Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

90 berichten • Pagina 2 van 5

Gebruikersavatar
Jeffrey
Snackventer Snackventer
Berichten:
63
Lid geworden op:
di 10 jul 2012, 12:10

Re: Dagboek Familie Wan-Goddard - H1 - (12-7-2012) - Pag. 2

Rosa: Ik ga niks vertellen, want als ik het vertel is het natuurlijk niet meer spannend :P
Maar ik denk dat de meeste het wel weten. De up komt vananvond of morgen. 'k ben nu de kerk aan het inrichten waar Hank en Pauline gaan trouwen. Ook moet ik de foto's nog maken.
Afbeelding
Klik op mijn sig om naar de familie Wan-Goddard te gaan.
Gebruikersavatar
Jeffrey
Snackventer Snackventer
Berichten:
63
Lid geworden op:
di 10 jul 2012, 12:10

Re: Dagboek Familie Wan-Goddard - H1 - (12-7-2012) - Pag. 2

Hoofstuk 2

Afbeelding
Familie en vrienden zijn gearriveerd en lopen rustig de kerk binnen waar straks het bruidspaar wordt getrouwd. Ze kletsen wat met elkaar en wachten gespannen af tot de ceremonie begint.

Afbeelding
Ondertussen werkt Pauline nog even haar make-up bij en dan is ze klaar om te gaan. Dan komt Hank binnen gelopen. “Wauw, wat zie jij er prachtig uit!” Zegt Hank en geeft een kus op haar mond. “Bedankt schat, zullen we gaan?” vraagt Pauline met een glimlach. “Wacht even, ik moet je eerst nog wat vertellen.”

Afbeelding
“Je zult het niet geloven, maar ik heb geregeld dat je oma, opa, oom en tante vanuit China hier heen zijn gekomen om onze bruiloft te mogen bij wonen.” Pauline kijkt verward. “Dat meen je niet? Echt?! Maar hoe konden ze die vliegtickets betalen?! ” Ze kan het bijna niet geloven. Uit vreugde begon ze te gillen. Ze heeft haar familie in geen jaren meer gezien. En dan rolt een traan over haar gezicht. “Niet huilen, zo loopt je mascara uit” lacht Hank.

Afbeelding
Als haar make-up weer is bij gewerkt en Pauline weer is bijgekomen van het fantastische nieuws, lopen Hank en Pauline naar de prachtige witte trouwauto die geparkeerd staat op de oprijlaan. Ze stappen in en zo rijden ze samen richting de kerk waar ze het ‘Ja’ woord tegen elkaar zullen gaan zeggen.

Afbeelding
Al gauw hadden ze hun bestemming bereikt en parkeerde zo dicht mogelijk bij de deur. Hank helpt Pauline om uit de auto te komen als een echte gentlemen. De klokken van de kerktoren begonnen te luiden en de orgel begon te spelen waarna de grote houten kerkdeuren open gingen en het bruidspaar naar binnen liep.

Afbeelding
Alle ogen zijn op hen gericht. Hank en Pauline lopen naar voren. Het valt Pauline meteen op. Ze zitten daar rechts vooraan. Ze zwaait en hun zwaaien terug. Ze kan het nauwelijks geloven. Haar familie is hier in Sunset Valley! Als ze er over na denkt kan ze wel weer gillen van vreugde.

Afbeelding
De ceremonie is begonnen en daar staan ze dan. Twee gelukkig mensen die het leven voor eeuwig met elkaar willen delen. En dan komt natuurlijk de officiële toespraak door de trouwambtenaar.

“Paulina Sue Wan. Neemt u aan tot uw wettige echtgenote Hank Immanuel Goddard en belooft u trouw alle plichten te vervullen die de wet aan de huwelijkse staat verbindt. Wat is daarop uw antwoord?” “Ja”

“Hank Immanuel Goddard. Neemt u aan tot uw wettige echtgenote Pauline Sue Wan en belooft u trouw alle plichten te vervullen die de wet aan de huwelijkse staat verbindt. Wat is daarop uw antwoord?” “Ja, zeker weten”

Afbeelding
"Dan verklaar ik als ambtenaar van de burgerlijke stand van de gemeente Sunset Valley dat u vanaf nu als man en vrouw aan elkaar bent verbonden, U mag de bruid kussen."

Afbeelding
En dan komen de ringen. Hank en Pauline wisselen de ringen uit en iedereen begon te klappen. Ze zijn nu officieel getrouwd. Pauline sloeg haar armen om Hank’s middel heen en gaf hem een dikke zoen. “Je bent nu officieel mijn vrouw” zegt Hank.

Afbeelding
De ceremonie is afgelopen en iedereen feliciteert het bruidspaar. Ook de familie van Pauline komen Hank en Pauline feliciteren. “Van harte gefeliciteerd! Ik ben blij om jullie te zien” zegt Sue, de oma van Pauline en geeft haar een knuffel. De tranen sprongen uit haar ogen. “Ik ben ook blij om jullie weer te zien” snikte Pauline. “Kom dan gaan we naar het feest. We hebben veel te bespreken” zegt Hank enthousiast.
Afbeelding
Klik op mijn sig om naar de familie Wan-Goddard te gaan.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie