij dat deed droeg Elwena haar gave om te teleporteren aan hem over. Ze zouden elkaar de volgende avond terug zien.

Afbeelding

De volgende dag kon voor Elwena niet snel genoeg voorbij zijn. Ze wou Ferre opnieuw zien en die wil leek haar meer energie te geven. Ze voelde een warmte die ze nog nooit eerder had gevoeld en maakte van die energie gebruik om in de tuinen rond het kasteel rond te vliegen om zoveel mogelijk geluk uit de lucht te plukken. Ze was vastbesloten om Ferre die avond te laten merken hoe veel hij voor haar betekende.

Afbeelding

Toen de avond dan eindelijk gevallen was gebruikte ze haar gave om hem haar kamer te laten zien die zich in de torenkamer van het kasteel bevond. Nu was het zijn beurt om iets over zichzelf te vertellen. Hij vertelde over het zware leven dat hij had , over de vader die hem en zijn moeder had verlaten, kortom hij had het niet makkelijk gehad en Elwena besefte dat ze het nooit ,behalve met Kailro , zo lastig had gehad. Ze wist nu wel zeker dat ze Ferre vanaf nu wou beschermen en ervoor wou zorgen dat hij alles had wat hij nodig had om gelukkig te zijn.

Afbeelding

Als ze samen waren leken uren wel minuten en minuten wel seconden. Het was weer tijd om terug te keren. Elwena had de moed niet om Ferre te vertellen hoeveel ze om hem gaf. Ze wou afscheid nemen toen ze plots voelde dat de boom zich met haar dilemma kwam moeien. Ze kon de energie niet weerstaan en voor ze het wist raakte ze met haar lippen de zijne aan.

Afbeelding

Ferre nam haar in zijn armen en beloofde dat hij haar niet alleen zou laten met Kailro. Hij zou ervoor zorgen dat hij nooit meer in Elwena’s buurt zou komen en dat ze snel samen zouden zijn. Met die woorden vervaagde Ferre en bleef Elwena alleen achter.

Afbeelding

Helaas was Kailro op zoek geweest naar Elwena en had hij haar bij de mysterieuze boom gezien samen met een jongen zonder vleugels. Hij kon het niet verdragen dat hij Elwena’s liefde niet had. Niet dat het zo belangrijk voor hem was want hij was eerder uit op de macht die haar liefde met zich mee zou brengen. Hij zou zich niet uit het veld laten slaan door een vreemdeling zonder vleugels. Hij had een plan…

--------------------------------------------------------------------------------

Dit was deel 2 van Elwena's verhaal! deel 3 komt heel binnenkort online! Dit verhaal is trouwens veel langer dan ik dacht :laugh
Onze grootste overwinning is niet dat we nooit falen, maar dat we telkens als we struikelen weer opstaan.
Lees mijn eerste dagboek,feedback is altijd welkom:
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie