Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

72 berichten • Pagina 1 van 4

Gebruikersavatar
Jerzy Fincher
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
121
Lid geworden op:
di 03 jul 2012, 10:28

Dagboek Familie Frio (The End)

Afbeelding

Familie Frio
De broertjes Frio zijn cool, maar wel op een totaal verschillende manier. Connor is verlegen en lijkt afstandelijk; Jared is heel kil tegen zijn vrienden. Kunnen ze nog veranderen en zo cool worden dat iedereen hen geweldig zal vinden?

Laatst gewijzigd door Jerzy Fincher op vr 31 aug 2012, 17:59, 12 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Jerzy Fincher
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
121
Lid geworden op:
di 03 jul 2012, 10:28

Re: Dagboek Familie Frio

Afbeelding
Heey allemaal! Welkom bij de gebroeders Frio. Wij zijn de populairste broers in Sunset Valley.
Mijn naam is Jared. Ik ben de coolste broer. Daarom heb ik de meeste vrienden en fix ik alle mooie meiden. Laat me mijn broertje voorstellen.

Afbeelding
Dit is Connor. Waar is Connor nou toch weer gebleven?? Sorry hiervoor, maar Connor is een beetje verlegen. Hij zit nu waarschijnlijk boven te lezen.

Afbeelding
Ja hoor, hij zit te lezen. Connor is een beetje verlegen, wat ik net al heb gezegd. Hij is gewoon het liefst alleen. Geloof me, hij is echt een toffe jongen als je hem beter kent.

Afbeelding
Mijn leven is best moeilijk hoor. Ik werk nu in de horeca. Ik kan best goed koken, alleen werken is zo saai. Conner motiveert me veel als ik naar mijn werk moet. Hij weet gewoon dat ik een goede kok kan worden, maar ik heb de ambitie er gewoon niet voor. Wat zijn de meiden op de poster toch mooi.... Sorry, ik was afgeleid door de poster. Ik heb al een tijd geen vriendin meer gehad.

Afbeelding
Connor werkt tegenwoordig aan een boek. Wat voor boek weet ik niet. Volgens mij een roman. Connor heeft best veel gevoelens. Mij hij uit het door het in een boek te schrijven. Connor is een lieve man, die ooit een geweldige vrouw zou vinden die bij hem past.

Connor:
Afbeelding
Dit kan ik het beste vertellen. Hopelijk gaat dit mij lukken. De vrouw die je daar ziet is Cressida. Zij is de ex-vriendin van Jared. Het is nu al een tijdje uit, daarom is het ook zo raar dat zij langskomt. Jared is daar niet zo blij mee. Ze zijn niet zo vredig uitelkaar gegaan. Cressida wou volgens mij wat vertellen, iets belangrijks. Maar Jared begon en doorheen te schelden dus we weten nog steeds niet wat ze zij.

Afbeelding
Voorlopig zit ik tussen hun twee in. Want ik kies geen kant. Ik probeer ruzies te voorkomen.
Het enige wat ik me blijf afvragen is wat Cressida wou vertellen....

Laatst gewijzigd door Jerzy Fincher op do 12 jul 2012, 16:11, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Jerzy Fincher
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
121
Lid geworden op:
di 03 jul 2012, 10:28

Re: Dagboek Familie Frio

Afbeelding
Hier ben ik weer. Ik ben het, Connor. Ik heb mijn baard een beetje bijgewerkt, en mijn avondkleding ook. Ik en Jared gaan zo naar een feest van Thornton Wolff. Jared gaat mij leren om de vrouwen te versieren, of zoiets. Van mij hoeft het niet, mij hij wil het zo graag.

Afbeelding
Jared staat nogsteeds voor de spiegel. Hij had vandaag nieuwe kleren gekocht. Hij draagt nu de nieuwste mode. Rode broeken, ik zou dat nooit dragen. Ik snap dat niet, die mode van tegenwoordig.
Ik laat Jared nog maar even voor de spiegel, hij is zo leuk aan het poseren.

Jared:
Afbeelding
Het feest bij Thornton was echt heel leuk. Ik ga nu ook aan Connor leren wat feesten is. Zoals je ziet blijft hij nog op de achtergrond staan. Hij wil eerst even opserveren. Volgens mij is hij gewoon bang.

Afbeelding
Connor houdt niet zo van flirten. Dat snap ik niet. Meiden versieren is toch gewoon het leukste wat er is? Ik zag wel dat Connor toekeek. Stiekem was hij gewoon jaloers, dat weet ik zeker. Ik flirte daarom ook met Madison VanWatson. Connor zou dan toekijken en zo leerde hij hoe de echte vrouwenversierders dat doen.

Connor:
Afbeelding
Geloof me, ik heb echt geen versiertips nodig. Oke, ik ben niet zo goed in de omgang met vrouwen. Maar ik hoef echt niks te leren van mijn broer. En geloof me, ik ben echt niet jaloers. De reden waarom ik nu praat is omdat Jared niet alles meer herinnert. Hij had iets te veel sterke drank op. Ik drink gewoon Cola.

Afbeelding
Ik stond gewoon gezellig met de heer Koffi te praten. Hij was ook op het feest. Maar ik begon te merken dat hij met mij begon te flirten. Daar was ik niet van gediend. Sorry, ook al ben ik niet zo flirterig, ik val niet op mannen. Dus dat heb ik hem ook wijs gemaakt. Misschien dat ik dat iets te groffe manier had gedaan.

Afbeelding
Zo te zien was Jared iets verder gegaan als flirten. Stond hij opeens te zoenen met Madison. Ik vond het wel raar. Zoent hij nou met haar uit liefde, of komt het door de drank? Maar goed, het is eigenlijk wel bekend dat Jared op vrouwen valt met, hoe zeg je dat netjes, met een grote omvang. Cressida had ook een grotere omvang.

Afbeelding
De volgende ochtend lag Jared nog op bed. Je wilt niet weten hoeveel moeite het heeft gekost om Jared mee naar huis te krijgen. Ik had Jared op bed gelegt en hij viel meteen is slaap. Wij hebben opzich wel een goed leven. We hebben totaal geen zorgen, en alles komt toch wel goed.

Afbeelding
We hebben totaal geen zorgen, had ik dat nou maar niet gezegd. Want ik zag Cressida met een baby in haar handen, met een grote vraag om hulp............

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie