Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

263 berichten • Pagina 5 van 14

Gebruikersavatar
Froos
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3758
Lid geworden op:
di 01 jun 2010, 23:13

Re: Dagboek Familie Bunch (nieuw afl.9 pag.8 /2 aug.)

Aflevering 10

Het is een spannende zaterdag voor Arlo, maar hij komt verschrikt van bed hij heeft over Lisa gedroomd
Afbeelding
“Pappa...Mamma...Lisa is een spook!” roept Arlo.
Darlene kijkt verwonderend de verwarde Arlo na "Je speelt teveel videogames, sukkel" zegt ze.
“Jongedame! Zo praat je niet tegen je broer" zegt Jack met een boze blik richting Darlene "ik heb ook over Lisa als vampier gedroomd” verteld Jack terwijl hij de ontbijttafel afruimt.

Afbeelding
Judy is druk bezig om Arlo te kalmeren “Er is niks aan de hand, Arlo. Je hebt gewoon naar gedroomd. Kijk daar is Lisa, en ze ziet er normaal uit” verteld Judy
“Wat is hier aan de hand?” vraagt Lisa
“Jij! zat in mijn klimrek en wou mij bijten” dramt Arlo door met een wijzende vinger naar Lisa.
“Pappa heeft ook al zo vreemd over mij gedroomd, wat hebben jullie mannen toch”

Afbeelding
“Hey…psst…mamma, ik weet niet wat die mannen hebben, ze denken dat ik één of andere vampier ben” fluistert Lisa.
“Ze hebben gewoon een enge droom gehad ofzo. Pappa was zenuwachtig voor zijn ontslag en Arlo is zenuwachtig voor zijn verjaardag. Geen wonder dat ze onrustig geslapen hebben” lacht Judy.
Arlo ziet weer een normale Lisa en is alles alweer vergeten, want hij wil zijn verjaardag vieren!

Afbeelding
Jack en Judy vertellen aan Arlo dat hij nog even op zijn feestje moet wachten.
“Je bent vandaag wel jarig, maar het feestje doen we tegelijk met ons 20e huwelijksdag” vraagt Jack.
Arlo kijkt sip “Ik wil nu een feestje!”
“Lieve schat” zegt Judy “Pappa werkt nu minder dus moeten we op de kosten letten, volgende week is Ethan ook jarig dus krijg je samen met ons en Ethan jouw feestje”
(dit is niet de familiefoto ivm. opdracht 2, die komt nog! maar toch zitten ze leuk bijelkaar)

Afbeelding
En daar gaat Arlo!

Afbeelding
Arlo groeit op tot een tiener. Wat hebben we genoten dat hij als kind door het dagboek heen stuiterde als een hyperactieve vuurbal van energie. Zal hij dit doorzetten?

Afbeelding
“Waar is je pet” lacht Lisa.
Darlene staat zoals altijd wat achteraf ‘alle aandacht gaat weer naar Arlo’ denkt ze.
Jack en Judy zijn trots op Arlo en Ethan is blij met zijn nieuwe tienerbroer.

Afbeelding
“Gefeliciteerd, broertje. Nu moet ik mijn kamer met jou delen” en Ethan geeft Arlo een broederlijke omhelsing.
Lisa bedenkt ineens dat ze een afspraak heeft met Xander Clavell in het stadspark, de jongen op wie ze zo gek is. ‘Hopelijk mag ik bij hem komen werken, ik heb het dan ook al aan pa verteld dat ik daar werk’ denkt Lisa zorgelijk na.

Afbeelding
“Waarom gaan Ethan en Lisa nu al weg” vraagt Arlo aan zijn ouders.
“Ze hebben het druk, krijg jij ook nog wel, lieverd” zegt Judy.
“Okeej, maar ik ga nu van de glijbaan en in mijn klimrek spelen” roept Arlo.
“Volgens mij ben je daar nu iets te oud voor” lacht Jack.

Lisa is in het stadpark op zoek naar Xander Clavell
Afbeelding
Lisa is op zoek naar Xander. Hij is de baas van het Brave Burgers Pakhuis. En ze had een afspraak met hem. “Ah! Daar is hij!” zegt ze opgelucht

Afbeelding
“Daar ben je eindelijk! Kon je niet eerder komen” vraagt Lisa
“Sorry, Lisa, wij als gemeneriken hebben nog weleens een klusje te doen” zegt Xander.
“En! Heb ik de baan!” vraagt Lisa.

Afbeelding
“Sorry, Lisa, maar we vinden je toch nog wat te jong om bij het pakhuis te komen werken” verteld Xander.
“WAT! Ik heb mijn vader al verteld dat ik bij jullie werk, je zorgt er maar voor dat ik een baantje krijg bij jullie” zegt Lisa woedend.
"Dan heb je een probleem" lacht Xander.

Afbeelding
“Je moet toch iets anders vinden, Lisa"
Xander wordt bang van Lisa’s blik in haar ogen. "Enneh…ik moet maar weer eens gaan” brabbelt Xander verder.
“Zo gemakkelijk kom je niet van mij af, Xander. Kom hier!” roept Lisa.
Xander rent van Lisa weg, maar hij mag haar attitude wel ’zodra ze achttien is nemen we haar aan’ denkt hij.

Afbeelding
“Huh, hoe kan jij hier nou eerder zijn dan mij” zegt Xander verbaasd.
“Dat gaat je niets aan" Lisa gaat tussen de deur en Xander staan "we hadden een deal, Xander, die moet je nakomen”
“Lisa ga aan de kant, ik moet werken, je moet tenminste 18 zijn om binnen te komen. Dus dáág!”
Lisa legt al haar charme in de strijd en kust Xander! “Wow, Lisa, doe normaal!”
“Ik vind je leuk Xander” zegt Lisa verliefd
“Je bent gek! Ik moet naar binnen dus laat me erlangs”
Xander kijkt nog even achterom naar Lisa als hij naar binnen gaat. En Lisa blaast voorzichtig een kusje vanaf haar hand naar hem toe. Xander gaat nee schuddend het pakhuis in 'ze is veel te jong'

Afbeelding
Lisa blijft alleen achter bij de ingang van het brave burgers pakhuis. ‘Was ik ook maar snel jarig’ denkt ze. ‘Xander is mijn ideale partner in crime’ dagdroomt ze. Maar voelt Xander dat ook zo?

Afbeelding
Nu Arlo niet meer bij Darlene op de kamer kan deelt hij tijdelijk zijn kamer met Ethan, want Jack en Judy willen graag dat Arlo een eigen kamer krijgt.
“Anders denk ik maar dat we onze carport bij het huis moeten betrekken” zegt Jack tegen Judy “Dat zal vast niet zo duur zijn, dan een hele uitbouw en dan heeft Arlo toch zijn eigen kamer en Ethan kan gewoon boven blijven” “Goed idee” zegt Judy knikkend.

En de avond valt weer in Sunset Valley
Gebruikersavatar
Froos
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3758
Lid geworden op:
di 01 jun 2010, 23:13

Re: Dagboek Familie Bunch (nieuw afl.10 pag.9 /5 aug.)

Aflevering 11

Het is de dag na Arlo’s verjaardag en dat Lisa Xander heeft gekustAfbeelding
Deze zondagmorgen geeft Jack het plantje van Judy water. ‘Het is een vreemde plant, die bladeren ken ik niet’ denkt Jack. Wat zal dit dan voor plant gaan worden?

Later die week.
Afbeelding
“Kijk Arlo, dit wordt jouw kamer. De carport hebben we gelijk getrokken met de vloer van het huis en nu nog een muur inmetselen” verteld Jack.
Ethan krijgt telefoon dat hij geslaagd is voor zijn VWO examen, en hij wil nu uiteindelijk voor chirurg studeren.

De broer-zus relatie tussen Arlo en Darlene is nog steeds niet goed
Afbeelding
“Ben je nog steeds boos om die frikandel van vorig jaar” brult Arlo naar Darlene. “Doe niet zo kinderachtig, ik zal een frikandel speciaal voor je maken en dan moet je ophouden met dat gezeur”

Afbeelding
Darlene geeft Arlo een schop onder zijn kont.
“Mijn bips” gilt Arlo voor de tweede keer. Net zoals toen hij iets te snel van de glijbaan af ging (afl.1)
Judy ziet Arlo en Darlene weer ruzie maken. “Doen jullie nu eens normaal tegen elkaar” zegt Judy.

Afbeelding
Bijgekomen van zijn schop gaat Arlo nog even zijn nieuwe kamer in aanbouw bekijken 'dat gaat snel de muur is bijna gemetseld' ziet Arlo, daarna ziet hij Ethan aan de huistelefoon.
“Hoi Tania, Ja ik ben geslaagd! Ik ben zo blij, wat zeg je?…Parker? Geen idee, ons contact is niet zo sterk meer, hij zit nog bij de politie ofzo…maar ehm? kom je ook naar ons familiefeest?” vraagt Ethan
"Ik ga eerst nog naar een concert van Rihanna, maar daarna kom ik op jullie feest" antwoord Tania."Ik heb een meet en greet gewonnen met haar" juicht ze door de telefoon

Afbeelding
Arlo en Ethan zijn op hun kamer. “Wie is Tania?” wil Arlo weten.
“Tania heb ik afgelopen schooljaar leren kennen, ze woont nu in Starlight Shores” verteld Ethan “Ze komt naar ons feest, en ze is zo mooi!” droomt Ethan weg.

Afbeelding
De kamer van Arlo is klaar. De familie bekijkt de nieuwe slaapkamer. Nu nog inrichten, MAAR Ethan wordt ineens wat slapjes
“Ik voel me niet goed worden” zegt hij
“Vlug bel een dokter” roept Jack.
Ethan strompelt de eetkamer in en krijgt ineens enorme kramp.

Afbeelding
Hij valt op de grond!
“Jack! Bel de dokter” roept Judy,
“Doe wat!” gilt Arlo.
Zelfs Lisa heeft medelijden nu ze Ethan pijn ziet lijden. Darlene wil haar broer nog helpen. Maar Ethan roept dat het wel meevalt
“Ik denk dat een groeistuip is” zegt hij

Afbeelding
En inderdaad! Ethan staat weer op en krijgt een groeistuip tot jongvolwassen. Iedereen is weer blij en Jack pakt snel een feesttoeter.

Afbeelding
“Gefeliciteerd jongen, wil je ons niet weer zo laten schrikken" lacht Jack en geeft zijn zoon een stevige omhelzing.
Darlene wil Ethan ook een knuffel geven, want ze is trots op haar grote broer, maar ook bang dat hij nu snel het huis uit zal gaan. Ethan is de enige die Darlene de meeste aandacht geeft.

De volgende dag
Afbeelding
Arlo is verhuist naar zijn eigen kamer, wat eerst de carport was, is nu zijn eigen slaapkamer en Arlo is daar best trots op. Als kado heeft hij een grote poster van de ‘Spicy Girls’ gekregen. De muren wou hij eigenlijk ook nog een kleurtje geven, maar dat kon niet meer, want het budget was op. Arlo hoort zijn vader hem roepen voor het avondeten. Hij heeft een verassingstoofpotje gemaakt.
“Bleh!” denkt Arlo "Pappa kan niet koken"

Afbeelding
“Het wordt weer eens tijd dat jij kookt” vraagt Arlo aan Ethan
“Ja ik weet het, paps kookkunsten zijn nou eenmaal niet de beste” zegt Ethan. “Maar ik wil jullie wat vragen”
“Kan dat dan snel!” irriteerd Lisa zich “Ik moet nog weg”
“Waar ga jij heen dan?” wil Darlene weten “Ik mag ‘savonds niet meer weg”
“Ja! Hoor eens! Jij gaat tot diep in de nacht met die Skip zitten schommelen in het park, dan krijg je dat”
“Meisjes stil nou even! Ik wil wat vragen” vraagt Ethan “We moeten pa en ma een kado geven op hun huwelijksfeest”
“We hebben ze toch een nieuwe outfit gegeven, dat is genoeg” zegt Lisa
“Nee, een echt kado. Ik dacht aan een weekendje weg voor ze naar Hidden Springs. Ze zijn wel toe aan wat ontspanning”
“Ik vind het ok” zegt Arlo“
“Ik ook” zegt Darlene
“Jij?” vraagt Ethan aan Lisa
“Okeej, regel jij het, ik moet nu weg”
Maar ineens rent Judy ook snel voorbij naar de badkamer!

Afbeelding
‘Dat eten van Jack, was niet lekker. Ik ben zo misselijk, maar gisteren en vandaag voelde ik me ook al zo de hele dag, het zal toch niet?’ denkt Judy

Afbeelding
Judy ruimt de tafel af “Jack je eten viel verkeerd, of ik ben zwanger”
“Hahaha…Judy dat zou ik geweldig vinden…een vijfde Bunch telg!” lacht Jack.
“Ik ga morgen een test doen” zegt Judy. “Dan weten we of dat overgeven aan jouw eten lag of dat het aan mijn kinderwens ligt” lacht Judy.

Morgen is het grote feest van de familie Bunch

In de komende update ook de familiefoto voor opdracht 2
Gebruikersavatar
Froos
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3758
Lid geworden op:
di 01 jun 2010, 23:13

Re: Dagboek Familie Bunch (nieuw afl.11 pag.9 /7 aug.)

Een extra Aflevering 11

Het zat niet in de planning, want de officiële update volgt nog. Maar ik krijg belangrijke foto's binnen uit Starlight Shores. Het is de schoolvriendin van Ethan, Tania! die over de telefoon vertelde aan Ethan dat ze een meet en greet met Rihanna had gewonnen. Hier de beelden en tekst.

Dit is Tania Roodenburg, de beste vriendin van Ethan.
Afbeelding
Ze vraagt Rihanna van alles.
"You're a beautiful girl, may I ask if you have a boyfriend" vraagt Rihanna ineens
"No. But I am in love with Ethan Bunch" antwoord Tania
"So you're secretly in love? And he is also in love with you?" wil Rihanna weten
"I do not know, but his family does a big party tonight, his parents were married for twenty years, do you want with me?" vraagt Tania voorzichtig
Vraagt Tania één van 'swerelds grootste zangeressen nu om mee te gaan naar het feest bij familie Bunch :? Wil ze dat wel?

Afbeelding
"That sounds great. I would like to meet that family Bunch. Maybe I can help you with your secret love Ethan". zegt Rihanna enthiousiast

Binnenkort de echte update en opdracht 2
Gebruikersavatar
Froos
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3758
Lid geworden op:
di 01 jun 2010, 23:13

Re: Dagboek Familie Bunch (update afl.11 pag.10 /8 aug.)

Opdracht 2

Helaas lukt het me niet om opdracht 2 in de volgende update te verwerken aangezien de opdracht voor 15 augustus klaar moet zijn. Dus dan maar zo (ik ben komend weekend weg namelijk ;) )Hier alvast de familiefoto die op het komende Bunchfeest wordt genomen.

Familie Bunch
Afbeelding

Na 15 augustus de volgende update, geniet van het plaatje ;)
(ik heb geen poseplayer ofzo, dus moest de foto van het moment hebben)

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie