Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

159 berichten • Pagina 6 van 8

Gebruikersavatar
xJonn
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
119
Lid geworden op:
za 20 aug 2011, 18:22

Re: Dagboek Familie Alto - H11, pag. 10!

Hahah foutje. :$
Bedankt voor jullie reacties! Hier de foto voor opdracht 2:

Afbeelding

Ik heb geprobeerd om hem zoveel mogelijk op de oude te laten lijken zodat je het verschil goed kan zien. Het meest valt denk ik de gezinsuitbreiding op: kleine Nick jr. en hondje Belle (is ondertussen al opgegroeid, dat zie je in de volgende update! =D). Alleen is de foto van iets minder hoge kwaliteit, want mijn laptop kan de sims anders niet aan...
Afbeelding
deoha
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
12
Lid geworden op:
za 07 mei 2011, 20:51

Re: Dagboek Familie Alto - H11, pag. 10!

Beste xJohn,

U schrijfstijl is goed en u weet de lezer goed te boeien.
Ik heb u dagboek zonet 'uitgelezen' en ik vond het eigenlijk wel spijtig dat er een voorlopig einde is.
Daarom vertel ik u dat ik op een vervolg wacht.

Met beleefde groet
Deoha
Gebruikersavatar
Guppie
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1944
Lid geworden op:
ma 09 jul 2012, 16:54

Re: Dagboek Familie Alto - H11, pag. 10!

Ach, die kwaliteit... Vermoedelijk heeft 98 % hier dezelfde kwaliteit en bovendien draait het om de foto, en niet de kwaliteit bepaalt of de foto mooi is! Verder; leuk dagboek en je schrijft echt leuk! (vooral Vita, mijn lievelingspergonage in dit dagboek :D )
Gebruikersavatar
xJonn
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
119
Lid geworden op:
za 20 aug 2011, 18:22

Re: Dagboek Familie Alto - H11, pag. 10!

Arggh, ben ik net bezig met de familie Alto, loopt mn sims vast. :cry
Maar ik probeer vanavond wel weer een update te plaatsen! :D
Bedankt voor jullie reacties! Ik zeg het steeds weer, maar ik meen het echt! Ik vind dit super leuk om te doen maar jullie reacties motiveren me echt. Het is fijn om te weten dat mensen je dagboek lezen en leuk vinden! :)
Afbeelding
Gebruikersavatar
xJonn
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
119
Lid geworden op:
za 20 aug 2011, 18:22

Re: Dagboek Familie Alto - H11, pag. 10!

Hoofdstuk 12!

Afbeelding
Jake had met Holly afgesproken en haalde haar bij haar huis op. Vita deed de deur open. 'Hoi Jake! Hoe gaat het?' Jake keek Vita lachend aan. 'Goed hoor! Ik kom voor Holly.'

Afbeelding
Vita had wel door dat Holly en Jake samen iets hadden en vond het natuurlijk helemaal geweldig. 'Ik zal haar even roepen.' Jake glimlachte en Vita deed haar handen voor haar mond. 'Holly!!' riep ze. 'Jake is er!' Ze draaide zich weer om naar Jake. 'Holly is op haar kamer. Je vindt het wel, toch?' Jake grijnsde. 'Ja hoor!'

Afbeelding
Toen Holly haar moeder hoorde roepen liep ze naar haar spiegel. Ze zag er niet uit! Ze had zich verslapen en haar haar zat verschrikkelijk. Snel probeerde ze haar haar in model te brengen.

Afbeelding
Buiten wachtte Jake op haar. Hij keek om zich heen. Het hele huis was zo geweldig. Het was echt een van de mooiste huizen die hij ooit had gezien.

Afbeelding
En, dacht hij, als hij met haar ging trouwen dan was dit later allemaal van hem. Dan had hij bakken vol geld en met geld kan je alles kopen, dacht hij, vriendschap, macht. En hij leidde dan natuurlijk een heerlijk leven. Als hij daaraan dacht wist hij weer waarvoor hij dit allemaal deed.

Afbeelding
De deur ging open en Holly liep naar buiten. 'Sorry!' riep ze, 'maar ik had me verslapen en...' Jake lachte en onderbrak haar. 'Het geeft niet lieverd.' Hij pakte haar vast en omhelsde haar.

Afbeelding
Jake en Holly gingen naar het strand. Het was heel romantisch. Samen keken ze naar de zon die onderging.

Afbeelding

Afbeelding
Ook de dagen daarna spraken Holly en Jake veel af.

Afbeelding
Op een ochtend lag Belle lekker te suffen in haar mand toen haar pootjes een beetje begonnen te kriebelen. Ze ging uit haar mand en groeide op!

Afbeelding
Holly vond dat helemaal geweldig: nu kon ze Belle tenminste trucjes leren!

Afbeelding
Vita zat rustig haar mailtjes te bekijken toen haar laptop een geluidje maakte en een melding gaf dat er een nieuwe email was binnengekomen. Ze schrok toen ze de afzender zag. Het was van Tara...
Hallo Vita,
Ik vind het jammer dat het zo gegaan is. Echt. Maar ik moet nu weer terug naar Bridgeport, Matthieu wacht op me. Ik email je even zodat je weet dat je verder geen last meer van me zult hebben. Ik herken je niet meer terug van vroeger. Wat is er met je gebeurd? Ik hoop dat je me probeert te begrijpen. Ik wens je nog een gelukkig leven toe.
Dag,
Tara.


Afbeelding
Ze steunde met haar hoofd op haar hand. Eigenlijk zou ze opgelucht moeten zijn, maar ze voelde zich verschrikkelijk. Was het wel goed wat ze had gedaan? Ze hoopte het. Ze hoorde Nick jr. huilen. Ze sloot haar laptop af en liep naar boven.

Afbeelding
Ze kietelde Nick. 'Morgen ben je jarig! Ja! Vind je dat leuk?'

Afbeelding
Nick deed zijn armpjes omhoog. 'Jaaa!' riep hij vrolijk.

Afbeelding
Vita knuffelde hem. 'Nou ga dan maar lekker slapen schat, dan ben je morgen niet te moe.' Nick brabbelde nog wat en wreef in zijn oogjes. Met een glimlach op haar gezicht legde Vita hem in bed en keek hoe hij al snel in slaap viel.

Afbeelding
De volgende dag was iedereen in feeststemming in huize Alto. Vita had een groot feest georganiseerd en samen met Nick blies ze de kaarsjes uit.

Afbeelding
Nick jr. groeide op tot kind en kreeg de eigenschap Rebels erbij.

Na een metamorfose zag hij er zo uit (ik heb hem zijn grijze haartjes weer terug gegeven :) ).:
Afbeelding

Afbeelding
Holly en Jake zaten samen op de bank naar de dansende mensen te kijken. Bebe kwam naast hen zitten met een boek. Holly grijnsde toen ze het zag, echt iets voor Bebe.

Afbeelding
'Je hebt niet zoveel met je broertje, he?' vroeg Jake aan Holly. Holly zuchtte. 'Niet echt, nee...'
'Waarom heb je eigenlijk nog een broertje? Ik bedoel jouw ouders hebben jou toch en het lijken me eigenlijk niet dat soort mensen die veel kinderen willen.'
'Mijn vader houdt wel veel van kinderen hoor, maar eigenlijk was de grootste reden dat ze mij niet als erfgename willen hebben,' antwoordde Holly.

Afbeelding
Jake viel bijna van zijn stoel, uhh bank bedoel ik. 'Wat!?' Holly keek hem aan. 'Ik wil dat ook helemaal niet hoor. Wat moet ik met al dat geld? Ik wil niet worden zoals mijn ouders.' Jake zei niks meer en keek geschrokken voor zich uit. 'Wat is er?' vroeg Holly bezorgd. 'Uhh niks,' zei Jake. Hij stond op en keek op zijn horloge. 'Oh, is het al zo laat? Ik moet gaan.' Hij rende naar buiten. Verbaasd keek Holly hem na.

Ik vind eigenlijk dat Nick jr. niet meer zo schattig is, maar hij is wel een echte Alto. :laugh
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie