Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

227 berichten • Pagina 7 van 12

Gebruikersavatar
abctje
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3515
Lid geworden op:
ma 27 sep 2010, 15:41

Re: Dagboek Familie Vrijevogel H8 19~7~2012

H9:

Afbeelding

Lachend en spetterend plonsden alle kinderen in het water, iedereen had de grootste pret. De week was omgevlogen en morgen moest iedereen al weer naar huis. Iedereen had nieuwe vrienden gemaakt. Cora had een nieuw vriendinnetje, Eva. Vincent had een nieuwe liefde gevonden, Hannah. Iedereen had iemand en het werd moeilijk om afscheid te nemen.

Afbeelding

Vincent besloop Hannah van achteren en greep haar plots bij haar middel. Ze gilde het uit en Vincent lag in een deuk. Hij hield haar vast en slingerde haar door het water. Ze bleef maar lachen en Vincent was gelukkig. Hij hield ervan als ze lachte, dan werd hij helemaal warm van. Na twee uur gezwommen te hebben werd het tijd om weer naar het kamp te gaan en de koffers in te pakken. iedereen ging met een zucht uit het water en pakte hun handdoeken.

Afbeelding

Eenmaal op het terrein aangekomen, hadden Cora en Eva nog niet genoeg van het water. Ze sprongen onder de sproeier en hadden nog meer plezier. Vincent sprak met een jongetje, die zich de hele tijd al wat afzijdig had gehouden. En Hannah was met Ella aan het praten over hoe alle kinderen morgen zouden vertrekken.

Afbeelding

Vincent stond net op om naar zijn tent te gaan en de koffers in te pakken, toen hij merkte dat Hannah hem achterna liep. Hij stopte en keek haar vragend aan. Hannah pakte zijn handen en keek hem aan. 'Vincent, ik wil je wat vragen.'

Afbeelding

'Zijn we nu een..... een stel zegmaar?' Vroeg ze verlegen. Vincent lachte 'Als het aan mij ligt wel! Maar om het nog even officieel te maken. Lieve Hannah, wil je verkering met me?' Hannah keek hem stralend aan 'Ja, ja graag!' Ze vloog hem om de hals.

Afbeelding

Vincent hield haar stevig vast, maar hij merkte plots dat ze zich los probeerde te maken. Hij liet haar gauw los en keek haar bezorgd aan. 'Wat is.....' Voor hij zijn zin af kon maken drukte ze haar lippen op de zijne.

Afbeelding

Vincent was in de zevende hemel. Hij stak zijn hand in de lucht en had erg veel zin om keihard 'Yes!' te schreeuwen. Maar hij had nog meer zin om haar vast te houden en nooit meer los te laten.

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Ter verduidelijking, Hannah en Vincent zijn nu een stel :wub
En morgen zet ik de opdracht online, het komt mooi uit dat ik dus net het huis heb verbouwd!
Big Mama
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4831
Lid geworden op:
zo 04 dec 2011, 17:20

Re: Dagboek Familie Vrijevogel H9 21~7~2012

Ik vind dit echt een heel leuk hoofdstuk. :D
De sfeer van vakantie komt helemaal naar voren en ik vind Hannah en Vincent een superleuk stel samen.
Ook vind ik je schrijfstijl heel prettig,je dagboek leest heel makkelijk.
Ga vooral zo door. :thumbsup
Gebruikersavatar
abctje
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3515
Lid geworden op:
ma 27 sep 2010, 15:41

Re: Dagboek Familie Vrijevogel H9 21~7~2012

H10 + Opdracht 1:

Afbeelding

De schoolbus was net aangekomen, toen de taxi van Sam en Bertha arriveerde. En daar stonden ze, met alle koffers. Ze keken verbaasd naar Jolanda. Die bij de voordeur met een glimlach van oor tot oor stond te wachten. Er was ook iets anders aan het huis, iets heel anders!

'Kom binnen' zei Jolanda 'In het nieuwe huize Vrijevogel!'

Eetkamer:
Afbeelding

Afbeelding

Hal (beneden):
Afbeelding

Keuken + gezamenlijke computer:
Afbeelding

Afbeelding

Woonkamer:
Afbeelding

Afbeelding

Hal (boven):
Afbeelding

Slaapkamer Cora:
Afbeelding

Afbeelding

Slaapkamer Sam&Jolanda:
Afbeelding

Afbeelding

Slaapkamer Vincent:
Afbeelding

Afbeelding

Impressie badkamer(s):
Afbeelding

Afbeelding

Zolder met tv:
Afbeelding

Balkon:
Afbeelding

Afbeelding

Tuin + speeltuin:
Afbeelding

Afbeelding

Voordeur:
Afbeelding

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Ik heb btw. de badkamer, die op de bovenste verdieping zat, leeggehaald en leeg gehouden. Anders hadden ze drie badkamers gehad en dat is onnodig en duur.
Het is me enorm meegevallen met de kosten van het huis, al hebben de Vrijevogeltjes nu niet meer zoveel geld als voorheen. Ze hebben tenminste nog wat ;)

Ik hoop dat jullie het resultaat mooi vinden! :laugh

Weergave- en sorteeropties

Gesloten