Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

303 berichten • Pagina 9 van 16

Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6010
Lid geworden op:
za 06 aug 2011, 21:40

Re: Dagboek Familie van de Kerkhof

Jeej ze is zwanger, en PS ik leefde mee met Christiaan en Cornelia :sweatdrop dat betekent dat je echt goed schrijft! Mijn complimenten en respect :wub

En misschien kan je modern en klassiek mixen, dus van alle meubels wat, want ik vind ze toch op elkaar lijken :$
Gebruikersavatar
britje
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
130
Lid geworden op:
di 31 mei 2011, 16:12

Re: Dagboek Familie van de Kerkhof

De huiskamer word wel voornamelijk in de stijl die het best uit de poll komt (anders had die poll geen nut :P) Maar het van de Kerkhof huis is groot. Genoeg kamers (en slaapkamers) die nog gerenoveerd gaan worden en waar beide stijlen kan worden gebruikt :D
Afbeelding
Gebruikersavatar
Mier
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1058
Lid geworden op:
vr 06 jul 2012, 18:59

Re: Dagboek Familie van de Kerkhof

O, als je ook op kleur mag stemmen stem ik ook voor zacht bruin met lila, als ik het goed schrijf. iig, hetgeen waar nu al 1 stem voor is xD Maar echt leuk dat ze opnieuw zwanger is, ik hoop een meisje :'D
Afbeelding
Gebruikersavatar
britje
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
130
Lid geworden op:
di 31 mei 2011, 16:12

Re: Dagboek Familie van de Kerkhof

Mier schreef:O, als je ook op kleur mag stemmen stem ik ook voor zacht bruin met lila, als ik het goed schrijf. iig, hetgeen waar nu al 1 stem voor is xD Maar echt leuk dat ze opnieuw zwanger is, ik hoop een meisje :'D

Je stem is toegevoegd :)
En ik ben ook benieuwd wat het kindje zal worden! :D
Afbeelding
Gebruikersavatar
ChanCake
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1082
Lid geworden op:
ma 08 aug 2011, 20:38

Re: Dagboek Familie van de Kerkhof

britje schreef:
ChanCake schreef:Misschien als kleurtjes een beetje donker lila? met zacht bruin?

Beetje zoals in de plaatjes idd. :D

En ik kies voor modern.
Het kleuren palet van klassiek maar dan voor modern als ik het goed begrijp? :)

Als anderen dit een goed idee vinden (of een andere suggestie hebben) hoor ik het graag, bij 3 of meer stemmen voor een bepaalde kleurkeuze word het die kleur. Anders word het het normale kleurenpalet.

Ja, dat bedoel ik. ^^
Afbeelding
Gebruikersavatar
britje
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
130
Lid geworden op:
di 31 mei 2011, 16:12

Re: Dagboek Familie van de Kerkhof

De van de Kerkhof familie gaat herinrichten! Welke stijl zien jullie het liefst?
De poll is geëindigd op 06 aug 2012, 17:58
Klassiek 44% [ 12 ]
Modern 56% [ 15 ]
Totaal aantal stemmen : 27

Modern heeft gewonnen!

Alle stemmers hartelijk bedankt voor het meedoen :thumbsup


Helaas heeft de kleurcombinatie lila/bruin maar 2 stemmen gekregen. Dit is net te weinig om door te laten gaan voor de woonkamer. Maar niet getreurd, misschien staat het wel leuk in de nieuwe babykamer?? :D
Afbeelding
Gebruikersavatar
britje
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
130
Lid geworden op:
di 31 mei 2011, 16:12

Re: Dagboek Familie van de Kerkhof

Afbeelding
Christiaan keek naar het tafereel alsof hij er geen onderdeel van was. Iedereen was zo vrolijk; zijn vader was druk in gesprek met dokter Jacobs over medicijnen, en Jenkins feliciteerde zijn moeder uitbundig. Eigenlijk zou hij zijn ouders ook moeten feliciteren dacht hij, met enige tegenzin.


Afbeelding
Christiaan liep stilletjes naar zijn vader, maar Gustaaf was druk in gesprek met de dokter.
“Vergeet niet dat uw vrouw keurig haar medicijnen neemt, op haar leeftijd is een zwangerschap wat risicovoller dan gemiddeld.” zei de dokter serieus. “En ik raad jullie aan om wat eerder aan zwangerschapsgym te beginnen; zo heeft ze wat meer de tijd om zich voor te bereiden op de grote dag. Uiteraard brengt dit wel extra kosten met zich mee..” zei dokter Jacobs twijfelend. Gustaaf knikte heftig. “Alles voor mijn nieuwe kleine ventje!” Christiaan zuchtte. Zijn vader had het veel te druk. Dan zou hij zijn moeder wel feliciteren.


Afbeelding
“Kantjes! Ja dat wil ik! Zou dat niet énig zijn? Ik zie het nu al voor me; kleine zwarte jurkjes met strikjes en kantjes!” zijn moeder glunderde. “Wat zal haar dat gewéldig staan!” Ze keek naar een verwarde Jenkins. “Wat?” vroeg ze. Christiaan voelde zich hier ook al niet gewenst. Stilletjes sloop hij naar zijn kamer.


Afbeelding
Christiaan ging op zijn bed zitten om na te denken. De baby. Alles draait vanaf nu alleen nog maar om de baby. Nu kijken papa en mama vast niet meer naar mij om… stilletjes liep er een traan over zijn wang. Zachtjes werd er op de deur geklopt.


Afbeelding
Zijn moeder kwam binnen. “Christiaan? Waarom zit je hier?” Christiaan reageerde niet. Zuchtend ging Cornelia naast haar zoontje zitten.


Afbeelding
“Ga je me nog vertellen wat je dwarszit?” vroeg ze vriendelijk. Christiaan stotterde. “N- nu h-houden papa en j-jij meer v-van die baby dan v-van m-mij.”


Afbeelding
Cornelia schrok. “Hoe kan je dat nou denken Christiaan? We houden net zo veel van jou als dat we van je nieuwe zusje gaan houden.”


Afbeelding
Christiaan verschoof. “Zusje?” vroeg hij. “Eh.. of broertje natuurlijk.” Zei Cornelia snel. Christiaan dacht na. “Beloof je dat?” vroeg hij. “Erewoord!” zei Cornelia. "Hmm.. oke dan." Zei Christiaan toen. Misschien was een broertje of zusje toch niet zo slecht, bedacht hij.


Afbeelding
“Ik denk dat het tijd is voor het eten, want ik hoor je maag hier knorren.” Zei Cornelia. Ze gaf Christiaan een bemoedigend klopje op zijn rug.


Afbeelding
Ze liepen samen naar de deur, totdat Cornelia zich omdraaide. “maar je gaat niet aan tafel met die tranen op je gezicht!” zei ze lachend. Ze veegde zijn gezicht af en gaf een kus op zijn voorhoofd. “Zo.” Christiaan trok een gezicht. “Máááám!” zei hij geërgerd, want hij was nu al een grote jongen. maar stiekem, heel stiekem vond hij het wel fijn.
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie