Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

263 berichten • Pagina 3 van 14

Gebruikersavatar
Froos
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3758
Lid geworden op:
di 01 jun 2010, 23:13

Re: Dagboek Familie Bunch (nieuw afl.5 pag.4 /24 juli)

Aflevering 6

Bij het avondeten kwam de familie erachter dat Darlene na schooltijd niet is thuisgekomen en ze is dus zoek.
Afbeelding
Jack probeert rustig te blijven en heeft Judy gekalmeerd.
“Ethan! We gaan Darlene zoeken! Ze zal vast ergens in een speeltuin zijn” roept Jack

Afbeelding
Ethan rent naar buiten en hij sprint samen met zijn vader de auto in. Ze gaan op zoek naar Darlene.

Afbeelding
Jack en Ethan doorzoeken alle straatjes en speeltuintjes van Sunset Valley, maar Darlene is nergens te vinden!
“Er is toch niets ernstigs gebeurd” vraagt Ethan op een beetje geëmotioneerde toon.
“Hoop het niet, Ethan. Dat kind moet toch ergens zijn” zegt Jack bezorgd

Afbeelding
“PAP! KIJK! Op die schommels!” roept Ethan opgelucht.
Ethan ziet Darlene schommelen met Skip Javeed de krantenbezorger uit afl1.
Jack parkeert rigoureus de auto bij het stadhuis, en hij is opgelucht en boos tegelijk nu hij Darlene ziet.

Afbeelding
Jack en Ethan lopen het stadspark in. “DARLENE” schreeuwt Jack “Waar ben je mee bezig, we zijn ongerust!”

Afbeelding
“Pappa, ik ben gewoon aan het spelen met mijn nieuwe vriendje Skip” antwoord Darlene onschuldig
“Darlene! snap je niet dat ik, mamma en de rest ongerust zijn?!” vraagt Jack.
”Uitgezonderd Lisa dan” mompelt Jack erachter aan
“Je hoeft niet zo te schreeuwen, iedereen hoort je” reageert Darlene

Afbeelding
Beau Andrews hoort Jack tekeer gaan tegen zijn dochter. “Rustig Jack, probeer rustig te praten met Darlene” zegt Beau.
“Heb jij er ineens verstand van, Beau? Meneer de kinderjuf! Jij en Victoria hebben geen eens kinderen, dus hou je erbuiten” reageert Jack geïrriteerd. (dat had jack niet moeten zeggen tegen beau)
“Dan niet” en Beau loopt boos weg.
Ethan verteld aan Skip dat ze hem veilig thuis zullen brengen.

Afbeelding
Jack heeft net Skip thuis afgezet.
“Vreemd dat zijn vader hem niet eens gemist heeft, er is daar iets niet pluis, Ethan” zegt Jack tegen Ethan.
Darlene zit wat sip te kijken op de achterbank en denkt aan de mooie momenten met Skip vanmiddag.
“Gaat het, Darlene?” vraagt Ethan

Afbeelding
Ethan had zijn moeder al gebeld dat Darlene veilig is. Judy geeft Darlene een dikke knuffel.
“Wil je ons niet meer zo laten schrikken, lieverd. Voortaan graag even melden dat je bij een vriendje bent ofzo” zegt Judy op een lieve moedertoon.
“Ben je niet boos, mamma” vraagt Darlene. “Nu even niet” zegt Judy

Afbeelding
Iedereen is blij dat Darlene weer thuis is en dat er gelukkig niets ernstigs is gebeurd met Darlene, maar gewoon onschuldig met een vriendje in de speeltuin is blijven hangen.
“Eet je soep, Darlene en daarna naar bed” zegt Jack.
Hij hoort politie sirenes in de stad ‘wat is er nou weer aan de hand’ denkt Jack.
De sirene geluiden komen steeds dichterbij en stoppen voor hun huis.
'Wat nou weer' denkt Jack

Eerder deze avond
Afbeelding
Lisa was gaan winkelen, toen Jack en Ethan, Darlene gingen zoeken, want het is koopavond in Sunset Valley. Ze wou echt geen 60 simoleons voor dat dieseljurkje neerleggen. Dus is ze betrapt op diefstal. Ze is boos op haar vader, omdat zijn beste vriend Beau Andrews haar verlinkt heeft. Waarom Beau?

Afbeelding
De politie heeft Lisa thuis afgeleverd en Jack is opnieuw woedend.
“Kunnen jullie nou nooit eens normaal doen?” schreeuwt Jack.
“Ik ga echt geen 60 simoleons voor dat jurkje betalen en jouw vriend Beau heeft me erbij gelapt, wat is er gebeurd? Anders zou hij wel voor me bijbetalen” Lisa wil duidelijkheid

Afbeelding
“Beau stond zich te bemoeien met Darlene en mij, heb hem even verteld dat hij niet weet waarover hij praat, hij heeft zelf niet eens kinderen” brult Jack
“Pap! Fout! Beau en Victoria kunnen geen kinderen krijgen, je hebt Beau beledigd, daarom deed hij zo dus” verteld Lisa.
“Nou en! je mag niet stelen, je hebt huisarrest! Begrepen!” schreeuwt Jack.
Jack is duidelijk wat gefrustreerd deze avond, want morgen zijn de drie dagen voorbij dat de ontslagenen telefoon krijgen,

misschien is Jack er één van?
Gebruikersavatar
Froos
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3758
Lid geworden op:
di 01 jun 2010, 23:13

Re: Dagboek Familie Bunch (nieuw afl.6 pag.5 /27 juli)

Aflevering 7

Het is nog steeds dezelfde avond dat Darlene werd gevonden en Lisa heeft gestolen
Afbeelding
Jack en Judy hebben de kinderen naar hun kamer gestuurd, want ze willen even met Lisa over haar gedrag praten.
"Lisa, we vinden je een geweldige meid, maar je moet leren om wat vriendelijker te zijn naar mensen" vraagt Judy
"Mam, ik kan sommige personen gewoon niet uitstaan. Ze lopen me constant in de weg en met mijn leven te bemoeien"
"Misschien bedoelen ze het goed, Lisa. Als jij je zo opstelt dan doen anderen dat ook naar je" verteld Jack
"Dat is misschien waar, pap. Ik zal proberen wat aardiger te doen en niet meer te stelen." zegt Lisa terwijl ze op de multitab rondklikt.
"Misschien als je een bijbaantje zoekt, dan leer je met mensen omgaan en leren ze je beter kennen" vraagt Jack
"Ja! hier een vacature! bij het pakhuis, ik ga meteen reageren" zegt Lisa en gaat naar bed

Afbeelding
"Dat heb je goed gedaan, Jack" complimenteerd Judy "Ik denk dat de boodschap bij Lisa wel duidelijk is,
ben je zenuwachtig voor morgen" vraagt ze.
"Ja, eigenlijk wel" zegt Jack op trillende toon
"Jack, je werkt je hele leven lang al bij Fort Kabouter, zelfs toen ik je voor het eerst ontmoette in de meibosvallei werkte je er al, je hebt een goede naam opgebouwd bij de leiding, ze laten je niet zomaar gaan" troost Judy "Ik weet nog goed dat ik je als jonge soldaat ontmoette in dat mooie park, 20 jaar terug, we waren beide net twintig. Ik was nog slank en jij zo'n gespierde bink" zwijmelt Judy.

Afbeelding
"Ik wist dat je Jack heette, volgens mij riep jij mijn naam nog"
"Ja dat klopt, ik riep je zachtjes, en je draaide je om, je liep op me af"
"Hahaha, toen zag ik die mooie mopperende soldaat die net bij Fort kabouter weg kwam"

Afbeelding
"Je vertelde dat je een rotdag had gehad op het werk, en er zo snel mogelijk weg wou gaan, en nu werk je er nog steeds en ik kon alleen maar in jouw mooie ogen blijven kijken"
"Hahaha. Dat wist ik niet. Jij had ook mooie ogen, maar die zie ik nu niet meer door die bril hahaha"
"Dat is niet leuk, Jack"
"Je weet toch wie het zegt, schat"
"Grapjas, we hadden wel plezier, we kletsen volgens mij over van alles en nog wat"

Afbeelding
"Ik vond je zo mooi, je ogen, je glimlach, je gespierde lichaam en ineens pakte je mijn hand vast met die sterke armen van je"
"Ik heb nog steeds van die gespierde armen, voel maar!"
"Hahaha, maar dan verborgen onder een laagje vet, hahaha"
"Nu ben jij gemeen Judy, maar volgens mij nam ik je mee naar het strand toch"

Afbeelding
"Ja, naar het jutterstrand, toen was er nog zo'n houten pier in de zee weet je nog, die was toen al vervallen en verboden toegang. Jammer dat ze die nooit hebben gerenoveerd"
"Ow, Judy, ik heb na die tijd nooit meer zo'n mooie zonsondergang gezien als toen"
"Ow! Jack wat lief!"

Afbeelding
"Ik kon je alleen maar aankijken. Je had zo'n mooi bos haar en een leuk sikje, vanaf toen wist ik zeker dat ik de naam Bunch wou dragen"
"Wat een mooie tijd was dat, Judy"

Afbeelding
"En nu zitten we hier te dik zijn en vier kinderen aan het opvoeden" lacht Judy
"Ik vind je nog steeds even mooi als toen, Judy, we gaan naar bed, het is na twaalven en morgen krijg ik telefoon"
"Is goed, Jack" Ze geven elkaar nog een dikke zoen en weer zo verliefd als toen stappen ze het bed in.

Afbeelding
Jack kan de slaap niet vatten, hij is te zenuwachtig voor morgen. Hij sliep bijna en is meteen weer klaar wakker. Hij besluit om maar even wat te drinken, maar hoort een vreemd ritselend geluid uit de tuin komen. Hij gaat kijken, wat treft hij aan?

Afbeelding
Jack is de tuin ingegaan en hij ziet een vreemd gedaante uit de struiken komen, het lijkt op zijn dochter Lisa, maar ze heeft lichtgevende ogen. Jack wordt bang.
"Pap! dacht je echt dat ik naar jou en mamma ga luisteren, en vriendelijker ga doen. Ik ben 'snachts nog gemener dan overdag" zegt Lisa op griezelige toon

Afbeelding
"Ik heb honger, ik wil je bloed, pappie" brult Lisa
Jack is nog nooit zo bang geweest voor Lisa en rent weg, Lisa is sneller en probeert Jack in te halen.
"HELP ME" gilt Jack

Afbeelding
"HELP" gilt Jack in zijn slaap en komt hijgend en zwetend overeind, hij kijkt verward om zich heen en ziet Judy rustig slapen, de wekker geeft 6.00 uur aan.
"Pfff, gelukkig een droom"
Jack besluit toch maar van bed te gaan en weer een ontbijt van pannekoeken te maken.
Maar hij is helemaal van de kaart van de nachtmerrie met Lisa als vampier, het leek zo echt!

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie