Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

263 berichten • Pagina 11 van 14

Gebruikersavatar
Froos
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3758
Lid geworden op:
di 01 jun 2010, 23:13

Re: Dagboek Familie Bunch (afl.23-pag.20/13 sept.)

Bedankt allemaal voor de leuke lieve reacties, ben blij dat het dagboek nog gelezen wordt ondanks de vele afvallers in gsss, maar dat begrijp ik natuurlijk nu de vakantie voorbij is.

@Big Mama. Het wordt zeker krap om de verhaallijnen nog in twee weken te vertellen, ik ga mijn best doen ;)

@Ddeemm. Ik denk dat we jouw River nog terug gaan zien. Arlo en River worden vriendje en vriendinnetje :wub

Komend weekend weer een update :knuffel
Gebruikersavatar
Froos
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3758
Lid geworden op:
di 01 jun 2010, 23:13

Re: Dagboek Familie Bunch (afl.23-pag.20/13 sept.)

Aflevering 24 AfbeeldingAfbeelding ;)

Afbeelding
Lisa ligt te dagdromen.
'ik heb gehoord dat VJ toch bij huisgenoten is ingetrokken, hopelijk wordt hij niet verliefd op één van die domme meiden daar. Blair is veel te degelijk voor hem, en die dikzak is al helemaal niets voor hem en Tamara...ehm...ja dat zou concurrentie kunnen zijn? ik moet hem zo snel mogelijk vertellen wat ik voor hem voel'

Ondertussen in het stadspark
Afbeelding
Arlo ontmoet zijn liefje, River McIrisch. Hij wil haar verkering vragen, maar wacht nog even op het goede moment.
“Wat zie je er leuk uit, je haar en die kleding” complimenteerd River naar Arlo.
“Dank je, ik was gisteren met Darlene bij onze opa en oma in Appaloosa Plains en daar hebben we dit geshopt”
"Ik wist niet dat ze daar op het platteland zulke moderne kledingwinkels hadden" lacht River

Afbeelding
“Appaloosa Plains is best modern hoor. Volgende keer neem ik jou mee naar mijn opa en oma, ze hebben daar een boerderij met paarden dan leer ik je paardrijden, ok?” flirt Arlo.
River wordt er wat verlegen van en kan even niets uitbrengen.
Arlo vangt de stilte op “Zullen we vanavond naar de film, jij mag uitkiezen?” vraagt Arlo.
“Ik wil naar step down revolution”
“Is goed, ik betaal” en Arlo geeft een lieve glimlach naar River.

Afbeelding
“Ow…moet je daar trouwens zien” fluistert Arlo “dat is VJ, hij is net uit de gevangenis, mijn zus is verliefd op hem”
“Lisa en VJ waren zulke pestkoppen op school, ze moesten altijd mij hebben” zegt River nog steeds boos.

Afbeelding
VJ loopt door de straten van Sunset Valley. Alle oude dametjes houden krampachtig hun tasjes vast ,de inbraakalarmen vliegen de winkels uit, en de kleine kinderen houden hun snoeplollies stevig vast.
'Wat een overdreven gedoe' denkt VJ in zichzelf 'net nu ik mijn leven wil beteren...hehehhe'

Afbeelding
VJ besluit om Lisa op te zoeken, Judy heeft hem binnen genodigd.
“Lisa!” roept Judy. “VJ is hier en hij wil je spreken”
“Stuur hem maar naar boven” roept Lisa “ik ben op mijn kamer”
VJ loopt naar boven, maar ziet een mooie blauwe edelsteen!

Afbeelding
“Yes, kan ik eindelijk vertellen dat ik altijd verliefd op hem ben geweest, waar blijft hij nou?” denkt Lisa.
Ze loopt haar kamer uit, en loopt VJ tegen het stoere lijf.

Afbeelding
“Waar bleef je nou” vraagt Lisa
“Wij als gemeneriken hebben nogal eens een klusje te doen” lacht VJ.
‘Oh, nee hè' Lisa krijgt een dejavu.
Lisa wil weten hoe het met VJ gaat, "Want ik moet je wat vertellen…” maar Lisa kan haar aanzoek niet afmaken, want VJ valt haar in de rede
“Goed, ik wou je even vertellen dat ik verkering heb met Tamara Donner uit familie huisgenoten”
“WAT!!!” schreeuwt Lisa.

Afbeelding
"Je maakt een grapje?" vraagt Lisa verward
"Nee, Tamara is zo leuk, meteen toen ik haar zag, was er een spattende vonk" lacht VJ

Afbeelding
"Jij en Tamara!!!" schreeuwt Lisa verder.
"Ja, hoezo? Jij gaat toch met Xander" vraagt VJ
Lisa wordt woedend!

Lisa wordt bleek en ze krijgt gifgroene ogen!
Afbeelding
"VJ, doe je huiswerk! Ik en Xander hebben nooit wat gehad...ik vond hem in het begin leuk, ja!...maar al snel verveelde hij me...Tamara is niks voor jou, WIJ waren vroeger het perfecte koppel op school" zegt Lisa op griezelige stem.

Afbeelding
VJ wordt bang “We kunnen toch gewoon onze foptelefoontjes blijven doen” stamelt hij
“Volgens mij snap je me niet?...die fopteleoontjes hoef ik niet meer, ik wil jouw als mijn vriendje” gromt Lisa.
En ze laat haar tanden zien!

Afbeelding
“Ik ben verliefd op je, VJ! Altijd geweest, jij bent de enige voor mij”
VJ is bang voor Lisa en rent benauwd naar beneden.

Afbeelding
“Die dochter van jullie is knettergek!” zegt VJ geschrokken naar Judy.
“Kom op zeg. Lisa kan wat vals uit de hoek komen, maar dat ben je toch wel gewend VJ?”
“Nou, niet als ze weer een vampier is, ze viel me daarnet aan”
“Kan niet, ik zag hoe ze dat anti-vampier drankje opdronk”
"Ga zelf maar kijken, en dan vraagt ze me ook nog om verkering, ik ben hier weg" bibbert VJ

Afbeelding
Judy sluipt naar boven en komt voorzichtig Lisa's kamer in en ze treft een doodnormale Lisa aan.
"Wat is hier allemaal aan de hand?" wil Judy weten. “Wat heb je met VJ gedaan, hij zei dat je een vampier werd, wees eerlijk Lisa, heb je toen van het drankje gedronken of niet”
"Mam! Ik heb het drankje echt gedronken, maar sinds ik bij Ethan in Bridgeport ben geweest heb ik weer last van vampirisme als ik boos en geïrriteerd ben. Ik zei al dat dat appartement van Ethan en Tania niet pluis was”
"Misschien moeten we ons er maar bij neerleggen dat je een vampier bent" zucht Judy "Als jij je er goed bij voelt dan is dat zo.
"Hoef ik dan geen drankjes meer te drinken, mam!"
"Nee, ga maar slapen, morgen vieren we je verjaardag" en Judy gaat naar bed.

Hoe zal het verjaardagsfeest van Lisa verlopen?

------------------------------------------------------------------------------------------------
Ik denk dat er nog 2 of 3 updates gaan komen tot het eind van gsss, want ik wil me nu ook wat meer richten op mijn dagboek van die andere Bunch (H)
Maar er komt zeker een mooie eindupdate ;)
Gebruikersavatar
Froos
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3758
Lid geworden op:
di 01 jun 2010, 23:13

Re: Dagboek Familie Bunch (afl.24-pag.21/16 sept.)

Hey, trouwe Bunch volgers. Vandaag een extra lange update. Dit omdat ik nog maar een paar dagen de tijd heb voor het eind, anders kom ik met mijn verhaallijnen in de knoei ;) Veel plezier met lezen.

Aflevering 25 XXL

Het is vrijdagavond. Arlo en River zijn naar de film Step Down Revolution geweest
Afbeelding
"Wat een geweldige avond Arlo, jij weet hoe je een gezellige avond moet maken" complimenteerd River
"Dank je, ik breng je naar huis, ok?" vraagt Arlo.
Ze zijn zo verliefd op elkaar.

Afbeelding
Arlo staat met River voor haar huis.
"Bedankt voor de mooie avond"
"Ik zie je morgen op het feestje van mijn zus"
Arlo geeft River een verlegen zoentje, maar ze kunnen geen afscheid nemen

Afbeelding
Ze eten elkaar op :wub

Afbeelding
"Ik moet nu echt gaan, River? Ik had al lang thuis moeten zijn. Mijn vader zal me vast opwachten" zegt Arlo bezorgd
"Ow! en het is al na twaalven. Sterkte, Arlo."
"Tot morgen" en Arlo rent naar huis.

En inderdaad wacht Jack, Arlo thuis op
Afbeelding
"Arlo! Je bent veel te laat thuis. 11 uur hadden we afgesproken er gelden regels in dit huis" brult Jack.
"Pap, het is net na twaalven ik ben nu toch thuis, doe normaal! Ik ben niet ontvoerd ofzo?"
"Daar gaat het niet om, je moet je verantwoordelijkheden nakomen. Een week huisarrest voor jou, jongeman!"

Afbeelding
"Pappa alsjeblieft, sorry dat ik niet op tijd thuis was, ik zal jou en mamma voortaan gehoorzamen" smeekt Arlo.
"Goed zo, knul. Ik zie dat je spijt hebt, maar de volgende keer is het menens" zegt Jack
"Heb ik dan geen huisarrest?" vraagt Arlo.
"Nee, maar ehm…deze week zeem je wel alle ramen van ons huis als vervangende straf en nu wil ik weten hoe je date met River was, jongen?" glimlacht Jack.
Vader en zoon kletsen nog tot diep in de nacht gezellig door.

Het is zaterdagochtend. Lisa staat op.
Afbeelding
'Ik hoop niet dat het huis versiert is met slingers en balonnen. Ik hou daar echt niet van' moppert Lisa.
'Ik ben vandaag gewoon jarig en ik wil ook geen feestje. Ik heb geen vrienden behalve VJ, maar die liep gisteravond van me vandaan' snikt Lisa.

Afbeelding
Er is altijd een gespannen sfeer als Lisa naar beneden komt voor het ontbijt. Ze heeft nogal last van een ochtendhumeur. Iedereen weet ondertussen dat Lisa eigenlijk een vampier is. Maar nu is Lisa jarig!
"Ik wil geen feestje vanmiddag" moppert Lisa.

Afbeelding
Het moment is daar! Lisa groeit op tot jongvolwassen. Arlo en Judy kijken feestelijk toe.

Afbeelding
...eindelijk kan Lisa haar dieseltruitje aan wat ze zo graag wou uit afl.1 ;)

Afbeelding
"Weet je zeker dat je geen feestje wil?" vraagt Arlo nogmaals "Ik heb River al uitgenodigd"
"Nou ok...als jullie zo graag een feestje willen MAAR ik wil geen slingers en balonnen" bromt Lisa
"Yes! Ik vraag Skip ook" juicht Darlene.

Afbeelding
Darlene bekijkt haar zus eens goed.
"Je hebt echt een vampierenbeet in je nek" vraagt Darlene
"Yup! Vanavond is het volle maan en zal ik dus om 12 uur transformeren tot vampier en zal ik voor altijd een vampier blijven"
Darlene vindt het allemaal maar griezelig worden.

Lisa is inderdaad ooit gebeten door een vampier. Hoe en wat zullen we helaas niet meer te zien krijgen in dit dagboek. Te kort tijd. Maar ze is dus echt een vampier!

Afbeelding
Lisa ziet Skip en River binnen komen. 'Was VJ er ook maar' denkt ze.
'Ik kan natuurlijk mijn internetvrienden Elspeth Cook en Jett Atkins uit Bridgeport bellen'

Afbeelding
Lisa twijfelt even of ze VJ ook zal bellen.
'Zal ik VJ ook bellen? Nee, doe ik niet. Hij is bij me weggelopen gisteravond dus hij biedt eerst zijn excuses maar aan, ik vraag alleen Elspeth en Jett'

Afbeelding
Darlene en Skip hebben de grootste lol op de dansvloer terwijl Arlo en River lekker op de bank liggen te relaxen.
Lisa hoort dat Jett en Elspeth al onderweg zijn naar Sunset Valley.
"We vergeten jou verjaardag echt niet, we zijn er bijna" vertellen ze.

Afbeelding
Jack en Judy laten de feestgangers even alleen. Ze gaan een stukje wandelen met Mick en Tess.
Mick kijkt zijn ogen uit. Hij is onder de indruk van die grote boom, het heeft dan ook van die mooie flapperende blaadjes.
"Zullen we even naar de familie Vrijevogel?" roept Jack naar Judy.
"Ja is goed! Jolanda wil vast weten hoe het met de tweeling gaat"

Afbeelding
"Ik weet dat je geen feestje wou, maar ik en Jett wouden je toch even persoonlijk feliciteren met je verjaardag" verteld Elspeth
"Dank jullie! Arlo heeft me omgepraat om toch een feestje te geven" lacht Lisa "Waar is Jett dan?"

Afbeelding
"Hier ben ik, Lisa" Jett feliciteerd Lisa.
"Wat leuk dat jullie gekomen zijn" en de deurbel gaat.

Afbeelding
Het is Laurens Javeed. "Ik kom mijn zoon ophalen, waar is hij?"
"Ik ben geen oppas voor Skip, ga hem zelf maar opzoeken" blaast Lisa.
En weer gaat de deurbel.

Afbeelding
'Ik verwacht niemand meer, wie kan dat zijn?' vraagt Lisa zich af.
Ze gaat naar de voordeur en doet open.

Afbeelding
"VJ" zegt Lisa verbaast
"Sorry van gisteravond, maar ik schrok zo van je"
"Is goed. Kom binnen. Elspeth en Jett zijn er ook". nodigt Lisa uit.

Afbeelding
Skip heeft zich snel in het klimrek verstopt voor zijn vader, want hij wil nog niet naar huis.
"Skip je ziet er zo lief uit als je muisstil bent" flirt Darlene.

Afbeelding
"Lisa ik wil nog even met je praten over gisteravond, zullen we naar het strand gaan?" vraagt VJ
"Oew! Spannend. Natuurlijk VJ"

Lisa en VJ zijn op het strand aangekomen
Afbeelding
"Allereerst nog gefeliciteerd met je verjaardag, Lisa"
"Ahh! VJ wat lief en het zijn ook nog eens mijn favoriete bloemen"

Afbeelding
VJ heeft met Lisa een goed gesprek over gisteravond.
"Het is uit met Tamara" verteld VJ "Wil je mijn vriendinnetje worden" vraagt hij aan Lisa.
Lisa weet niet wat ze hoort. "Altijd VJ" en ze geven elkaar een dikke kus.
"En ik wil nog wat vragen. Kun je mij ook transformeren tot vampier"
"Weet je dat zeker, het kan pijnlijk zijn" lacht Lisa.

Afbeelding
"Let op VJ. Het is bijna volle maan. Je weet het heel zeker hè" wil Lisa nogmaals weten.
"Heel zeker" lacht VJ

De klok slaat 12 uur en er valt een geheimzinnig licht over Sunset ValleyAfbeelding
Lisa's huid wordt bleek en ze krijgt lichtgevende ogen.
"Kom Lisa! Bijt me! Dat lijkt me zo cool" zegt VJ entiousiast.

Afbeelding
"Lekker! Jij smaakt echt lekker. Kan ik je nog eens bijten" lacht Lisa.
"Nee! Zo is het wel genoeg. Dat deed pijn" schreeuwt VJ uit.

Afbeelding
"Volgens mij gebeurd er al wat met mij, heb ik al scherpe hoektanden". En VJ laat zijn tanden aan Lisa zien.
"Ehm…volgens mij is er iets mis gegaan, je lijkt me een weerwolf in plaats van een vampier" brabbelt Lisa.
Lisa en VJ blijven de hele nacht op het strand rond spoken.

Het is zondagochtend
Afbeelding
Lisa en VJ zijn op het strand blijven slapen. Op één of andere manier is VJ een weerwolf geworden.
"Ik weet een plek ver van Sunset Valley waar we onszelf kunnen zijn" verteld VJ
"Waar is dat dan?" wil Lisa weten
"Een klein dorpje dat Moonlight Falls heet, daar wil ik met jou heen" antwoord VJ
"Waarom zou ik met jou daarheen willen?" vraagt Lisa

Afbeelding
VJ zakt door zijn knieën.
"Lieve Lisa, wil je met mij trouwen?"
Lisa laat een traan. "Natuurlijk VJ wat een mooie ring! We moeten het thuis vertellen."

Lisa en VJ komen zondagavond thuis
Afbeelding
"Wat is dat toch met jullie kinderen. Waar bleef je LISA! We waren ongerust, wat heb je vannacht uitgespookt? en wat zie je eruit" brult Jack.
"Jack, stil nou even volgens mij willen Lisa en VJ ons wat vertellen" sust Judy.
Darlene vindt Lisa er maar eng uitzien.

Afbeelding
"We willen inderdaad iets belangrijks vertellen" zegt Lisa emotioneel
"Ik heb VJ ook bovennatuurlijke krachten gegeven hij is een weerwolf geworden, en hij heeft me ten huwelijk gevraagd. We gaan verhuizen naar Moonlight Falls. Bedankt voor alles familie"
Iedereen zit met open mond. "Het ga je goed Lisa" roept iedereen en er volgen knuffels.
Lisa verlaat met VJ het huis.

Afbeelding
"Waar ligt Moonlight Falls?" wil Darlene weten.
"Dat is een stad ver van hier met allemaal monsters en heksen" verteld Arlo.
"Ze horen daar precies thuis" zegt Jack.
"Ik ga weer naar bed. Ik voel me zo beroerd vandaag. Morgen maar langs dokter" verteld Judy.

En zo zijn ze weer met zijn zessen en wat is er met Judy aan de hand?
In de volgende update meer.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie