Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

149 berichten • Pagina 4 van 8

Ddeemm
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2189
Lid geworden op:
zo 03 jun 2012, 13:37

Re: Dagboek Familie Alleenstaande Moeders - H6 4-8

Hoofdstuk 7.

Een half uur eerder
Afbeelding
'Zo, eindelijk thuis.'
'Ja, ik kan niet wachten om mijn kleintje weer te knuffelen. Ik heb haar wel gemist dit weekend.'
'Tuurlijk.' Fiona klopte zachtjes op de deur in de hoop dat River het hoorde en open zou doen.
'Zou ze al slapen?' vroeg Molly toen er niemand kwam.
'Ik pak de sleutel wel.' zei Fiona.

Afbeelding
'River we zijn er!' riep Fiona zachtjes om niemand wakker te maken. 'Ik kijk even in haar kamer,' fluisterde ze tegen Molly.

Afbeelding
'Doe maar, dan kijk ik even bij Sandi.' Molly liep naar haar kamer toe waar het bedje van Sandi ook stond. Ze deed de deur open.

Afbeelding
En tot haar schrik was het bedje leeg! Sandi was weg!

Afbeelding
'Fiona! Fiona! Sandi..Sandi..Sandi is weg!! Ik-ik-ik ik moet de politie bellen, NU!' Molly raakte helemaal in paniek. 'Sandi weg?! En River ligt ook niet in haar bed!' riep Fiona terwijl ze vluchtig naar Molly liep.
Piep...piep 'Schiet nou op!'
'...'
'Hallo, ik wil mijn dochter Sandi French opgeven als vermist. Zonzichtboulevard 103.'
'...'
'Ja, snel!' en ze hing op. 'De politie komt er zo aan.' zei ze met trillende stem.

Afbeelding
Molly stond voor haar gevoel al uren voor het raam te kijken of de politie er aan kwam. En toen eindelijk na vijf minuten waren ze er.

Afbeelding
'Goedenavond, mevrouw. Even kijken, uw dochter was vermist?'
'Was!? Is!'
'Juist ehm, hoe lang is uw dochter al vermist?'
'Ik weet het niet, ik kwam net een kwartier geleden thuis nadat ik een heel weekend weg was geweest en toen keek ik in haar bedje en...ze was weg.' Molly kreeg tranen in haar ogen.
'Oke, officieel kunt u iemand pas voor vermist opgeven als deze persoon voor twaalf uur of langer is vermist.'

Afbeelding
'Wat!? Wat is dat voor iets belachelijks!? Luister, dit kind is nog maar twee jaar oud het is bijna midden in de nacht en er kan ik weet niet wat met haar gebeuren! En jullie verwachten dat ik twaalf uur wacht!?'

Afbeelding
'Nee, mevrouw dat verwachten wij niet. Ik wou daarom ook net vertellen dat er een uitzondering is op kinderen van 0 tot 5 jaar.' Molly zuchtte. 'Dus, haar naam was Sandi French?'
'Haar naam IS Sandi French.'
'Oke, mevrouw. Wij schakelen meerdere politiewagens in en gaan haar meteen opsporen.'

Afbeelding
De politie was weg en Molly en Fiona bleven gespannen achter. Het enige wat ze konden doen was wachten. Fiona had even een snelle douche genomen en had haar badjas aangedaan. Ze raadde Molly aan om het ook te doen maar dat wilde ze niet. Fiona gaf Molly een knuffel. 'Sandi komt terug, ik voel het.'
'Ik hoop het zo. Maar River dan? Wil je niet naar River zoeken?' vroeg Molly ongerust.

Afbeelding
En net op dat moment kwam er al weer een politie auto aan. Niet met Sandi maar met iemand anders.

Afbeelding
Toen Molly en Fiona de auto hoorden, maakten ze zich snel los uit hun omhelsing. River liep naar binnen, ondertussen beseffend dat ze een hele domme fout had gemaakt. Toen Fiona River zag sprong ze eerst bij haar in de armen, maar vroeg daarna op een ernstige toon waar ze was. 'Ik..ehm..ik was huiswerk maken.' zei River voorzichtig.
'Huiswerk maken? Waar?!'
'Op je weet wel..'

Afbeelding
'River, ben je helemaal gek geworden! Je loopt toch niet zomaar weg bij een kind van twee! Sandi was jouw verantwoordelijkheid! Ik vertrouwde erop dat je dit kon!' River schrok van haar moeders reactie. Haar moeder was nog nooit zo boos op haar geweest. Ze hebben nog nooit ruzie met elkaar gehad in al die jaren dat ze met zijn tweeën woonden.

Afbeelding
Molly kwam er ook bij en begon meteen tegen River te schreeuwen. 'Jij achterlijk kind! Waar heb je Sandi gelaten!!'
'Wat? Dat weet ik toch niet! Ik heb niks met Sandi gedaan! Wat denk je wel niet van me!'
Fiona kwam er tussen. 'Hé, Molly je kan River niet zomaar van iets beschuldigen! Ze heeft iets heel doms gedaan maar ze zou Sandi nooit wat aan doen! En laten we nu ophouden met dat geschreeuw want het lost niks op.'

Afbeelding
Molly was binnen op de bank gaan zitten, Fiona ging zich even ontspannen op haar bed en River ging buiten op het bankje zitten. Ze moesten allemaal even hun gedachten op een rijtje zetten.

Afbeelding
'Wat ben ik toch ook stom. Wat bezielde me!' zei River in haarzelf. Ze schok op uit haar gedachten van een geluid. Een kat, dacht ze.

Afbeelding
Maar toen ze beter keek. Was dat nou..?
Afbeelding
Ddeemm
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2189
Lid geworden op:
zo 03 jun 2012, 13:37

Re: Dagboek Familie Alleenstaande Moeders - H7 6-8

Allemaal heel erg bedankt voor de leuke reacties :D
-----------

Hoofdstuk 8.

Afbeelding
River stond op en liep naar de plek waar het geluid vandaan kwam en waar ze een kleine schim had gezien. Toen ze dichterbij kwam hoorde ze rare geluiden, babygeluiden. Het moest Sandi zijn, dat kon niet anders. Maar er waren ook nog andere geluiden alleen wist ze niet goed welke.

Afbeelding
River durfte eigenlijk niet nog dichterbij te komen, maar als ze haar gewicht op haar linker been zette, kon ze nog net achter de boom kijken.

Afbeelding
Ze zag dat het Sandi was en ze zag ook dat Sandi allemaal glitters om haar peuterlichaampje had. River zuchtte van opluchting en kreeg een klein glimlachje op haar gezicht. Daarom was Sandi uit haar bed geklommen:

Afbeelding
ze werd eindelijk een kind!

Afbeelding
'Hoera!' riep Sandi lachend en ze klapte in haar handen. 'Ik ben groot!'

Afbeelding
Sandi dacht dat ze nog steeds alleen was tot dat ze River zag staan.

Afbeelding
Sandi was boos op River. Ze was dan wel een peuter geweest, maar ze had heus wel door dat ze alleen was gelaten. 'Goh, ben je daar weer?' vroeg ze, en ze trok een wenkbrauw op. River herkende meteen Molly in haar.

Afbeelding
Maar ze negeerde Sandi's vraag. 'Waar ben jij geweest irrtant monstertje! Je hoorde in je bed te liggen!'
'En jij hoorde op mij te passen!' Sandi stak haar tong naar buiten.
'Nu is het genoeg!' River pakte Sandi wild bij haar arm. 'Kom mee, monster. Je moeder is ongerust!'

Afbeelding
River trok Sandi mee naar binnen. 'Au!' riep ze. Molly, die op de bank zat, was net opgestaan. River kuchtte. 'Molly? Kijk eens wie we hier hebben?'

Afbeelding
Molly keek om en haar mond viel open. 'Sandi?!'

Afbeelding
'Hoi mam.'

Afbeelding
'Oh, Sandi lieverd!' Molly haastte zich naar Sandi en gaf haar een hele dikke knuffel. 'Oh, liefje ik heb je zo gemist! Waar was je toch? Oh, lieverd sorry dat ik niet aan je verjaardag heb gedacht.' Molly gaf Sandi en dikke kus op haar voorhoofd, op haar wang en op haar andere wang en ze kon haar niet meer loslaten. Molly keek haar in de ogen aan. 'Je lijkt op mij!'
'Ma-am!'

Afbeelding
En omdat Molly zó blij was dat Sandi weer terecht was en zo trots was dat ze ouder was geworden én omdat ze nog geen nieuw bed had, mocht Sandi die nacht bij Molly in bed slapen.
Afbeelding
Ddeemm
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2189
Lid geworden op:
zo 03 jun 2012, 13:37

Re: Dagboek Familie Alleenstaande Moeders - H8 9-8

Dankjullie (A)

Hoofdstuk 9.

Afbeelding
De dagen verstreken langzaam. Sinds de 'vermissing' van Sandi werd River een beetje genegeerd door Molly en Sandi zelf. En ondertussen kreeg Sandi alle aandacht. Nog meer dan toen ze een peuter was.

Afbeelding
Maar daar vroeg ze overduidelijk ook om.

Afbeelding
De schooldagen waren zoals altijd weer verschikkelijk voor River. Normaal zat ze alleen in de bus en dat vondt ze wel fijn. Want dan kon ze zich nog even voorbereiden op de dag, maar nu zat ze steeds naast Sandi.

Afbeelding
Heel stiekem hoopte ze dat Sandi het ook niet leuk zou krijgen op school. Maar helaas had Sandi op de eerste dag al tonnen vrienden gemaakt.

Afbeelding
En ze had zelfs een heel speciaal vriendje aan wie ze graag haar nieuw geleerde danspasjes liet zien.

Afbeelding
Ondertussen had Molly na een lange tijd weer met Leighton afgesproken. Ze had hem gemist. En ze had nog zoveel om te vertellen. Hij wist nog niks van de vermissing van Sandi en van haar vader die is overleden. Ze hadden afgesproken op een mooi en rustig plekje.

Afbeelding
Leighton zag er anders uit. Hij had zijn werkkleding nog aan, maar zijn huid zag er ook anders uit. Bleker.

Afbeelding
Hij kwam op Molly af. 'Hey,' zei Molly. Ze glimlachte. 'Hoi,' zei hij een beetje droog. Molly keek in zijn ogen. Zijn ogen twinkelden nog steeds, maar nu op een andere manier. Molly had bloemen voor hem meegenomen. 'Alsjeblieft,' zei ze. 'Witte, daar hou je toch van?' Ze glimlachte weer.
'Oh, bedankt. Ze zijn mooi.' Leighton's mondhoeken ging snel even omhoog maar daarna ook direct weer naar beneden.

Afbeelding
Molly was een beetje teleurgesteld in zijn reactie. Ze had hem iéts enthousiaster verwacht. Maar die teleurstelling verdween al weer snel. 'Oh, ik heb je zo gemist en ik heb je zo veel te vertellen!' Ze wou hem een kus geven maar hij duwde haar weg.

Afbeelding
'Blijf van me af!' schreeuwde hij ineens.
'Wat is er aan de hand Leighton?' vroeg Molly geschrokken.
'Ik ben het gewoon zat, oke!'
'Wat, mij? Ben je mij zat?'
'JA!'

Afbeelding
Molly keek bedroefd naar beneden.
'Oke, sorry. Dat had ik misschien niet moeten zeggen.' zei Leighton. Hij zuchtte en hij rolde met zijn ogen.

Afbeelding
Molly voelde haar woede opkomen. 'Nee, dat had je niet moeten zeggen maar je zei het wel! En als het niet aan mij ligt, wat is er dan aan de hand?!!'

Afbeelding
Leighton pakte met twee vingers zijn voorhoofd vast en zuchtte.

Afbeelding
Molly keek naar hem. 'Ga je het nog zeggen?!' En toen zag ze het. Zijn tanden. Hij was bleek, had enge glinsterende ogen en had hele scherpe hoektanden. Dat kon maar één ding betekenen.
'Ik heb een ander,' zei hij.

Afbeelding
Dat zag Molly niet aankomen. 'E-e-een an..der?' Molly stond er verstelt van. Ze was in shock en wist even niks te zeggen. Hoe kon hij haar dit aandoen? Waarom gebeurde haar dit toch steeds? Eerst haar man, toen Sebastiaan en nu Leighton. Al haar grote liefdes. En elke keer raakte ze die liefdes kwijt. Was Molly dan niet bestemd voor de liefde?

Afbeelding
'Goed, oke. Ga maar weg. Ik ben er ook klaar mee nu. Ik weet niet wie het is en waarom je me dit aan doet, maar ik hoef het ook niet eens te weten.' Leighton bleef staan. 'GA!' schreeuwde Molly.

Afbeelding
'Oke, oke,' zei Leighton en hij deinsde achteruit. Hij draaide zich om en liep weg. 'Ga maar lekker naar je vampierenvriendinnetje! Ik kan toch niet verliefd zijn op een vampier!!' riep Molly hem na. Maar toen begonnen de tranen te stromen.

---------------------
Ik heb heel even Arlo Bunch en nog wat anderen geleend :$

Hierna komt nog een up en daarna een up met de oprdacht!
Afbeelding
Gebruikersavatar
Froos
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3758
Lid geworden op:
di 01 jun 2010, 23:13

Re: Dagboek Familie Alleenstaande Moeders - H9 10-8

Oh ja!!! Molly was verliefd op Leighton, was ik helemaal vergeten :$ Ze sprong eerder toch in zijn armen om één of ander eng beest toch? :D En dat je Arlo hebt geleend, geen probleem ;) Om de dagboeken synchroon te laten lopen lukt bijna niet meer, iedereen heeft een eigen verhaal. Een hele leuke update :thumbsup en alweer een vampier in goede simmies slechte simmies :twisted Leuk gedaan :D
Ddeemm
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2189
Lid geworden op:
zo 03 jun 2012, 13:37

Re: Dagboek Familie Alleenstaande Moeders - H9 10-8

^^ Haha, ja ik heb gisteren heel veel foto's gemaakt voor wel 3 hoofstukken. Als ik wil kan ik nu al hoofstuk 10 posten :P Maar dat is wel heel snel he ;) En Molly is een flirt dus die vindt al snel weer iemand :D

^ Ja klopt. :D Zo hebben ze elkaar ontmoet!

Bedankt allebei! :wub
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie