Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

263 berichten • Pagina 10 van 14

Gebruikersavatar
Froos
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3758
Lid geworden op:
di 01 jun 2010, 23:13

Re: Dagboek Familie Bunch (afl.20 op pag.18/6 sept.)

Aflevering 21 + begin Opdracht 4

Afbeelding
Judy hoort het geknetter van het onweer en de vele regen. Ze is bang.
"Jack!...ik heb nog nooit zoveel onweer gehoord!...wordt wakker!"
Ze hoort zelfs het luchtalarm afgaan. En de electriciteit valt plotseling uit.

Afbeelding
Er is geen verlichting meer en Lisa, Arlo en Darlene horen ook het luchtalarm ze rennen naar beneden.
"Wat is er aan de hand?" vraagt Arlo "De straten staan blank"
"Verdrinken we nu" vraagt Darlene
"Natuurlijk niet" zegt Judy, maar ondertussen gilt ze naar Jack "JACK!!! Waarom een luchtalarm!"

Afbeelding
Terwijl Jack de calamiteitenzender raadpleegt volgt er een enorme bliksemlicht in de tuin van familie Bunch. De kamer wordt verlicht door alleen maar de bliksem.

Afbeelding
Jack komt de slaapkamer uitgerend
"We moeten naar boven! De dijken zijn doorgebroken en er volgt een vloedgolf op het jutterstrand" roept Jack
"Ik pak Tess, jij Mick" gilt Judy
De familie rent bij de trap omhoog naar de overloop

Afbeelding
Vanaf de overloop zien ze hoe het krachtige water door de huiskamer stroomd en alles vernield.
"Mijn spelcomputer" roept Arlo, en hij wil naar beneden gaan.

Afbeelding
"Je gaat niet naar beneden" brult Jack tegen Arlo
Arlo ziet hoe zijn spelcomputer wordt weg gespoeld en is verdrietig. Lisa vindt het allemaal geweldig.
"Eindelijk gebeurt er eens wat in dit saaie Sunset Valley" roept Lisa
De storm is eindelijk vertrokken en de familie gaat de volgende dag de schade bekijken.

Afbeelding
Nadat al het water is weggestroomd bekijken Lisa en Arlo de schade. De totale huiskamer is geruïneerd. De vloer en wanden zijn totaal verrot.

Afbeelding
Ook de keuken en eetkamer zien er niet vrolijk uit. Alle meubels, schilderijen en verlichting kan afgevoerd worden.

Afbeelding
Judy moet huilen. "We moeten met 25.097 simoleons de boel opnieuw inrichten" snikt ze

Afbeelding
De gehele begane grond is leeg gehaald.

Afbeelding
Er kon niks meer bewaard worden. Gelukkig is iedereen van familie Bunch nog in leven.

In de volgende update het vervolg van opdracht 4 - de nieuwe inrichting!

Laatst gewijzigd door Froos op vr 07 sep 2012, 22:40, 2 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Froos
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3758
Lid geworden op:
di 01 jun 2010, 23:13

Re: Dagboek Familie Bunch (afl.20 op pag.18/6 sept. opdr4-pa

Aflevering 22 + opdracht 4

Dit was de situatie voor de overstroming
Afbeelding

Met 25.097 simoleons moest de familie Bunch de boel opnieuw inrichten
Afbeelding
De vernieuwde babykamer van Mick en Tess

Afbeelding
Op de plek waar Darlene staat, staan nog een blauwe en roze kinderwagen. Ik had deze screen iets te vroeg genomen.

De eetkamer
Afbeelding
Om de kosten wat te drukken heeft de familie gekozen voor een goedkope eethoek en barkrukken en een vloerkleed voor de blote voetjes 'sochtends bij het ontbijt

De keuken
Afbeelding
Weten we de oude keuken nog? Groen en oranje tegels?
Toen Jack en Arlo die tegels weg moesten bikken kwam er een mooie zwart stenen muur achter weg. De familie heeft moeten bezuinigen op de bovenste keukenkastjes daar was geen geld meer voor, maar de keuken ziet er een stuk lichter uit!

De woonkamer
Afbeelding
De houten wanden zijn vervangen door grijs/blauw behang. De meubels komen uit de kringloopwinkel. Maar de familie is gewoon blij dat ze weer kunnen bankhangen.

Afbeelding
Helaas was er geen geld meer over voor wat schilderijen of foto's voor aan de muur, maar dat gaat natuurlijk veranderen zodra er weer geld is.

De 'masters bedroom'
Afbeelding
De slaapkamer van Jack en Judy is ook nog wat kaal, met het geld wat ze overhielden wouden ze graag een beter bed kopen. En dat is ze gegund.

De beide badkamers
Afbeelding

Afbeelding
Nu er een tweeling is, wouden Jack en Judy ook graag een wasmachine en droogtrommel. En toen was het geld op.

Het eindresultaat
Afbeelding
De familie heeft zo'n 2.000 simoleons over gehouden die ze wouden houden om verder van te leven en de rekeningen van te betalen. Judy heeft nog een paar dagen zwangerschapsverlof en Jack moet morgen weer werken als toppiloot bij defensie. Door Jack zal er weer snel wat geld binnenkomen om leuke dingen mee te doen!

We gaan verder met het verhaal

Afbeelding
De kinderen zijn naar school, Jack is naar het werk en Judy komt even bij na de verzorging van Mick en Tess.
Ze leest haar mail. Ze ziet dat haar vriendin Jolanda heeft gereageerd op haar advertentie.
"Zij is perfect! Ik nodig haar meteen uit" roept Judy blij.

Afbeelding
Judy nodigt Jolanda binnen "ga zitten, jammer dat we niet zoveel contact meer hebben, hoe is het met je?"
"Allereerst mijn complimenten dat jullie het huis na die overstroming weer zo snel mooi hebben gekregen" complimenteerd Jolanda.
"Dank je, maar vertel...over jou en Sam" vraagt Judy.
"Het gaat goed met Sam en mij, na zijn affaire met zijn secretaresse hebben we flink gepraat, en we zijn er uit gekomen. Vincent woont nu samen met Hannah en onze kleine Cora is verliefd op Christiaan...hahaha"
"Praat me er niet van, onze kleine Darlene is zelfs al verloofd met Skip, hahaha...maar...nou even zakelijk"
Judy bespreekt met Jolanda hoe ze haar kan helpen met de tweeling.

Afbeelding
Terwijl Judy het avondeten staat klaar te maken geeft Jolanda Mick de fles.
"Wat een lieve jongen" zegt Jolanda vertederend. Judy en Jolanda werken als een geöliede machine met elkaar.
"Hey...psst! Hoor je nog weleens wat van die tante Bertha" fluisterd Judy terwijl ze de groente hakt.
"Hou op! Dat mens bemoeit zich steeds met mij op een sarcastische manier, ze wil weer langs komen. Dan verstop ik me snel hierzo...als onderduikadres" De vriendinnen hebben weer lol als vanouds.

Afbeelding
Arlo weet dat zijn ouders weinig geld over hebben na de overstroming. Hij wil hun graag helpen en gaat als straatmuzikant wat gitaar spelen in het stadspark om geld te verzamelen. Met zijn gitaarspelen heeft hij al 28 simoleons verdiend.
Opeens ziet hij zijn beste vriend Miraj Alvi voorbij komen.
"Miraj! Wat is er, je kijkt zo verdrietig!" roept Arlo

Afbeelding
"Oh..hoi..Arlo. Sorry ik weet niet wat ik moet doen?" stamelt Miraj
"Hoe bedoel je" vraagt Arlo
"Mijn broer VJ komt binnenkort vrij uit de gevangenis en wil een woonplaats, hij wil weer bij ons komen wonen, maar dat zorgt weer voor zoveel spanningen bij ons thuis. Hij terroriseert mijn vader, ik wou dat hij wat aardiger deed" verteld Miraj
"Kan hij niet anders bij zijn vriendjes in dat brave burgerspakhuis logeren?...ik ga mijn zus Lisa wel vragen hoe dat zit!" verteld Arlo

Afbeelding
Lisa heeft net opgehangen.
"Hihihi...Ik heb Arlo en Miraj verteld dat VJ wel in het burgers Pakhuis kan wonen. Leuk! VJ is vrijgekomen"
Wie moet ik kiezen...Xander of VJ" denkt Lisa terwijl ze leest.
"Xander heeft altijd klusjes te doen en is een kluns, VJ is mijn ideale partner in crime" Lisa denkt na.

Afbeelding
Jack is thuis van zijn werk.
"Waar is Darlene? Ze had al thuis moeten zijn" brult Jack naar Judy
"Jack, lieverd! Het is net half zes, ze kan elk moment thuis zijn"
"Half zes is half zes...straks moet ik haar weer zoeken"
"Jack...relax...je neemt je werk mee naar huis, wat is er met je aan de hand?" vraagt Judy

Afbeelding
"Je bent te laat, Darlene"
"Maar pap...Skip en ik hebben onze trouwlocatie uitgezocht...dat kost tijd"
"Hou op met die onzin...na het eten naar bed" zegt Jack

Afbeelding
Darlene gaat na het eten meteen naar bed, maar ze hoort wat vreemde geluiden onder haar bed. Het is toch niet Lisa als vampier, want Lisa was genezen van haar vampirisme toch? Dachten we?!?

------------------------------------------------------------------------------------------------
Deze aflevering is gemaakt met een knipoog naar abctje (vrijevogel) en lasco (alvi), ik zou het niet erg vinden om van hun te verliezen in dit gsss-project ;)
Volgens mij ben ik nog de enigste in gsss die regelmatig update, dus dat houdt in dat ik ook ga stoppen met familie Bunch

Al ben ik nog wel benieuwd naar de volgende opdracht, als die komt :?

Ik ga de familie Bunch nog wel een geweldig afscheid geven, en het zal zeker ook emotioneel zijn.
Ik ben gewoon van Bunch gaan houden :$
Daarna ga ik verder met Ethan en Tania, misschien zien we Bunch daarin nog terug ;)

Er komen nog een paar updates van familie Bunch!!!
Gebruikersavatar
Froos
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3758
Lid geworden op:
di 01 jun 2010, 23:13

Re: Dagboek Familie Bunch (afl.22-pag.19 onderaan! 9sept.)

Aflevering 23

Het is vandaag het verjaardagsfeest van Darlene
Afbeelding
Darlene is vandaag jarig, ze wordt een tiener!

Afbeelding
Darlene heeft een spetterend feest gegeven. Het is al laat, de gasten zijn vertrokken behalve haar verloofde Skip en ze gaat met hem de voortuin in.

Afbeelding
Skip is een paar dagen geleden ook tiener geworden en nodigt Darlene uit om naar de sterren te kijken
"Darlene?, dit is de plek waar ik je voor het eerst zag" zegt Skip (afl.1)
Darlene krijgt een kriebelig gevoel in haar buik 'zijn dat nou vlinders' denkt Darlene

Afbeelding
"Ik moet naar huis" verteld Skip zachtjes
"Jammer, je geeft me een blij gevoel" zegt Darlene
Na wat gestuntel geven ze elkaar de eerste echte kus.
"Ik wil op Sunlit Tides met je trouwen" vraagt Skip
"Das vet, we beginnen alvast te sparen" antwoord Darlene.

Afbeelding
Darlene is helemaal in een goed humeur, en ziet Arlo op haar af rennen.
"Darlene...zusje...Ethan belde net dat ik bij hem en Tania mag komen logeren. Yes! Eindelijk"
"Geweldig voor je, maar met dat haar kan je echt niet naar Bridgeport" verteld Darlene
"Zit je me nou weer te plagen?" vraagt Arlo
"Nee, Arlo...gebruik deze haarkleur dat geeft je net dat extra's voor in de grote stad" zegt Darlene
"Die heb je net van River McIrisch gekregen op je verjaardag?"
"Ja maar het staat jou beter, probeer maar gewoon"
Is Darlene Arlo weer aan het pesten of is hun relatie verbeterd?

Afbeelding
"Darlene! Dit ziet er geweldig uit, ik heb bruin haar, net als pappa en mamma"
"Zei ik toch, je pony moet met wat wax naar rechts, kijk zo" Darlene geeft Arlo wat aanwijzingen.
"Vroeger pestte je me nog en nu zijn we elkaars beste vrienden" zegt Arlo verbaast.
"Stiekem vond ik je altijd een lieve broer Arlo, ik mis dat bekvechten van ons trouwens" lacht Darlene

Afbeelding
"Wow! ik zie er echt cool uit, en je krijgt je frikandel speciaal nog steeds tegoed" lacht Arlo
"Morgen gaan we nieuwe kleding voor je shoppen, en dan kun je zo Bridgeport in, Ik heb gehoord dat in Bridgeport de mooiste meisjes wonen" lacht Darlene
"Weet ik niet, ik heb het telefoonnummer van River gekregen, mooiere meisjes als haar bestaan niet" verteld Arlo verliefd.
"Oh! Arlo ben je verliefd op River?" roept Darlene verbaast.

Nog een halve maand te gaan, de laatste update is in zicht
-Zullen Darlene en Skip nog trouwen in dit dagboek
-Zullen Arlo en River McIrish een relatie krijgen
-Lisa heeft ondertussen gekozen voor VJ, maar het is nog steeds niet pluis met haar vampirisme.
-Judy staat vreselijk nieuws te wachten
-Kan Jack ermee omgaan of vlucht hij naar Jamie Jolina?
-Mick en Tess worden gezellige peuters

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie