Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

1771 berichten • Pagina 28 van 89

Mikese
Gentherapeut Gentherapeut

Re: De Gouden Kooi 2011

12.3 De twaalfde eliminatieronde

Afbeelding
'Welkom bewoners, bij alweer de twaalfde eliminatieronde,' zei de Stem, 'bij de vorige eliminatieronde, die iets anders verliep dan normaal moest Lilly vertrekken, zij zal zeer binnenkort vervangen worden door een nieuwe bewoner. Ook het publiek heeft deze week weer gestemd en op basis daarvan zal ik nu jullie contactpunten uitdelen en twee mensen selecteren die in de gevarenzone komen. Jullie kennen de procedure.

Femke, jij hebt ook deze week weer de meeste contactpunte gehaald. Jij mag er 38 in ontvangst nemen. Gefeliciteerd.

Tammie, jij krijgt deze week 19 contactpunten van het publiek.

Melanie volgt jou op, zij ontvangt 14 contactpunten.

Joe en Lise, jullie ontvangen slechts 10 contactpunten.' 'Genoeg voor mij,' zei Joe, 'als ik maar door ben.' 'Voor mij ook,' zei Lise. 'Joe, jij ontvangt ook de contactpunten van Lilly,' voegde de Stem aan zijn boodschap toe.

'Darren en Scarlet, jullie mogen 10 contactpunten in ontvangst nemen.. maar omdat jij, Scarlet, iets minder stemmen kreeg dan Darren zit jij vanavond met Jayden, die 0 contactpunten krijgt, in de gevarenzone.

Afbeelding
Jayden leek het niet erg te vinden. Hij wou immers graag naar huis gestemd worden, zodat zijn medebewoners geen vervanger of vervangster zouden krijgen en Femke eerder naar huis zou komen zodat zij hun leven samen op konden bouwen. Scarlet vond het onterecht dat zij weer in de gevarenzone zat. Het enige wat ze deze week had gedaan was haar hart gelucht, had het publiek daar dan geen begrip voor?

Afbeelding
'Jullie gaan nu stemmen over wie er op de rode stoel komt. Succes.

Ik begin met Femke, wie zie jij het liefst op de rode stoel? Jayden of Scarlet? 'Scarlet, Jayden moet blijven.' 'Wat doe je, schatje?' vroeg Jayden, 'ik moet naar huis.' Maar Femke reageerde alleen met een glimlach.

'Melanie, wie zie jij het liefst op de rode stoel? Jayden of Scarlet?' 'Niemand liever dan Scarlet.'

'Lise, wie zie jij het liefst op de rode stoel? Jayden of Scarlet?' 'Sorry, maar ik kies Jayden.'

'Darren, wie zie jij het liefst op de rode stoel? Jayden of Scarlet?' 'Omdat Jayden per se naar huis wil, kies ik hem.'

'Dat is een gelijke stand. Tammie, jij mag deze week niet stemmen, dus het lot ligt in de handen van Joe. Opgelucht haalde Scarlet adem. Joe zou haar nooit op de rode stoel zetten. 'Ik kies Scarlet, sorry.' Scarlets mond viel open. 'Neem plaats op de rode stoel, Scarlet,' zei de Stem.

Afbeelding
Scarlet ging voor de rode stoel staan. 'Stem je me nu ook naar huis, Joe?' vroeg ze chagerijnig. Joe reageerde niet echt. 'Ga gewoon zitten, Scarlet, gedraag je niet als een kind.' 'Hou toch op, je bent zo slaapverwekkend, meid,' antwoordde Scarlet. 'Stem je me naar huis, Joe?' herhaalde ze haar vraag. 'Nee, nee ik stem je niet naar huis.' 'Fijn,' antwoordde ze en ze ging met een grote glimlach op haar gezicht zitten.

'Joe, jij hebt al besloten dat Scarlet niet naar huis gaat, maar toch ga ik het de andere bewoners ook vragen,' zei de Stem.

'Darren, mag Scarlet van jou blijven?' 'Ja.'

'Lise, mag Scarlet van jou blijven?' 'Nee, er moet eens iemand weg.'

'Melanie, mag Scarlet van jou blijven?' 'Nee.'

'Femke, mag Scarlet van jou blijven?' 'Nee.'

'Scarlet, gefeliciteerd. Dankzij de twee mannen mag jij deze week blijven.'

Afbeelding
Iedereen stond op. Natuurlijk was er geen hele beste sfeer, want de meeste bewoners, vooral de dames wouden wel eens iemand zien vertrekken en dat was weer niet unaniem gebeurd. 'Kan ik jou buiten even spreken?' vroeg Jayden aan Femke toen iedereen op stond. 'Tuurlijk, maar waarom buiten?' vroeg Femke.

Laatst gewijzigd door Mikese op vr 19 aug 2011, 16:57, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Mikese

Woooeeehoeei, toch nog kunnen uppen. De computer kan ongeveer 5 minuten aan en in die tijd heb ik deze foto's er af kunnen halen! :)

EDIT: ok, misschien wel iets langer dan 5 minuten, maar ik voel me echt een held dat het gelukt is! Zometeen nog 1 upje trouwens met de laatste foto's en dan zijn de foto's voor De Gouden Kooi op en moet ik na het weekend eerst nieuwe maken! :)
Afbeelding
Mikese

13.1 De wisseltruc

Afbeelding
'Wat is er, Jay?' vroeg Femke enthousiast die dacht dat Jayden een leuke verassing voor haar in petto had. 'Ik heb er genoeg van, het is goed geweest?' 'Wat is goed geweest?' vroeg Femke en even was het stil. 'Nee, toch? Je gaat nu niet vrijwillig weg?' 'Ik kan geen eeuwigheid wachten tot ik op de rode stoel kom en dan zou jij me nog niet wegstemmen. Ik heb vanmiddag de Stem gebeld en m'n zusje, ze wachten thuis op me.' Toen zagen ze de de limousine aan komen rijden. 'Nee, Jay. Doe het nou niet!' Jayden pakte zijn vriendin vast. 'Het komt goed, jij wint hier al het geld en dan kunnen we bouwen aan onze toekomst, ok?' Een traan rolde over Femke's wang. 'Ik kan het niet alleen, Jay, echt niet!' 'Je moet, je bent sterk. En jij hebt genoeg mogelijkheden om me te bereiken! Je krijgt mijn contactpunten er ook bij, alles komt goed!'

Afbeelding
Jayden en Femke zoenden innig en daarna liep Jayden de poort uit.

Afbeelding
'Nee, dit kan niet waar zijn!' zei Joe. 'Gaat hij echt weg?' vroeg Melanie zich af. 'We kunnen Femke daar niet zo laten staan, toch?' vroeg Lise.

Afbeelding
Femke kon haar tranen niet bedwingen tot ze een limousine terug zag komen. 'Jayden?' vroeg ze hardop. Zou hij blijven? Jayden was terug? De deur van de limousine ging open en ze zag een jongedame uitstappen. Was hij nu al vervangen? Of was zij een soort presentatrice met een boodschap? Of..

Afbeelding
zij was de nieuwe bewoonster! De vervangster van Lilly. 'Aangenaam, Cassidy,' zei ze tegen Femke die nog wat verslagen bij de poort stond.
Afbeelding
Mikese

Achter Lilly zat....

Mikese!

Ik dus!

Het leek mij wel leuk om een beetje meer invloed op het spel te hebben door er zelf aan mee te doen en het leek mij eigenlijk gewoon leuk haha.
Ik heb alles eerlijk gedaan, hoor, ik heb steeds als eerst gestemd enzo zodat ik mijn stem niet kon laten beïnvloeden door die van anderen, maar bij dit laatste spel kon het natuurlijk niet op een andere manier dan dat ik er zelf uit zou gaan, omdat ik natuurlijk steeds wist wanneer de knop op rood zou gaan omdat ik hem zelf rood maakte haha. Ik vond het wel erg leuk en vind dat ik vooral een erg leuke vervangster heb! Maarja.. wie zou daar achter zitten? :fluit
Afbeelding
Leonie
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager

Wow, dan ben je op vakantie - jij dacht vast, waar is die overenthousiaste freak nou toch - en dan mis je 10 updates of zo. Ik heb net alles bijgelezen, en ik ben benieuwd naar de vervangster van Jayden. En helemaal grappig dat jij er achter zat, Mike, hahaha.
Afbeelding
Mikese

^ Tsja, dan moeten de forumleden achter de kandidaten maar iets harder optreden! Binnenkort komt namelijk Jaydens vervanger/vervangster ook al! Maar ik zal het clubje tegen Tammie eens even flink door elkaar schudden. Things are going to chance in the villa hehe.
Afbeelding
Mikese

Aan de kandidaten:

Kijk eens goed in de eerste post of je je contactpunten nog op een leuke, maar vooral tactische manier kan besteden! 'Veiligheid voor alles' of 'de Blocker' kunnen erg goed van pas komen in het spel!
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie