Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

Over wie zal ik het meeste vertellen?

Tamara
0
Geen stemmen
Stiles
2
11%
Emma
5
28%
Cycl0n3
7
39%
Blair
4
22%
Totaal aantal stemmen: 18

46 berichten • Pagina 2 van 3

Gebruikersavatar
siepie
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
868
Lid geworden op:
wo 01 feb 2012, 19:40

Re: Dagboek Familie Huisgenoten, H1 pg 1

Hoofdstuk 2
Dit is ook een soort inleiding, hierbij ga ik een beetje duidelijk maken welke kant ik op wil.
Het lijkt weer een normale ochtend te zijn voor de huisgenoten. Maar dat líjkt wel zo, maar het ís anders.
Afbeelding
Cycl0n3 schrijft zijn boek weer verder, maar hij komt niet verder. Hij wil schrijver worden, dan heeft hij alle vrijheid en genoeg tijd voor zijn echte hobby: Schaken! Maar moet hij dat wel doen? Kan hij wel genoeg verdienen?
Afbeelding
Tamara leest een boek, misschien dat haar charismavaardigheden er beter van worden. Ze móet gewoon promotie maken, hoe kan ze anders ooit genoeg geld verdienen om de schulden af te lossen? Tranen staan in haar ogen, waarom moest zo toch zo nodig naar díe club?
Afbeelding
Stiles is zoals gewoonlijk aan het tokkelen op z'n gitaar. Maar voor de eerste keer niet op z'n kamer! Helaas voelt Stiles zich alles behalve op z'n gemak. Hij heeft best door dat zijn huisgenoten 'm saai vinden, maar ze praten niet eens tegen 'm. Wat moet hij nou zonder vrienden die 'm steunen als hij beroemd is?
Afbeelding
Blair leest een boek. Ze zit helemaal nergens mee, maar ze mist haar ouders wel een beetje. Misschien moet ze haar ouders op de koffie vragen? Dat gaat ze doen! Is ze vastberaden.
Afbeelding
Emma maakt het ontbijt voor iedereen klaar, koken is niet voor niks haar hobby! Maar per ongeluk snijdt ze zich in haar vinger. Het is een warme dag, en ze zou graag naar het zwembad gaan: Daar komen veel jongens! Maar ze durft niet. Snel pakt ze een doekje, maar haar vinger bloedt amper. "Waarom kan ik toch niet afvallen?" fluistert ze, maar ze weet dat ze dat van de dokter niet mag. Als ze dat doet, komt ze in problemen.
Afbeelding
Cycl0n3 is ondertussen bij Blair komen zitten. "Blair... Ik wil je mening horen." Zegt hij. "Ik wil schrijver worden, maar ik..."
Afbeelding
Hij kijkt in haar ogen en voelt een lichte blos op z'n wangen komen. "Ik weet niet of ik goede boeken kan schrijven." Blair legt haar boek weg en vraagt: "Ben je bezig met een verhaal?"
Afbeelding
"Ja! Het gaat over..." En hij begint uitgebreid te vertellen over trollen en elven. Het verhaal gaat over zijn lievelingscomputerspel (wat ook zijn verslaving is): Bovennatuurlijk: Magical edition.
Afbeelding
Blair luistert geïnteresseerd en knikt af en toe. Als Cycl0n3 zijn verhaal af heeft gemaakt zet ze een glimlach op. "Cyke, als dit is wat je wilt moet je het gewoon doen! En maak je geen zorgen over geld: er zijn nog 3 mensen die geld verdienen." Cycl0n3 trekt z'n wenkbrauwen op. "Stiles is er ook nog, het zijn er dus 4!" "Oeps" Zegt Blair. Dan roept Emma dat 't eten klaar is.

{hier hoort een screen te staan dat Blair, Cycl0n3, Emma & Tamara samen aan tafel eten, maar hij was opeens weg?}
4 Mensen zitten gezellig aan tafel...
Afbeelding
En Stiles zit alleen. Net als altijd, op z'n werk, thuis en zelfs in het park. Waarom vindt iedereen 'm toch zo raar? Wat is er mis met 'm?
Afbeelding
Gebruikersavatar
siepie
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
868
Lid geworden op:
wo 01 feb 2012, 19:40

Re: Dagboek Familie Huisgenoten, H2 pg 3

Afbeelding
"Papa!" Riep Blair blij toen haar vader aankwam. "Kom maar binnen!" Boyd liet Blair los en schudde z'n hoofd. "Sorry, ik heb nog een hoop te doen. Maar je moeder blijft wel even!" En weg was hij.
Afbeelding
"Mama, kom jij dan toch binnen!" Zegt Blair en haar moeder volgt haar. "Kom eens hier Blair!" Zegt Susan, en ze geeft Blair een knuffel. "Ik zal je voorstellen aan mijn huisgenoten, dan weet je tenminste met wie ik samen woon!"
Afbeelding
"Graag!" Zegt Susan. Blair glimlacht. "Maar eentje is even weg, geen idee wat hij moest doen." Samen lopen ze naar boven.
Afbeelding
"Je hebt leuke huisgenoten, maar Stiles is wel een beetje apart." Blair knikt. "Hij is nieuw." "Ga dan met 'm om, misschien is hij wel aardig!" Zegt Susan. Dan komt Cycl0n3 aanlopen. "Ik ben schrijver!" Roept hij. En hij gaat zitten.
Afbeelding
"Ik ben Cycl0n3, maar zeg maar Cyke." Zegt hij. "Ik ben Susan Wainwright, moeder van Blair." Zegt Susan. "Zo, dan moet ik maar eens gaan." Maar voordat ze opstaat wil ze nog 1 ding weten: "Blair, is dit je vriendje?"
Afbeelding
"Nee mam, Cyke is mijn allerbeste vriend." Cycl0n3 slaakt een gil, en wordt rood. "Sorry..." Stamelt hij. Blair staat op om afscheid van haar moeder te nemen, terwijl Susan allang doorheeft dat Cycl0n3 iets voor Blair voelt.

Met dank voor de goede samenwerking aan winxie2
Afbeelding
Gebruikersavatar
siepie
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
868
Lid geworden op:
wo 01 feb 2012, 19:40

Re: Dagboek Familie Huisgenoten, H3 pg 4

Super bedankt allemaal!
@youri_be @Frozenland Persoonlijk denk ik ook dat 't de moeilijkste familie is, maar dat maakt 't juist leuk :) Maar degene die de minste stemmen heeft, die verhaallijn werk ik 't eerste af. Waarschijnlijk wordt dat Tamara. Dan hoef ik met haar geen rekening meer te houden.
Afbeelding
Gebruikersavatar
siepie
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
868
Lid geworden op:
wo 01 feb 2012, 19:40

Re: Dagboek Familie Huisgenoten, H3 pg 4

Special Update!
't is een super korte up (van 1 plaatje :huh ) maar 't is een up!
Afbeelding
Blair kreeg een telefoontje: Ze had een nieuwe partner. Haar oude partner (Henk-Jan) was met pensioen gegaan. Blair had geen idee wat voor partner Justine was. Maar ze zag dat het om een vrouw ging, met een dikke buik. Ze is vast zwanger! "Ben jij Blair?" zei Justine twijfelend. "Ja! Dan moet jij vast Justine zijn!" zei Blair. "WOW! Jouw buik is GIGANTISCH! Je staat op springen!" zei Blair, en Justine lachte. Justine vertrok gauw, misschien was de bevalling wel begonnen?

Met dank aan Shevens! :thumbsup
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Gesloten