Aflevering 2

Joshua en Lars waren al vroeg aan de bar gaan zitten. Ook Katie kwam ze vergezellen. Joshua vertelde over het voorval de vorige avond met Sarah. 'Ze was woest.' 'Waarom dan?' vroeg Katie. Joshua kreeg een rood hoofd. Hij kon natuurlijk niets vertellen over het plan met Elza van Sarah. 'Ik.. ik weet het niet. Maar toen ze uit de badkamer kwam had ze een enorme grijns op haar gezicht, ze was helemaal niet boos meer!' 'Huh? Ze ging toch alleen haar bikini halen?' 'Ja, ze was er maar een paar seconden, maar er was nog iemand anders in de badkamer, ik weet niet wie, maar ze leek helemaal in haar nopjes.' 'Vreemd..' zei Katie.

'Okay, darling, we can do this. Geef me een hug.' Suzy stond klaar om de verfdouche in te stappen.

'Aaaaah! Aaaaah!' Steven hoorde alleen gegil vanuit de cabine en hij lachte zich dood. 'Suzy! Je moet luisteren wat de computer je vertelt!' 'What? Dit is zo scary, Steven! Help me!'

Ook Levi en Louise hoorden het gegil en grinnikten. 'Maar vertel verder. Je zat net in een heftige vrijpartij met Steven en toen kwam Sarah binnen? Wat zei ze?' 'Ja, niks eigenlijk. Iets over haar bikini, maar ze lachte zo gemeen. Dit krijgt nog een staartje..' Louise zuchtte. 'Weet je wat ik denk? Je moet het de anderen vertellen. Over je geaardheid, anders gaat Sarah het gebruiken om druk op je uit te oefenen.'

'Oh my god, kijk naar me, Steven! Kijk naar me! Ben ik mooi? Ja, hè!' 'Prachtig, het lijkt wel of je uren in de zon hebt gelegen.' Suzy straalde. 'Jouw beurt! Jouw beurt! Stap in het tosti-apparaat voor de mensheid!'

Suzy klapte toen Steven eruit kwam. 'Geweldig! Wow!' Maar ineens leek ze een stuk minder vrolijk. 'Wacht eens even.. Ben jij bruiner dan mij?'

'Sarah, wat kom je hier doen?' 'Nou, ik wil een kleine biecht doen om te beginnen. Ik wil jullie namelijk vertellen dat ik zojuist een nieuw lid voor mijn complot gevonden heb! Levi. Hij moet het wel doen, anders vertel ik iedereen over zijn onderonsje met Steven.. Sarah is back!' 'Dankjewel, Sarah, wil je verder nog iets doen?' 'Ik wil graag een aankoop doen met mijn contactpunten,' zei ze vals gevolgd door een duivels lachje.

'Miljonairs, ik wil graag jullie aandacht,' klonk de Stem door het hele huis. 'Er is zojuist een aankoop gedaan door een miljonair met haar contactpunten.' Iedereen was dood en doodstil. Zou het zijn dat er iemand naar huis moest door de Russische Roulette? Of iets anders ernstigs? 'Sarah heeft ervoor gezorgd dat jij, Katie, tot de eliminatieronde geen woord meer mag zeggen. Elk woord dat je toch zegt, kost je 10 contactpunten.'