Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

221 berichten • Pagina 4 van 12

kaskai
Gentherapeut Gentherapeut

Re: It is my body, not me. ♂♥♀ Deel 4! ♀♥♂ [08-07]

ja maar je hebt in de meeste simsverhalen van dit soort dingen.
bijvoorbeeld dat iemand, iemand anders ziet en dat ze dan beginnen te flirten, daarna meteen verkering vragen en vervolgens gelijk zoenen.
Ik wil niet veel zeggen, maar dat is bij mij ook nog nooit gebeurt en gebeurt bijna in alle simsverhalen :P.
Essel
Snode rechterhand Snode rechterhand

Ik ben het niet met jullie eens, dit is een mooi verhaal, met de allerneste bedoellingen! Afbuiter schrijft mooi, en alles klopt.

HET IS EEN VERZONNEN VERHAAL MET PLAATJES UIT DE SIMS 3 ERBIJ.

zo zit het toch? en als het nou bijvoorbeeld iets te snel gaat volgens jullie, moet je dat zelf weten. Een verhaal is een grote fantasie met de sims 3.

Ik wil ook niet gemeen doen tegen jullie hoor, maar ik wilwel even mijn mening geven ;)

Ik vind het een super verhaal afbuiter! Ga zo door, en ik vind de update niet eens zo slecht hoor! Mooi gedaan!
Elodie
Kantoorslaaf Kantoorslaaf

Ik ben het met Essel eens.
Ik vind het ook een mooi verhaal.

Het is fantasie, in je fantasie ben je vrij om je aan je eigen regels te houden.

Ik lees liever een snel verhaal dat goed geschreven is met weing fouten in de tekst dan een verhaal (langzaam of snel) dat bol staat van de fouten.
Want dat is dit verhaal ook nog eens: geschreven in goed nederlands. :thumbsup

Kom maar op met die updates

Ik hoop niet dat ik met mijn commentaar nu een hoop mensen voor het hoofd stoot want daarvoor is dit stukje niet bedoeld.
OMG, ik ben tante geworden
Anna
Snode rechterhand Snode rechterhand

Ja, super. En vrijdag ga ik weer een week naar Italië.

Nouja, ik ga nu simsen!

xx.

ps. Misschien vandaag een nieuwe update?

EDIT:
Helaas, het gaat niet door. Ik heb de nieuwste update geïnstalleerd en nu doet hij het niet meer. Hij zegt dat de huidige sims 3 niet overeen komt met het uitbreidings pakket. En ik moet het oplossen via het startprogramma. Maar ik kan nergens op klikken. Ik zie geen reclames, alleen het speel icon. En die doet het dus ook niet. Jammer hoor. EA.
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie