Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

1771 berichten • Pagina 40 van 89

Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde

Re: De Gouden Kooi 2011

^^
Jaa, denk ik ook^^

Iig, vind het wel jammer dat Tammie weg is..

Laatst gewijzigd door Simsfreak op zo 11 sep 2011, 18:30, 1 keer totaal gewijzigd.

Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut

Het kan Liza zeker zijn! Maar ik zeg niks.. :fluit

Er kan trouwens ook weer gestemd worden, mensen! De poll zal morgenavond om 18:00 al weer sluiten! Dan komt het mij wat makkelijker uit met de eliminatie-up enzo, snappen jullie? :)
Afbeelding
Leonie
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager

Tammie? ;o die had ik niet aan zien komen, inderdaad. En wat betreft het forumlid houd ik mijn vermoedens voor me, haha. Trouwens wilde Joe geen afscheid nemen van Tammie? Haha.

En Melanie en Darren, het liefdeskoppel in de eliminatie :O ook dat had ik niet verwacht.
Afbeelding
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Gheghe, ik was Tammie zoals de meeste al dachten. ^^

Maar ik vond het leuk om mee te spelen, maar omdat ik geen internet heb in mijn nieuwe huisje ga ik er toch maar uit, het werd een verplichting om op SN te kijken als ik bij mijn vader was.. Maar iniedergeval, het was echt super leuk, en het is ook zo leuk hoe je personage zo in die tijd kan veranderen..

Ik wens iedereen nog veel geluk & succes. ;D
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Mikese

Nou, het was dus inderdaad Liza! Echt superleuk dat je mee deed, je was een hele leuke, kleurrijke kandidaat! :D

En Leonie, het was niet zo zeer dat Joe geen afscheid wou nemen van Tammie, maar Tammie had hem en Melanie niet gevraagd, ze wisten niet eens dat Tammie vertrok zelfs! Ik denk dat ze dat heeft gedaan omdat ze niks met Joe had en Melanie er niet bij wou om eventuele drama's te besparen, want eigenlijk houdt Tammie daar helemaal niet van. :knuffel

EDIT: In de eerste post staat een rijtje met welk forumlid, welke bewoner was! :D
Afbeelding
Mikese

18.1 Prima ballerina

Afbeelding
Darren zette het boek terug wat hij net gelezen had. Een rustige dag, zo leek het in de villa. Tammie's vertrek maakte het wel een stuk rustiger, dat zeker, maar iedereen wist dat er nog een aantal onruststokers in het huis verbleven. 'Ooh Darren,' hoorde Darren opeens achter zich. Het was Brookelle. 'Zeg, prima ballerina, hadden wij geen afspraak? Jij zou opdonderen!' 'Ja, maar Broo..' 'Geen gemaar, ik weet het goed gemaakt.' 'Wie er ook op de rode stoel komt tijdens de volgende eliminatie, uitgezonderd van mij natuurlijk, stem jij naar huis. Begrepen?' Darren schrok zich dood. Hij kon nog beter zelf naar huis gaan dan één van zijn vrienden verraden. 'Mooi, dan is die afspraak gemaakt. En als je je er niet aan houdt weet op dezelfde avond iedereen nog van je favoriete hobby, mag je misschien zelfs een stukje voor doen.' En terwijl ze vals lachte verliet Brookelle de kamer.
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie