Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

1771 berichten • Pagina 21 van 89

Mikese
Gentherapeut Gentherapeut

Re: De Gouden Kooi 2011

Er komt snel meer! Waarschijnlijk voor 12 uur nog een upje, misschien donderdag nog 1 en dan de eliminatie-up! Volle week dus, dat zal die 4 dagen daarna veel minder zijn helaas. Ook duurt het niet lang meer tot ik 2 weken weg ben! Ik heb daarna nog 1 extra week vakantie ingelast, aan het einde van de zomervakantie ergens! De preciese data horen jullie nog!
Afbeelding
Mikese

8.4 Modepolitie

Afbeelding
'Scarlet, ik heb besloten,' zei Joe tegen Scarlet. 'Nou, wie heb je gekozen?' vroeg Scarlet. 'Niemand, ik heb besloten niet te kiezen,' antwoordde Joe en als jij daarom niet meer met mij om kan gaan is dat jouw beslissing.' Scarlet keek wat zuur. 'Lilly slurpt gewoon al je aandacht op, ik ben je gewoon kwijt.' 'Je bent me niet kwijt, wij kunnen nog steeds vrienden zijn toch?' 'Misschien,' antwoordde Scarlet en ze liep weg.

Afbeelding
Femke gierde het weer uit in de slaapkamer. 'Kom hier, mooie meid,' zei Jayden tegen Femke. 'Niet doen!' riep Femke lachend, maar Jayden stopte niet. Nog lang niet.

Afbeelding
'Hoe heet het?' vroeg Tammie die naast Lise kwam zitten. 'Huh?' vroeg Lise verdwaasd. 'Het boek. Hoe heet het?' vroeg Tammie nogmaals. 'De kater van mijn moeder,' antwoordde Lise, 'het gaat over een vrouw die..' 'Ja,' zei Tammie, 'ik snap het! Ze heeft vast geen kater als in, mannelijke poes, maar ze is alcoholist en heeft elke dag een kater, toch? Toch?' vroeg Tammie enthousiast. 'Euh.. nee,' antwoordde Lise voorzichtig, 'eigenlijk gaat het over..' 'Neeee,' werd ze onderbroken door Lilly. 'Meid, wat heb je aan? Heeft roze smurf je soms aangestoken?' zei ze met een hoge stem. 'Ik kan er niet eens naar kijken, je bent op tv! Iedereen ziet dit, hoor!' Lise had het schaamrood op haar kaken staan en Tammies hoofd werd rood van woede.
Afbeelding
Leonie
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager

Goed zo Lilly, zorg maar dat de enige kans die je nog had op blijven verkeken raakt, ze moet er nu echt een keertje uit hoor. Kom op mensen achter de personages, oogjes openen :(

- Niet persoonlijk btw.
Afbeelding
Mikese

Hopelijk (als iedereen lekker snel stemt) vanavond nog de eliminatie-up!
Maar voor nu eerst: een herstemming. Er kotm hopelijk zo snel mogelijk een poll online om te kijken wie er naast Lilly in de gevarenzone zit, deze zal 60 minuten ongeveer online staan.
Afbeelding
Mikese

Helaas is de poll niet online gekomen, ik hoop dat Nina hem morgen ergens online zet, maar ik ben de hele dag weg. Zodra ik thuis kom word dus de tweede kandidaat in de gevarenzone gekozen en kunnen de kandidaten stemmen!
Afbeelding
Mikese

De kandidaten mogen nu stemmen!
Hiervoor hebben ze tot morgenavond 19:00, omdat ik morgen de hele dag weg ben (in het weekend ben ik eigenlijk altijd druk :P), maar als iedereen vanavond nog stemt, kotm de up vanavond nog! :)
Afbeelding
Rita
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager

nieuwe fan in de house!! :P ik heb er 3 uur over gedaan om alle reacties te lezen en de ups XD maar ik vind Tammie echt zo sneu :( niemand praat bijna met haar... oke maybe wel als je geen plaatjes schiet voor je ups
Afbeelding
Mikese

8.5 De achtste eliminatieronde

Afbeelding
Voor de achtste keer alweer namen de negen bewoners plaats in de eliminatiekamer, althans.. acht van hen. Lise zat er voor het eerst en ze was ook doodzenuwachtig. Met haar blote, trillende knietjes ging ze op de bank zitten tussen Jayden en Tammie. Tammie was de laatste dagen erg goed voor haar geweest, ze was wat opdringerig, maar dat schrikte Lise niet af. Ze was wel bang dat ze hierdoor moeilijker contact met de andere bewoners kon leggen en dat sommige bewoners haar misschien nou al in als aanhangsel van Tammie hadden bestempeld.

Afbeelding
'Beste bewoners,' begon de Stem, 'ook deze week heeft het publiek weer gestemd en zullen de twee met de minste stemmen in de gevarenzone terechtkomen, tenzij Lise in van deze twee is. Lise, jij krijgt een week de tijd om te wennen in de villa en zal daarom nu nog niet op de rode stoel kunnen komen, vanaf volgende week is dit echter wel mogelijk. Ik vertel jullie nu de uitslag en zal bij de bewoner die de meeste contactpunten mag innen beginnen.

'Het publiek koos deze week weer meer dan één winnaar, deze week waren het er twee. De twee grootste publiekslievelingen, Tammie en Femke, jullie staan ook deze week weer bovenaan en ontvangen beide 24 contactpunten.

De tweede plaats is voor de nieuwste bewoner, namelijk Lise. Jij ontvangt 19 contactpunten van het publiek.' Lise schrok iets op. Eigenlijk schrok Lise altijd iets als haar naam werd genoemd, puur uit onzekerheid.

'De derde plaats is voor een bewoonster die na vorige week gelukkig weer wat op is geklommen. Na je plek op de rode stoel ontvang jij, Scarlet, 14 contactpunten.

Darren, Melanie, Joe en Jayden, jullie ontvangen allevier 5 contactpunten. Ook deze week hebben we dus een nieuwe stemming moeten openen om te kijken wie er naast Lilly, jij ontving namelijk geen contactpunten van het publiek, in de gevarenzone zit. Helaas voor jou, Melanie, ben jij dat.'

De andere kandidaten mogen nu stemmen wie zij het liefst op de rode stoel zien.

Afbeelding
'Ik begin bij Joe. Wie zie jij het liefst op de rode stoel, Melanie of Lilly?' 'Melanie.'

'Femke. Wie zie jij het liefst op de rode stoel, Melanie of Lilly?' 'Melanie natuurlijk,' zei ze met een leuk lachje naar Lilly.

'Jayden. Wie zie jij het liefst op de rode stoel, Melanie of Lilly?' 'Melanie.'

'Dat zijn drie stemmen voor Melanie, nog één en jij mag plaats nemen op de rode stoel. Tammie. Wie zie jij het liefst op de rode stoel?' 'Lilly, van de stoel, naar de poort, in de limo, naar huis.'

'Darren. Wie zie jij het liefst op de rode stoel, Melanie of Lilly?' 'Ik zou nooit voor Melanie kiezen, dus Lilly.'

'Scarlet. Wie zie jij het liefst op de rode stoel, Melanie of Lilly?' 'Lilly,' en ze knikte naar Melanie.

'Dat betekent drie stemmen voor Melanie en drie voor Lilly. Lise, jij moet de knoop doorhakken. Wie gaat er op de rode stoel?' 'Ik.. ik..' zenuwachtig keek Lise de kamer rond. 'Ik kan dit niet.' 'Kom op, meid, je moet,' zei Melanie. 'Ja, zeg het maar gewoon,' vulde Lilly haar aan. 'Sorry, maar dan ja.. toch.. Lilly. Het spijt me. Het spijt me echt.' 'Geeft niks,' zei Lilly vriendelijk, ik ben het eigenlijk wel gewend. 'Kom maar op jongens,' zei ze terwijl ze op de stoel ging zitten.

Afbeelding
'Lise. Mag Lilly van jou blijven of moet ze vanavond de villa nog verlaten?' 'Blijven. Natuurlijk blijven. Om het goed te maken,' zei ze. 'Dankje, Lies,' antwoordde Lilly vrolijk.

'Lilly, je mag dus sowieso blijven,' zei de Stem, 'toch luisteren we nog even naar de andere bewoners.' 'Natuurlijk,' antwoordde ze. 'Scarlet, had Lilly van jou de villa moeten verlaten?' 'Ja.'

'Darren, had Lilly van jou de villa moeten verlaten of mocht ze blijven?' 'Van mij had ze eindelijk wel een keer mogen vertrekken.'

'Tammie, had Lilly van jou de villa..' 'VERTREKKEN,' antwoordde Tammie nog voordat de Stem was uitgepraat.

'Jayden, had Lilly van jou de villa moeten verlaten of had ze mogen blijven?' 'Wat mij betreft mag je gewoon blijven, Lil.'

'Femke, had Lilly van jou de villa moeten verlaten of had ze mogen blijven?' 'Blijven, natuurlijk.'

'Ten slotte Joe, had Lilly van jou de villa moeten verlaten of had ze mogen blijven?' 'Vertrekken. Nee natuurlijk niet, lief,' zei hij, 'jij blijft hier samen met mij tot het einde.'

Afbeelding
Hij pakte Lilly op van de stoel, omhelste haar en kuste haar lippen.
Afbeelding
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde

Haha, die Tammie ;p
Maar Lilly heeft al wel vaak mogen blijven zeg..
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Mikese

9.1 Benauwd

Afbeelding
Langzaam haalde Jayden zijn lippen van die van Femke. 'Het voelt zo goed nu tussen ons,' zei Jayden, 'ik heb dit nog nooit eerder voor iemand zo intens gevoeld.' Femke voelde dat er een 'maar' aan zat te komen en keek Jayden dus afwachtend in zijn ogen. 'Maar..,' begon hij. 'Ik wist het,' zei Femke, 'zeg het maar, wat doe ik verkeerd?' 'Niks,' lachte Jayden, 'helemaal niks. Maar onze relatie kan hier niet groeien. Niet op een gezonde manier, dus we zullen hem buiten de villa voort moeten zetten.' Femke's ogen werden groot. Buiten de villa voortzetten? Wat bedoelde hij daar dan weer mee? 'We hoeven nu niet samen uit het spel te gaan, maar één van ons zal moeten vertrekken, omdat onze relatie hier negatief beïnvloed zal worden. Nu zitten we misschien op een stabiel moment, omdat je zo goed met iedereen op kan schieten, maar eens barst de bom en dan gaat het mis, ook voor onze relatie.' 'Maar we kunnen dit juist als een test zien voor onze relatie, Jayden,' zei Femke hoopvol. Jayden zuchtte. 'We hebben nog maar net wat, onze relatie moet nog niet getest worden.' 'Maar ik wil echt nog niet weg, hoor! Dan zit ik elke avond alleen op de bank naar jou op de tv te kijken!' zei Femke teleurgesteld. 'Dat hoeft ook niet. Jij blijft en ik vertrek, deze week nog.'

Afbeelding
'Goedzo, Lise!' zei Tammie, 'Je bent een natuurtalent!' Voorzichtig tikte Lise met de stokjes op het drumstel. Scarlet glimlachte naar Lise. 'Netjes, hoor, meid,' zei ze. Tammie keek naar Scarlet, en weer naar Lise, en weer naar Scarlet, en weer naar Lise. Scarlet snapte wat ze bedoelde. Tammie wou een trio vormen met haar en Lise. 'Gaat niet gebeuren, lief,' zei Scarlet.

Afbeelding
'Natuurlijk wil ik graag dat ons viertal weer compleet wordt, maar Scarlet heeft het gewoon goed verprutst en..' 'En wat?' vroeg Joe. 'En.. uiteindelijk moet er toch iemand weg. Met z'n vieren komen we niet in de finale, want die bestaat maar uit drie mensen, dus Scarlet moet op den duur toch vertrekken.' 'Maar dat is nog zo ver weg, Melanie,' antwoordde Joe, 'we kunnen nu toch eerst anderen eruit werken?' Melanie zuchtte. 'Ik zal een poging wagen, maar ik kan niet beloven dat ik nu poeslief tegen haar ga doen en ook niet dat ik haar zal redden in een eventuele eliminatieronde.' 'Ondanks dat ze jou wel liet blijven?' 'Ondanks dat ze mij wel liet blijven.'

Afbeelding
Femke zat wat voor zich uit te turen op haar bed. Kon Jayden dit niet wat eerder zeggen? Lekker was dat, juist nu zegt hij dat hij deze week nog vertrekt. Moet ik het dan uitmaken? Blijft hij dan? Moet ik hem laten gaan? Waarom kan onze relatie hier niet groeien? Er kijken maar een paar miljoen mensen mee? En daarbij, wij merken daar niks van? Allerlei vragen spookten door Femke's hoofd. 'Wat is er aan de hand,' vroeg Lilly die net de slaapkamer in kwam na een uurtje op de hardloopband. 'Jayden wil weg,' snikte ze. 'Weg? Waarheen?' vroeg Lilly verbaasd. 'Hij gaat de villa verlaten.' Een traan rolde over Femke's wang. 'Kom eens hier,' zei Lilly en ze sloeg een arm om haar vriendin heen. 'Zo lang je mij nog hebt komt alles goed.'
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie