Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

65 berichten • Pagina 2 van 4

Gebruikersavatar
Guppie
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1944
Lid geworden op:
ma 09 jul 2012, 16:54

Re: Guppie's dagboek; Marijtje Knolletjes!

^ Dank jullie! :D Ik beloof jullie morgen twee updates; een lange rond de ochtend, en een korte ergens in de middag. Ik barst van de leuke ideeen..... Heh heh :twisted
Overigens, misschien worden het er wel meer dan 7 updates. Ik zou niet weten waarom niet.
Gebruikersavatar
Creepyelf
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
100
Lid geworden op:
zo 08 jul 2012, 15:29

Re: Guppie's dagboek; Marijtje Knolletjes!

Kan niet wachten tot je volgende up! dan kan ik mn gedachten weer even weghouden van mijn eigen dagboek om daarna met nieuwe inspiratie verder te doen :)
Onze grootste overwinning is niet dat we nooit falen, maar dat we telkens als we struikelen weer opstaan.
Lees mijn eerste dagboek,feedback is altijd welkom:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Guppie
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1944
Lid geworden op:
ma 09 jul 2012, 16:54

Re: Guppie's dagboek; Marijtje Knolletjes!

^ Dank jullie wel voor de reacties! :knuffel
En dan komt hieronder de update!

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Afbeelding

'Hehe, ik heb weer even tijd voor mijn tuintje. Mijn zus is bezig met haar middagdutje, dus voorlopig zal ze me niet storen!'

Afbeelding

'Die arme Poekie kan ik toch niet naar het asiel brengen? Hier op de zolder is het veeeel beter!'

Afbeelding

'En dan kan ik nu bedenken hoe ik die vervelende Guppie buitenspel kan zetten. Rustig op mijn gemak, er zijn geen problemen meer!'

Afbeelding

Afbeelding

(Oh ja, er was dus nog wel een probleem...)
-'Marijtje! Kom je eten! Ik heb heerlijke grutjespap gebakken! Dat vond jij vroeger altijd zo lekker dat je alles uitkotste om nog meer te kunnen eten! Weet je nog, daar heb ik hele mooi foto's van, en de rest van het dorp vond ze ook schattig! Maar nu gaan we eten, kom je?'

Afbeelding

Ding-Dong! 'Marijtje! Doe jij even open!'

Afbeelding

NEEEE!!! Oh nee! Dat gaat niet gebeuren!

Afbeelding

'Marijtje! Wie is er aan de deur? Moet ik nou zelf komen om het te weten?'

Afbeelding

'Ooh! Wat schattig! Een vondeling! Die moeten wij natuurlijk goed verzorgen! Weet je wat, Marijtje? Jij gaat morgen even naar het belastingskantoor om de financiele zaken te regelen, en dan maak ik de kinderkamer in orde! Op jouw zolder liggen nog heel veel spullen, en ze zien eruit alsof ze nog nooit zijn gebruikt! En trouwens, er loopt een monster rond op jouw zolder! Ik werd opeens besprongen door iets met loeischerpe klauwen en slagtanden. Ik heb maar wat olifantengif rondgestrooid, porties voor een hele kudde. Je weet maar nooit... Maar nu gaan we slapen, toch Marijtje, hmmmmmm?'

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

(moet ik nog iets zeggen?)

------------------------ De volgende ochtend... -----------------------------------------------

Afbeelding

'Eens even denken, wist ik nog hoe die formulieren werken? Een plus een is drie, twee keer mijn inkomen is eh... ik kom uit op de wortel van -182, en plus 3 keer 76 is dat precies 1,01. Ja, volgens mij gaat het helemaal goed komen!'

Afbeelding

'Zo, dat schattige knulletje verdiend de mooiste kamer! Oh wacht, daar is Marijtje al!'

Afbeelding

'Hoi Marijtje, ging het allemaal goed? Ja? Dat verbaast me niets! Jij was thuis altijd de beste in rekenen! Hoor eens even, ik ga nu weer een middagdutje doen, dus stoor me niet! Ja? Mooi zo!'

Afbeelding

'Dan kan ik tenminste even verder met toveren! Hehe!'

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

'De ketel begint een beetje vies te worden...'-

Afbeelding

-'Dat is niet erg, Marijtje! Ik heb het even opgezocht, en dat ding is absoluut niet ecologisch verantwoord! Morgen komt de vuilnisman langs!' Din-Dong! 'Vuilnisman? Morgen zei ik toch!'

Afbeelding

'Goedemorgen Marijtje! Ik ga een paar daagjes naar Al-Simhara, maar ik kan mijn plantjes toch niet alleen laten? Dus ik dacht, die lieve buurvrouw kan toch wel even op de plantjes passen!'
-plantjes-naar-binnen-buurman-naar-buiten-jengelend-kind-in-de-mand-buurman-gedag-zeggen- Fijne vakantie!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding

'Ik kan zo toch niet toveren met dat vervelende stuk groen achter me!' 'Hoeft ook niet Marijtje! Morgen komt de vuilnisman, weet je nog? Oh ja, de ketel moet bij het chemisch afval!'

Afbeelding

'RAAAAAH! Dit gaat Guppie echt berouwen! Ik ben het ZAT!'


-----------------------------------------------------------------------------------------------

Dit was het weer! Wat vonden jullie ervan?
Nu heb ik even jullie hulp nodig, gaat Marijtje verhuizen of iedereen met magie het huis uit jagen? Ik maak zo een poll!
Houd wel in dat ik vanmiddag een kleine update doe,
morgen helemaal niets en dan heb ik voor overmorgen de uitslagen en is Marijtje verlost (hoopt ze :twisted )

Laatst gewijzigd door Guppie op di 14 aug 2012, 10:49, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Creepyelf
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
100
Lid geworden op:
zo 08 jul 2012, 15:29

Re: Guppie's dagboek; Marijtje Knolletjes!

Geweldig! de wortel van -182... heel logisch hoor! zeker als je weet dat negatieve wortels geen uitkomst hebben hebben XD en dan is zij nog de betere in rekenen...
Onze grootste overwinning is niet dat we nooit falen, maar dat we telkens als we struikelen weer opstaan.
Lees mijn eerste dagboek,feedback is altijd welkom:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Guppie
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1944
Lid geworden op:
ma 09 jul 2012, 16:54

Re: Guppie's dagboek; Marijtje Knolletjes!

^ Oh ja, dat is nog waar ook! Wiskunde is alweer een tijdje terug... :)
Hieronder komt de mini-update!
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Afbeelding

'Ooh! Wat een mooie exotische planten! Ik koop die, die, en die, die, (etc.) ! Bezorg ze maar bij Marijtje Knolletjes in Riverview, ze vind het vast niet erg om even nog wat plantjes te verzorgen!'

Afbeelding

'Ah, hier kan ik een bosje bloemen bestellen voor Marijtje, als dank voor het oppassen op Sammie!'

Afbeelding

'Aaaaah! Nog meer plantjes!'

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Dat was het voor vandaag! Morgen komt er helaas GEEN update, wegens het wachten op de officiele uitslag van de poll (al is het wel duidelijk wat het wordt). En daarnaast word morgen het hard werken om de screens er leuk uit te laten zien, ik heb nog geen idee hoe ik het ga doen. Het word een lange update, om de verloren woensdag goed te maken!

Laatst gewijzigd door Guppie op vr 17 aug 2012, 17:52, 2 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Guppie
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1944
Lid geworden op:
ma 09 jul 2012, 16:54

Re: Guppie's dagboek; Marijtje Knolletjes!

Vooruit dan maar, omdat ik dit nog even wou uitwerken, en het niet helemaal past bij de update van morgen (ik ben druk bezig), hieronder weer een kleine mini-update. Maar dat was het dan voor vandaag, en dan begint morgen het Marijtje-festijn weer :)
Ik ben trouwens erg blij met die 2000 gratis simpoints. Misschien heeft Marijtje iets aan de chocolade-fontein en de multitab?

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Afbeelding

'Jum, wat ligt hier lekker veel eten op de vloer. Wat aardig van dat groene mens!'

Afbeelding

'Ik voel me opeens niet zo goed. Misschien moet ik eventjes wat rusten...'

Laatst gewijzigd door Guppie op wo 15 aug 2012, 16:36, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Guppie
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1944
Lid geworden op:
ma 09 jul 2012, 16:54

Re: Guppie's dagboek; Marijtje Knolletjes!

^ Ze is niet dood hoor ;)

Het gaat helemaal lukken morgen! Ik verheug me erop morgen de tekst te schrijven. Het is gedaan met de kwellingen in het huis van Marijtje! Magische krachten van de kosmos of zoiets gaan eens flink huishouden! Of zou dan toch... ;)
Gebruikersavatar
Guppie
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1944
Lid geworden op:
ma 09 jul 2012, 16:54

Re: Guppie's dagboek; Marijtje Knolletjes!

Goedemorgen allemaal!
Hier de Up!

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Afbeelding

Oei, Marijtje kijkt een beetje boos...

Afbeelding

'Haha! Het zal niet lang meer duren! Met dit magische drankje worden mijn toverkrachten optimaal!'

Afbeelding

'Sluuuuuuuurp! Heerlijk! Ik heb er dan ook wat suiker en kaneel aan toegevoegd!'

Afbeelding

'Geweldig! Ik voel de straling van de kosmos opkomen! Hiermee ontsnapt niemand mij! Ik ben de machtigste heks ter wereld!'

Afbeelding

'Nou moet jij eens opletten, vervelend stuk groen! Eerst verdwijnt mijn zus, daarna die koter en als laatste tover ik alle planten weg! Muahahahahahahahahaha!'

Afbeelding

'Simsalabim, hocus pokus pilatus pas; ik wou dat die Sammie voorgoed weg was!'

Afbeelding

'Abracadabra hocus pocus pas; ik eis dat die zus nu eeuwig weg was!' Haahahahahaha! Hahahaha!'

Afbeelding

'Joepie! Dat kreng is weg! Hocus pilotus pos, weg met dit bos!'

Afbeelding

'Wacht eens even! Wat doe jij hier nog! Alle planten zijn al weg! Oh oh! Ik krijg een naar voorgevoel... Dat mag niet!'

Afbeelding\

'Aaaaaah! Mijn tuintje! Wat is er mis gegaan! De planten zijn wel weg, de koeienplant niet, mijn zus wel, en Sammie?'

Afbeelding

'Oh nee dat is niet lief van jou Sammie! Ik had je weg getoverd! Ik HAAT je! Nou goed, eerst ga ik Poekie bevrijden...'

Afbeelding

'Wat moet ik hier nou mee Poekie...'
Naar de dierenarts? Ik voel me nog steeds niet zo goed...
'Ach! Ik weet het al! Het is allemaal de schuld van die verschrikkelijke rot-Guppie! Daarom werkte de helft van mijn spreuken niet! Maar nu ontkomt hij mij niet! Niemand onkomt Marijtje, 's werelds machtigste heks!'

Afbeelding

'Wraak Guppie! Wraak! Ik tover je tevoorschijn!'

Afbeelding

'Hahahahahah! Je einde is voorbij!'
Uhm?....
'Ik bedoel natuurlijk; Het is voorbij!'

Afbeelding

'Jij ontsnapt mij niet meer! Je kunt je wel ontzichtbaar maken, maar daar trap ik niet in! Ik weet dat je hier zit...-zwemt!'

Afbeelding

'Momentje, ik moet even iets halen!'

Afbeelding

'Zo! Daar ben ik weer! Met de voodoo-pop! Dit is je einde, het begin van jouw lijdensweg! Je gaat eraan!' Ding-dong! 'De bel? Wie is dat nou weer!'

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Dit was het! Wat vonden jullie ervan?
Ik zet de poll nu uit.
Vanmiddag komt er nog een update!

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie