Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

159 berichten • Pagina 1 van 8

Gebruikersavatar
xJonn
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
119
Lid geworden op:
za 20 aug 2011, 18:22

Dagboek Familie Alto - H14, pag. 14! 13/08

Afbeelding

Familie Alto
De Alto's hebben nieuw geld. Met hun schaamteloze manier van zakendoen hebben ze een aardige vinger in de pap weten te krijgen in deze stad. Er wordt gefluisterd dat ze de helft van de plaatselijke winkels in handen hebben. Maar hoe kan het dat hun dochter zo'n schijnheiligerd is?

Laatst gewijzigd door xJonn op ma 13 aug 2012, 21:17, 11 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gebruikersavatar
xJonn
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
119
Lid geworden op:
za 20 aug 2011, 18:22

Re: Dagboek Familie Alto

Let niet op de slechte kwaliteit van de foto's. Als ik hem hoger zet dan spacet mijn laptop. :$

Voorstellen

Nick Alto
Afbeelding
Ik ben Nick Alto, ja de enige echte! Onderdirecteur van een zeer groot bedrijf en ik ben getrouwd met Vita. Samen hebben we een dochter: Holly.

Afbeelding
Ik heb eigenlijk maar 1 hobby en dat is Geoffrey Landgraaf in elkaar slaan. :twisted
Ik kan die vent echt niet uitstaan. Hij is zo achterbaks. Geoffrey, zijn vrouw Nancy en hun zoontje zijn ook nog eens onze enige buren. Vita wil eigenlijk verhuizen, omdat ze het verschrikkelijk vindt om Nancy Landgraaf elke dag tegen te komen. Maar ik laat me niet wegjagen, ik ben geen lafaard.

Vita Alto
Afbeelding
Ik ben Vita Alto, de toekomstige burgemeester van Sunset Valley. Ik hou heel erg van dure spullen kopen. Laatst heb ik een prachtige peperdure jas met een hele zachte bontkraag gekocht.

Afbeelding
Ik ben heel trots op ons geweldige huis. Het was zeker niet goedkoop, maar het was het geld waard. Ik zou echt niet weten wat ik zou moeten doen zonder ons zwembad en onze tv.

Holly Alto
Afbeelding
Ik ben Holly Alto. Ik lijk echt totaal niet op mijn ouders. Ze denken echt alleen maar aan zichzelf. Ik vind die bontkraag van mijn moeder zo verschrikkelijk, dat was ooit een klein schattig wasbeertje die ze voor mijn moeder hebben gedood. Echt zo zielig!

Afbeelding
Dit ben ik met Bebe Hart. Ze is mijn enige en beste vriendin. Mijn moeder kan niet begrijpen dat Bebe mijn vriendin is en dat ik verder niet veel vrienden heb. Mijn moeder en ik begrijpen elkaar nooit, daarvoor verschillen we teveel van elkaar. Soms vind ik dat wel jammer.

Laatst gewijzigd door xJonn op za 14 jul 2012, 21:43, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Big Mama
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4831
Lid geworden op:
zo 04 dec 2011, 17:20

Re: Dagboek Familie Alto

Erg leuk,en ook leuk dat mijn familie even voorbij komt. :D
Je vind het toch niet erg dat ik in mijn familie ook Holly de beste vriendin van Bebe laat zijn?
Gebruikersavatar
xJonn
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
119
Lid geworden op:
za 20 aug 2011, 18:22

Re: Dagboek Familie Alto

@Big Mama, natuurlijk niet! Dat is juist goed toch? Het zou raar zijn als ze bij jou dikke ruzie hadden en bij mij hele goede vriendinnen zijn. ;d

Dankjulliewel voor de reacties. :D
Afbeelding
Gebruikersavatar
xJonn
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
119
Lid geworden op:
za 20 aug 2011, 18:22

Re: Dagboek Familie Alto

Hoofdstuk 1

Afbeelding
'Weet je,' zei Holly. Samen met Bebe stond ze op het schoolplein. 'Nou? vragend keek Bebe haar aan. 'Mijn moeder wil,' Holly slikte, ze vond het moeilijk om te zeggen. 'Dat ik niet meer met je omga.'
'Wat?' geschrokken keek Bebe haar aan. 'Maar dat doe ik niet hoor!' zei Holly snel. 'Ik wil alleen maar zeggen dat je beter niet meer bij me thuis kunt komen.' Bebe knikte, 'Niet dat ik dat toch al vaak kwam.'

Afbeelding
Holly glimlachte en omhelsde haar. 'Zonder jou zou ik echt niet weten wat ik zou moeten doen. Mijn ouders zijn...' Ze stopte met praten. Ze vond het moeilijk om iets onaardigs over haar ouders te zeggen, het bleven tenslotte haar ouders. Bebe keek haar aan 'Ik begrijp je.' zei ze.

Ondertussen in huize Alto
Afbeelding
Vita was aan het trollen op het forum en keek verbaasd op toen haar echtgenoot binnenkwam. Geïrriteerd keek ze hem aan en deed haar laptop dicht. 'Lieverd,' begon hij, 'wat zie je er prachtig uit vandaag.' Zo praatte hij niet vaak tegen haar. Er was iets aan de hand, maar ze kon niet bedenken wat.

Afbeelding
Hij ging zitten op de andere stoel in de kamer. 'Ik heb nagedacht,' zei hij. 'Dat is ook voor het eerst,' zei Vita. Ze vertrouwde hem voor geen meter. Nick negeerde haar opmerking. 'Als wij er niet meer zijn krijgt Holly al onze bezittingen en ik weet zeker dat ons hele fortuin, alles waar we zo hard voor gewerkt hebben meteen naar Stichting Dieren In Nood gaat.' Vita knikte, ze begreep hem. 'En wat wil je dat ik er aan ga doen?' zei ze.

Laatst gewijzigd door xJonn op za 14 jul 2012, 21:44, 2 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gebruikersavatar
xJonn
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
119
Lid geworden op:
za 20 aug 2011, 18:22

Re: Dagboek Familie Alto

Bedankt voor jullie leuke reacties! :D

Hoofdstuk 2

Afbeelding
Nick was even stil. 'Ik wil een nieuwe erfgename.' Geschrokken keek ze hem aan. 'Je wilt toch niet dat ik...' Ze maakte haar zin niet af, omdat ze het te erg vond om het hardop uit te spreken.

Afbeelding
Kwaad keek ze hem aan. 'Wat zijn mannen toch gemeen. Zij hoeven er haast niks voor te doen,' viel ze tegen hem uit. 'En wij, wij komen kilo's aan en voelen ons verschrikkelijk.'
'Wat wil je dan? Dat Holly alles erft?' riep Nick. 'Oké, oké,' zei ze zuchtend. 'Maar, op een voorwaarde. Ik wil een butler, die het huis schoonmaakt, kookt en voor dat kind zorgt.'
Nick knikte. 'Oké, dat regel ik.'

Afbeelding
Mopperend stond Vita even later hotdogs te maken. Binnenkort, dacht ze, dan hebben we een butler en hoef ik nooit meer te koken.

Afbeelding
Met een vies gezicht keek Holly naar het eten. 'Is dat echt vlees?' vroeg ze.
Onbegrijpend keek Vita haar aan. 'Natuurlijk is dat echt vlees.'
'Dan eet ik het niet,' zei ze vastbesloten. Vita rolde met haar ogen. 'Stel je niet zo aan en eet je bord leeg.'

Afbeelding

Afbeelding
Maar Holly weigerde het te eten...

Afbeelding
'Wanneer hou je nou eens op met die vegetarische onzin van je?' zei Vita na het eten boos tegen Holly. 'Het is geen onzin!' riep Holly boos. 'Ben je dan echt gevoelloos? Net zoals dat zielige wasbeertje dat nog had geleefd als jij er geen jas van had laten maken!' Diep beledigd omdat Holly iets over haar geweldige jas had gezegd zei Vita dat ze de tafel moest afruimen en daarna naar haar kamer moest gaan. Toen liep ze kwaad weg.

Afbeelding
Maar toen Vita boven was maakte Holly stiekem toch nog een herfstsalade voor zichzelf.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Boven hadden Nick en Vita het heel gezellig...


Tips zijn welkom trouwens! :D

Laatst gewijzigd door xJonn op za 14 jul 2012, 21:45, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie