Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

303 berichten • Pagina 15 van 16

Gebruikersavatar
britje
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
130
Lid geworden op:
di 31 mei 2011, 16:12

Re: Dagboek Familie van de Kerkhof - Opdr.3 /27-8-'12

Mededeling:

Hoi mensen,

Doordat mijn game om één of andere reden allergisch reageert op de patch -en nu niet eens meer zonder patch wil starten- moet ik helaas her-installeren. Aangezien volgende week de nieuwe uitbreiding op de mat ligt, wil ik mijn spel wel Bovennatuurlijk-ready hebben. Jullie weten vast wel wat een tijd het kost om al die spellen opnieuw te installeren, dus ik zal daardoor even geen update kunnen plaatsen. Ik heb gewoon backups van de familie, maar het is altijd spannend of die nog goed werken na een patch. Ik houd jullie op de hoogte.. :wachten

Edit: Ik lees net dat Goede Simmies Slechte Simmies - Sims 3 doorgaat tot 1 oktober, waarbij ook een winnaar zal worden gekozen. Als alles meezit, ga ik gewoon proberen deze eindstreep te halen! :D
Afbeelding
Gebruikersavatar
britje
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
130
Lid geworden op:
di 31 mei 2011, 16:12

Re: Dagboek Familie van de Kerkhof - Opdr.3 /27-8-'12

Mededeling:
Helaas kan ik mijn oude saves niet meer openen :( Dit betekend dat ik helaas moet stoppen met Goede Simmies Slechte Simmies. Jammer, maar ik ben niet ontevreden want ik heb het erg leuk gevonden om te doen :D Ik had nog hele verhalen in mijn hoofd, dus misschien dat ik in de toekomst dit dagboek gewoon weer reconstrueer en verder ga, wie weet? :fluit

Dankjulliewel voor alle leuke reacties die jullie hebben gegeven, en voor de stemmen op mijn ingeleverde opdrachten. Door jullie enthousiasme ben ik dagboeken schrijven echt leuk gaan vinden :thumbup
Afbeelding
Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6010
Lid geworden op:
za 06 aug 2011, 21:40

Re: Dagboek Familie van de Kerkhof - Opdr.3 /27-8-'12

Ah, dat vind ik echt echt echt echt echt echt echt echt echt heel erg jammer! Dit was (of is) naar mijn mening het beste dagboek van Goede Simmies, Slechte Simmies! Dus ik vind het heel erg jammer dat het er niet meer is! Gewoon omdat jij van Gustaaf, Cornelia, Christiaan en zelfs Cora en aantal goede en sterke personages maakte, die ook echt bij het dagboek, en naar de bedoeling van EA paste. Al die leuke verhaallijnen die je hebt bedacht, zoals je zelf erin verwerken vond ik ook heel erg goed, net zoals je de opdrachten er in verwerkte. Dus al met al, vind ik het ontzettend jammer dat je stopt, en ik hoop dat je doorgaat :D Of een ander dagboek :D Maar voor nu, erg jammer :(
Gebruikersavatar
Guppie
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1944
Lid geworden op:
ma 09 jul 2012, 16:54

Re: Dagboek Familie van de Kerkhof - Beëindiging GSSS

Jammer dat je stopt, maar het is nou eenmaal niet onvermijdelijk.
Ik wil je hierbij feliciteren! :klap
Dit dagboek vind ik de mooiste ever, ik weet niet precies wat het hem doet, maar het is superleuk om te lezen, je schrijft erg goed en de screens zijn prachtig. Ook was het erg leuk dat je jezelf erin zette.
Je hebt de v/d Kerkhofs een waardig dagboek gegeven, beter had naar mijn inziens niet gekunt!
Ddeemm
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2189
Lid geworden op:
zo 03 jun 2012, 13:37

Re: Dagboek Familie van de Kerkhof - Beëindiging GSSS

Ik vind het ook heel erg jammer dat je moet stoppen! Ik vond dit ook het leukste dagboek van GSSS. Elke up was leuk om te lezen :D Je het er echt een leuke familie van gemaakt! Als ik ze nu zie lopen in Sunset Valley denk ik aan de personages die jij ervan hebt gemaakt :)
Afbeelding
Youri
Oplichter Oplichter
Berichten:
1325
Lid geworden op:
do 19 aug 2010, 18:08

Re: Dagboek Familie van de Kerkhof - Beëindiging GSSS

Dit was gewoon een super leuk dagboek en vind het daarom ook echt mega jammer dat je stopt :cry
Ik hoop dat je inderdaad verdergaat met dit dagboek, want je schreef heel erg goed en deze familie is gewoon ook super interessant (vooral Cora :sweatdrop ). Of als je ooit een nieuw dagboek begint dat even leuk gaat worden om te lezen als dit, ga ik het zeker volgen! :D
Imme
Teamlid Teamlid
Berichten:
14216
Lid geworden op:
za 28 mei 2011, 20:01

Re: Dagboek Familie van de Kerkhof - Beëindiging GSSS

Erg jammer dat je moet stoppen. Voor mij was dit een van de leukste dagboeken die meedeet met goede simmies, slechte simmies. Het lijkt me erg leuk als je ooit verder gaat of een nieuw dagboek begint. En natuurlijk gefeliciteerd dat je zo ver bent gekomen, je mag er trots op zijn! :D
Gebruikersavatar
britje
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
130
Lid geworden op:
di 31 mei 2011, 16:12

Re: Dagboek Familie van de Kerkhof - Beëindiging GSSS

Dankjulliewel, dat betekend echt veel voor me dat jullie dat zeggen :$ Zeker ook omdat veel van jullie echt goede dagboek makers zijn. Door de vele uren die ik in dit dagboek heb gestoken ben ik nogal gehecht geraakt aan de familie van de Kerkhof dus ik hoop wel weer de draad op te kunnen pakken als ik weer wat ruimer in mijn vrije tijd kom te zitten :)
Afbeelding
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: Dagboek Familie van de Kerkhof - Beëindiging GSSS

Ik vind het echt super, mega onwijs jammer dat je niet verder kon, maar misschien heb je wel genoeg stemmen om alsnog te winnen! Het zal namelijk moeilijk zijn om met twee opdrachten jou nog in te halen! Ik hoop dat je alsnog wint, want dit dagboek, en die van de Vrijevogeltjes vond ik echt het leukste!
Gebruikersavatar
britje
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
130
Lid geworden op:
di 31 mei 2011, 16:12

Re: Dagboek Familie van de Kerkhof - Beëindiging GSSS

Dave. schreef:Ik vind het echt super, mega onwijs jammer dat je niet verder kon, maar misschien heb je wel genoeg stemmen om alsnog te winnen! Het zal namelijk moeilijk zijn om met twee opdrachten jou nog in te halen! Ik hoop dat je alsnog wint, want dit dagboek, en die van de Vrijevogeltjes vond ik echt het leukste!
Dankjewel :$
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd hoe (en of) de *winnaar* word gekozen. We zullen het wel zien :D
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie