Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

72 berichten • Pagina 2 van 4

Gebruikersavatar
Jerzy Fincher
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
121
Lid geworden op:
di 03 jul 2012, 10:28

Re: Dagboek Familie Frio (vakantie)

Afbeelding
Wat een leuke baby!! Ik tilde de baby meteen op en begon ermee te spelen. (heb blijkbaar een zwak voor baby's) En hoe heet dit kleintje? Ze heet Cindy, antwoorde Cressida met een zielige smiley op haar gezicht. Ik merkte daarom meteen dat er een probleem was. Wat is er..? vroeg ik dus. Jared is de vader.

Afbeelding
We besloten Jared maar wakker te maken, het is tenslotte zijn kind, niet die van mij. Ik maakte Jared dus wakker, die niet zijn bed wou uitkomen. Maar toen hij de baby zag kwam hij meteen overeind. Jared, dit is Cindy. Ze is je dochter. Jared sprong uit bed en ging boos naar Cressida.

Jared:
Afbeelding
Je zou toch abortus plegen, dat hadden we afgesproken!!!? Ik wilde geen kind en dat wil ik nog steeds niet. Waarom heb je geen abortus gepleegd? Wat zeg je..., dat is moord. Wat boeit mij dat nou. Ik wil dat kind hier niet zien.

Afbeelding
Maar Jared, begon Cressida. Ik kan Cindy echt niet alleen opvoeden. Dat lukt me nooit. Ik heb je hulp nodig, smeekte ze. Cressida, vijf woorden, DAT ZIJN MIJN ZORGEN NIET!!!

Connor:
Afbeelding
Cressida rende weg. Volgens mij huilde ze. Dan breekt mijn hart, vrouwen die huilde. Maar wat moest ik doen??? Mijn broers harde mening accepteren of...

Afbeelding
Cressida wacht!!!! Ik rende achter haar aan. Pffff, ik moet echt meer gaan doen aan fitness. Pfff Pfff

Afbeelding
Ik help je wel met de baby. Ja, dat kwam er dus uit. De baby verdiende een goede toekomst. Ik ben te goed voor deze wereld.

----------------------------

Sorry dat ik lang geen update heb gedaan, maarja, vakantie is ook leuk :D
Opdracht 1 heb ik helaas moeten missen,
maar met de rest doe ik zeker mee :thumbsup
Gebruikersavatar
Jerzy Fincher
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
121
Lid geworden op:
di 03 jul 2012, 10:28

Re: Dagboek Familie Frio (update 2/8)

Afbeelding
Het was weer eens tijd dat Connor voor MIJN kind ging zorgen. Cressida kwam Cindy afleveren alsof het een stuk vuil was. En dan gaaft ze nog extra hard in Connor's gezicht. Maar Connor trekt zich daar niks van aan. Hij wil gewoon ervoor zorgen dat MIJN kind een leuke dag heeft. Volgens mij maakt Cressida misbruik van Connor's goede hart.

Afbeelding
Connor merkte meteen dat Cindy veel dorst had. Geeft Cressida haar kind soms geen drinken...? Connor gaf het kind een flesje melk. Je wilt niet weten hoe snel Cindy de melk opdronk.

Afbeelding
Zelf de luiersverschonen doet Connor met een lach.

Afbeelding
Nadat Cindy een middagdutje had gedaan, had Connor iets leuks in zijn gedachten voor de baby. Hij maakte Cindy wakker met een lach, maar Cindy slaapt wel vast, dus ze wou eerst niet wakker worden, dat heeft ze duidelijk van mij.

Afbeelding
Connor nam Cindy mee in de frisse lucht. Want Cressida zou dat nooit doen. Zij gaat alleen naar buiten voor haar werk, wat Connor normaal ook doet. Het wandelen was daarom een hele uitdaging voor Connor. Maar het was het waard. Kijk het gezicht van Cindy toch. Zij heeft een leuke dag gehad.

Afbeelding
Connor besteede alle aandacht aan haar en wou dat ze voor altijd hier kon blijven, mooi niet dus!!! Maar ik moet wel zeggen dat ik er wel blij mee ben dat Connor ervoor zorgt dat mijn kind het goed heeft. Ja, Connor hield veel van MIJN kind.

Afbeelding
En ik, ik kan de baby nog steeds niet uitstaan.
Gebruikersavatar
Jerzy Fincher
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
121
Lid geworden op:
di 03 jul 2012, 10:28

Re: Dagboek Familie Frio (update 6/8)

Afbeelding
Zo zijn er weer een paar jaar verder. Kleine Cindy is nu een peutertje geworden. Ze is graag buiten, dus ik en Jared gingen dus picknicken. Cindy is telkens vaker bij ons. Cressida zorgt gewoon niet goed voor haar. Maargoed, Jared zorgt wel voor haar. Zo vertelt Jared dat hij liever heeft dat Cindy op een aparte kamer slaapt, voor het geval ik iemand meeneem. Zal toch niet gebeuren.

Afbeelding
Het is best raar, Jared die voor Cindy zorgt. Hun relatie is gelukkig beter geworden, nouja beter, Jared moet wel. Jared is ontslagen. Hij had zo slechte werkprestaties, dat hij werdt ontslagen. Dat krijg je ervan als je niet komt opdagen op je werk. Ik daarin tegen werk heel veel. Ik heb flink wat promoties gemaakt en ik ben bezig met een nieuw boek. Dat moet allemaal wel, want ons inkomen is op dit moment niet zo groot. Omdat Jared ontslagen is. (ja, ik vrijf het er lekker in, zijn domme fout)

Afbeelding
Maar ik heb nog tijd voor mezelf. Ik ga naar het strand en lees een goed boek. Geen rinkelende telefoon in mijn broekzak, en geen zeurende peuter aan mijn hoofd. Dat krijg je ervan als je je kind leert praten. Ik geef toe, als baby was ze fijner. Maar door je werk verander je, vooral als je veel werkt

Jared:
Afbeelding
Ook ik denk aan mijn vrijetijd, die ik nu veel heb. Ik begin nu meer te letten om mijn lichaam. Ik wil spieren kweken, zodat ik de vrouwen beter kan verleiden. En ik heb er voor gezorgd dat ik niet weer een vrouw zwanger kan maken. Dus verwacht niet nog een kind, ik maak geen fouten meer. Maar ik ben nu wel goed bezig geweest, dus ik ga maar richting huis.

Afbeelding
Maar wat is dat....?
Gebruikersavatar
Jerzy Fincher
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
121
Lid geworden op:
di 03 jul 2012, 10:28

Re: Dagboek Familie Frio (update 11/8)

Afbeelding
'Hey!, wat moet dat', schreeuwde ik. Ik ging naar de onbekende man. 'Mag ik vragen wie u bent meneer?', vroeg de onbekende man. 'Ik ben Jared Frio, de vader van dat meisje wat u in uw handen heeft', bromde Jared. Oh, dat verklaard uw ongemakkelijke taalgebruik.

Afbeelding
Maar ik werd gestoord door Cressida. 'Geef me alstublieft nog een kans', stotterde Cressida. Ik doe het dit keer echt goed, dat zweer ik. 'Cressida, begon de onbekende man, je weet dat dat niet gaat'. 'Ik wil mijn kind niet kwijt, huilde Cressida'

Afbeelding
Wil mijn kind niet kwijt. Wie is die man wel niet. 'Wie bent u en wat komt u doen als ik het vragen mag', vroeg ik. 'Mijn naam is Jack de Wit, ik werk voor de nationale kinderbescherming', zei Jack. Ik kom dit meisje ophalen, want HIER krijgt ze geen goede toekomst. Maar....., dan komt ze bij mij wonen, bij mij en mijn broer. Dan zorgen wij gewoon voor haar. 'Zo makkelijk gaat dat niet, kom morgen maar met uw broer naar mijn kantoor', zei Jack

Afbeelding
Ik rende meteen naar Connor, om alles uit te leggen. Wij gaan gewoon zorgen voor Cindy. We deden dat al, maar nu voor vast. Ze komt gewoon hier wonen, simpel toch.

Afbeelding
Zo simpel vond Connor dat niet. 'Jared, denk eens een keer na', schreeuwde Connnor. Zo simpel is het niet. Weet je hoeveel tijd z'n kind kost. En hoeveel geld. We kunnen nu net vooruit, maar met Cindy. Maargoed, we slaan ons wel hier doorheen. Als mijn nieuwe boek een succes wordt, hebben we voorlopig geen zorgen meer. Onderanderen, Cindy is hier welkom.

Afbeelding
Zo gezegd, zo gedaan. Ze volgende dag gingen Connor en ik naar Jacks kantoor. 'Kom binnen', zei Jack. Ik pak nog even wat gegevens. 'Mooi kantoor heeft u', zei Connor. 'Slijmen werkt niet heer Frio', zei Jack.

Afbeelding
Oke, even kijken. Mmmm, Tja, dit ziet er wel goed uit. Zijn alleen wat problemen. Hoe komt u aan het geld voor Cindy, om haar op te voeden. Want zo tezien heeft u geen baan Jared. 'Dat is geen probleem', begon Connor,' als mijn nieuwe boek een succes wordt, zitten we goed'. Dat is heel mooi meneer Frio. Maar dat is niet zeker. Ik ken uw werk, ze zijn goed, maar niet zeker. En het belangrijkste is dat Jared een baan vindt. En het andere probleem. Als Jared toch een baan vindt, wie zorgd er dan voor Cindy.

Afbeelding
'Dat is zo opgelost', zei Jared vrolijk. Ik zoek gewoon een baan, en anders begin ik een eigen restaurant. Met het restaurant hebben we genoeg geld voor een nanny, z'n persoon dat blijft om voor je kind te zorgen.

Afbeelding
Connor zag alleen nog meer problemen. 'Hoe denk je dit zo snel te doen Jared', fluisterde Connor. Een restaurant, hoe kom je aan het geld om dat te krijgen. 'Gewoon een lening trekken ofso, komt wel goed', zei Jared.

Afbeelding
Oke, opgelost. Cindy woont voortaan bij jullie. Oh, wacht! Er is nog 1 probleem.......

Wat is het probleem....?

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie