Wat stom van je laptop Angelica Echt een gezeur altijd, met jou laptop! Hahaha... Weet je al wel of je een nieuwe krijgt? Dat zou mooi zijn, dan heb je ook een tijdje (hopelijk) geen last meer!
Ik heb nog niks gehoord... dinsdag hebben ze hem verstuurd en hij zou laten weten als hij was aangekomen, maar ik heb nog steeds niks gehoord! En als ze hem kwijt zijn geraakt wordt ik nog bozer dan dat ik al ben x]
maar goed, ik wil zo snel mogelijk een nieuwe, geef het nog 1 week en dan wil ik gewoon weer kunnen simsen. Want ik wil weer simsennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
Ik heb nog niets vernomen van Asus. Mocht hij kwijt geraakt zijn door TNT dan zal dat geen enkel probleem zijn omdat ik hier een bewijs heb dat TNT hem heeft opgehaald. Als ik wat weet laat ik je dat gelijk weten!
Mijn PC winkel gaat morgen weer bellen naar Asus of hij als is aangekomen, en anders moet TNT indd een nieuwe vergoeden. We hebben alles op papier staan dat hun het hebben opgehaald.. maar dan ben ik bang dat ik maar een cheap ass laptopje krijg