Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

159 berichten • Pagina 8 van 8

Gebruikersavatar
xJonn
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
119
Lid geworden op:
za 20 aug 2011, 18:22

Re: Dagboek Familie Alto - H14, pag. 14! 13/08

Arrgghh mijn spel heeft last van bugs enzo. Heeeeel irritant. :cry Ik heb nu foto's voor een halve update... Ik hoop dat jullie nog even geduld hebben, want ik wil in de volgende update ook de baby van Holly geboren laten worden, dus hebben jullie al leuke namen? Ik heb trouwens geen idee wat het wordt. :)
Afbeelding
Gebruikersavatar
xJonn
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
119
Lid geworden op:
za 20 aug 2011, 18:22

Re: Dagboek Familie Alto - H14, pag. 14! 13/08

Ik ben de rest van de week weg en mijn sims heeft last van bugs en zo. Daarom moet ik waarschijnlijk de sims 3 opnieuw gaan installeren. :(
Dat kost heel veel tijd en daar heb ik volgende week pas weer tijd voor, dus ik hoop dat jullie even geduld hebben. Volgende week komt er dan pas weer een update, sorry!
Afbeelding
Gebruikersavatar
britje
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
130
Lid geworden op:
di 31 mei 2011, 16:12

Re: Dagboek Familie Alto - H14, pag. 14! 13/08

britje schreef:Een zweverige, natuurlijke naam past wel erg bij Holly denk ik :D Zoiets als Vlinder, of Sterre (als het een Nederlandse naam word dan) In het engels misschien Willow, of Sage.
edit: Dit zijn alleen meisjes namen die ik zover kan bedenken XD
Afbeelding
Gebruikersavatar
britje
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
130
Lid geworden op:
di 31 mei 2011, 16:12

Re: Dagboek Familie Alto - H14, pag. 14! 13/08

xJonn schreef:Dat vind ik ook wel leuke namen! Alleen hopen dat het nu geen jongetje wordt... :laugh
Een vredige/zweverige naam voor een jongetje? 8-)

Voor een jongetje is Storm, Beer/Bear of Wolf(f) misschien een idee? In het echt zijn die namen erg populair. Wat zullen Vita en Nick dat ontzettend 'niet Alto' vinden XD :laugh
Afbeelding
Gebruikersavatar
xJonn
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
119
Lid geworden op:
za 20 aug 2011, 18:22

Re: Dagboek Familie Alto - H14, pag. 14! 13/08

Ik ga stoppen met dit dagboek. Ik heb al een aantal dingen geprobeerd, maar de bugs blijven in mijn spel. Ik vind het wel jammer, maar ik denk niet dat ik het kan oplossen en aangezien ik volgende week ook weer naar school moet en het dan best wel weer druk krijg, stop ik hiermee. Ik wil jullie heel erg bedanken voor het lezen van het dagboek en de leuke reacties! :D
Afbeelding
Gebruikersavatar
Ray
Teamlid Teamlid
Berichten:
5170
Lid geworden op:
vr 25 mei 2012, 19:08

Re: Dagboek Familie Alto - H14, pag. 14! 13/08

xJonn schreef:Ik ga stoppen met dit dagboek. Ik heb al een aantal dingen geprobeerd, maar de bugs blijven in mijn spel. Ik vind het wel jammer, maar ik denk niet dat ik het kan oplossen en aangezien ik volgende week ook weer naar school moet en het dan best wel weer druk krijg, stop ik hiermee. Ik wil jullie heel erg bedanken voor het lezen van het dagboek en de leuke reacties! :D
Aawh inderdaad jammer! Je had een hele leuke dagboek.
Jammer dat de bugs het weer moeten verpesten.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie