Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

5 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7411
Lid geworden op:
za 16 jan 2010, 17:45

In het zonnetje: Dagboeken die klaar zijn

Afbeelding

Op het forum van Sims Nieuws zijn behoorlijk wat dagboeken te vinden. Veel worden er niet afgemaakt, dus je kan trots zijn als dat wel lukt! Daarom bestaat er op ons forum een speciaal gedeelte waar alle dagboeken staan die afgelopen zijn.

Vorig jaar hebben we ook al een keer dagboeken in het zonnetje gezet, maar voordat we in augustus weer de normale dagboeken in het zonnetje gaan zetten, nog één keertje de dagboeken die afgerond zijn!

Missy~Cat @ de chat door AnsjJ2
Missy~Cat, oftewel Miranda Calloway, is online aan het zoeken naar een man. Een leuk tussendoor verhaal!

My horrible youth door o0simsfreak0o
Een verhaal over een meisje met een afschuwelijke jeugd, geen aandacht van haar ouders en te kleine kamers.

Don't tell me such a simple lie door o0simsfreak0o
Het vervolg op My horrible youth. Wederom een succes!

Wanna dance with ya honey! door maike0090
Het verhaal over Byantha, die geweldig kan dansen. Ze doet er niks mee, totdat een collega haar overhaalt om weer eens te dansen.

Velvet Snow door AnsjJ2
Manou krijgt de kans van haar leven: ze gaat stage lopen bij een rijk gezin in Engeland. Maar na een tijdje gaat de butler zich steeds vreemder gedragen. Wat is er aan de hand?

10G Familie van Vliet door AnsjJ2
Het verhaal begint met Robin, die haar grote zus verlaat en van plan is om een grote en lieve familie op de wereld te zetten.

Ik word wel beter. Toch? door Marlinde
Een dagboek over twee verschillende meiden met één gelijkenis: een onbekende ziekte. En die ziekte wordt alleen maar erger.

I'll be waiting door AnsjJ2
Een herschreven verhaal uit december 2007/2008, wat bedoelt was voor De Sims 2 Kerst wedstrijd.

Accidentally Pregnant door I_mJimmy
Een verschrikkelijk spannend verhaal over een vrouw die - zoals de titel al zegt - in verwachting raakt.

Life is unfair door Luna
Een goed verhaal over het leven dat niet eerlijk verdeeld is.

I love you... Forever door Marlinde
Een prachtig verhaal over hoe het leven zomaar kan ophouden. Met mooie foto's!

Dom, Dommer, Henkie-Henkie door Marlinde
Het verhaal dat begint met de gekke Ellis Klappord en gaat over haar en haar nakomelingen.

Vampire Queen door Emma
Een verhaal met - zoals de titel al zegt - vampieren!

5G McKenzie door Liza
Jessica was jaren verwaarloosd omdat ze op een vampier leek. Ze heeft geen vrienden, maar is nu van plan een 5G legacy aan te gaan in Neverglade!

Spoorloos door Nina
Jade maakt het uit met haar vriendje en verdwijnt daarna: ze is spoorloos. Haar twee zussen en ouders kunnen haar niet vinden. Zou haar ex-vriend achter haar verdwijning zitten? Of iemand anders?

The life of the dead door ixkilledxthexcookie
Cassie Black heeft het gevoel dat haar overleden moeder nog steeds bij haar is. Ze praat tegen haar en helpt haar. En niet alleen haar moeder, maar ook haar oom, tante en neef...

I used to be perfect door Simsfreak en Elien98
Een verhaal over Shaunee Compton, die altijd een perfect leventje had. Totdat ze op haar 18e verjaardag een antwoord te horen krijgt, het antwoord op datgene wat er niet klopte.

Endless Desire door Simsfreak en Elien98
Het moeilijke verhaal over Rosalie en Nick die samen graag een kindje willen, maar waar het niet wil lukken.

Lies Revealed door Simsfreak en Elien98
Het prachtige vervolg op Endless Desire!

Happy or unhappy? door Elien98
Aimee dacht altijd dat ze gelukkig was. Maar een stemmetje in haar hoofd zei altijd 'Nee Aimee, nee, dat ben je niet.'

De Gouden Kooi door Mikese
Tien kandidaten nemen hun intrek in de Gouden Kooi. Wie blijft er als laatst over en wint dat miljoen?

Lost on Earth door Monstermummie
Dit verhaal gaat over de alien Nyssina die door een crash van haar ruimte-auto op de aarde is gekomen.

Horror Holiday door Refurb
Een vriendengroep gaat naar een vakantiehuisje midden in het bos. Ze hebben het gezellig totdat iemand van de groep mist. De sfeer slaat om en er gebeuren de meest rare dingen.

Scars door Loungefan
Alize is een vrouw die vele tegenslagen in haar leven heeft gehad. Ze is nu naar Sunset Valley verhuisd in de hoop daar een

beter leven te krijgen en in rust met haar dochtertje te leven. Maar zal ze het verleden met rust kunnen laten? En belangrijker, zal het verleden haar met rust kunnen laten?

Don't Forget door Marlinde
Een one-shot, geïnspireerd op muziek van Demi Lovato. Leuk om te lezen!

My way to hapiness door Loungefan
Emily’s leven is altijd goed geweest. Niet perfect, maar ze was gelukkig samen met haar ouders en haar broertje Jason. Maar heel haar leven veranderde toen haar ouders omkwamen bij een auto-ongeluk.

I want to have your baby! door FranSor
Esther is 27 jaar en wil graag een kindje. Ze heeft geen relatie, ze is niet eens verliefd! Een hele opgave dus.

Stories from hell: Gepest door lam6
Een waargebeurd verhaal over pesten. Zeker de moeite waard om te lezen!

Why like this? door Marit.
Een mooi verhaal over het leven dat anders kan eindigen dan je zou willen.

Er zijn een aantal dagboeken niet in dit overzicht te vinden, dit omdat bij deze dagboeken de site of de plaatjes zijn verwijderd.
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: In het zonnetje: Dagboeken die klaar zijn

Oh god, Ik word Wel beter, of te wel, mijn 2de dagboek ooit... Dat is echt een verschil met hoe ik nu schrijf xD
Maar ik dacht dat ik de meeste wel gelezen had, of in ieder geval van naam kende, maar volgens mij heb ik nog nooit dat verhaal van Marit gelezen ;0
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie