Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

252 berichten • Pagina 4 van 13

Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Spoorloos - Hoofdstuk 3

Leukee up!!
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7411
Lid geworden op:
za 16 jan 2010, 17:45

Re: Spoorloos - Hoofdstuk 3

Dankjewel allemaal :D Ik heb zo'n zin om weer verder te gaan!

@ Caesar: Echt heel fijn om te horen, ik probeer om niet te schrijven van: en toen, en toen, en daarna. Tnx!
Gebruikersavatar
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7411
Lid geworden op:
za 16 jan 2010, 17:45

Re: Spoorloos - Hoofdstuk 3

Hoofdstuk 4

Afbeelding

Zuchtend zat Joyce achter de computer. Ze moest een opdracht voor school maken, maar het lukte niet. Steeds moest ze weer denken aan Jade. Waar zou haar zusje uithangen? Joyce kreeg nu echt het gevoel alsof ze niet meer leefde... Ze liet haar schouders hangen en sloot internet af. Morgen vertelde ze wel een smoes tegen haar lerares, want zo lukte het echt niet.

Afbeelding

De volgende ochtend was de schoolbus stipt op tijd, maar Jillian was nog niet klaar. Snel deed ze wat mascara op haar wimpers en foundation op haar gezicht. Ze graaide een spiegeltje en wat lippenstift van de kast af en stopte het in haar tas die al bij de deur stond.
'Jillian! Joyce! Opschieten!' riep Tina van onder de trap.
'Ja, ik kom al,' riepen de twee meiden tegelijk en ze moesten lachen. Snel renden ze naar beneden en sprongen nog net op tijd in de bus.

Afbeelding

Om 10 uur moest Tina ook weer gaan werken, want het leven ging toch gewoon verder. Het liefste had Tina de wereld even stil gezet zodat ze haar dochter kon zoeken. Meteen werd ze weer boos op de politie, die nog steeds niks wilde doen. Nog woedend gooide ze de deur open en liep de gang in. Onderweg kwam ze wat collega's tegen die zagen dat Tina niet in een goed humeur was.
Toen ze aan haar bureau zat, barstte Tina in tranen uit. Waarom gebeurde dit?

Afbeelding

Na een lange dag school slofte Jillian het klaslokaal uit. Ze praatte wat met haar klasgenoten, toen ze opeens Thom weg zag rennen.
'Thom! Wacht!' wilde ze roepen, maar ze hield zich nog net in. Wat zou ze moeten zeggen als hij werkelijk naar haar toe kwam? Ze kon hem niet zomaar beschuldigen, maar iets in haar zei dat Thom achter de verdwijning van Jade zat. Een klein traantje liep over haar wang. Opeens voelde ze een hand op haar schouder.

Afbeelding

'Hé, nichtje, wat is er aan de hand? Je bent toch niet aan het huilen?' Dylan, de neef van de drieling, stond achter Jillian en toen ze zich omdraaide sloeg hij een arm om haar heen.
'Jade...,' snikte Jillian, 'Jade is weg.'
'Jade is weg? Wat bedoel je?' vroeg Dylan. Hij troostte zijn nichtje, maar keek ondertussen de andere kant op.
'Ja... ze is weg. Al een paar dagen. Volgens mij heeft Thom er iets mee te maken, want Jade zou nooit zo lang weg zijn.'
Jillian snikte en zag het kleine lachje op het gezicht van Dylan niet.

Afbeelding

Nadat hij afscheid van zijn nichtje had genomen liep Dylan richting de oude schuur in het moeras van Twinbrook. Onderweg dacht hij na over wat Jillian hem had verteld. Ze dachten dus dat Thom achter de verdwijning van Jade zat.
'Haha,' grinnikte Dylan, 'dat is precies goed.'
Dylan was aangekomen bij de oude schuur en hij viste de sleutel uit zijn broekzak en opende de deur.

Afbeelding

'Dylan? Ben jij dat?' riep Jade naar de schim die binnen kwam lopen.
'Ja, wie dacht je anders? Ik ben de enigste die dit weet en dat zal ook zo blijven. Trouwens, ik kwam je zusje tegen op school. Ze waren erg ongerust, maar dat maakt het natuurlijk alleen maar leuker, haha,' lachte Dylan.
Jade schrok. Ze had wel verwacht dat haar ouders en zusjes ongerust zouden zijn.
'En wat heb je tegen Jillian gezegd?'
'Niks, helemaal niks. Ze vertelde mij ook dat ze Thom verdachten. Maar dat is alleen maar goed, mij zullen ze nooit verdenken.'
Dylan probeerde Jade te zoenen, iets wat hij die ochtend ook al had geprobeerd, maar Jade duwde hem steeds weg.
'Hou op! Ik ben je vriendin niet. Gadverdamme, je bent wel mijn neef hoor!'

Afbeelding

's Avonds na het eten namen Jillian en Joyce nog een duik in het verwarmde zwembad. Ze zwommen een paar baantjes en kletsten over school.
'Trouwens, ik zag Thom wegrennen,' zei Jillian opeens.
'Echt? Waar ging hij naartoe?' vroeg Joyce. Ze kwam wat dichterbij en keek naar Jillian, die het erg moeilijk had.
'Ik... ik weet het niet. Ik bleef daar maar staan. Misschien had ik beter achter hem aan kunnen gaan?'
Joyce zuchtte, haar zus bedoelde het goed, maar ze had inderdaad beter achter hem aan kunnen gaan, wat ze natuurlijk niet vertelde.
'Nee, het is goed zo, Jillian. We zijn allemaal erg van slag.'

Afbeelding

's Nachts in bed dacht Joyce nog eens na over wat Jillian had verteld tijdens het zwemmen. Ze was helemaal van slag, dat kon je wel merken. Joyce kwam bijna niet in slaap, maar haar ogen vielen uiteindelijk dicht toen de klok 2:00 sloeg. In haar droom zag ze Jade samen met een donkere schim, maar ze kon niet goed zien wie dat was. Hij probeerde haar te zoenen, maar Jade wilde niet. Toen schrok Joyce opeens wakker. Zie je wel, het was Thom!

Afbeelding

Tina kon niet slapen. Na een paar uur in bed te hebben gelegen, trok ze haar kleren weer terug aan en liep naar buiten, richting de fontein. Het water viel rustig naar beneden, wat Tina een fijn gevoel gaf. Een paar vogels vlogen over en floten een liedje. Tina ging op de rand van de fontein zitten en dacht na, iets wat ze hele dagen deed. Maar door de frisse lucht voelde ze zich beter en viel ze uiteindelijk vroeg in de ochtend in slaap.
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Spoorloos - Hoofdstuk 4

Leuke update!!
Snel weer uppen. Ik ben zo benieuwd hoe het verder gaat!!!
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Spoorloos - Hoofdstuk 4

Ga je snel weer updaten? (A)
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie