Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

65 berichten • Pagina 1 van 4

Gebruikersavatar
Guppie
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1944
Lid geworden op:
ma 09 jul 2012, 16:54

Guppie's dagboek; Marijtje Knolletjes!

Welkom bij mijn eerste dagboek!
Ik stel jullie voor aan; MARIJTJE KNOLLETJES!!


Afbeelding

'Wat kijken jullie naar mij?'

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Jahaa, de afbeeldingen doen het en Marijtje heeft zichzelf perfect voorgesteld. Vanaf nu zal zij het woord overnemen, en dus het verhaal in de ik-persoon vertellen. Reken maar dat zij jullie zal martelen met haar gruwelijke commentaar en schattige bejaardenpersoonlijkheid!
Dus gelijk de update!

Afbeelding

'Zoals die vervelende Guppie al moest zeggen, dit ben ik, Marijtje Knolletjes. Noem me astublieft Marijtje! Guppie moest trouwens wel perse de lelijkste screens maken, hoor! Ik ben veel mooier en die kwaliteit is afschuwelijk!'

Afbeelding

'Dit is Poekie, mijn lief katje! Ook zij houdt niet van vervelende visjes...
Maar goed, wat ik het liefste doe....'

Afbeelding
Koken.
Afbeelding
Tuinieren.
Afbeelding
Met Poekie spelen.
Afbeelding
En mij afvragen waarom God dat licht zo fel gemaakt heeft! Maar goed, dit ben ik, de komende dagen zullen jullie mij beter leren kennen!'

Afbeelding
Marijtje krijgt nooit zomaar bezoek... Wie zou dit zijn? Als het aan mij ligt zien jullie het morgen!

Zo dit was de eerste update! Wat vinden jullie ervan?

Laatst gewijzigd door Guppie op do 23 aug 2012, 11:30, 17 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Guppie
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1944
Lid geworden op:
ma 09 jul 2012, 16:54

Re: Guppie; Het verhaal van Marijtje Knolletjes

Volgende update!

Afbeelding

'Beste kijkers, welkom bij de ''Op de koffie bij...'' show! Hier zien we mevrouw Marijtje Knolletjes! Hallo mevrouw Knolletjes, of mag ik Marijtje zeggen? Beste kijkers, we beginnen natuurlijk met een rondleiding door het huis!

Afbeelding

Beste Kijkers, hier zien we de hal! Want ja, waar begin je de rondleiding anders! Ja kijkers, wat een prachtige hal!

Afbeelding

Beste Kijkers, hier zien we de woonkamer! Erg mooi, maar we gaan door naar de eetkamer!

Afbeelding

Beste Kijkers, zien jullie dit! Jahaa, dit is de befaamde brandnetelthee van Marijtje Knolletjes!

Afbeelding

En dit, beste kijkers, is het bed van Marijtje Knolletjes! Het ligt heerlijk beste kijkers!

Afbeelding

En nu, beste kijkers, is het tijd voor onze vragen! Jaha, daar onkomt ons slachtoffer niet aan! Ja mevrouw, onze vragen! Want wat is uw lievelingseten? Waar gaat u vaak naar toe? Wat is uw mooiste herrinering? Kijkt u vaak naar onze geweldige show? Oh, heeft u geen tv? Waarom niet? En wandelt u vaak met uw Poekie? Geeft u haar veel eten? En Marijtje, wat doet u voor werk?'

Afbeelding

Werk? Dat kon Marijtje even niet hebben. Ze was immers al 30 jaar met pensioen!

Afbeelding

'Wat, mevrouw! Oooh, beste kijkers! We zien hier een zielige, arme bejaarde zonder geld! Oooh, wat zielig! En ze is ook geen toegevoegde waarde aan onze economie!'

Afbeelding

Dat was dus teveel gebrald. 'MIJN HUIS UIT SCHOFT!'

Afbeelding

Tranen stroomden over haar wangen. Marijtje voelde zich erg vervelend... Maar weet je wat? Ze ging weer werk zoeken! Ha, dan had die vervelende televisie-presentator nog ongelijk ook!

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dat was de tweede update! Reacties en tips zijn erg welkom!
Gebruikersavatar
Guppie
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1944
Lid geworden op:
ma 09 jul 2012, 16:54

Re: Guppie's dagboek; Marijtje Knolletjes!

Het komt inderdaad uit de store, de vicoriaanse keukenset of zoiets. Ik kreeg die bij een complicatieset, ook de steampunk-keuken met vergelijkbare spullen. Leuk dat jullie mijn dagboek leuk vinden! Kunnen jullie al raden wat haar beroep word?
Gebruikersavatar
Guppie
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1944
Lid geworden op:
ma 09 jul 2012, 16:54

Re: Guppie's dagboek; Marijtje Knolletjes!

Sorry, maar wegens problemen en het uitvallen van de computer komt de update pas vanavond... ^Het beroep ligt dus niet voor de hand? Mischien moet je eens denken aan; jong geleerd, oud gedaan!

--------------------------------------------------------------------------------------------------
Jaaa! Hier is ie!

Afbeelding

'Pompiedom, wat is er allemaal voor werk te doen? Kapster? Nee, dat lijkt me niets. Podiumpoetser? Voetbalfan? Waarom is hier niets wat bij mij past! Verdorie, nou word ik ook nog eens gebeld. Lekker laten bellen. Ah, ik zie al iets, dat lijkt me nou leuk!'

Afbeelding

'Zo, even naar de Ikea!'

Afbeelding

'Welkom allemaal bij kinderdagverblijf ''Pinkelroze''!' Brengt u uw kind maar naar binnen, bij mij is ze een goede handen! Wel jammer dat de bank wegmoest...'

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

'Hmmmm, die cheats werken dus niet bij die koters. Verdorie, nu moet ik ze nog eten geven ook!'

Afbeelding

'Wat is het lang geleden dat ik zo klein was. Ik kan me niet herrineren dat IK zo stonk...'

Afbeelding

'Misschien ruikt het hier wat minder als ik ze ver van mij vandaan houd...'

Afbeelding

Zo, gaan jullie maar gezellig spelen, ik ga even wat anders doen. Over 5 minuten kom ik weer kijken, oke?'

Afbeelding

'Aaaaah, wat doe jij op het dak? HIER komen jij!'

Afbeelding

'GEK word ik van dit beroep! Wie heeft dit verzonnen? Ach, het zal die vervelende Guppie wel weer zijn! Wacht maar!'

Afbeelding

'Eerst die vervelende koters maar eens weg!'

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Dit was het weer! Benieuwd wat Marijtje nu gaat doen? Voor morgen!

Laatst gewijzigd door Guppie op di 14 aug 2012, 09:47, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Creepyelf
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
100
Lid geworden op:
zo 08 jul 2012, 15:29

Re: Guppie's dagboek; Marijtje Knolletjes!

Apart dagboek maar echt grappig! dankjewel om mij te doen lachen! mijn dagboek is zo serieus dus is het leuk om even iets luchtigs te lezen :)
Onze grootste overwinning is niet dat we nooit falen, maar dat we telkens als we struikelen weer opstaan.
Lees mijn eerste dagboek,feedback is altijd welkom:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Guppie
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1944
Lid geworden op:
ma 09 jul 2012, 16:54

Re: Guppie's dagboek; Marijtje Knolletjes!

^ Dankjewel! Ik heb jouw dagboek trouwens ook gelezen, inderdaad veel serieuzer, en je schrijft geweldig gedetailleerd! Het terugkijken op het begin is ook erg origineel.
Overigens; er staat jullie morgen een verassing te wachten met Marijtje, heh heh!
Gebruikersavatar
Creepyelf
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
100
Lid geworden op:
zo 08 jul 2012, 15:29

Re: Guppie's dagboek; Marijtje Knolletjes!

Guppie schreef:^ Dankjewel! Ik heb jouw dagboek trouwens ook gelezen, inderdaad veel serieuzer, en je schrijft geweldig gedetailleerd! Het terugkijken op het begin is ook erg origineel.
Overigens; er staat jullie morgen een verassing te wachten met Marijtje, heh heh!
Dankjewel. Ik heb soms enkel moeite met de eerste en de laatste zin maar voor de rest komt het meestal vanzelf. :D
Onze grootste overwinning is niet dat we nooit falen, maar dat we telkens als we struikelen weer opstaan.
Lees mijn eerste dagboek,feedback is altijd welkom:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Guppie
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1944
Lid geworden op:
ma 09 jul 2012, 16:54

Re: Guppie's dagboek; Marijtje Knolletjes!

En dan is hier weer de update van vandaag!

-----------------------------------------------------------------------------------------------


Afbeelding

Wat is hier te zien?
Domme vraag, Marijtje natuurlijk!

Afbeelding

'Alle padden nog an toe, ik mis nog de levensvrucht! Maar volgens mij groeit die in mijn tuintje. Even kijken dus...'

Afbeelding

'Om millieuvriendelijk te zijn moet het gas even uit...'

Afbeelding

'OMG, door die vervelende koters heb ik mijn tuintje een beetje weinig aandacht kunnen geven...'

Afbeelding

'Die planten regel ik later wel. De levensplant leeft nog en daar gaat het om.'

Afbeelding

'Nu even goed roeren, drie keer naar rechts, tien keer naar links... dan moet er nog wat paddennagelkruid bij... zo, drie keer naar links, twee keer naar rechts... Pffff, wat is dit roeren vermoeiend zeg.'

Afbeelding

'Even lezen of ik het goed doe. Wat een stof, ik haal nooit meer iets van de rommelmarkt. Even kijken, dit is een a, even wachten.... O ja, hier staat... ehm, even lezen... WAAR IS MIJN LEESBRIL?'

Afbeelding

Wat is dat mens toch aan het doen...

Afbeelding

'Nee, volgens mij doe ik het goed...' Ding-dong!
De bel? wacht even, eerst mijn oordopjes in doen... Ding-dong!
'OMG ik hoor dat ding nog steeds. Is ie kapot of zo?'

Afbeelding

Afbeelding

'Marijtje! Wat goed dat je er bent! Luister eens even, beste kijker, ik moet nu op zakenreis, maar ik kan mijn Sammie nergens laten! Oooooh beste kijkers, en ik dacht, die lieve Marijtje heeft dus toch niets te doen, beste kijkers! Dus Marijtje, mag Sammie even een paar daagjes bij jou logeren?'

Afbeelding

BAM!!! (deur gaat om bepaalde redenen dicht...)

Afbeelding

'Tssssk, wat een ellendeling! Maar ik moet door met mijn drankje-verdorie, nou gaat alweer de bel...'

Afbeelding

-'Zusje......'
'Marijtje!'
-Steun en kreun...
'Wat leuk dat je er bent! Ik dacht, nu ik hier toch ben ga ik even op bezoek! Nou ja, ik moet hier vier dagen logeren, mijn huis word verbouwd! Ik dacht, dan ga ik toch naar mijn lieve zusje? Die heb ik gek genoeg al heel lang niet gezien!'
-Mag het nog langer?
'Oooooh, wat lief dat ik hier mag blijven, echt geweldig! Wij gaan het hier heel gezellig hebben!'

Afbeelding

'Maar ik voel me een beetje ziek, misschien moet ik even wat rusten. Dus of jij even wat thee wilt brengen?'
-Even wachten... Dit stond niet in het spreukenboek! Even in de ogen wrijven en... Ja, ze is er nog steeds, dus geen hallucinatie, wat jammer...

Afbeelding

'Zusje! Waarom heb je nou nog steeds geen thee gehaald! Ik vroeg het je net al vijf minuten geleden! Moet ik het zelf gaan pakken of zo?! En wat doet die vlooienbaal hier! Slecht voor mijn gezondheid! Wil jij mij ziek hebben! Zij eruit of ik eruit!'
-Die keus is snel gemaakt...
'Wat aardig van je dat je die kat morgen naar het asiel brengt! En zeg, wat is dit voor raar ding? Een ketel? Is dat wel ecologisch verantwoord?'

Afbeelding

-'AAAAAAAAAH!! Wie heeft dat mens hier heen gestuurd! Die afschuwelijke Guppie natuurlijk! Wacht maar, het zal hem berouwen! En dat afschuwelijk zusje gaat weg, reken maar!!'

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Dit was het, ik hoop dat het een beetje duidelijk was met wie wat zegt.... :$

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie