Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

Over wie zal ik het meeste vertellen?

Tamara
0
Geen stemmen
Stiles
2
11%
Emma
5
28%
Cycl0n3
7
39%
Blair
4
22%
Totaal aantal stemmen: 18

46 berichten • Pagina 3 van 3

Gebruikersavatar
siepie
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
868
Lid geworden op:
wo 01 feb 2012, 19:40

Re: Dagboek Familie Huisgenoten,special update pg4

hoofdstuk 4
Welkom bij de *trommelgeroffel*...... Emma update!

Afbeelding
Het was een warme avond en Emma zat denkend op een bankje. Eigenlijk wilde ze haar uiterlijk veranderen, maar ze wist niet hoe. Ze heeft altijd lang haar gehad, maar nu dus niet meer. Ze zou er een moord voor doen om weer een vlecht in te kunnen doen. Maar helaas, het was ook niet haar keuze.
Afbeelding
Toen kwam plotseling de plaatselijke stylist langslopen en Emma pakte gelijk haar kans. "Hey Tori!" Zei ze. "Hey Emma, kan ik je helpen?" Emma knikte. "Heb je misschien tips voor een andere kledingstijl? Of make-up?"
Afbeelding
Er verscheen een lach op Tori's gezicht. "Emma, kom maar mee naar mij thuis! Ik verander je look gratis en voor niks!" Emma was er dol blij mee. "Kon ik maar een vlecht in."
Afbeelding
"Maar dat kan! Ik heb nog wat nephaar thuis liggen." Emma keek even verbaasd maar daarna blij. "Dat lijkt me super!" En samen liepen ze naar Tori's huis.
Afbeelding
En het resultaat mag er zijn!
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ik denk dat dit de laatste up is voor ik op vakantie ga. Ik ga van maandag tot vrijdag naar Duitsland. Als ik terug ben plaats ik zo snel mogelijk een up.
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Gesloten