Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

115 berichten • Pagina 2 van 6

Gebruikersavatar
Creepyelf
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
100
Lid geworden op:
zo 08 jul 2012, 15:29

Re: De Familie Van Morgen

Zoals gewoonlijk komt er morgen een nieuwe update! :D
Onze grootste overwinning is niet dat we nooit falen, maar dat we telkens als we struikelen weer opstaan.
Lees mijn eerste dagboek,feedback is altijd welkom:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Creepyelf
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
100
Lid geworden op:
zo 08 jul 2012, 15:29

Re: De Familie Van Morgen

HOOFDSTUK 4:De Voorbereiding

Afbeelding

In de maanden dat mijn ouders verloofd waren werd er heel veel gepraat en rondgebeld om alles voor het huwelijk op tijd geregeld te hebben. Klara werd door mijn moeder heel nauw betrokken bij deze zaken omdat het Klara’s taak zou zijn om ervoor te zorgen dat alle gasten een lekker hapje aangeboden zouden krijgen. Klara vertelde me dat die maanden de meest drukke en stressvolle uit haar leven waren maar dat ze het met plezier heeft gedaan voor mijn ouders. Ook stond er voor het huwelijk een vrijgezellenfeest gepland die tot in de vroege uurtjes zou duren op het feestterras. Dit leverde dus nog wat extra stress op voor Klara.

Afbeelding

Er moest natuurlijk ook een bruidsjurk gekozen worden en dat was een groot probleem voor mijn moeder. Ze kon namelijk niet kiezen welke jurk het zou worden. Volgens Klara heeft ze weken in boeken gebladerd om de perfecte jurk uit te kiezen. Bij elke jurk die ze mooi vond vroeg ze advies aan Klara die op den duur haast gek werd van de constante twijfel van mijn moeder. (Wat ik persoonlijk heel goed kan begrijpen want ik word er soms ook gek van.)

Afbeelding
Afbeelding

Maar ondanks de drukke voorbereidingen was er ook nog wat tijd over om nieuwe contacten te leggen en even te gaan ontspannen. Dit deden mijn ouders door aan een vriendschappelijke spelletjeswedstrijd mee te doen en te spelen tegen mensen uit de stad die ze nog niet kenden. Dit leverde dus een paar nieuwe vrienden op die ze uitnodigden voor het vrijgezellenfeest.

Afbeelding

Diezelfde avond gebeurde er nog iets speciaals in de buurt. Mijn ouders waren net van plan om naar huis te gaan maar toen ze buiten kwamen zagen ze een vrouw onwel worden. Mijn vader greep in en onderzocht de vrouw ter plekke. Er was gelukkig niet veel aan de hand en de vrouw bedankte mijn vader hartelijk voor zijn hulp. Deze vrouw werd 1 van de beste vriendinnen van mijn moeder en werd dus ook uitgenodigd voor het vrijgezellenfeest dat voor de deur stond.
Onze grootste overwinning is niet dat we nooit falen, maar dat we telkens als we struikelen weer opstaan.
Lees mijn eerste dagboek,feedback is altijd welkom:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Creepyelf
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
100
Lid geworden op:
zo 08 jul 2012, 15:29

Re: De Familie Van Morgen

Guppie schreef:Leuke Up! Wat is het ding wat hij in zijn hand houdt op de laatste screen?
Een soort scan van het hart ofzo. Bij de uitbreiding ambities krijgen dokters extra kansen en werken die ze kunnen uitvoeren. Dit gebeurde toevallig toen ik met met mijn sims op date was en ik vond het wel leuk om het in mijn dagboek te zetten :D
Onze grootste overwinning is niet dat we nooit falen, maar dat we telkens als we struikelen weer opstaan.
Lees mijn eerste dagboek,feedback is altijd welkom:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Creepyelf
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
100
Lid geworden op:
zo 08 jul 2012, 15:29

Re: De Familie Van Morgen

Een nieuwe update morgen zoals gewoonlijk. Morgen komt hoofdstuk 5: het vrijgezellenfeest :laugh
Onze grootste overwinning is niet dat we nooit falen, maar dat we telkens als we struikelen weer opstaan.
Lees mijn eerste dagboek,feedback is altijd welkom:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Creepyelf
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
100
Lid geworden op:
zo 08 jul 2012, 15:29

Re: De Familie Van Morgen

HOOFDSTUK 5: Het vrijgezellenfeest

Afbeelding

De avond van het vrijgezellenfeest was dan eindelijk aangebroken. Mijn ouders hadden een speciale outfit uit de kast gehaald voor deze avond. Mijn moeder droeg een kort, wit jurkje en had haar haar verstopt onder haar hoed met (naar mijn mening lelijke) bloemen op. Mijn vader vond het in ieder geval mooi. (anders zou hij niet zo naar haar kijken op de foto :D ) Alles stond klaar om de gasten te ontvangen en de dansvloer werd alvast eens uitgetest door mijn ouders.

Afbeelding

Toen kwamen de gasten en de barman aan en werd er eerst een hapje gegeten. Klara maakte voor de gelegenheid sushi voor de gasten klaar. Mijn moeder had niet zoveel zin in sushi omdat ze onlangs nog een bord garnalen had gegeten die haar ziek hadden gemaakt. Blijkbaar waren die garnalen niet zo vers als er op de menukaart stond. Gelukkig was de sushi wel vers en vonden de gasten het eten lekker. Dit was dan ook een hele opluchting voor Klara.

Afbeelding

Na het eten braste het feestje pas acht los op het feestterras. De geluidsinstallatie ging aan en er klonk muziek waarbij niemand kon blijven stilstaan. Iedereen genoot van de prachtige feestlocatie en van de heerlijke cocktails die de barman met stijl serveerde. Het was dan ook meteen duidelijk dat dit feestje nog tot in de vroege uurtjes zou gaan duren.

Afbeelding

Het toppunt van het feestje werd bereikt toen de feestdanser arriveerde en zijn beste dansmoves en nog wat nectar bovenhaalde om de gasten echt een onvergetelijke avond te beleven.( alhoewel dat sommigen het wel vergaten door die overvloed aan nectar)

Afbeelding

Dit overkwam de sim naast mijn vader en zijn gesprekspartner bijvoorbeeld. Het lijkt me dus wel duidelijk dat het feestje een groot succes was en dat elke sim zich geamuseerd heeft (op zijn eigen manier) Ik vraag me wel af hoe die sims er de volgende dag eruit zouden gezien hebben… Want dan zou het huwelijk gaan plaatsvinden op ditzelfde terras.
Onze grootste overwinning is niet dat we nooit falen, maar dat we telkens als we struikelen weer opstaan.
Lees mijn eerste dagboek,feedback is altijd welkom:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Creepyelf
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
100
Lid geworden op:
zo 08 jul 2012, 15:29

Re: De Familie Van Morgen

Guppie schreef:Leuke up! Ik wist trouwens niet dat je flauw kon vallen door nectar! Mijn sims drinken dat nooit zoveel.
Nee het is door slaapgebrek denk ik...
Onze grootste overwinning is niet dat we nooit falen, maar dat we telkens als we struikelen weer opstaan.
Lees mijn eerste dagboek,feedback is altijd welkom:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Creepyelf
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
100
Lid geworden op:
zo 08 jul 2012, 15:29

Re: De Familie Van Morgen

Hoofdstuk 6: De Bruiloft

Dit hoofdstuk gaat over de meest speciale dag in het leven van mijn moeder. Daarom laat ik het haar zelf vertellen. Uit mijn moeders dagboek gegrepen:

Afbeelding

Het feestje duurde zoals verwacht tot in de vroege uurtjes en we hadden dan ook weinig geslapen maar gelukkig was de bruiloft pas in de late namiddag. Ik had namelijk nogal wat tijd nodig om mij voor te bereiden op het huwelijk. Ik zou extensions nemen zodat mijn haar langer zou lijken en ik een perfect passend kapsel zou hebben.

Afbeelding

Dit was het resultaat. Persoonlijk vond ik het toch wel een goed resultaat en de extensions waren niet te onderscheiden van mijn echt haar. En toen moest ik nog de rest van mijn huwelijksoutfit aantrekken.

Afbeelding

In mijn bruidsjurk zag ik er zo uit. Helemaal in het wit en volledig volgens de traditie. Ik was helemaal in het wit en had de 4 absolute accessoires voor een geslaagd huwelijk. Something old, something blue, something borrowed and something new.

Afbeelding
Afbeelding

De armband was “the something old” die ik van mijn oma had geërfd, de ketting was mijn “something blue”, “the something borrowed “ waren de handschoenen die ik geleend had van mijn beste vriendin en “the something new” waren de spelden in mijn haar. Ik had nogal getwijfeld over mijn outfit maar toen ik het aanhad zat het als gegoten en voelde ik mij als een echte bruid zich hoorde te voelen: zenuwachtig maar gelukkig.

Afbeelding

Voor ik het wist was het zover en stond ik samen met David onder de trouwboog. Het moment dat onze ogen elkaar voor de eerste keer die dag kruisten was een magisch moment. Het was alsof het een droom was. Maar toch was het echt en ik kon niets anders doen dan glimlachen en het moment in mij opnemen.

Afbeelding
Afbeelding

Het was een korte plechtigheid met als hoogtepunten het uitwisselen van de ringen en de kus natuurlijk. De ringen leken op de verlovingsring die ik tot op die dag had gedragen. Het enige verschillen waren dat deze ring van goud was en dat de datum en onze namen in de ring gegraveerd. stonden Niet dat ik ooit zou vergeten op welke dag ik getrouwd was maar het was wel een leuke herinnering.

Afbeelding

Na het huwelijk werd het hoog tijd om de taart aan te snijden want de gasten kregen honger en werden ongeduldig. Er was (gelukkig) genoeg taart voor iedereen en kon iedereen smullen van de lekkere taart met aardbeienvulling. Hierna barstte er een feestje los en dansten we tot we geen voet meer konden verzetten.

Afbeelding

Na het feest gingen ik en David naar onze kamer die deze nacht dienst deed als onze bruidssuite. Wat er gebeurde kun je al raden denk ik. We hadden tot deze nacht gewacht en ik gaf mezelf dan ook voor de eerste keer aan iemand. Ik deed het dan ook met volle overtuiging. Het was een nacht om nooit te vergeten. Eigenlijk was de hele dag dat ook.
Onze grootste overwinning is niet dat we nooit falen, maar dat we telkens als we struikelen weer opstaan.
Lees mijn eerste dagboek,feedback is altijd welkom:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Creepyelf
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
100
Lid geworden op:
zo 08 jul 2012, 15:29

Re: De Familie Van Morgen

Ravia schreef:leuke up en mooie bruiloft! ook mooi haar, alleen jammer dat het haar halve hoofd laat verdwijnen op het 1 na laatste plaatje
Het haar laat haar halve hoofd niet verdwijnen hoor. ;) Ze bukte zich gewoon om de taart aan te snijden dus zie je haar gezicht niet zo.
Onze grootste overwinning is niet dat we nooit falen, maar dat we telkens als we struikelen weer opstaan.
Lees mijn eerste dagboek,feedback is altijd welkom:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Creepyelf
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
100
Lid geworden op:
zo 08 jul 2012, 15:29

Re: De Familie Van Morgen

Shevens schreef:Is dat ECHT van je moeder? Zo ja, geweldig leuk!
Nee :D Ik heb alles zelf uitgedacht en zelf uitgeschreven. Ik vertel het verhaal vanuit het standpunt van een kind dat tot nu toe nog onbekend is en die neemt soms eens een stukje uit het dagboek van de moeder over.
Onze grootste overwinning is niet dat we nooit falen, maar dat we telkens als we struikelen weer opstaan.
Lees mijn eerste dagboek,feedback is altijd welkom:
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie