Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

78 berichten • Pagina 1 van 4

Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Dagboek Familie Rimpelbil - Mededeling (p.8)

Afbeelding

Familie Rimpelbil
Agnes Rimpelbil had nog niet eens de kans gekregen om haar achternaam te wijzigen in die van haar echtgenoot, toen een noodlottig ongeluk tijdens de huwelijksreis een bruut einde maakte aan het huwelijk. Vanwege haar verbitterde karakter en omdat de geest van wijlen haar man alle mannelijke bezoekers wegjaagt, zal alleen de dapperste Sim nog een poging wagen om haar hart en haar vermogen voor zich te winnen.

Laatst gewijzigd door Dave. op do 30 aug 2012, 16:48, 5 keer totaal gewijzigd.

Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: Dagboek Familie Rimpelbil

Hoi, ik heb nog niet gepost, sorry daarvoor! Ik wou namelijk pas beginnen als ik een topic kreeg, nu dus! Ik ben al hard bezig met de voorbereiding, ik heb al een heel verhaal in mijn hoofd zitten en hoe ik het ga doen. Hoe ik dit dagboek over één persoon die maar vijf vrienden heeft (Waarvan twee familieleden en twee kennissen) toch interessant ga maken, dat zullen jullie binnenkort zien!
Mijn spel loopt namelijk telkens vast in CAS. Agnes krijgt GEEN make-over, maar begint gewoon als de oude Agnes, nouja oud, Agnes is NIET oud! :o

EDIT: vooruit, dan zal ik een ding verklappen: Ik ga jullie laten zien wie en wat Erik Darling is. (wil je weten wie Erik Darling is? kijk dan even bij Agnes thuis!)

Laatst gewijzigd door Dave. op zo 08 jul 2012, 21:30, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Squash
Snackventer Snackventer
Berichten:
81
Lid geworden op:
ma 02 jul 2012, 10:47

Re: Dagboek Familie Rimpelbil

Ik ben benieuwd naar je dagboek, ook hoe je het gaat doen met één persoon in het huishouden (tot nu toe). :)

v Aah, dat heb ik ook vaak. Heb je een goed idee voor de sims, of whatever, werkt die niet mee. :|

Laatst gewijzigd door Squash op di 10 jul 2012, 15:28, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Mier
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1058
Lid geworden op:
vr 06 jul 2012, 18:59

Re: Dagboek Familie Rimpelbil

Awh, jammer dat je nog altijd geen update kan plaatsen. :( Mijn sims doet ook vervelend, de ene dag loopt ie vast en de andere dag weer niet. Ik hoop dat je sims toch lief gaat doen hoor en dat je een update kunt plaatsen, want anders toon ik me ninja moves wel effe. (A)
Afbeelding
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: Dagboek Familie Rimpelbil

Ik ben niet de eerste met een Rimpelbil dagboek, dat wil ik jullie alvast vertellen. Dit dagboek zal niet zijn zoals anderen, omdat ik mijn eigen interpretatie van Agnes zal laten zien. Je zal zelf maar moeten ontdekken waar, wanneer en wie wie is, want dat is het leuke van dit dagboek, ik ga niets verklappen! Veel lees plezier!
_________________

Proloog

Mijn leven is niet altijd geweest als ik zou willen. Ik had gewild dat het rustiger was geweest, dat ik de mensen bij me had, van wie ik hou. Je zou het niet zeggen, maar ook ik ben een persoon wat naar liefde smacht.

Afbeelding

'Erik, moeten we dit wel doen? Ik bedoel de reis.' zei ik. Erik keek me wantrouwig aan. 'Maar Agnes, dit is wat we wilden. We wouden een reis naar het buitenland, samen.' 'Ik weet het, maar we kunnen ook hier blijven.' 'Waarom zouden we? Het is daar mooi weer. Wat houdt je tegen?' Ik twijfelde of ik het zeggen moest. 'Erik... Het voelt gewoon niet goed.'

Afbeelding

'Agnes, ontspan je. Het wordt fantastisch.' Hij streek met zijn hand door mijn pony. 'Je pony staat prachtig. Beloof me dat je hem voor altijd houd.' Ik knikte. Hij drukte een kus op mijn wang. 'Kom we gaan.' Hij kneep in mijn hand, liep naar de deur en deed hem voor me open, als een echte gentlemen.

Afbeelding

Een traan gleed over mijn wang. Een van mijn mooiste herinneringen aan hem. Als een echte gentlemen, dat is hij altijd geweest. Hij kon me geruststellen zoals niemand anders dat kon. Ik voelde me thuis bij hem, veilig. Mijn veilige thuishaven. En nu is hij weg. Alles is verdwenen.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie