Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

90 berichten • Pagina 4 van 5

Gebruikersavatar
Jeffrey
Snackventer Snackventer
Berichten:
63
Lid geworden op:
di 10 jul 2012, 12:10

Re: Dagboek Familie Wan-Goddard - H4 - (19-7-2012) - Pag. 6

Hoofdstuk 5

Afbeelding
Wat een prachtige dag moest worden liep uit tot een ramp. De nachten na de bruiloft heeft Pauline verschrikkelijke dromen gehad. Ze kon niet slapen en was angstig. De beelden in haar hoofd. Ze heeft haar oma levend zien verbranden en dood zien gaan. En wat was de oorzaak van de brand? Hoe is die brand ontstaan? Pauline wist het niet, maar de politie zou op onderzoek gaan.

Afbeelding
Hank is die nacht in het ziekenhuis gebleven voor herstel en is daarna uit het ziekenhuis ontslagen. Een paar brandplekken op zijn bovenbenen en onderrug is hij er goed vanaf gekomen. Helaas was dat niet het geval voor Sue, de oma van Pauline. Zij heeft deze verschrikkelijke gebeurtenis niet overleefd.

Afbeelding
De week daarop was de begrafenis. Lange speeches werden er gehouden over hoe geweldige vrouw Sue was en hoe zeer iedereen haar zal gaan missen. Bloemen en kaarten werden op haar kist gelegd. Daarna werd ze langzaam naar beneden getakeld en begraven. Een tragische gebeurtenis voor Pauline en haar familie.

Afbeelding
De dagen daarna bleven erg moeilijke tijden voor Hank en Pauline, maar het leven ging door. Er was flink wat geld uitgegeven aan de bruiloft dus er moest weer hard gewerkt worden om geld te kunnen verdienen. Hank als politieagent en Pauline als podiumhulp in het Openbaar Theater van Sunset Valley.

Afbeelding
Ook de familie van Pauline moesten weer vertrekken na een aantal dagen. Terug naar China. Dit keer zonder oma. Met moeite nam Pauline afscheid van haar familie. “Ik zal jullie gaan missen” zei Pauline met tranen in haar ogen. “Hopelijk zie ik jullie snel weer.” En dan was het zover. De taxi die hun naar het vliegtuig zou brengen stond voor de deur. Met bedroefden gezichten stapten ze in de taxi en reden weg.

Die dag daarna …

Afbeelding
In de keuken stond Pauline het avondeten op te dienen. Hank’s favoriete eten, Macaronie met kaas. “We gaan eten!” riep Pauline tegen Hank die achter de computer zat. Ze liep met de twee borden naar de eettafel en zet ze neer. “Oeehh, lekker! Macaronie met kaas!” zei Hank met een hongerig gezicht. Hank ging zitten en schoof zijn stoel aan. Ter gelijken tijd horen ze de deurbel gaan.

Afbeelding
Pauline doet open. Het was de politieagent. “Goedemiddag mevrouw. We hebben de resultaten doorzocht van het onderzoek over de brand, die tijdens uw bruiloft op het binnenboogstrand van Sunset Valley plaatsvond. Uit de resultaten blijkt dat de brand is aangestoken.” Pauline kijkt geschokt. “Aangestoken? Door wie dan” Hank komt er ook bij staan. “Dat weten we niet precies. We zijn daar nu op onderzoek uit, maar tot nu toe nog geen resultaat.” Hank en Pauline keken elkaar vragend aan. Wie zou dit gedaan kunnen hebben?
Afbeelding
Klik op mijn sig om naar de familie Wan-Goddard te gaan.
Gebruikersavatar
Jeffrey
Snackventer Snackventer
Berichten:
63
Lid geworden op:
di 10 jul 2012, 12:10

Re: Dagboek Familie Wan-Goddard - H5 - (21-7-2012) - Pag. 7

Hoofdstuk 6: Opdracht 1

Afbeelding
“In 3 .. 2 .. 1 en actie!”
“Welkom terug bij ‘Rebuilding in one day’. Mijn naam is Jessica Simons en dit keer zijn we in Sunset Valley bij huize Goddard. Hier naast mij staat Hank Goddard die haar vrouw, Pauline Goddard, wil verrassen met een totale make-over van hun huis. Pauline is vandaag de hele dag op stap geweest met haar vriendinnen en niet wetende dat vandaag haar huis totaal verbouwd is.”

Afbeelding
“Voor de reclame heeft u kunnen zien hoe tientallen mensen in één dag het huis van de familie Goddard heeft verbouwd. Met man en macht zijn ze te werk gegaan en zo dadelijk zal Pauline en u, de kijker, het resultaat zien.”

Afbeelding
“En … cut”
De camera’s worden stop gezet en nu is het wachten tot Pauline aankomt rijden met haar vriendinnen, die ook in het complot zitten. Hank staat zenuwachtig voor zich uit te kijken. Vragen spoken hem door het hoofd. ‘Hoe zal ze reageren? Zou ze het huis mooi vinden? ’. Minuten worden er gewacht, maar dan zien ze de auto met daarin Pauline in de verte komen.
“In 3 .. 2 .. 1 en actie”

Afbeelding
De camera’s beginnen te draaien. De auto rijdt de oprijlaan op en Pauline stapt samen met haar vriendinnen uit de auto. Pauline kijkt verbaasd en kijkt naar alle camera’s die op haar gericht zijn. “W-wat is dit?” stottert Pauline. “Dit is ‘Rebuilding in one day’ en Hank heeft zich opgegeven voor dit progamma. Wij zijn de hele dag bezig geweest met tientallen mensen om jullie huis een totale make-over te geven, kom dan gaan we naar binnen!” De presentatrice loopt huize Goddard in en Pauline en Hank lopen achter haar aan.

Afbeelding
Pauline loopt de woonkamer in. ”Oo wauw, niet te geloven!” Pauline is in shock. “Vind je het mooi” vraagt Hank. “Vind ik het mooi? Natuurlijk vind ik het mooi!”

Afbeelding
De presentatrice loopt naar voren. “En dit is nog niet alles. Dit hier is jullie gloed nieuwe keuken!”

Afbeelding
“Hier is de nieuwe eethoek waar jullie gezellig samen kunnen eten.”

Afbeelding
“En hier is jullie splinter nieuwe badkamer”

Afbeelding
“De trapgang”

Afbeelding
“Jullie prachtige slaapkamer”

Afbeelding
“De sportkamer van Hank”

Afbeelding
“En een nieuwe lege ruimte voor eventuele toekomstplannen”

Afbeelding
Pauline, Hank en de presentatrice lopen weer naar buiten. “En? Wat vond je van het huis?” vraagt de presentatrice. “Ik ben sprakeloos. Ik vind het echt geweldig! Wat een verandering. Ik kan niet geloven dat dit ons huis is!” Een last van Hank’s schouder viel over hem heen. ‘Gelukkig vind ze het mooi’ dacht Hank.

Afbeelding
“Dit was het weer voor vandaag bij ‘Rebuilding in one day’. Volgende week zijn we er weer. Zelfde tijd, zelfde zender. Dag!”
“En … cut”

Laatst gewijzigd door Jeffrey op ma 30 jul 2012, 12:42, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Klik op mijn sig om naar de familie Wan-Goddard te gaan.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie