Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

263 berichten • Pagina 4 van 14

Gebruikersavatar
Froos
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3758
Lid geworden op:
di 01 jun 2010, 23:13

Re: Dagboek Familie Bunch (nieuw afl.7 pag.6 /29 juli)

Aflevering 8

Het is een nieuwe dag bij familie Bunch.
Jack is bijgekomen van zijn nachtmerrie met Lisa als vampier, Judy maakt zich klaar voor een nieuwe dag werk, en de kinderen zijn weer naar school.
Vandaag is de dag dat Jack hoort of hij wordt ontslagen of niet?

Afbeelding
Na het heerlijke ontbijt van Jack maakt Judy zich snel uit de voeten om naar haar werk te gaan. Ze herinnert zich nog dat ze zaadjes moest vinden en gekweekte planten naar de baas moest brengen om promotie te maken. Ze heeft de tips van Gobias nog in haar achterhoofd (afl.2).
‘Gobias vertelde dat buiten de stad de mooiste zaden te vinden waren’ denkt Judy en ze vindt er inderdaad één.

Afbeelding
“deze is mooi, geen idee wat het is” zegt Judy in haarzelf.
Verderop liggen nog wat zaden, die neemt ze ook maar mee.
‘Die kan Jack mooi op zijn moestuin laten uitgroeien’ denkt Judy 'en dan krijg ik mijn promotie' lacht ze.

Afbeelding
Jack is thuis en hoort de huistelefoon overgaan. Zenuwachtig loopt hij op het rinkelende geluid af. Jack slaakt een diepe zucht en hij neemt op. Het is inderdaad de leiding van Fort Kabouter. Ze vragen of Jack zit en zo niet vragen ze hem om alsnog even te gaan zitten. Jack blijft staan, hij weet genoeg.

Afbeelding
Maar al snel gaan zijn mondhoeken omhoog. Zijn baas verteld aan Jack dat hij niet ontslagen is!
MAAR “Om je te behouden willen we je wel vragen om één dag in te leveren, je werkt dus 8 uur minder” verteld de baas.
“OK, ik ben allang blij dat ik mag blijven, dan maar 8 uur minder werken” zegt Jack blij.
Hij hangt op en sms’t Judy met het redelijk goede bericht.

Afbeelding
Judy leest het bericht van Jack. Ze is dolblij dat Jack mag blijven
‘die 8 uur komen we wel bovenop’ sms’t ze terug. ‘en trouwens je moet wat planten voor me kweken’ typt ze erachteraan. Judy gaat naar huis.

Afbeelding
Judy komt thuis en Darlene rent meteen op haar af met een brandende vraag. “Mamma! mag Skip komen spelen, wil je hem voor me bellen?”
“Is goed, maar jullie blijven wel bij het huis, begrepen!” vraagt Judy op strenge toon.
“Tuurlijk mamma, Skip Javeed is zo cool”

Jack en Judy hebben elkaar net een dikke knuffel gegeven, want Jack mag blijven bij Fort kabouter.
Judy geeft Jack haar gevonden zaadjes.

Afbeelding
“Ja Jack, kun jij ze voor me opkweken, want ik heb een hekel aan tuinieren, doe ze maar in je moestuin” vraagt Judy.
“Ben je gek, ik plant ze in de achtertuin, dan kunnen we er allemaal naar kijken hoe ze opgroeien, maar dit is wel een heel mooi groot bijzonder zaadje” zegt Jack enthiousiast.

Afbeelding
Jack plant het zaadje in de achtertuin. Hij heeft nog nooit zo’n joekel van een zaadje gezien en is erg benieuwd wat eruit gaat komen. 'Wat zal dit voor plant gaan worden?' denkt hij
Terwijl Jack het zaadje plant hoort hij ineens weer datzelfde ritselende geluid als uit zijn nachtmerrie van vannacht. Hij kijkt achterom maar ziet niks.
‘Ik ben nu klaar wakker, dus er gebeurd niets’ denkt Jack en hij gaat verder met het planten en geeft het zaadje nog wat water en wil naar binnen gaan.

Afbeelding
Jack wil net naar binnen gaan en draait zich om en ziet ineens Lisa voor zijn neus. “Waar kom jij ineens vandaan” schrikt Jack.
“Pap! Kijk niet zo bang, ik ben je dochter maar? en ik heb goed nieuws. Ik heb dat baantje bij dat pakhuis” zegt Lisa blij “Er werkt daar zo’n mooie jongen, nog leuker dan VJ, hij is wel wat ouder, maar maakt niet uit, toch?” lacht ze.
Jack verteld uiteindelijk dat hij heeft gedroomd over haar als vampier.
Lisa lacht “Dat zou me vet lijken, whoaoaoa ik ben een vampier” speelt ze na. “Grapje! Ik hou van je pap, als jij me niet om een baantje had gestuurd had ik nooit die leuke jongen ontmoet, enneh...vampiers bestaan niet" fluistert ze in haar vaders oor.
Jack snapt er niets meer van. 'Lisa zegt nooit dat ze van iemand houdt en zeker niet tegen mij'

Afbeelding
Darlene is met Skip aan het spelen. Ze blijven keurig bij het huis en zijn gaan overgooien.
Judy komt voorbij en verteld dat ze zo terug is.
“Is goed mamma! wat ga je doen?”
“Ik ga mijn lenzen ophalen” roept Judy.
Skip laat de bal verschrikt vallen “Wat zijn lenzen, is dat eng?” vraagt Skip

Afbeelding
Judy heeft haar bestelde lenzen met leesgedeelte opgehaald bij Barney’s salon. Ze gaat verder door het leven zonder bril
‘nooit meer die bril op’ denkt Judy ‘Heerlijk’ zucht ze.


Helaas was mijn inspiratie wat op in deze aflevering :$ Daarom nu even niet zo'n spannende update.
Maar ik heb alweer wat leuke verhaallijnen bedacht.
Binnenkort groeit Arlo op naar tiener, De kinderen nemen Jack en Judy mee naar de kledingwinkel, en we gaan erachter komen of Lisa nu wel of niet een vampier is :P
En er staat nog iets HEEL bijzonders te gebeuren in deze familie :D
Gebruikersavatar
Froos
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3758
Lid geworden op:
di 01 jun 2010, 23:13

Re: Dagboek Familie Bunch (nieuw afl.8 pag.7 /31 juli)

Aflevering 9

Het is komkommertijd bij de familie Bunch. Er gebeurt niet zo veel. En we zijn een paar dagen verder
Afbeelding
Jack en Judy zijn samen in het 24 uurs sportcentrum.
"Hey Judy, volgende week zijn we 20 jaar getrouwd zullen we een tuinfeest geven voor de buurt" vraagt Jack.
"Ja, dat is leuk, en dan ga jij bbq-en, vinden de gasten vast leuk" roept Judy vanaf de lopende band.

Afbeelding
Jack en Judy komen thuis van het sportcentrum. Jack frist zich nog even wat extra op.
"Ow Jack, je hebt je sikje weer geschoren, wat lief, doet me denken aan vroeger" zegt Judy lief.
Ze gaan naar de woonkamer om te overleggen wat ze met hun 20e huwelijksdag willen doen.

Afbeelding
Judy wil een tuinfeest terwijl Jack dan voor de bbq-hapjes zorgt. Ethan en Lisa horen de plannen en zijn dol enthiousiast
“maareh, Ethan. Vind je ook niet dat pa en ma een make-over kunnen hebben?” vraagt Lisa
“Ja, die oranje polo van mamma vind ik zo ouderwets!” zegt Ethan “Ze kan er zo veel mooier uitzien”
“Als kado willen we jullie een make-over geven” zegt Lisa “Dat groene shirt bij pappa kan echt niet meer”

De volgende dag
Afbeelding
Arlo zit te stuiteren op de bank "Ik ben morgen jarig...ik ben morgen jarig" Maar ineens is hij rustig omdat hij Lisa en Judy iets hoort kletsen.
“Hey mam, je moet echt wat anders aan, dit kan niet meer” zegt Lisa “We gaan winkelen en een spa-dag houden” zegt Lisa
“Wat leuk, Lisa. Dat jij dat met mij wil?” zegt Judy verbaasd.
"Nou ja, ik doe het ook een beetje uit zelf belang, ik ben toe aan een spa" zegt Lisa
“Vergeten jullie mijn verjaardag niet” vraagt Arlo vertwijfelend
“Natuurlijk niet, knul, morgen word je een grote jongen” en Judy geeft hem nog snel een dikke pakkerd.

Afbeelding
“Ik hoef geen nieuwe kleding” brult Jack.
“Jawel, je moet op je 20e huwelijksdag er goed uit zien, die slippers van jou zijn echt uit, pap” zegt Ethan.
“Ik wil niet urenlang winkelen” vraagt Jack
“Dat hoeft ook niet pap, ik ken je, we gaan de kringloopwinkel in en vinden wel wat leuks voor je”

Afbeelding
“Ik vind dit echt heel mooi, Lisa. Ik lijk niet meer zo dik” lacht Judy.
“Het staat je geweldig, mam” complimenteert Lisa. “En nu naar de spa” juicht Lisa.

Afbeelding
Jack en Ethan zijn in de kringloopwinkel. Ethan kijkt verward naar de kleding in het rek.
“Ik zie al wat leuks” zegt Jack.
Ethan houdt zijn hart vast 'wat heeft pa nou weer gezien dan' denkt hij.

Afbeelding
“Dit vind ik leuk” zegt Jack. Ethan kijkt tevreden toe “Staat je goed pap”.

Afbeelding
“Wat een geweldig kado hebben de kinderen ons gegeven” zegt Jack
“We lijken gewoon 10 jaar jonger” zegt Judy blij.

Afbeelding
“Zullen we vanavond samen naar het strand gaan” vraagt Judy.
“Ow! Net als toen, zullen we dan via de meibosvallei gaan” zegt Jack met knipperende ogen.
Jack en Judy bedanken hun kinderen voor het kado en vertellen dat ze even alleen op het strand willen zijn.

Afbeelding
“Daar zitten we weer, net als 20 jaar terug en weer zo’n mooie zonsondergang” zwijmelt Jack.
"Ik kan je alleen maar aankijken, Jack. Vroeger had je zo'n mooi bos haar toen we hier zaten en een leuk sikje zoals nu, ik ben trots dat ik Bunch heet" zegt Judy
"Dat weet ik nog steeds dat je dat zei, Judy"

Afbeelding
Dezelfde foto, maar dan 20 jaar terug (afl.7)

Jack en Judy komen thuis van hun romantische avond en zien dat alle kinderen keurig in hun bed liggen. Ze gaan giechelend hun slaapkamer in. (zo te zien wordt het eindelijk een gestructureerd gezin)
Afbeelding
Arlo kan de slaap alleen niet vatten. Is hij zenuwachtig voor morgen? want hij is morgen jarig. Tijdens zijn slaap hoort hij iemand zijn naam roepen "Arlo...Arlo..." klinkt het op fluisterende toon.

Afbeelding
Arlo stapt slaapdronken uit zijn bed. Hij wil weten wie zijn naam roept. Het klinkt van buiten te komen.
Droomt hij, of is dit echt?

Afbeelding
Iemand roept zijn naam vanaf zijn klimrek. Arlo klimt naar boven.

Afbeelding
"Help me, Arlo. Er is bijna daglicht en dan is mijn energie op, ik moet je bijten, Arlo"
Arlo schrikt! Hij ziet zijn zus Lisa met lichtgevende ogen in zijn klimrek zitten. Uit angst laat hij zich naar beneden vallen.

Afbeelding
Tijdens zijn val naar beneden, wordt Arlo wakker!
"Pappa...Mamma...Lisa is een spook!!!" gilt Arlo terwijl hij van zijn bed springt.

Arlo is nu de tweede van de familie die Lisa als een vampier ziet. Is het nou echt of niet?

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie