Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

263 berichten • Pagina 1 van 14

Gebruikersavatar
Froos
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3758
Lid geworden op:
di 01 jun 2010, 23:13

Dagboek Familie Bunch (EINDE pag. 25/29 sept.)

Afbeelding

Familie Bunch
Het zit zo: Twee werkende ouders worstelen om voor hun kinderen te zorgen, de huishoudelijke taken te volbrengen en tegelijkertijd carrière te maken, terwijl hun vier kinderen volledig doordraaien. Kan deze familie die uit zes personen bestaat de juiste balans vinden, of worden ze totaal gestoord?

Laatst gewijzigd door Froos op za 29 sep 2012, 23:25, 38 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Froos
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3758
Lid geworden op:
di 01 jun 2010, 23:13

Re: Dagboek Familie Bunch (proloog compleet)

Familieportret Bunch (proloog)
Afbeelding

Binnenkort start ik hier met het dagboek van familie Bunch :D Hier alvast de familieleden: Jack, Judy, Ethan, Lisa, Arlo en Darlene. Ik heb ze hier en daar een kleine make-over gegeven in kapsel en kleding. Ze hebben allemaal hun eigenaardigheden en dit gaat voor de nodige problemen en hilariteit zorgen in de familie ;)

Ik zal ze eerst even voorstellen
Jack Bunch
Afbeelding
Dit is Jack Bunch. Hij is getrouwd met Judy en samen hebben ze vier kinderen: Ethan, Lisa, Arlo en Darlene. Jack is eskaderleider bij het leger, houdt van tuinieren en is eigenlijk een fun-loving man die houdt van buurt barbeques organiseren. Het huwelijk tussen hem en Judy gaat op het moment niet zo goed, komt dat omdat hij gecharmeerd is van een andere stadsbewoonster?

Judy Bunch
Afbeelding
Dit is Judy Bunch. Judy is een lieve moeder en houdt van haar gezin. Ze wil graag dat iedereen wat taken van het huishouden op zich neemt, ze heeft het namelijk best druk om het huishouden te runnen en tegelijkertijd drie banen: vrouw van Jack zijn, moeder van vier kinderen en als wetenschapper. Daardoor heeft ze niet veel tijd voor haarzelf. Ze sport niet meer en eet ongezond, en dat is te zien als ze weer op de weegschaal staat. Kan ze weer de oude Judy worden in dit drukke gezin?

Ethan Bunch
Afbeelding
Dit is Ethan Bunch. Ethan is de oudste van de vier kinderen. Ethan is extravert en kan goed voor zichzelf zorgen. Op school is hij één van de topleerlingen en erg populair, zijn beste vriend is Parker Langerak. Hij heeft een speciaal plekje in zijn hart voor zijn zusje Darlene. Maar Ethan weet nog niet precies wat hij wil studeren, nu de examens voor de deur staan. Wat zal het worden?

Lisa Bunch
Afbeelding
Dit is Lisa Bunch. Lisa is een charismatisch meisje - tenminste zolang je haar niet in de weg staat! Met VJ Alvi is ze de schrik van de school om haar schoolpleingevechten. Zal de wijsheid met de jaren komen, of zal ze de verkeerde criminele kant op gaan?

Arlo Bunch
Afbeelding
Dit is Arlo Bunch. Arlo is een superdesuperhyperactieve vuurbal van energie die niet tevreden is als er niets is om achteraan te rennen of te klauteren. Arlo is de lieveling van de familie, maar niet van zijn zusje Darlene, die hem graag op de kast jaagt. Kan Arlo, Darlene en zijn ADHD onder controle krijgen?

Darlene Bunch
Afbeelding
Dit is Darlene Bunch. Darlene is de jongste en voelt zich het ondergeschoven kindje. Ze doet er alles aan om ook aandacht te krijgen van haar ouders, hieraan heeft ze al heel wat littekens en gebroken botten aan over gehouden. Ze terroriseert haar broer Arlo graag, omdat hij de lieveling is, en zij ook diezelfde aandacht als hem wil krijgen, maar ondanks dat is ze helemaal idolaat van haar broer Ethan. Wat zal de plaats van Darlene worden in dit gezin?

Dit was de proloog van de familie Bunch. Ik heb zin om nu echt te beginnen :thumbsup Heb al wat verhaallijnen en screenshots klaarstaan, nu nog uitvoeren. Dit is de eerste keer dat ik een dagboek maak, maar hopelijk zijn jullie benieuwd hoe dit alles af gaat lopen ;) Ik heb het de komende dagen wat druk dus de updates zullen niet zo snel gaan :D
Gebruikersavatar
Froos
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3758
Lid geworden op:
di 01 jun 2010, 23:13

Re: Dagboek Familie Bunch (proloog)

Aflevering 1

Afbeelding
Lisa zit op de bank, terwijl Jack zijn laatste zetten zet om zijn schaakoefeningen onder de knie te krijgen. Lisa heeft geld nodig, want ze wil dat jurkje van Diesel hebben, en wacht het goede moment af bij haar vader.
"Dat is nu, maar ik moet het goed aanpakken" denkt Lisa. Ze stapt op hem af en gaat bij hem zitten.

Afbeelding
"Hé pap, wat ben je goed aan het worden in het schaken" vleit Lisa.
"Wat moet je van me" mompelt Jack, terwijl hij door schaakt "Je geeft anders nooit iemand complimenten"
"Oh! Ik meen het deze keer, maarre kan ik alvast het zakgeld krijgen, want ik moet nodig wat anders aan" vraagt Lisa
"Nee! overmorgen krijg je weer geld" zegt haar vader met bombastische toon "ga anders een baantje zoeken in dat nieuwe restaurant Klein Sardinië ofzo"

Afbeelding
"Doe niet zo stom, dat restaurant heet Klein Corsica, en ik ga echt niet bij mensen eten op tafel klappen" antwoord Lisa woest.
"Zelf weten, Lisa, maar je krijgt nu niets, waar is mamma trouwens" vraagt Jack.
"Die staat in de voortuin een belachelijk spookverhaal te vertellen aan Ethan en Darlene, daar ga ik niet bij staan, ik schaam me dood voor de buurt"

Afbeelding
Judy staat in de voortuin en verteld een spannend spookverhaal aan Ethan en Darlene, daar is ze erg goed in. Skip Javeed is sinds een paar weken de nieuwe krantenbezorger, hij wil weleens weten wie dat blonde meisje is die hier woont. Hij kent haar wel van school, maar heeft haar nooit gesproken.

Afbeelding
Terwijl iedereen lekker bezig is, is Arlo in de achtertuin druk bezig in zijn speeltuin aan het rennen en klauteren.
"Vet! Nu van die glijbaan" roept hij

Afbeelding
Het moet bij Arlo natuurlijk weer allemaal met een snelle aanloop en hij komt daardoor iets te hard op de grond neer.
"Dat doet zeer" zegt Arlo

Afbeelding
"Auwww! mijn bips" brult Arlo, en krijst de hele buurt bijelkaar.
Judy hoort vanuit de voortuin Arlo zo hard huilen, dat ze haar spookverhaal abrupt afbreekt en naar hem toe holt.
"Dat joch moet ook eens rustig aan doen" denkt Judy terwijl ze naar hem toe rent.

Afbeelding
Judy merkt al snel genoeg dat het allemaal wel meevalt en geeft Arlo een knuffel, maar ook een waarschuwend woord
"Je moet voortaan wat rustiger spelen, Arlo. Je breekt nog eens botten door dat drukke gedoe van je"
"Net als Darlene, vorig jaar, toen ze zich van de schommel liet vallen om aandacht te krijgen" lacht Arlo

Afbeelding
Ethan merkt dat zijn moeder het druk heeft met Arlo en ze daardoor geen tijd heeft om avondeten te maken.
"Zullen we frietjes en frikandellen bakken voor iedereen" vraagt hij aan Darlene. "Ja! Ik ga ui snijden, want ik wil een frikandel speciaal" zegt Darlene enthiousiast.
"Doe je dan voorzichtig, met dat mes, we willen niet nog meer littekens erbij"

Afbeelding
Na het gefrituurde avondeten ploft Judy bij haar gezin op de bank neer. Ze vraagt aan Ethan, wat voor boek hij leest.
"Nou mam, het is een superspannend boek, het heet Moord in Droomzicht, het gaat over een vrouw die door aliëns is meegenomen toen ze door een telescoop keek op het dakterras van haar minnaar en nu woont ze op een andere planeet" verteld Ethan enthiousiast.
"Nou in dat droomzicht gebeurd tenminste nog eens wat, het is hier zo saai in Sunset Valley, kunnen we niet verhuizen naar Bridgeport ofzo" reageert Lisa

Afbeelding
"Lisaah, we verhuizen niet en je kunt Sunset Valley zo spannend maken als je wil" antwoord Jack. "Binnenkort ga ik weer eens een buurtbarbeque organiseren, misschien ontmoet je dan eens wat vriendinnen ofzo"
"whoehoehoe een buurtbarbeque, spannend hoor" zegt Lisa op sarcastische toon.
"Hé pap! Ik rij in een ferrari" Zo te zien is Arlo zijn pijn alweer vergeten. Maar waar is Darlene?

Afbeelding
Darlene is naar de achtertuin gegaan om te schommelen. Ze kan het niet hebben dat Arlo de laatste frikandel heeft gekregen bij het avondeten, terwijl iedereen toch weet dat Darlene gek is op frikandellen. Tijdens het schommelen verzint ze 1000 en 1 manieren om wraak te nemen op haar broer Arlo. Judy roept dat Arlo en Darlene naar bed moeten gaan!

Afbeelding
Arlo en Darlene gaan braaf naar hun kamer, want ja die moeten ze nu eenmaal delen. Darlene maakt meteen van de situatie gebruik om Arlo eens de les te lezen "Je had die frikandel aan mij moeten geven, jij bent steeds de lieveling" roept Darlene.
"Kop dicht, Darlene had je het maar af moeten pakken" Ze worden moe van het geruzie en gaan uiteindelijk naar bed. Judy komt nog even bij ze kijken.

Afbeelding
Judy heeft net de ruzie tussen Arlo en Darlene gesust en ze slapen nu heerlijk, net als de rest. Judy besluit nog even TV te kijken na deze drukke dag. Haar favoriete programma 'Help! Mijn man heeft een moestuin' begint zo. En ze ziet daarin iets over een zogenaamde koeplant? "Wat is dat nou weer voor plant" denkt Judy.


Dit was de eerste aflevering! Yes :thumbsup Het is een moeilijke familie met 6 personen. Maar ik ga gewoon door.
- Hoe zal dit frikandellen schandaal aflopen?
- Zullen Skip en Darlene vriendjes worden?
- Kan Arlo rustiger worden, na een waarschuwend woord van zijn moeder?
- Zal Lisa voor wat sensatie zorgen in Sunset Valley?
- Waarom is Jack zo stil?
- Kan Judy het huishouden nog aan?
- Wat zal er van Ethan worden?
We zien het in de komende afleveringen :laugh

Laatst gewijzigd door Froos op zo 30 nov 2014, 14:49, 3 keer totaal gewijzigd.

Big Mama
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4831
Lid geworden op:
zo 04 dec 2011, 17:20

Re: Dagboek Familie Bunch (proloog)

Wat een ontzettend leuk dagboek zeg, :D het leest als een soapserie maar dan in de positieve zin van het woord. ;)
Heb een paar keer echt moeten gniffelen.Bv. dat Help,mijn man heeft een moestuin. xD Heel erg leuk.
Gebruikersavatar
Froos
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3758
Lid geworden op:
di 01 jun 2010, 23:13

Re: Dagboek Familie Bunch (proloog)

Simhorselady schreef:Ik ben erg benieuwd!

(dit 'was' eerst de mijne, maar door wat dingen bla bla bla xD had ik er geen zin meer in, en heb ik me uit geschreven)
Ja dat weet ik nog ;) Volgens mij wist jij de namen niet meer, toch? Bij jou lagen ze allemaal te slapen, nu ook bij mij. Het verhaal gaat nu verder waar jij gestopt bent ;)
Gebruikersavatar
Froos
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3758
Lid geworden op:
di 01 jun 2010, 23:13

Re: Dagboek Familie Bunch (afl. 1)

Aflevering 2 (met medewerking van lisaav)

Afbeelding
Het is een nieuwe dag bij de familie Bunch. Jack is vroeg opgestaan om een ontbijt te maken voor de familie. Vandaag is een belangrijke dag voor Jack, want er staat een reorganisatie te wachten op zijn werk bij Fort Kabouter. De overheid wil bezuinigen in defensie. Vandaag krijgt het personeel informatie daarover.

Afbeelding
Jack is de nieuwste van de drie eskader leiders bij Fort Kabouter en dat is eigenlijk teveel, dus hij voelt de bui al een beetje hangen. Maar eerst zet hij zijn zinnen op het ontbijt. Hij gaat heerlijke pannenkoeken maken, zijn specialiteit.

Afbeelding
Het hele gezin zit gezellig aan de ontbijttafel. Judy geniet hier altijd van. Ze smullen allemaal van pa’s pannenkoeken.
Jack verheft zijn stem “Vandaag krijg ik te horen, wat de plannen zijn op mijn werk. Als ik ontslagen wordt, moeten we misschien dingen verkopen”
“Verkoop dan als eerste Arlo maar” reageert Darlene adrem.
“Ach Jack, het valt wel mee, je werkt er al zo lang! Ze zullen je niet zomaar ontslaan” probeert Judy vriendelijk te zeggen.

Afbeelding
“Nou dat zullen we zien, tot vanavond” zegt Jack op bedrukte toon.

Afbeelding
Arlo is meteen weer vol energie en regeert over zijn denkbeeldige koninkrijk.
Hij is geïnspireerd door zijn vader en verteld aan zijn zogenaamde leger, dat iedereen ontslagen is, “want jullie kunnen er niets van” brult Arlo.
“Arlo! kom van die stoel af, en maak je klaar voor school. Het is niet leuk voor pappa vandaag” mompelt Judy op de achtergrond.

Afbeelding
Lisa staat in de badkamer zich klaar te maken voor een nieuwe saaie schooldag. Ze heeft zin om met VJ af te spreken na schooltijd.
“Die heeft altijd wel zin in een geintje” zegt ze tegen haarzelf in de spiegel.
Ze hoort de schoolbus toeteren en ze gaat met Ethan en Darlene naar de schoolbus.

Afbeelding
Arlo is de enigste die niet meer met de schoolbus naar school gaat. Hij is verbannen tot de fiets, omdat hij altijd door het looppad van de bus rende en eens de chauffeur van de stoel wou duwen, omdat hij de bus te langzaam vond rijden, en daardoor zelf weleens op het gaspedaal wou trappen. Dat was de druppel voor het schoolbusbedrijf. Maar met de fiets vindt hij niet erg. Kan hij lekker door de stad crossen.

Afbeelding
Jack komt aan bij zijn werk. Hij wordt steeds zenuwachtiger. Hij trekt de deur open en bedenkt ineens dat dit weleens de laatste keer zou kunnen zijn hoe die mooie deurknoppen aanvoelden.
Jack loopt naar binnen en leest op het prikbord dat alle werknemers worden geacht om 10 uur in de kantine samen te komen. Voor meer informatie over de reorganisatie.

Afbeelding
Judy heeft koffie pauze. Ze werkt op het wetenschapslab van Landgraaf. Ze ziet collega Gobias Koffi. “Moet je horen Gobias, om promotie te maken moet ik wat zaadjes vinden en drie zelfgekweekte groente naar de baas nemen, is hij gek geworden ofzo, ik heb een hekel aan tuinieren”.
“Ik geef je wel wat tips, Judy” zegt Gobias

Afbeelding
In Legerbasis Fort Kabouter is het 10uur en zijn alle werknemers naar de kantine gegaan. De reorganisatie gaat inderdaad banen kosten, wordt er verteld. Er heerst ineens doodse stilte en daarna geroesemoes onder Jack en de collega’s.
“Over drie dagen worden de ontslagenen telefonisch ingelicht” verteld de werkgever.

Afbeelding
Het is na schooltijd en Lisa heeft afgesproken met VJ Alvi. Ze wil weer eens wat sensatie in haar leven.
“Hey, Lisa. Hoe gaat ie?” vraagt VJ
“Mwah! Ik verveel me VJ, het wordt tijd dat we weer eens wat uithalen, heb je een idee?”

Afbeelding
“Wat dacht je van ons foptelefoon-project?”vraagt VJ lachend.
“Ja we bellen die Micks Meesterlijke Karaoke tent en we vertellen dat we onze vogelspin in dat fotohokje zijn kwijtgeraakt” lacht Lisa gemeen.

Afbeelding
“Ja u spreekt met Ben Sloot, ik was gisteren bij u en ben mijn vogelspin verloren in dat fotohokje, kunt u hem voor mij opzoeken” vraagt VJ op serieuze toon. Lisa schatert het uit van het lachen.
“Hij heet willem” zegt VJ “roep maar willempie” Lisa hoort de vrouw willempie roepen en lacht zich een breuk.

Afbeelding
“Hahaha…die vrouw was doodsbenauwd, ze bleef maar willempie roepen” lacht VJ
“Waarschijnlijk is ze nu nog aan het zoeken...hahaha” lacht Lisa.
“Ik zie je morgen weer op school VJ, het was een leuke middag” zegt Lisa blij

Afbeelding
Jack komt teneergeslagen thuis en wil zijn verhaal kwijt over de reorganisatie plannen. Ethan is zo druk met zijn examens bezig dat hij niet eens merkt dat zijn vader binnenkomt. Judy staat de afwas te doen. Jack loopt op Judy af.

Afbeelding
Jack verteld aan Judy wat hij allemaal te horen heeft gekregen vandaag.
“Heb nu even geen tijd schat, ik heb nog een afwas te doen, en moet de bedden nog opmaken, over een uurtje” zegt Judy.
Jack wil nu graag een luisterend oor. Hij gaat het bij Lisa proberen.

Afbeelding
'Laat maar' denkt Jack. 'Zo te zien heeft Lisa ook geen tijd'
Lisa heeft zo'n geweldige middag met VJ gehad dat ze staat te swingen op de nieuwste nummers van Lady LaLa.

Afbeelding
Arlo en Darlene staan nog steeds te ruzieën om die frikandel van gisteravond. Ze zien hun vader niet eens staan!
Jack besluit zich om te kleden en maar even naar zijn moestuin te lopen en daar na te denken.

Afbeelding
Ethan wil graag nog even met zijn beste vriend Parker Langerak kletsen over het examen, want hij snapt een paar dingen niet, maar krijgt geen gehoor. Uiteindelijk neemt zijn zusje Kaylynn op en verteld dat Parker in gesprek is met een politiedame.
Ethan schrikt “Wat heeft hij gedaan dan?”
"Weet ik niet" zegt Kaylynn en ze hangt op. (gebaseerd op dagboek familie langerak van lisaav)

Afbeelding
Jack is op weg naar zijn moestuin. Maar hij ziet ineens die leuke blonde dame weer van zijn buurt barbecue van vorig jaar waar hij zo leuk mee gesproken had, en Judy werd toen jaloers op haar. Mischien wil zij even met mij praten "Jamie ofzo heette ze" denkt Jack


Dit was weer een dag uit de familie Bunch :thumbsup Op naar aflevering 3! Maar ben ook benieuwd naar de opdracht komend weekend :S

Laatst gewijzigd door Froos op ma 23 jul 2012, 00:37, 3 keer totaal gewijzigd.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie