Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

65 berichten • Pagina 3 van 4

Gebruikersavatar
Guppie
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1944
Lid geworden op:
ma 09 jul 2012, 16:54

Re: Guppie's dagboek; Marijtje Knolletjes!

Hier is de tweede update van vandaag, later dan gepland, maar photobucket werkte niet echt mee...
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Afbeelding

'Ik heb geleerd dat het helpt om open te doen als er gebeld word. Doen jullie dat ook vaak?'

Afbeelding

'Goedendag mevrouw Knolletjes! Ik ben de vuilnisman en kom de verontreinigde ketel ophalen. Helpt u mee met dragen?'

Afbeelding

'Jongeman, jij gaat nu heel gauw weg, of je komt kennis maken met mijn stok en de karma-krachten van bejaarden!'

Afbeelding

Afbeelding

'Dan kan ik nu beginnen aan mijn anti-Guppie drankje. Dit laat die Guppie voorgoed verdwijnen! Hahaha!'

Afbeelding

'AAAAH! Guppie is ontsnapt! Maar ik krijg hem wel! Ik moet hem gewoon nog een keer tevoorschijn toveren!' Ding-dong! 'Ik word ook telkens gestoord...'

Afbeelding

'Maar goed, ik doe wel even open. Doen jullie dat trouwens ook altijd als er iemand aan de deur is? Vreemd, ik krijg een deja-vu gevoel...'

Afbeelding

'Goedendag, geachte mevrouw Knolletjes. Wij zijn afgezanten van de internationale heksen-raad. Wij hebben buitensporig veel tovenarij geconstateerd bij uw huis. Dat is een ernstig vergrijp tegen onze regels. Bij dezen is uw toverbewijs afgenomen en worden al uw magische voorwerpen verwijderd uit uw huis. U word uit de toverwereld verbannen tot 6 september. Een goedendag mevrouw.'

Afbeelding

'Hee! Hee, wacht! Hoe moet ik nu wraak nemen op Guppie! Wacht toch even! Stelletjes kneuters! Rekels! Geen respect voor ouderen ten dagen!'

Afbeelding

'Misschien staat er op Sims Nieuws hoe je vervelende Guppie's uit kunt schakelen. Maar eerst even twitteren dat ik geen toverbewijs meer heb...' Ding-dong! 'Alweer de bel... Doen jullie dan ook altijd open?'

Afbeelding

'Haaa! Marijtje! Beste kijkers, ik kom Sammie ophalen!'
'Aaaaah! Wat heb je met mijn planten gedaan!'

Afbeelding

'Nou moet jij eens goed luisteren buurman! Die planten van jou waren verschrikkelijk! Je kunt ernaar fluiten, of wil je soms een draai om je oren! En jij stomme presentator, hebt het leven van je kind aan een vis te danken! Ophoepelen jullie!'

Afbeelding

Die arme Marijtje. Ze zag het niet meer zitten. Ze ging verhuizen!

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Dit was het! Ik lanceer weer een poll om te beslissen waarheen Marijtje gaat verhuizen. De poll zal een dag duren zodat er morgenavond gewoon weer een update kan komen.
Gebruikersavatar
Guppie
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1944
Lid geworden op:
ma 09 jul 2012, 16:54

Re: Guppie's dagboek; Marijtje Knolletjes!

Hmmm, ik bedenk me net dat ik alleen vandaag nog heb voor de verhuizing, en volgens schema ik alleen nog maar morgen zou hebben. Dus ik verleng het dagboek nog een keer.

Edit: De poll is gesloten, Marijtje verhuist naar Starlight Shores, de door jullie gekozen buurt. Vanavond komt de update!

Edit 2: Hier is hij dan!

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Afbeelding

'Jaaa! Hier ben ik dan weer! Volgens mij moet ik jullie mijn nieuwe huis laten zien! Ik woon er in mijn eentje; Poekie is met haar scherpe klauwen niet door de douane gekomen. Nou ja, ze was toch een vervelend beest. Maar ik mis haar wel een beetje...'

Afbeelding

'En dit is dan mijn huis in Starlight Shores, de stad waarvoor de meesten hebben gekozen. Ik ben het er wel mee eens, het is hier erg mooi en het strand is hier niet ver vandaan. En de warmte is alleen maar goed voor mijn oude botten.'

Afbeelding

'Mijn binnenhuis-architect heeft 'modern en gemak' als thema gekozen. Het kleurenpalet was nogal uitgebreid geloof ik, maar voornamelijk licht-bruin, de meest trendy kleur! In ieder geval kan ik lekker bij de open-haard zitten.'

Afbeelding

'Ik moet wel zeggen dat hij ondanks de beperkte ruimte er iets moois van heeft kunnen maken. Felle kleuren doorlichten het sobere bruin. Zoiets zei hij geloof ik. Hij zal wel gelijk hebben, want zijn gage bedroeg nogal wat.'

Afbeelding

'Maar ik moest me erg bemoeien met de slaapkamer, wilde ik het er een beetje rustig hebben. Hij wou geloof ik de skyline van Bridgeport op de muren verven en een rood metaal op de vloer. ''Neu,'' dacht ik, ''het word gewoon bruin. Net zei je nog dat dat trendy was.'' Hij keek lichtelijk beledigd...'

Afbeelding

'De WC. Hij heeft niet eens aan zo'n bejaarden-douche gedacht. Daar zal ik dus zelf voor moeten zorgen.'

Afbeelding

'Nou is lopen niet meer het beste wat ik kan. Daar is de race-auto voor uitgevonden. Misschien een beetje duur, maar ik kan het betalen, want;

Afbeelding

door mijn uber-goede look en mega-hip jurkje ben ik nu een echte hollywood-ster!'

Afbeelding

'Maar ik mag mij niet afleiden van mijn doel, Guppie uitschakelen. Ik zal ons sims bevrijden van de onderdrukking der sims 3-spelers! Misschien kan ik op facebook terecht voor ideen. Ik kan door die heksen-raad Guppie niet meer tevoorschijn toveren, dus moet het anders. Maar hoe?'

Afbeelding

'In ieder geval is pure chocola goed voor de bloedsomloop.'

Afbeelding

'Joepie! Ik word gevolgd op twitter! Oh wacht, spam-mail van de dierenwinkel. Verdorie, ik mis Poekie echt. Ik ga een kat uit het asiel halen.'

Afbeelding

'En daar is ze dan! Ze heet Poedeltje. Uit ervaring met Poekie weet ik dat katten niets anders doen dan eten, poepen en slapen, dus het enige wat ik gekocht heb is een kattenbak, zo'n rare mand en een etensbak.'

Afbeelding

'Ik heb het gevoel dat ze echt op Poekie gaat lijken...'

Afbeelding

'Verdorie, nu laat die Guppie de zon ondergaan, zodat de Update geeindigd is. Nou ja, tot morgen dan maar!'

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Dit was het! En zoals Marijtje al zei; tot morgen!

Laatst gewijzigd door Guppie op za 18 aug 2012, 12:19, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: Guppie's dagboek; Marijtje Knolletjes! Update nr. 10

Leuke updates weer. Een tipje: gebruik de cheat HideHeadLineEffects on dan zie je het diamantje niet. Eigenlijk wil ik je dagboek laten verplaatsen naar de uitgelichte dagboeken, je update zo vaak en je hebt al best veel updates al.
Gebruikersavatar
Guppie
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1944
Lid geworden op:
ma 09 jul 2012, 16:54

Re: Guppie's dagboek; Marijtje Knolletjes! Update nr. 10

Bedankt voor jullie reacties!
simmertje1981: bedankt voor de cheat, ik heb hem gebruikt!
En dan is nu het woord aan Marijtje!

--------------------------------------------------------------------------------------------------

Afbeelding

'Waar waren jullie! Het is nu al tegen het einde van de middag, dus jullie hebben de hele ochtend gemist. In ieder geval...'

Afbeelding

'Is het vandaag een belangrijke dag, en als ik zenuwachtig word ga ik chocola eten terwijl ik als supermodel erg op mijn lijn moet letten. Vandaag komt namelijk mijn begeleider aan, voor het Herfstmode-festival. Ik kan me zijn naam even niet herrineren...' Ding-Dong! 'Daar heb je hem!'

Afbeelding

'Ah, ik zie hem daar voor de deur staan. En-Oh nee... Ramp! Het is dat ik aan een contract gebonden ben... Vooruit, ik geef hem een kans, hij kan best aardig zijn, hoop ik.'

Afbeelding

'Beste kijkers! Daar hebben we ons mode-fenomeen! Je hebt in alle kranten gestaan, dus ook in de Riverview-koerier! Daardoor kon ik je vinden, en toen ik zag dat er een begeleider gevraagd werd, heb ik me meteen aangemeld! Is dat niet geweldig Marijtje! Oh ja, ik ben helaas gescheiden met mijn vrouw, en zij heeft de volledige voogdij over Sammie, dus die zul je helaas nooit meer zien.'

Afbeelding

'Dus vertel eens Marijtje, wat moet ik precies doen morgen! Waar is het lijstje! O hier, in mijn broekzak. Even voorlezen hoor, beste kijkers!
-Marijtje met de auto naar de studio brengen.
-25/7 paraat staan voor de veiligheid van de ster.
-Om vier uur soda-krokketen halen bij de snackbar.
-en als laatste aanwezig zijn bij de show en notities maken.
Nou dat doe ik graag hoor Marijtje! Maar je hebt dus een auto. Mag ik die even zien, beste kijkers? Wij willen natuurlijk niet dat ik morgen in een incomplete auto zit! Ik herriner me nog dat wrak van jou toen je nog in Riverview woonde...'

Afbeelding

'Oh wauw! Beste kijkers, wij rijden Marijtje graag rond! Zullen we alvast een ritje maken, beste kijkers ik bedoel Marijtje?'

Afbeelding

'Wat een geweldige auto, beste kijkers! Hij kan wel 650 km. per uur! Dat moeten we natuurlijk even proberen....'

Afbeelding

En toen ging de zon onder. Marijtje had nog geen idee hoe ze Guppie ging verslaan, maar ach, voorlopig met haar nieuwe liefde maakte dat haar niets uit....
(Commentaar Guppie: :misselijk )

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Dit was het! Ik hoop dat die televisie-presentator niet een beetje afgezaagd begint te worden :$
Je las het goed, na de modeshow zijn jullie uitgenodigd op de bruiloft morgen!
Volgens mij is zijn naam nog niet bekend, dus bij deze; Tom de Mol! (en ja, hij is duidelijk televisie-presentator') :fluit
Gebruikersavatar
Guppie
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1944
Lid geworden op:
ma 09 jul 2012, 16:54

Re: Guppie's dagboek; Marijtje Knolletjes! Update nr. 11

^ Nogal he!
Morgen komt er uiteraard weer een update, ik heb al vooruit-gesimst :fluit dus het kan al in de ochtend. Overigens komt er aan het einde van dit dagboek (wanneer weet ik nog niet echt) ook een blooper-update. Er ging door overmatig gebruik van moveobjects (voor het bouwen van de mode-studio) namelijk nogal wat mis in de rest van het spel met het resultaat van grappige, maar ook enge :scared screens...
Gebruikersavatar
Guppie
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1944
Lid geworden op:
ma 09 jul 2012, 16:54

Re: Guppie's dagboek; Marijtje Knolletjes! Update nr. 11

Update nummer 12!

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Afbeelding

'Zeg Tom, zit mijn haar wel helemaal goed? Ja? Dan ga ik nu kijken wat ik allemaal aan moet trekken. Ik hoop dat die mensen een beetje goede smaak hebben, al kunnen ze natuurlijk verreweg nietaan mij tippen...'

Afbeelding

'Volgens mij zit de kast een beetje klem...'

Afbeelding

'Grrrr... Weten ze wel dat dit getrek erg slecht is voor mijn leeftijd? Maar goed, over vijf minuten kan de modeshow beginnen!'

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

'Gelukkig was het snel voorbij, de zaal zat vol en dat is slecht voor mijn gezichtsvermogen...'

Afbeelding

'Tom en ik waren alvast een beetje begonnen aan de bruiloft. Die begint morgen om 12:00! We wouden het perse thuis doen, dat is toch veel leuker dan in een kerk? Daar moet je allemaal beloftes gaan doen enzo... Dat wil je toch niet? Helaas gebeurde er nog deze avond een kleine ramp... '

Afbeelding

'Er was een beetje brand uitgebroken. Misschien moeten voortaan de open haard niet altijd aan laten staan? In ieder geval hielp de ijscowagen mee met blussen en dat vond ik best lief. Misschien koop ik ooit nog een ijsje!'

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

'Wat weinig mensen weten is dat het helpt om de regendans te doen...'

Afbeelding

'Het is zover! De eerste gasten! Tom! Kom je!'

Afbeelding

'En na dat alle gasten gearriveerd waren besloten Tom en ik dat het tijd was voor HET moment waar wij zolang op gewacht hadden...' (commentaar Guppie: :misselijk ) 'Tom had trouwens een bril op om het contract te kunnen bespeuren naar de kleine lettertjes...'

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

'Wat nou! Ja, ik heb mijn eigen taart meegenomen! Het is toch zonde om die mooie taart kapot-te snijden!'

Afbeelding

'Helaas, Guppie gunt ons geen mooie dag. Er breekt weer brand uit. Maar ja, we weten nu wat we moeten doen...'

Afbeelding

'Massaal de regendans natuurlijk!'

Afbeelding

Ik vroeg mij af of ik nu niet achter Guppie aan moest. Ons hele leven zou hij nog verpesten...

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Dit was het! :D Waarschijnlijk komt er vanmiddag/avond nog een update. Ik moet er wel bij zeggen dat ik na de tweede brand last van een brandweermannenplaag had. Hoewel er al lang geen brand meer was bleven ze maar komen, zes keer in totaal... :?
Gebruikersavatar
Guppie
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1944
Lid geworden op:
ma 09 jul 2012, 16:54

Re: Guppie's dagboek; Marijtje Knolletjes! Update nr. 12

En hier is de update dan!

-----------------------------------------------------------------------------------------------
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

'Ook de strandshow was een groot succes! Ik begin eindelijk naam te maken in deze wereld! En om dat te vieren gaan we verhuizen, naar een grotere villa. Ik heb een nieuw contract met een voorschot, en samen met het kapitaal van Tom is dat net te betalen.'

Afbeelding

'We hadden nog een reden om te verhuizen, dit was de derde keer dat de open haard in brand stond...'

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Dat was het! Het heb besloten om vandaag geen twee, maar 3 updates te doen. Dan komt alles mooier uit.

Edit; Ik kondig hierbij voor morgen het einde van Marijtjes dagboek aan. Vandaag nog twee updates, en morgen een of twee! Daarna ga ik verder met iets anders (maar wel iemand uit dit dagboek in de hoofdrol).
Gebruikersavatar
Guppie
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1944
Lid geworden op:
ma 09 jul 2012, 16:54

Re: Guppie's dagboek; Marijtje Knolletjes! Update nr. 13

En dan nu de tweede update van vandaag!
--------------------------------------------------------------------------------------------------

Afbeelding

'Beste mensen! Welkom bij de Karel Lagerveld Show! Vandaag gaan we het weer hebben over schokkend nieuws in de modewereld en een bijzondere onthulling!'

Afbeelding\

'Laten we eens beginnen over onze nieuwkomer in de mode-wereld, Marijtje Knolletjes! Nou mensen, laten we wel wezen, wat een ouderwets mens. Evenveel souplesse en gevoel als een baksteen. Uit het jaar nul.'

Afbeelding

'Ze heeft een afschuwelijke stijl, hopeloos verouderd. Daar komt nog bij dat ze absoluut niet meegaat met de trends, kleuren! Hoe durft ze, terwijl nu WIT helemaal in is! Nee mensen, naar mijn mening, en ik kan het weten, ik ben de modekoning, is Marijtje ongewenst vuil in deze modewereld!'

Afbeelding

'Men moet juist verder kijken, naar de toekomst! Daar is Marijtje te ouderwets voor! Maar laten we het over leukere dingen hebben!'

Afbeelding

'Ik had twee maanden geleden nog een conferentie gehouden over egaal-zwart met donkerblauwe achtergronden. Beste mensen, het is me natuurlijk gelukt! Vanaf nu zijn egaal-zwart met donkerblauwe achtergronden helemaal hip! Exclusief verkrijgbaar bij de Karel Lagerveld-Store!'

Afbeelding

'Daarnaast komt over vier dagen de nieuwe Karelkleding-lijn uit! Volop keuze en tijdloos trendy! En dat is nog niet het enige...'

Afbeelding

'De nieuwe Lagerveld-parfum is sinds vandaag beschikbaar in de Karel Lagerveld-Store! Het is meteen al 30.000 keer over de toonbank gegaan, iedereen wilt natuurlijk helemaal up-to-date zijn! En dat kan, met de Karel-Lagerveld-Store! Daarnaast wil ik iedereen erop wijzen dat binnenkort de najaarsmodeconferentie is. Ik zal natuurlijk met mijn winnende team aanwezig zijn. Let op de details van de jurken, daar moet u het deze winter van hebben!'

Afbeelding

'Beste mensen, dit was weer de Karel Lagerveld Show! Vergeet niet er weer helemaal bij te zijn met behulp van de Karel Lagerveld-Store!'

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Afbeelding

'Boehoehoe hoe!.... Tom, hoorde je wat Karel zei!... Snik snotter... Hijhijhh.. vond me ouderwets! snooootter! Ik bennnn waaaaardeloos boehoeoohoe snik snotter!..... Boehoehoehoe.....'

Afbeelding

'Welnee, schatje, jij bent absoluut niet waardeloos! Weet je wat we gaan doen? Onze eigen modeshow oprichten, ''Mode met Marijtje!'' Het word een groot succes!'
(commentaar Guppie: :misselijk )

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Afbeelding

'Beste kijkers, welkom bij de eerste aflevering van ''Mode met Marijtje!'' Hier zien we onze koningin der mode! Zij vertelt ons precies wat u aan mag trekken en wat de actuele trend is!'

Afbeelding

'Beste kijkers, ik ben Marijtje! Ik ga meteen een paar mode-schandalen uit de wereld helpen! Kijk, ziet u dit? Dit is een zwart/blauwige achtergrond! Zwart-blauwe achtergronden zijn zoooo 1931! Nee, tegenwoordig moet u het hebben van een lichtbruine omgeving! Dat is zo exclusief trendy!'

Afbeelding

'Ik kondig hierbij ook de nieuwe ''Marijtje Bruin-lijn aan! Dit word de herfstmode van 2013, dus u loopt met deze lijn ver voorop de rest!'

Afbeelding

'Beste kijkers, dit was ''Mode met Marijtje!'' Al laatste wilt Marijtje nog een ding kwijt; de Karel Lagerveld-Store is hopeloos verouderd! Afschuwelijk wat voor vodden daar hangen! Marijtje zal Karel eens flink de mode laten zien bij DE-NAJAARSMODECONFERENTIE!'

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Dit was de update nr. 14! Benieuwd naar de Najaarsmodeconferentie? Die komt vanavond!

Edit: Hier is hij dan!

De Sims Courant altijd het laatste nieuws

Onze reporter was vandaag aanwezig bij de najaarsconferentie, dit jaar in Bridgeport. Deze conferentie word van oudsher gehouden door de drie grootste mode-concurrentie met als doel om van elkaars creativiteit te leren. Het thema is vanzelfsprekend 'najaar' en daar heeft iedereen zijn eigen beelden bij. De volgende foto's zijn gemaakt door onze camera-man, die de afbeeldings-rechten van de conferentie heeft kunnen bemachtigen.

Afbeelding

Hier ziet u Karel Lagerveld met zijn team, die de beroemde popster Lola Belle als model heeft gekozen. Zijn kleurenpalet wit/zwart is erg inspirerend, en niet verwonderlijk gezien wit momenteel de meest gewaardeerde kleur is.

Afbeelding

Hier zien we Marijtje Knolletjes. Zij heeft duidelijk een andere opvatting dan Karel Lagerveld, en beschouwd kleur als het ultieme ingredient.

Afbeelding

Deze collectie is van Mathilda Smart, een redelijk onbekende ontwerper. Met haar gebruik van felle kleuren heeft iedere ontwerper hier op de conferentie iets unieks.

Afbeelding
Afbeelding

Ondanks de grauwe zee en het vieze zand in de havenstad Bridgeport blijkt het een echte modestad te zijn. Helaas gebeurde er aan het einde van de dag een kleine opschudding. Ruzie tussen de ontwerpers is helaas al jaren gebruikelijk. Karel Lagerveld, steevast gekozen tot 'de modekoning' maakt zichzelf niet populair bij andere ontwerpers.

Afbeelding

De uitwisseling bedroeg zo ongeveer dat Karel Marijtje smakeloosheid verweet, en Marijtje Karel beledigde betreffende zijn nieuwe kledinglijn. Het hoogtepunt van de ruzie was de omstreden egaal-zwart blauwige achtergronden in de Karel Lagerveld-Store. Marijtje Knolletjes was niet aanwezig bij het afsluitings-diner in ''De Voorspoed Kamer''.

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Afbeelding

'Boehoehoe hoe!! Ik wil naar hui-hui-huis..... Sniiiiiiiik, snotter. Ik wil niet meer ontwerpen....... Dit is allemaal de schuld van GUPPIE!! Ik krijg hem wel, morgen heb ik hem te pakken!'

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Dit was het!

P.S. Weet iemand hoe je van een afbeelding in je onderschrift een link maakt, en van een link waarbij je het hele web-adres ziet omtovert tot een
hoe zal ik het zeggen; een zin of woordje? :$
Alvast bedankt!
Gebruikersavatar
Guppie
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1944
Lid geworden op:
ma 09 jul 2012, 16:54

Re: Guppie's dagboek; Marijtje Knolletjes! Update nr. 15

Hier is dan het einde + de 'blooper update'. Nou ja, verwacht van dat laatste niet al teveel.
Over een uurtje post ik hier nog een verrassing...
Veel leesplezier!

--------------------------------------------------------------------------------------------------

Afbeelding

'Wil je weten wat ik lees? ''De grote encyclopedie der Oela Boenka's''. Dat waren een oud volk uit Afrika, gespecialiseerd in magie. En over deze magie heeft de heksenraad geen controle...'

'Wacht eens even, je gelooft me niet, he! Flauwerik, je zult het zien!'

Afbeelding
Afbeelding

'Het eerste onderdeel is de Oela Boenka-dans.'

Afbeelding

'Daarna neemt men een hap van het heilige zand... '

Afbeelding

'En dan nu iets met deze oude lamp. Maar wat?'
'Mijn huisvrouwengevoel zegt me dat ik hem moet poetsen. Hij is nogal stoffig...'

Afbeelding

'Heu... een geest. Zie je nou wel? De magie de Oela Boenka's werkt!'

Afbeelding

'Mevrouw de geest, kunt u mij helpen? Ik heb nogal last van een vervelende vis. Die daar, in de kom. Kunt u dat beest voor eeuwig laten verdwijnen?'
(commentaar Guppie: :scared )

Afbeelding

'Eh... dat hoort erbij?'
(commentaar Guppie: blub...)

Afbeelding

'Joepie! Hij is weg! Dank u geest!'
(commentaar Guppie: De verbinding is verbroken. Probeer het nog een keer of neem contact op met de beheerder van deze verbinding.)

Afbeelding

'Beste mensen en volgers van dit dagboek, doordat Guppie, de schepper van dit verhaal (dat niet altijd strookte met mijn wil) is verdwenen, is dit verhaal helaas afgelopen. Denk nou niet; ''stomme Marijtje, waarom moest Guppie perse weg! Nu kan ik dit dagboek niet meer lezen!''. Want mag ik ook van mijn pensioen genieten zonder dat ik continu gepest word door een vis? Ja? Dank jullie wel. Dan is het nu tijd voor de hoop fouten van die stomme vis, die hij ladingdekkend 'bloopers' noemt. Het zijn gewoon fouten!! Die stomme vis is gewoon een stomme klungel! '

'Dank jullie wel, dit was mijn toespraak. Over een uurtje word de verrassing gepost in dit topic. Het heeft te maken met mijn man, Tom de Mol.'

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Dat waren de laatste woorden van Marijtje Knolletjes! En dan nu de bloopers fouten!
Deze zijn voornamelijk gekomen door overmatig gebruik van moveobjects on, en dan gaat er wel eens iets mis met de animaties...

Afbeelding

Dit is de postbode van Starlight Shores. Volgens mij mist ze iets, maar wat?

Afbeelding

'Ja hoor, ik voel het! We hebben POST!'

Afbeelding

Wat nou? Nog nooit een zwevende deurklink gezien?

Afbeelding

'Ja, dit is absoluut een fijne brievenbus!'

Afbeelding

'Poekie? Dat is het raam. De deur zit aan de linkerkant...'

Afbeelding

'NIEMAND klaagt over het rijbewijs van Marijtje...'

Afbeelding

'AAAAH! Daar is die stalkende postbode weer!'

Afbeelding

'Jup. Lopen is zooo 2011!'

Afbeelding

'Dat zand smaakte niet zo lekker...'

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Dit was het! Over een uurtje of zoiets komt de verassing!

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie