Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

46 berichten • Pagina 1 van 3

Gebruikersavatar
Lisaav
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
344
Lid geworden op:
di 08 dec 2009, 13:30

Dagboek Familie Langerak opdr 1 22-7

Afbeelding

Familie Langerak
Kaylynn Langerak ruimt de troep van haar broer en huisvader op, terwijl haar moeder de hele dag werkt. De tante van Kaylynn, Zelda, is nu ook nog op bezoek gekomen en heeft een heleboel halfdode planten meegenomen. Het is nog nooit zo'n verschrikkelijke puinhoop geweest!

Verhaallijn:
Wij zijn familie Langerak!
Een lange ochtend!
Politie aan de deur.
Maar ik weet van niets..
Nachtmerrie (Opdracht 1)

Laatst gewijzigd door Lisaav op zo 22 jul 2012, 16:31, 6 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Lisaav
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
344
Lid geworden op:
di 08 dec 2009, 13:30

Re: Dagboek Familie Langerak

Wij zijn de Familie Langerak!

Afbeelding

'Hoi! ik ben Kaylynn Langerak en dit is mijn familie, Ik woon samen met vier anderen in dit grote huis met zwembad, Ik zal ze even aan je voorstellen.':

Afbeelding

'dit is mijn vader, Hij is getrouwd met mijn moeder. Mijn vader is een slordige man! Soms laat hij een scheet midden in de supermarkt, dan schaam ik mij dood voor hem...'

Afbeelding

'En dit is mijn hardwerkende moeder, Ik zie haar niet zoveel, maar ik lijk veel op haar. We zijn alle twee heel netjes! In tegenstelling tot mijn vader en broer die dus alle troep rond laten slingeren.'

Afbeelding

'En je raad het waarschijnlijk al, dit is mijn broer! We zijn wel vrienden maar omdat ik al zijn troep vaak opruim voor mijn moeder kan ik hem soms niet uitstaan, maar vandaag wilde hij wel een balletje over gooien.'

Afbeelding

'En op een dag stond mijn Tante Zelda op de stoep! Daar waren we blij mee (kuch kuch) Ze is wat kinderachtig en wilde dan ook meteen tikkertje spelen.. Daar ben ik zelfs al te oud voor haha! Nu woont ze bij ons, en is het een drukke boel thuis!'

Dit zijn wij! En ik vertel snel meer over ons verhaal.
Gebruikersavatar
Lisaav
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
344
Lid geworden op:
di 08 dec 2009, 13:30

Re: Dagboek Familie Langerak

Een lange Ochtend!

Afbeelding

De avond voor het naar bed gaan was er al meteen een ruzie. 'Maar ik mocht zwemmen vandaag!' Schreeuwde hij tegen mij. Ik stak mijn tong uit naar mijn broer. 'Maar je was niet thuis vandaag, en dus heb ik met papa gezwommen.' Tante Zelda kwam ook aan tafel zitten. 'Maar jullie kunnen toch ook gewoon met z'n alle zwemmen! Dat is ook veel gezelliger.' Mijn vader kwam net de keuken in lopen en pakte een bord. 'Dat ben ik met Zelda eens, waarom gaan we vanavond niet nog even zwemmen?' Mijn broer keek boos naar mijn vader. 'Maar ik wil alleen met jou zwemmen pap!'

Afbeelding

Met een geeuw liet ik mij op mijn bed vallen. 'Waarom moet hij altijd alleen met papa zwemmen? Ik mag toch ook mee.' Momelde ik tegen mij zelf. Ik gooide de deken over mij heen en viel snel in slaap.

Afbeelding

Het eerste wat ik die ochtend moest doen was de afwas.. Natuurlijk waarom ook niet. Woest schopte ik de laatste etens resten van de borden. Toen ik daar mee klaar was hoorde ik opeens rare geluiden van boven komen! Ik keek op de klok die tegen de muur hing, het was pas vijf uur - ik kon niet meer slapen, en wilde mama graag helpen met de troep van gisteren - dus niemand zou nog op moeten zijn. Op mijn tenen liep ik de trap op. 'Mam, ben je al wakker?' Ik hoorde geen geluid uit haar slaap kamer komen dus liep ik door naar de kamer van mijn tante. Haar deur stond op een kier, ik keek om het hoekje maar tante Zelda was nergens!

Afbeelding

Geschrokken wilde ik naar de kamer van mama en papa rennen maar toen zag ik dat mijn kamerdeur op een kier stond! Voorzichtig duwde ik hem open. En toen zat ze daar, met mijn poppen te spelen! 'Zelda!' Geschrokken keek ze mijn kant op, ze stond op en keek verlegen naar beneden. 'Sorry! Ik kon niet meer slapen, en meestal ben jij al wakker dus was ik op zoek naar jou en toen waren je poppen zo verleidelijk..' Ik schudde mijn hoofd. Want een tante heb ik toch.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie