Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

242 berichten • Pagina 4 van 13

Gebruikersavatar
Anna
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3793
Lid geworden op:
do 01 okt 2009, 16:50

Re: 'Don't tell me such a simple lie' 5e update online

Wat FranSor zegt, daar ben ik het wel een beetje mee eens.
Want dit is niet echt een verhaal over een alledaags leven met:
Wakker worden, ontbijten, werken, avondeten, naar bed. Volgende dag: Wakker worden, ontbijten, werken enz.

Je bent al wel veel beter gaan schrijven dan eerst hoor. Misschien kun je meer schrijven over gevoelens en dat soort dingen?

Succes nog, en ik hoop op een update.
Afbeelding
Gebruikersavatar
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7316
Lid geworden op:
di 28 jul 2009, 20:25

Re: 'Don't tell me such a simple lie' 5e update online

@Simmielove: ik edit me post straks wel als ik ze heb gevonden ;) ik weet het wel maar ik weet de naam van de site niet uit me hoofd :P
edit: ze komen hier vandaan ;)
___________________________________
update info: deze keer word het door Lily verteld en niet door Tanedra zoals in het vorige verhaal en de vorige updates
WAARSCHUWING: kan schokkend opgevat worden.
___________________________________
7. Ontvoerd

Afbeelding
Na mijn gevecht met Jayden lag ik die nacht daar, tot dat er een arm naar mij reikte ik wist niet wat hij wilde doen met mij. Hij nam mij mee ik had geen idee van wat hij wilde doen en waarom hij mij meenam.

Afbeelding
En toen was ik weg niemand wist waar ik was, zelfs Tanedra niet, ik was ontvoerd.

Afbeelding
Die ochtend toen Tanedra wakker werd had ze nog niet in de gaten dat ik er niet lag, ze stond vrolijk op en wilde op het bed springen richting mij en mij wakker maken.

Afbeelding
Ze draaide zich om en schrok zich rot toen ze zag dat ik niet op mijn plek lag, het zag er onbeslapen uit dus er was iets niet goed, Tanedra rende naar de woonkamer, gelukkig waren mijn ouders al wakker.

Afbeelding
Mijn moeder zag dat de deur werd open gegooid en Tanedra eruit rende, ze vroeg wat er aan de hand was en Tanedra liep naar mijn moeder.

Afbeelding
Ze vertelde in paniek dat ik niet was thuis gekomen en ook dat mijn bed onbeslapen was. Mijn moeder vroeg of Tanedra een smsje had gekregen van mij of ik bleef slapen bij een vriendin.

Afbeelding
Tanedra pakte haar mobiel en keek samen met mijn moeder of ze een smsje had gekregen, jammer genoeg had ze die niet gekregen en ze belde 112.

Afbeelding
Hier zat ik dan ik moest in een kort spijkerbroekje zitten en in mijn bh het was heel onprettig ik had ook al vele malen gehuild waardoor mijn make-up was uitgelopen.

Afbeelding
Mijn ontvoerder kwam aanlopen en zei tegen me dat ik mee moest, ik luisterde en keek niet zijn richting op.

Afbeelding
Hij begon tegen mij te schreeuwen dat als ik nu niet mee zou gaan hij het op een hard handige manier zou doen en dat ik daarna niet meer zou ademen ik was ontzettend bang en deed maar gewoon wat hij wilde, ik stond op.

Afbeelding
Hij begon mij vast te pakken en in mijn nek te zoenen en me bij mijn billen vast te pakken, voor ik het wist had hij bijna mijn broekje uitgetrokken en stuurde mij naar boven.

Afbeelding
Op het bed keek ik vol afschuw naar hem ik wilde niets met hem doen, niet vrijen, niet zoenen niet aanraken, niks niet. Maar ik had geen keus als ik hier levend uit zou willen komen.

Afbeelding
Toen hij een dutje ging doen stond ik op, ik voelde me gebruikt ik was gewoon een speelbal van deze, deze persoon en er was niets dat ik kon doen of durfde te doen.

Afbeelding
Ik liep de trap af en keek naar de deur die was vast gespijkerd, ik kon er nooit uit komen.

Afbeelding
Toen ik weer naar boven was gegaan en mijn ontvoerder was opgestaan begon in schreeuwend te vragen waarom hij mij dit aan deed. Hij zei dat hij iemand pijn wilde doen en dat hij daar zin in had en omdat ik toevallig buiten lag hij mij koos om te gaan gebruiken.

Afbeelding
Ik begon hem in zijn gezicht te slaan dat pikte hij niet en duwde mij weg.

Afbeelding
En hij sprong op mij, hij wilde mij in elkaar slaan en stompte in mijn maag en gaf me harde klappen in mijn gezicht.

AfbeeldingHij was te sterk en schopte me richting de trap, ik wist dat dit niet goed zou aflopen en probeerde iets te grijpen maar toen ik draaide maakte ik een ongelukkige val op de leuning.

Afbeelding
Ik viel met mijn rug op de leuning en brak bijna mijn rug.

Afbeelding
Ik viel van de trap, ik rolde ervan af en kwam vaak met mijn hoofd tegen de trap.

Afbeelding
Toen ik op de grond viel, viel ik op mijn buik en die deed al erg pijn, ik probeerde met moeite op te staan maar toen ik half stond viel ik alweer flauw.

Afbeelding
Daar lag ik toen, mijn ontvoerder lachte hard van blijheid dat hij mij dit had aangedaan.


dit was de update :)
ik hoop dat jullie ervan hebben 'genoten' :)


vorige update: 6. Ruzie
volgende update: 8. Gepakt

Laatst gewijzigd door o0simsfreak0o op ma 06 sep 2010, 13:36, 2 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie