Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

159 berichten • Pagina 3 van 8

Gebruikersavatar
Yade
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
145
Lid geworden op:
zo 15 apr 2012, 11:22

Re: Dagboek Familie Alto: H5 pag. 4!

Meisje: Catherine, Eleonore, Florance of Marie-Louise.
Jongen: Gijsbert, Philippe, Patricius of Roderick

Kaknamen met hoofdletter K :p
Houd me vast als ik verdrietig ben. Kus me als ik moet huilen. Maak me aan het lachen als ik in de put zit. Hou van me tot ik sterf.
Gebruikersavatar
xJonn
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
119
Lid geworden op:
za 20 aug 2011, 18:22

Re: Dagboek Familie Alto: H5 pag. 4!

Hoofdstuk 6

Afbeelding
Het was avond als de weeën van Vita beginnen. 'Nick!' riep ze. 'Ik denk dat de baby eraan komt!' Samen met Nick ging ze naar het ziekenhuis.

Afbeelding
Op 16 juli beviel Vita in het ziekenhuis van een jongetje: Nick jr. (deze tip kreeg ik van Big Mama, bedankt! :D).

Afbeelding
Nick liet even heel snel een jongenskamer bouwen. :laugh

Afbeelding

Afbeelding
De volgende dag gaf Vita 's middags een feestje om aan iedereen te laten zien wat voor geweldig kindje ze wel niet hadden gekregen.

Afbeelding
Ondertussen was Holly huiswerk aan het maken met Bebe in de bibliotheek.

Afbeelding
Toen ze klaar waren vertelde Holly aan Bebe wat ze haar ouders had horen zeggen. 'Wat denk je dat ze er mee bedoelen?' vroeg Bebe aan Holly. 'Nou, dat ik geen echte Alto ben.' antwoordde Holly. Bebe keek Holly nadenkend aan. 'Denk je echt dat ze het zo hebben bedoelt? Ik denk dat ze bedoelden dat ze je gewoon niet op een echte Alto vinden lijken en dat is geen belediging toch?' Zuchtend haalde Holly haar schouders op. 'Ik weet het niet...' zei ze hopend dat Bebe gelijk had.

Afbeelding
Toen ze thuis kwam zag ze voor het huis een kleine schattige puppy. 'Wat doe jij nou hier?' vroeg ze aan het kleine hondje terwijl ze het hondje aaide. Ze had medelijden met het arme beestje. Zo te zien had ze geen thuis en Holly kon het niet over haar hart verkrijgen om het hondje hier te laten staan. Ze tilde het hondje op en nam haar mee naar binnen.

Afbeelding
Holly wist dat haar moeder helemaal geen hond wilde. Heel onopvallend probeerde ze het kleine hondje naar binnen te smokkelen. Maar haar moeder zag haar en liep kwaad naar haar toe.

Afbeelding
'Wat doet dat smerige beest hier binnen?!' vroeg Vita. Ze probeerde niet te schreeuwen, omdat het feestje nog bezig was en ze niet wilde dat gasten dachten dat ze ruzie hadden.

Afbeelding
'Ik vond haar buiten en ze is helemaal alleen! Mag ze alsjeblieft bij ons blijven? We kunnen haar toch niet aan haar lot overlaten?' zei Holly en ze zette haar zieligste gezicht op.

Afbeelding
'Oké, alleen vannacht dan, maar morgen praten we hier verder over. En zorg dat die smerige hond geen rommel maakt!' Boos liep Vita weg.

Afbeelding
Holly noemde het hondje Belle en die leek het heerlijk te vinden bij de familie Alto...

Laatst gewijzigd door xJonn op wo 18 jul 2012, 17:14, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Big Mama
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4831
Lid geworden op:
zo 04 dec 2011, 17:20

Re: Dagboek Familie Alto: H6 pag. 6!

:swing Wat ontzettend leuk dat je mijn idee leuk genoeg vond om te gebruiken. :swing Ik vind je screens erg leuk en goed passen bij het verhaal en ik moet zeggen dat dit langzaam maar zeker 1 van mijn favoriete dagboeken begint te worden. ;)
Oh,ik vergeet bijna dat ik dat babyfeestje heel erg leuk vind zo met die ballonnen. :D

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie