Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

263 berichten • Pagina 13 van 14

Ddeemm
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2189
Lid geworden op:
zo 03 jun 2012, 13:37

Re: Dagboek Familie Bunch (afl.27-pag.24/26 sept.)

Hele leuke up! Fijn voor Jduy dat het goed gaat! Arlo is leuk geworden en River ziet er heel anders uit vind ik. Haar neus lijkt anders, maar dat zou wel aan mij liggen :P Alleen wel een beetje erg dat Arlo en River Ojaa! in het bed van Fiona doen :fluit

Maar echt een leuke up en ik ben benieuwd naar het eind :D
Afbeelding
Gebruikersavatar
Froos
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3758
Lid geworden op:
di 01 jun 2010, 23:13

Re: Dagboek Familie Bunch (afl.27-pag.24/26 sept.)

Hahaha...is dat het bed van Fiona? :$ Had ik niet door, maar jij kunt het weten ;)
En het is River echt. Ik heb haar gewoon laten opgroeien tot jongvolwassen.

Bedankt iedereen voor de reacties.

Ik ga snel verder met de screens maken voor de laatste update, want ik loop iets achter dan gepland maar het gaat goed komen :flapper
Gebruikersavatar
Mier
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1058
Lid geworden op:
vr 06 jul 2012, 18:59

Re: Dagboek Familie Bunch (afl.27-pag.24/26 sept.)

Leuke ups, ik heb al tijdje niet gereageerd maar heb ze wel allemaal gelezen. Gelukkig liep het nog goed af met Judy want het was toch een dramatische wending opeens :O Arlo is ook een stoere jongen geworden zeg. Ik ben benieuwd naar de laatste up!! :laugh
Afbeelding
Gebruikersavatar
Froos
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3758
Lid geworden op:
di 01 jun 2010, 23:13

Re: Dagboek Familie Bunch (afl.27-pag.24/26 sept.)

Beste dagboeklezers, aan alle leuke dingen komt een eind en zo ook aan dit dagboek van Familie Bunch.

Het voelt vreemd voor me dat ik nu voor de allerlaatste keer een update ga doen in dit dagboek :(

Deze laatste aflevering bevat ook opdracht 5. Die luidde: Maak een mooi, heftig, dramatisch, verschrikkelijk eind aan je dagboek (als ik het goed begrepen heb).

Dus pak die doos tissues er maar vast bij ;) Daar gaan we...

Aflevering 28 + Opdracht 5

Ethan en Tania hebben hun auto geparkeerd en rennen naar het stadhuis voor de bruiloft van Arlo en River
Afbeelding
"Als jij niet zo stond te treuzelen in onze badkamer waren we tenminste op tijd geweest"
"Doe normaal Ethan, en ren eens even door, kun je niet harder?" grapt Tania.

Afbeelding
"Waar bleef je Ethan?"
"Sorry, Arlo. Dat krijg jij binnenkort ook nog wel"
De broers geven elkaar een dikke knuffel.

Afbeelding
"Nu iedereen er is kunnen we jullie vertellen dat we niet gaan trouwen in het stadhuis, maar op het strand" zegt Arlo glimlachend.
"Moeten we nu nogeens naar het strand lopen. Wist jij dat? Ik ben al bek af van al dat rennen" vraagt Ethan aan Tania
"Wil iedereen mij volgen alstublieft" roept Arlo met een glimlach.

Afbeelding
Op het strand hebben Arlo en River een geweldig trouwpodium laten bouwen.
Iedereen is onder de indruk en heeft er veel zin in.

Afbeelding
En langzaam komt heel Sunset Valley naar het strand om het huwelijk van deze twee te volgen.

Afbeelding
"Volgens mij is iedereen aanwezig, River. Laten we naar de trouwboog gaan, ben je er klaar voor?" vraagt Arlo.
"Ik wil niets anders dan nu meteen met je trouwen" lacht River.

Afbeelding
De gasten lopen het podium op. Helaas is er niet genoeg zitplaats voor iedereen, dus moet de helft blijven staan. Als iedereen zit of staat kan de plechtigheid beginnen.

Afbeelding
Na een duidelijk ja van beiden schuift River de ring om Arlo's vinger.

Afbeelding
Iedereen moet gniffelen als het bij Arlo niet lukt om de ring om de vinger van River te krijgen.
Ook River moet lachen.

Afbeelding
Uiteindelijk krijgt Arlo na veel gestuntel de ring om River's vinger en dan volgt natuurlijk de kus.

Afbeelding
Judy kan het niet meer droog houden en zoekt haar beste vriendin Jolanda op.
"Dit is zo mooi" snikt ze.
Maar er zit nog één vreugdetranen weg te snikken in het publiek.

Afbeelding
"Het is zo mooi om je zoon te zien trouwen" huilt Jack.

Het is tijd om de taart aan te snijden
Afbeelding
"Mag ik het eerste stuk?...mag ik het eerste stuk?" roept Judy.
"Kom maar naar voren mam, jij hebt zoveel meegemaakt. Jij mag het eerste stuk hebben" zegt Arlo.
Maar zo te zien staat Skip er ook al op te aazen.

Afbeelding
Skip weet het eerste stuk taart te bemachtigen en glipt snel weg, wat is het ook een gemene stiekemerd.

Afbeelding
Na een geslaagd trouwfeest gaan Arlo en River naar hun eigen huis. Ze wonen in het huis 'amerikaantje' aan de schilderluchtboulevard.

We zijn een jaar verder in het huis van Jack en Judy
Afbeelding
Darlene is morgen jarig en gaat vanaf dan samenwonen met haar verloofde Skip. Jack geeft haar dochter nog wat raad en tips waar ze op moet letten.
Judy slaat opeens haar hand op haar hoofd, ze krijgt ineens hoofdpijn.
"Wat is er mam?" vraagt Darlene.
"Niks lieverd, ik krijg weer een migraine aanval, denk ik"

Afbeelding
Terwijl Jack en Darlene weglopen valt Judy op de grond.

Afbeelding
Met een doffe klap valt Judy neer op de vloer.
Jack rent erop af
"Judy, wat doe je?" vraagt Jack.

Afbeelding
"DARLENE!...bel snel Dr.Verduyn! Het gaat niet goed met mamma!" schreeuwt Jack

Dr.Verduyn laat met spoed een ambulance komen. Ze bleek een epileptische aanval te hebben gehad. Judy wordt in het ziekenhuis onderzocht en al snel komt ze door medicijnen weer bij kennis, maar ze moet nog een paar dagen aansterken in het ziekenhuis. Dr.Verduyn bestudeerd de foto's en onderzoeken van Judy. Zijn gezicht vertrekt. Hij roept Jack en Judy bij zich.

Afbeelding
"Meneer en mevrouw Bunch...ik heb u bijelkaar geroepen omdat er nieuwe zaken zijn ontdekt. Het spijt me om u te vertellen dat er uitzaaiingen zijn geconstateerd in uw hersenen mevrouw Bunch. Helaas moet ik u ook vertellen dat uw levensverwachting nog een paar maanden zal zijn.

Afbeelding
Judy wordt boos "Ik heb elke dag mijn medicijnen genomen en u vertelde dat ik schoon was"
Jack wil weten of er echt geen genezing kan zijn deze keer.
"Bestraling heeft geen zin, met medicijnen kunnen we uw vrouw alleen nog een paar weken extra geven"

Jack en Judy begrijpen ook dat Dr.Verduyn er niets meer aan kan doen, ze leggen zich erbij neer en gaan nog vele leuke dingen doen met hun tweeën.

Afbeelding
Jack neemt Judy mee naar Parijs. Dat wouden ze altijd nog eens samen doen. Nu kan het nog. Door haar vreselijke ziekte is ze flink afgevallen. Helaas niet op de manier hoe ze het wou.

Afbeelding
Toen ze weer thuis kwamen uit Parijs zijn ze naar de meibosvallei gegaan. De plek waar ze elkaar voor het eerst ontmoette (afl.7/pag.6)

Afbeelding
Daarna weer net als toen naar het strand om sterren te gaan kijken.
"En weer kan ik alleen maar naar je kijken Jack. Je hebt je bos haar weer laten groeien en ik was trots om de naam Bunch te mogen dragen" verteld Judy (afl.7/pag.6)
"Zeg dat nou niet, Judy"

Afbeelding
"En Jack? Als ik er niet meer ben en je wordt verliefd op een andere vrouw. Ik wens je alle geluk toe. Ik wil niet dat je eenzaam blijft"
Jack wordt stil en geeft Judy een dikke zoen.

En dan slaat het noodlot toe
Afbeelding
Dr.Verduyn wordt opgeroepen, maar hij kan niets meer doen voor Judy. Ze blaast haar laatste levensadem uit. Jack is erg verdrietig. Hij woont nu nog met Mick en Tess in dit grote huis.

Afbeelding
Hoewel Jack veel liefdevolle hulp krijgt van zijn kinderen: Ethan, Arlo, Darlene en zelfs van Lisa. Kan hij het huishouden niet aan. Jack wil een hulp in huis.

Afbeelding
Jack neemt Bianca Ketelaar aan als hulp in de huishouding, ze heeft Tess op haar arm. Laat zij nou net onlangs haar man te hebben moeten verliezen door een vreselijk verkeersongeluk.

Afbeelding
Jack en Bianca praten veel met elkaar over het verlies van hun geliefden en dit brengt hun dichter bijelkaar.

Afbeelding
Jack klampt Bianca regelmatig vast om even bij haar uit te huilen.
"Lieve Jack, ik hou van je" zegt Bianca opeens
"Sorry, wat bedoel je" zegt Jack verward.

Afbeelding
Jack kan er niets aan doen, maar wordt verliefd op Bianca.
'Judy heeft verteld dat als ik verliefd zou worden dat ze dat niet erg zou vinden' bedenkt Jack zich.
En de relatie tussen Jack en Bianca wordt steeds mooier.

Afbeelding
Jack en Bianca wonen op dit moment samen. Jack is blij dat hij een lieve vriendin heeft waarmee hij lief en leed kan delen.
"Ik hoor Tess" zegt Bianca
"Laat maar, dat deed Darlene ook altijd als zij aandacht wou" lacht Jack
En samen zien ze de film uit.
"Hoe gaat het trouwens met Darlene op Sunlit Tides" vraagt Bianca.

Jack verteld
Afbeelding
"Skip Javeed heeft Darlene ten huwelijk gevraagd op Sunlit Tides"

Afbeelding
Ze trouwden later ook op Sunlit Tides en zijn daar blijven wonen.

Afbeelding
"Ze hebben mij en Judy twee mooie kleinkinderen gegeven"
"Hoe heten ze?" wil Bianca weten
"Ralph en Sarah" verteld Jack.
"En dan heb ik ook nog een drukke ADHD-zoon" lacht Jack
"Dat moet Arlo zijn" gniffelt Bianca.

Afbeelding
"Inderdaad Arlo is altijd buiten te vinden. Hij is echt een superdesuper hyperactieve vuurbal van energie. Arlo is een lieve jongen...ehm man...moet ik nu zeggen. River heeft wat met hem te stellen. Maar volgens mij zijn ze wel geschikt voor elkaar" lacht Jack.

Afbeelding
"Arlo is een beste gitarist in zijn band, maar wou ook wat voor zichzelf. Dus begon hij opeens een carriére als DJ" verteld Jack aan Bianca.

Afbeelding
"Arlo en River hebben geen kinderen. Lijkt me ook beter omdat Arlo zelf nog een kind is" lacht Jack. "Maar ze zijn heel gelukkig met elkaar"
"Je had toch ook nog een vampierdochter?" vraagt Bianca
"Lisa...ja! Verhaal apart. Ons contact is niet zo heel sterk, maar wat ik weet is dat ze zwanger is en een dochter heeft met VJ"

Afbeelding
"Ze heet Gloria en is ook een vampier" verteld Jack.

Afbeelding
"Ik blijf haar eng vinden, Lisa rende mij als vampier al achterna in de tuin. Ik snap dat nog steeds niet helemaal" (afl.7/pag.6)

"En die oudste zoon van je? Ethan? Hoe is het daarmee?" vraagt Bianca
"Ethan heeft zijn eigen dagboek, moet je simsnieuws maar eens kijken"

Afbeelding
De tweeling zijn gekke bekken aan het trekken. Mick en Tess zijn blij met hun nieuwe moeder Bianca.

Afbeelding
"Wat een spannende familie heb je Jack. Je zou er een dagboek over kunnen schrijven" lacht Bianca.
"Dat is ook gebeurd" verteld Jack.

Tot slot laten we Jack aan het woord
Afbeelding
Beste dagboekvolgers. Dit was het verhaal van mijn familie. Ik hoop dat jullie er van genoten hebben. Ik spreek ook namens Frozenland omdat we jullie reacties elke keer weer geweldig vonden. Dit motiveerde hem om ook telkens weer met ons door te gaan tot de update voor vandaag. Ik wil jullie graag bedanken. Speciaal dank aan Simhorselady van wie Frozenland ons dagboek mocht overnemen.

Ik wil jullie ook laten weten dat ik op dit moment erg gelukkig ben met Bianca. Natuurlijk denk ik elke dag nog even aan Judy. Maar ik hou veel van Bianca. Maak je daar absoluut geen zorgen om. Ik ga weer een zonnige toekomst tegemoet.

Liefs Jack.

Laatst gewijzigd door Froos op zo 30 sep 2012, 00:11, 3 keer totaal gewijzigd.

Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6010
Lid geworden op:
za 06 aug 2011, 21:40

Re: Dagboek Familie Bunch (afl.27-pag.24/26 sept.)

Big Mama schreef:Aaaah,wat een superleuk, :D vreselijk :cry en lief :wub einde aan dit dagboek.Geweldig!! :thumbsup
Hier heb ik niks aan toe te voegen...

Echt geweldig hoe je dit hebt gedaan en als enige hebt volghouden :D

Ik wens je veel succes met de spin-off van Ethan en Tanie :thumbsup
Gebruikersavatar
Mier
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1058
Lid geworden op:
vr 06 jul 2012, 18:59

Re: Dagboek Familie Bunch (EINDE pag. 25/29 sept.)

Ik vind het toch wel een ontroerend einde omdat Judy dood gaat, maar toch is het zo mooi omdat het voor iedereen goed afloopt.. :cry Ik zal je dagboek van Ethan en Tania zeker blijven volgen. En 'gefeliciteerd' (als ik het zo kan zeggen) dat jij het hebt volgehouden! :klap
Afbeelding
Ddeemm
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2189
Lid geworden op:
zo 03 jun 2012, 13:37

Re: Dagboek Familie Bunch (EINDE pag. 25/29 sept.)

aaaaah echt super zielig :'( en mooi :wub

Echt een hele mooie laatste up! Ik vergeet steeds het dagboek van Ethan en Tania te volgen, maar ga dat vanaf nu toch proberen :) Ik vind het trouwens knap dat je met zo'n grote familie zo'n mooi verhaal hebt kunnen maken, en dat er aan het eind maar 1 iemand over blijft. Echt goed gedaan :D Het was een leuk dagboek :D
Afbeelding
Gebruikersavatar
Froos
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3758
Lid geworden op:
di 01 jun 2010, 23:13

Re: Dagboek Familie Bunch (EINDE pag. 25/29 sept.)

Echt geweldige reacties! Ik ga familie Bunch misen :(

@Koen: Leuk dat je reageert. Ik vind jouw dagboek ook geweldig, droge humor, hou ik van :D

@Ddeemm: Ik vond het leuk om jouw personage River McIrisch te mogen gebruiken om met Arlo te trouwen ;)

@Ravia: Zelfs ik moest even slikken toen ik de update overlas :cry

@abctje: Als je goed kijkt is jouw Vincent ook op het trouwfeest van Arlo ;)

@simsverslaaft: bedankt voor je stem :thumbup

@Nina: bedankt dat ik mocht meedoen in gsss :knuffel

En iedereen bedankt voor alle lieve en gezellige reacties. Er kan nu wel een slotje op :cry

Laatst gewijzigd door Froos op do 04 okt 2012, 18:45, 1 keer totaal gewijzigd.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie