Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

90 berichten • Pagina 1 van 5

Gebruikersavatar
Jeffrey
Snackventer Snackventer
Berichten:
63
Lid geworden op:
di 10 jul 2012, 12:10

Dagboek Familie Wan-Goddard - H6 - (30-7-2012) - Pag. 8

Afbeelding

Familie Wan-Goddard
Pauline en Hank weten zeker dat ze voor altijd samen zullen blijven, want ze hebben zoveel met elkaar gemeen: feesten, het strand en muziek. Het is alleen nog maar de vraag of ze hun levensstijl kunnen behouden.

Eigenschappen van:

Hank:
-Geweldige zoener
-Houdt van buiten
-Bindingsprobleem
-Charmatisch
-Vlotte babbelaar

Pauline:
-Flirterig
-Houdt van buiten
-Bindingsprobleem
-Feestbeest
-Ambitieus

Laatst gewijzigd door Jeffrey op ma 30 jul 2012, 12:37, 9 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Klik op mijn sig om naar de familie Wan-Goddard te gaan.
Gebruikersavatar
Jeffrey
Snackventer Snackventer
Berichten:
63
Lid geworden op:
di 10 jul 2012, 12:10

Re: Dagboek Familie Wan-Goddard

Hallo! Welkom bij het dagboek over de familie Wan-Goddard. Ik wil even zeggen dat ik nog nooit een dagboek heb gemaakt of een verhaal geschreven dus ik ben niet zo'n goede schrijver. Ik hoorde dat meerdere mensen nog nooit een dagboek hebben geschreven dus gelukkig ben ik niet de enigste :P
Hier komt de inleiding:
_____________

Afbeelding
Feesten, feesten en nog eens feesten. Daar draait het om in huize Wan-Goddard.

Afbeelding
Hank en Pauline zijn een dol gelukkig samen. Het was liefde op het eerste gezicht. Ze weten zeker dat ze voor altijd samen zullen blijven. Hun leven is perfect.

Afbeelding
Het is een prachtige dag in Sunset Valley en Hank is zoals altijd elke woensdag te zien bij de Sportschool. Hij werkt bij de politie dus hij moet zijn conditie goed op peil houden. Het is een echte ijdel man. Hij komt de deur niet uit tot elke pluk van zijn haren goed zit. Alles moet tip top in orde zijn.

Afbeelding
Pauline komt oorspronkelijk uit China. Op vijftienjarige leeftijd is ze samen met haar ouders komen wonen in Sunset Valley. Ze mist haar familie in China heel erg. Ze heeft haar tante, oom, neven, nichten en noem maar op in geen jaren meer gezien. Helaas hebben ze het geld er niet voor om naar China af te reizen. De familie Wan-Goddard is nou eenmaal niet zo rijk. Ze heeft het er soms best moeilijk mee, maar gelukkig is Hank er om haar te troosten.

Afbeelding
Hank en Pauline zijn verloofd. Dit jaar heeft Hank haar ten huwelijk gevraagd. Het was op het strand. Ze zaten samen te genieten van het mooie uitzicht aan zee. Er was niemand. Alleen hun samen. Dit was het ultieme moment voor Hank. Hij pakte zijn ring tevoorschijn en zei “Lieve Pauline, wil je met me trouwen?”

Afbeelding
Pauline keek verbaasd. “Ja, natuurlijk wil ik met je trouwen” zei ze enthousiast en gaf Hank een dikke zoen op zijn mond. Een last van Hank’s schouder viel van hem af. Normaal is Hank best een stoere gozer, maar dit vond hij best een beetje spannend.

Afbeelding
En morgen breekt die dag aan. Hun trouwdag. Morgen geven ze het ‘ja’ woord.
Afbeelding
Klik op mijn sig om naar de familie Wan-Goddard te gaan.
Gebruikersavatar
Jeffrey
Snackventer Snackventer
Berichten:
63
Lid geworden op:
di 10 jul 2012, 12:10

Re: Dagboek Familie Wan-Goddard

Haha, bedankt voor julie reacties. Toen ik naar de familie Wan-Goddard ging waren ze al verloofd.
En Pauline heeft inderdaad een bindingsangst kwa eigenschap en Hank ook.
Afbeelding
Klik op mijn sig om naar de familie Wan-Goddard te gaan.
Gebruikersavatar
Jeffrey
Snackventer Snackventer
Berichten:
63
Lid geworden op:
di 10 jul 2012, 12:10

Re: Dagboek Familie Wan-Goddard

Hoofdstuk 1

Afbeelding
“Is alles geregeld voor morgen? Weet je zeker dat je de goede bruiloftstaart hebt besteld?” vraagt Pauline terwijl ze zenuwachtig door de kamer loopt. Hank irriteert zich mateloos aan Pauline’s zenuwachtige gedrag. “Relax nou toch schat.” zegt Hank kalmerend. “Alles komt goed en alles is geregeld.”

Afbeelding
Hank sluit zijn computer af en staat op. Rustig loopt hij naar Pauline toe die nog steeds zenuwachtig door de kamer rond loopt. “Maak je niet te veel zorgen. Het wordt morgen een top dag en geniet van dat moment. En dat doe je niet om de hele dag zenuwachtig te wezen terwijl dat nergens voor nodig is.” Pauline glimlacht. “Je hebt gelijk ook. Morgen wordt het een top dag!”

Afbeelding
Die avond voor de bruiloft zitten Hank en Pauline op de bank. Hun favoriete progamma ‘Goede tijden, Slechte tijden’ is bezig. Aandachtig luistert Hank naar het spannende stuk waarbij een sim verongelukt door een auto. Pauline daarin tegen heeft haar aandacht totaal ergens anders zitten. Namelijk de bruiloft.

Afbeelding
Hank kijkt op de klok. Het is negen uur. Pauline zit zenuwachtig met haar handen te friemelen. “Ik denk dat het tijd is om naar bed te gaan. Morgen wordt het ten slotte een lange dag.” Pauline knikt. Samen lopen ze naar boven de trap op richting de slaapkamer.

Afbeelding
Samen stappen ze in bed en slaan hun dekens over hun heen. Hank schuift langzaam naar Pauline toe. “Het komt allemaal goed schat” fluistert hij zachtjes in haar oor.

Afbeelding
De volgende ochtend breekt aan en vandaag is de grote dag. ‘De bruiloft’. Hank en Pauline wilde de bruiloft groots aanpakken, maar helaas hebben ze het geld daar niet voor. Daarom hebben ze gekozen voor een bescheiden bruiloft met een paar vrienden en familieleden. Niet al te groot dus.

Afbeelding
Pauline stond al vroeg op om haar trouwjurk op te halen en haar haren te doen in de kapperszaak van haar moeder. Alles moet tot op de puntjes goed zitten.
“Je ziet er prachtig uit Pauline.” Moeder kijkt trots naar haar dochter in de spiegel. “bedankt mam.”

Afbeelding
Hank begint hem nu ook wel te knijpen. Hij is stik zenuwachtig. Opeens voelt hij een trilling in zijn linkerbroekzak. Het is zijn mobiel en neemt op.

Afbeelding
“Je spreekt met Hank”

“Super! Ik kom jullie meteen ophalen”

“Nee, ik heb nog niks verteld tegen Pauline”

“Ze zal sprakeloos zijn!”

“Tot zo! Dag!”
Afbeelding
Klik op mijn sig om naar de familie Wan-Goddard te gaan.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie