Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

149 berichten • Pagina 7 van 8

Ddeemm
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2189
Lid geworden op:
zo 03 jun 2012, 13:37

Re: Dagboek Familie Alleenstaande Moeders - H14 25-8

Opdracht 3

Afbeelding
Het was al een maand geleden dat Sandi in het ziekenhuis lag en dat River was weggelopen. Sandi heeft nog een week in het ziekenhuis gelegen maar mocht daarna gelukkig weer naar huis. Alleen is River nog steeds niet terecht.
Op een ochtend zaten Fiona en Molly aan het ontbijt. In die maand hebben ze natuurlijk veel aan River gedacht en zich erge zorgen gemaakt, maar er zijn ook mannen in hun leven gekomen. Deze middag hadden ze allebei een date. Molly met de presentator van Hotter than my daughter en Fiona met een leuke roodharige man, Mickey.

Afbeelding
'Fioon? Hoe zie jij eigenlijk jouw date voor je?

Afbeelding
Mijn date moet héél romantisch zijn:

Afbeelding
'Eerst pikt hij me op van huis met zijn auto. Het is een verassing voor mij waar me naartoe gaan.

Afbeelding
Tijdens de rit kom ik erachter dat we naar het strand gaan.

Afbeelding
Maar we gaan niet zomaar naar een strand. Nee, hij heeft het beste, rustigste en romantischte kleine strandje uitgezocht.

Afbeelding
Daar maken we een romantische wandeling..

Afbeelding
..en zoenen we alsof ons leven er vanaf hangt.

Afbeelding
Vervolgens draagt hij me weer zonder moeite de heuvel op.

Afbeelding
We gaan naar de bioscoop,

Afbeelding
maar daar doen me natuurlijk niet wat horen te doen.

Afbeelding
Dan neemt hij me weer mee naar het strand, omdat hij een hele belangrijke vraag heeft.

Afbeelding
Hij vraagt me ten huwelijk!

Afbeelding
En natuurlijk doet hij dat met een super dure glanzende diamanten ring.

Afbeelding
Ik ben blij en zeg natuurlijk JA!

Afbeelding
Afbeelding
Hij doet de ring bij me om..

AfbeeldingAfbeelding
..en ik geef hem een dikke knuffel.

Afbeelding
Daarna gaan we uiteten in het (enige) shique restaurant van Sunset Valley.

Afbeelding
We praten over de bruiloft.

Afbeelding
En na het etentje bedank ik hem voor alles.

Afbeelding
En alsof dat allemaal nog niet genoeg is, maken we er thuis ook nog een gezellige boel van.'

Afbeelding
'Dat is een perfecte date voor jou Mol. Bij mij gaat het er wat rustiger aan toe:


Afbeelding
'Hij haalt me op met de taxi omdat hij geen eigen auto heeft.

Afbeelding
Dan gaan we naar een klein parkje waar een aantal schaakborden staan. We houden allebei van schaken dus nemen we het tegen elkaar op.

Afbeelding
Als ik heb gewonnen gaan we naar het museum.

Afbeelding
Daarna stelt hij voor om naar het strand te gaan.


Afbeelding
Daar maken we een wandeling en kletsen wat.

Afbeelding
We gaan op het zand zitten en kijken naar de sterren. Voorzichtig pak ik zijn hand en hij komt dichter bij me zitten.

Afbeelding
Afbeelding
En op die manier kunnen we wel uren zitten kijken naar de sterren.

Afbeelding
Als we trek krijgen gaan we naar de snackbar om een lekkere vette hap te eten.

Afbeelding
Daarna brengt hij me weer naar huis en bedankt me voor een leuke avond met een bos rode bloemen.

Afbeelding
Ik geef hem een zoen als bedankje en loop naar binnen.'

Afbeelding
'Ik hoop voor je dat de echte date wat spectaculairder wordt, want hier val ik bijna van in slaap.'

Laatst gewijzigd door Ddeemm op ma 27 aug 2012, 23:23, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Ddeemm
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2189
Lid geworden op:
zo 03 jun 2012, 13:37

Re: Dagboek Familie Alleenstaande Moeders - Opdracht 3.

Dankjulliewel! :D

Ik wil even zeggen dat ik vanaf nu een beetje naar het einde toe ga werken omdat volgende week school weer begint en ik niet weet of ik dan nog wel zoveel tijd heb om te simsen en om dit dagboek bij te houden. Dit was tenslotte ook een zomervakantie uitdaging en die is nu voorbij. ;)
Ik ga vanaf nu denk ik nog 2 updates plaatsen en van de laatste probeer ik natuurlijk een bijzondere te maken :D
Afbeelding
Ddeemm
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2189
Lid geworden op:
zo 03 jun 2012, 13:37

Re: Dagboek Familie Alleenstaande Moeders - Opdracht 3.

Hoofdstuk 15.

Afbeelding
Molly en Fiona maakten zich klaar voor hun dates. 'Wat moet ik nou aan? Ik heb alleen nog maar dat oude spul.' Fiona trok aan de la om te kijken of er nog wat leuks in zat. Het ging alleen wat stroef.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
'Het begint al goed!' riep ze op een sarcastische toon.
'Laat mij maar,' zei Molly. 'Ik zoek wel wat voor je bijelkaar.'

Afbeelding
Molly had kleren uit haar eigen kast gehaald en het aan Fiona gegeven. 'Leuk! Draai je eens om?' vroeg Molly.

Afbeelding
'Ik weet het niet hoor. Is het niet wat te sexy voor mij?' vroeg Fiona ongemakkelijk.
'Natuurlijk niet! Het staat je super.'
'Ik denk dat ik er toch wat aan verander, ik voel me hier niet zo fijn in.'

Afbeelding
'Zo, dit is beter.'

Afbeelding
'En nu moet jij nog wat aan.'
'Dat lukt me zelf wel. Ik weet al lang wat ik aan doe.'

Afbeelding
'Tadaaa!' riep ze enthousiast.

Afbeelding
'Oke...leuk Mol.'

Afbeelding
Molly keek nog even uitgebreid in de spiegel terwijl Fiona er met een snelle blik langs liep.

Afbeelding
Veel tijd hadden ze ook niet meer, want daar kwamen de mannen al aan!

Afbeelding
Uren verstreken en allebei hadden ze een gezellige date. Heel toevallig kwamen ze tegelijk weer thuis.

Afbeelding
'Molly!!'

Afbeelding
'Aaaaah!'

Afbeelding
'Dit is te mooi om waar te zijn!' riepen ze beide tegelijk.
Afbeelding
Ddeemm
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2189
Lid geworden op:
zo 03 jun 2012, 13:37

Re: Dagboek Familie Alleenstaande Moeders - Hoofdstuk 15. 29

Laatste hoofdstuk!

Afbeelding
Vandaag was de grote dag! Na maanden voorbereiding was het eindelijk zover. Er was heel veel geld in gaan zitten, maar dat was het zeker waard. Alle gasten waren gekomen en het was tijd om het Ja-woord te geven. Maar eerst viel Fiona's oog op iets anders.

Afbeelding
Er zat iemand aan de bar. Volgens haar een ongenodigde gast. Waarschijnlijk was ze dronken en wist ze niet eens meer waar ze was.

Afbeelding
Maar veel tijd was er niet om daar over na te denken want nu was het echt tijd om dat ene kleine woordje te zeggen. 'Mickey Roderik van Harmelen neem jij Fiona MCIrish tot je wettige echtgenoot en beloof je getrouw alle plichten te zullen vervullen die de wet aan de huwelijkse staat verbindt? Wat is daarop je antwoord?' Mickey keek Fiona diep in haar ogen aan en zei: 'Ja.'
'Fiona MCIrish neem jij aan Mickey Roderik van Harmelen tot je wettige echtgenoot en beloof je getrouw alle plichten te zullen vervullen die de wet aan de huwelijkse staat verbindt? Wat is daarop jouw antwoord?'
'Ja, ik wil!'

Afbeelding
Toen was het tijd voor de ringen. Mickey schoof eerst voorzichtig een gouden ring om Fiona's ringvinger.

Afbeelding
En daarna deed Fiona hetzelfde bij Mickey.

Afbeelding
Maar wat Fiona niet door had, was dat River op een afstandje stond mee te kijken.

Afbeelding
Huilend.

Afbeelding
Toen was het tijd voor de kus.

Afbeelding
Op dat moment kreeg River een lach op haar gezicht. Ze was heel erg blij voor haar moeder. Dit had ze echt verdient!

Afbeelding
Afbeelding
En de gasten waren ook erg blij en ontroerd.

Afbeelding
Na al het geklap en gejuich had Fiona eindelijk door wie dat meisje aan de bar was geweest. 'River..'
'Mama...'

Afbeelding
Allebei konden ze geen woord uitbrengen. Ze kregen tranen in hun ogen.

Afbeelding
Fiona pakte River stevig vast. 'Waar was je nou? Ik heb me zo ongerust gemaakt. Ik hou van je, dat weet je toch?' 'Ja, mama. Dat weet ik,' snifde River. 'Gefeliciteerd mam. Ik ben heel erg blij voor je.'

Afbeelding
'Oh, schat ik wil je nooit meer loslaten!'

Afbeelding
Ondertussen werdt één gast een beetje ongeduldig. 'Gaan we nou nog verder?! Wat duurt dit toch allemaal lang. Wat een bagger feest!'

Afbeelding
Fiona en River liepen terug naar de bruidsboog want nu was het tijd voor Molly en Steve.

Afbeelding
Steve Mikkelburg neem jij aan tot je wettige echtgenoot Molly French en beloof jij getrouw alle plichten te vervullen die de wet aan de huwelijkste staat vervindt? Wat is daarop jouw antwoord?'
'Ja!'
'En Molly French neem jij aan tot je wettige echtgenoot Steve Mikkelburg en beloof jij getrouw alle plichten te vervullen die de wet aan de huwelijkste staat vervindt? Wat is daarop jouw antwoord?'
'Ja, natuurlijk!!'

Afbeelding
'Dan mag je elkaar nu de ringen geven.'

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
'Gadver,' zei Sandi zachtjes.

Afbeelding
Fiona begon als eerste te klappen waarna er meer volgden.

Afbeelding
Sandi gooide een handje met rozenblaadjes naar haar moeder toe. Ze was blij voor haar moeder en ook wel voor haarzelf. Nu had ze weer een vader.

Afbeelding
Toen was het moment van het taartsnijden aangebroken. Eerst gingen Fiona en Mickey.

Afbeelding
Afbeelding
En daarna gingen Molly en Steve.

Afbeelding
De mensen smulden van de taart en kletsten gezellig met elkaar. En daarna kwam het moment waar iedereen op had gewacht. Want nu was het:

Afbeelding
PARTYTIME!!

Afbeelding
Alleen hadden de meeste gasten niet zo zin in een party, want bijna iedereen was vroeg weg gegaan. Maar Fiona, Molly, Steve, Mickey, Sandi en River maakten er met elkaar en met de paar gasten die er nog waren een gezellige boel van.

Afbeelding
Er werd natuurlijk veel gedanst.

Afbeelding
In het begin nog een beetje stijfjes..

Afbeelding
Maar niet veel later kwam iedereen los!

Afbeelding

Afbeelding
'Wat was het een mooie dag hé!' riep Fiona door de muziek heen.
'Zeker weten! Ik ben zo blij dat ik dit samen met jou kon doen. Ik zou deze dag nooit meer vergeten!'

Afbeelding
Zo te zien had River het ook naar haar zin.

Afbeelding
En de ingehuurde fotograaf had de gelegenheid om mooie kiekjes te nemen.

Afbeelding
De kinderen hadden niet zoveel zin in dansen en gingen daarom lekker hinkelen. Natuurlijk wilde Sandi als eerst. 'Ik wil eerst!' riep ze.
'Aah alweer? Waarom ga jij altijd als eerst?'
'Omdat ik het bruidsmeisje ben,' zei met een grote glimlach. Ze gooide het steentje op de drie en begon te hinkelen.

Afbeelding
Ondertussen begonnen de mannen een beetje moe te worden en besloten even wat te drinken bij de bar.

Afbeelding
'Twee cocktails alsjeblieft!' riep Mickey. 'Komt eraan!' De barvrouw begon te mixen en te shaken en deed ondertussen nog even een kunstje met de flessen.

Afbeelding
'Nou gozer, daar zitten we dan. Als getrouwde mannen.' zei Mickey.
'Ja, ja. Weg is onze vrijheid,' zei Steve lachend. 'Maar ik ben hartstikke blij met mijn Molly.'
'Nou en of, ik ook met Fiona!'
'En we hebben er ook nog eens allebei gratis een dochter bij gekregen.'
'Zeg dat wel! Alleen ken ik River nog niet zo goed, ze verscheen vandaag plotseling weer nadat ze een lange tijd was verdwenen.'
'Ik heb het gehoord. Maar ik geloof dat ze vast wel een goede reden heeft gehad om weg te lopen. Zoiets doe je namelijk niet zomaar.'
'Cocktails zijn klaar!' riep de barvrouw vanachter de bar.

Afbeelding
Steve liep naar voren en haalde de cocktails op. Hij zag dat River aan de bar zat. 'Hallo, River.' zei Steve glimlachend. 'O, hoi.' Ze schrok op uit haar gedachten.
'Geniet je van het feest?' vroeg Steve. 'Ja, zeker weten. Ik vind het een heel leuk feest en ik ben heel blij voor jullie!' Steve glimlachde. Hij wees naar de drankjes. 'Ik ga weer zitten.'
'Prima,' zei River.

Afbeelding
River vond dat Steve zich een beetje vreemd gedroeg. Hij had duideljk over haar zitten praten. Dat was natuurlijk ook wel logisch; het was niet de normaalste zaak om zomaar te verschijnen op een bruiloft nadat je zo lang bent weggeweest. Ze zou het nog wel gaan uitleggen. Maar niet vanavond.

Afbeelding
Na het drankje liep River nog even de dansvloer op waar Sandi nu ook stond te dansen.

Afbeelding
Even later gingen Fiona en River nog even samen dansen.

Afbeelding
Aan het eind van een lange avond ging iedereen, behalve Sandi, om het kampvuur zitten. 'Zo gaat mijn jurk wel stinken!' zei Molly met een vies gezicht. 'Daar zijn wasmachines voor,' antwoordde Steve droog.

Afbeelding
'Jongens,' begon Fiona. 'Ik wil even zeggen dat ik het een geweldige dag vond vandaag! Ik heb gelachen en gehuild, ik heb gedanst en gegeten en ik voelde me vandaag echt een dame in deze jurk,' zei ze lachend. 'Ik zou deze dag echt nooit meer vergeten en ik hoop dat we nog heel lang bij elkaar blijven!'

Afbeelding
'En daar proost ik op!' Fiona hield haar marshmallow omhoog.

Afbeelding
De anderen deden hetzelfde en riepen tegelijk : 'Proost!'

Afbeelding
'Op ons!' riep Sandi vanuit het zand.

Afbeelding
'Op ons!' riep iedereen nog een keer.

Afbeelding
Die avond was iedereen vrolijk en blij. Het was gezellig en het leek zelfs alsof de sterren extra schitterden en alsof de maan aan het glimlachen was.

-----------------------------

Dit was het einde van de familie Alleenstaande Moeders. Ik hoop dat jullie dit een leuk dagboek vonden en hebben genoten van Fiona, River, Molly en Sandi. Ik vond het iniedergeval heel erg leuk om mee te doen en ik ga deze familie denk ik nog best missen :cry

De rest die nog door gaan tot 1 oktober: succes! :D
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie