Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

46 berichten • Pagina 2 van 3

Gebruikersavatar
Lisaav
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
344
Lid geworden op:
di 08 dec 2009, 13:30

Re: Dagboek Familie Langerak

Bedankt voor de leuke reactiesss!
Squash schreef:Haha, leuk, Kaylynn is samen met haar moeder de enige beetje volwassenen, geloof ik.

^ en ja dat is wel een beetje waar :D
Gebruikersavatar
siepie
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
868
Lid geworden op:
wo 01 feb 2012, 19:40

Re: Dagboek Familie Langerak

Ik ben erachter gekomen dat in de sims 2 de schoonmaakster in droomzicht in engeland Kaylynn heet. Toen heb ik gekeken op sims wiki en ik ben erachter gekomen dat zij de schhoonmaakster is xd
Afbeelding
Gebruikersavatar
Froos
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3758
Lid geworden op:
di 01 jun 2010, 23:13

Re: Dagboek Familie Langerak

siepiemischa16 schreef:Ik ben erachter gekomen dat in de sims 2 de schoonmaakster in droomzicht in engeland Kaylynn heet. Toen heb ik gekeken op sims wiki en ik ben erachter gekomen dat zij de schhoonmaakster is xd
Inderdaad is de kleine Kaylynn uit sims3 dezelfde Kaylynn uit sims2 die de huishoudster van Stefano Bigoli was ;) (alleen heette ze in de nederlandse sims2 katherina langerak volgens mij)

Ben benieuwd naar het vervolg van dit dagboek, het begint al leuk :thumbsup
Gebruikersavatar
Lisaav
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
344
Lid geworden op:
di 08 dec 2009, 13:30

Re: Dagboek Familie Langerak

Politie aan de deur.

Afbeelding

Mama ging al vroeg naar haar werk toe, ze was de enige in onze familie die werkt. Ze was altijd al mijn grootste voorbeeld geweest ik wil precies zo worden als zei!

Afbeelding

Mijn tante en papa waren op visite bij een vriend de hele dag, dus mijn broer en ik hadden het huis voor ons alleen. Ik glipte dan ook meteen de badkamer in - die was namelijk altijd bezet - en pakte mijn onderzeeër! Tijd voor avonturen onderwater hihi.

later in de middag

Afbeelding

'Parker! doe die muziek is zachter.' Woest maakte ik het bed van mijn ouders op en stormde naar de kamer van mij broer. 'Ik hoef niet doof hoor! En maak je bed is op je weet dat mama dat graag wilt.' Parker keek boos naar zijn zusje. 'Mama en papa zijn er niet, dus ben in de baas en doe ik wat ik wil!'

Afbeelding

Boos gaf ik een hem een duw. 'Ik ga het zeggen hoor! Je mag niet bazig doen.' Hij gaf een lief glimlachje en ging voor mij staan. 'Wat ben je eigenlijk nog klein, Lief zusje van mij!' Ik voelde tranen op wellen in mijn ooghoeken. 'Laat mij met rust!' en ik rende zijn kamer uit.

Afbeelding

Mijn tranen waren net gedroogd toen er opeens aangebeld werd, ik wist dat als ik lang genoeg boven bleef Parker wel open zou doen. Ik hoorde hoe hij zuchtend en steunend de trap af denderde en de deur open maakte.

Afbeelding

'Ben jij Parker Langerak?' De vrouwen stem klonk heel zakelijk met een sprankje aardigheid er door heen. Nieuwsgierig liep ik de trap af. Ik wilde net wat zeggen tegen mijn broer toen ik zag dat de politie voor de deur stond! Parker was samen met de vrouw naar de keuken gelopen, ze wilde hem zeker spreken. Misschien had hij gespijbeld? Ik had echt geen idee.
Gebruikersavatar
Lisaav
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
344
Lid geworden op:
di 08 dec 2009, 13:30

Re: Dagboek Familie Langerak

Maar ik weet van niets..

Afbeelding

Mijn ouders waren thuis gekomen, en ik was benieuwd of Parker wat van de politie zou zeggen?
Ik liep naar beneden en ontmoete mijn ouders net in een te knuffelingen houding. 'Ugh Ugh.' Mijn moeder schok op en liet mijn vader los. 'Waar is Parker?' Vroeg ik mama, ik zag meteen dat er wat mis was. 'Ga maar even zitten lieverd, je broer komt voorlopig niet meer thuis ben ik bang...'

Afbeelding

Ik liep verdoofd naar boven en ging mijn huiswerk maar maken. Ik wist dat er politie was gekomen voor Parker maar ik had niet gezien dat ze hem mee namen. Wat was er aan de hand?

Afbeelding

Mijn huiswerk was nog niet af of ik hoorde een telefoon, ik wachtte een paar tellen en verwachte dat één van mijn ouders zouden opnemen. Maar het duurde te lang dus liep ik de gang al op, maar het geluid kwam niet van beneden maar uit de kamer van Parker! Ik liep zijn kamer in en nam zonder er bij na te denken op: Het was Ethan Bunch, Parkers beste vriend.'Sorry, maar Parker is er niet. Er was politie langs geweest en nu is hij niet thuis.' Ethan schrikt en vraagt wat hij dan gedaan heeft "Weet ik niet" zeg ik, en ik hang op.

Met samenwerking met Frozenland

Laatst gewijzigd door Lisaav op zo 22 jul 2012, 15:35, 2 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Lisaav
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
344
Lid geworden op:
di 08 dec 2009, 13:30

Re: Dagboek Familie Langerak

Nachtmerrie. (opdracht 1)

Afbeelding

Ik werd met een schok wakker en er glipte een traan over mijn wang. 'Parker, waar ben je nou?' Ik liep mijn slaapkamer uit en opende de deur naar de badkamer. Verlagen keek ik naar mijn spiegelbeeld. 'Straks kan je niet eens op mijn verjaardagsfeestje komen..' Ik ging nog snel even naar de wc en dook mijn bed weer in.

Afbeelding

'Kaylynn! Ik ben gewoon hier hoor.' Er ontsnapte een gil uit mijn keel en met een sprong draaide ik mij om. 'Waar dan? Laat mij niet alleen Parker!'

Afbeelding

Ik rende de gang op. 'Parker! Kom weer naar mij.' Ik keek door het raam en zag dat het al licht was, straks moest ik naar school. Maar Parker dan? Hij moet hier ergens zijn!. Met een sprint stond ik in zijn slaapkamer.

Afbeelding

Met een harde duw zwaaide zijn slaapkamer open. En hij was er.. 'Parker! Je bent thuis gekomen!' Parker grijnste naar mij. 'Nee ik ben niet jou Parker, Kaylynn. Want jou Parker zit in de gevangenis!' 'Nee, je liegt!' Huilden stormde ik de gang weer op. Ik wilde naar papa en mama!

Afbeelding

De tranen stroomden over mijn wangen. Ik was bijna bij hun slaapkamer toen hij opeens op de gang stond. 'Ga je mee naar de gevangenis, Kaylynn?' Ik schudden mijn hoofd en rende dwars door hem heen naar de slaapkamer van mijn ouders.

Afbeelding

'Mama! Parker is thuis maar...' mijn mond wilde niet meer dicht, mama en papa waren weg? 'Papa! Waar ben je. Laat mij niet alleen!' Ik rende hij slaapkamer weer uit en glipte de trap af.

Afbeelding

Ook beneden waren ze nergens. Ze konden toch niet weg zijn! 'Mama! Papa!' Gilde ik door de woonruimte heen. Ik rende door naar de slaapkamer van Zelda. 'Ik wil niet alleen zijn!'

Afbeelding
Afbeelding

Maar ook de slaapkamer van Zelda was leeg. Waarom was iedereen weg!

Afbeelding

Met een gil werd ik wakker. 'MAMA!' Ik sprong uit bed en mijn lichaam reageerde duizelig op mijn snel handelen. Ik glipte de trap af en stormde meteen door naar de keuken.

Afbeelding

En daar, daar was eindelijk mijn moeder. 'Mama!. Ik, Parker. H-hij was thuis en, en..' De tranen volgen over mijn wangen. 'Meisje! Rustig. Ze liep aarzelend naar mij toe. Het was vast een droom geweest, stil maar.' Ik schudden mijn hoofd. 'Maar het leek zo echt!'

Afbeelding

Mijn vader kwam geuwend de keuken binnen. 'Wat is er aan de hand?' Hij keek verbaasd naar mijn gezicht. De tranen stroomde nog steeds over mijn wangen. Hij kwam op mij af en sloot zijn armen om mij heen. 'Stil maar, we zijn hier, en we gaan niet weg.'

------------------------------------------------------------------

Andere delen van het huis.

Buiten, voorkant

Afbeelding

Buiten, achterkant

Afbeelding
Afbeelding

badkamer, beneden

Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie