Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

78 berichten • Pagina 4 van 4

Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: Dagboek Familie Rimpelbil - Familiefoto (p.6)

abctje schreef:Superleuk! ;0
En erg mooi gedaan met die foto's, vind dat altijd superknap!
Ik had de update nog niet gezien *schaam*
Geeft niet hoor. Het staat gelijk aan jou mega vette dagboek, die helaas gestopt is. :p

Maar vandaag ga ik de 'date' opdracht uitvoeren, en ik verklap alvast dat het een hele spannende romantische reis gaat worden!
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: Dagboek Familie Rimpelbil - Familiefoto (p.6)

Hallo lezers!

Ik wil alvast aankondigen dat dit dagboek niet lang aan gaat houden, dit om de volgende reden.

Ik red de opdrachten elke keer niet af, omdat mijn spel te vaak vast loopt, waardoor het spelen sowieso al niet leuk was, en ik telkens opnieuw moest beginnen.
Ik heb ook mijn 5G, screentopic, en natuurlijk twee challenges, en toen ook nog dit dagboek, eigenlijk is het allemaal te veel, maar ik vind het gewoon zo leuk. Het is alleen wel beter als ik niet alles doe. Als jullie dan nog een dagboek van mij kunnen lezen, dan is de Familie Maddison het enige dagboek waarin ik schrijven zal, helaas.


Dit betekend niet dat ik met dit dagboek meteen stop, ik heb namelijk nog een verhaal wat ik vertellen wil van Agnes, en het maken hier van vergt ook nog wel wat tijd, dus daar neem ik rustig de tijd voor en daarmee zal ik dit dagboek sluiten.

:knuffel

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie