Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

270 berichten • Pagina 3 van 14

o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Re: My horrible youth

danks iedereen ;)

Afbeelding
ik werd wakker, ik hoopte dat het eigenlijk gewoon een nachtmerrie was en dat mijn ouders heel veel van me hielden en ik in een normale kamer sliep, dus ik durfde niet me ogen open te doen. Maar ik deed me ogen open en het was nog steeds de afschuwelijke gruwelijke waarheid.

Afbeelding
ik mocht naar de wc zonder te vragen, maar dan moest ik wel de wc schoonmaken ze zei eerst met een tandenborstel, maar uiteindelijk zorgde Jake ervoor dat ik het toch met een wc borstel mocht doen

Afbeelding
dus ik maakte die vieze wc schoon

Afbeelding
het was al 8 uur dus ik moest eigenlijk naar school, maar ik moest eerst alle bedden opmaken die van mezelf is oke maar de rest? gaat me te ver

Afbeelding
dus ik maakte braaf de bedden op eerst die van me ouders

Afbeelding
en daarna die van me broers

Afbeelding
dit was het laatste bed en kon ik gelukkig naar school, al was het al 10 uur en ik doe er 30 minuten over om op school te komen

Afbeelding
dus ik ging maar naar school, lopend moest ik maar want ik had geen fiets

Afbeelding
toen ik langs de bosjes liep, lag er een fiets in met een briefje:
'lieve Tanedra,
ik geef je deze fiets zodat je niet lopend naar school hoeft, leg de fiets elke keer hier terug ik neem hem dan mee naar mijn huis zodat die niet gestolen word

xxx Lily'
ik ben echt blij dat zij mijn beste vriendin is, ik kan niet zonder haar

Afbeelding
dus ik kwam om kwart over 10 op school aan, ik moest nablijven omdat ik gigantisch te laat was

Afbeelding
om 1 uur waren mijn broers uit, ze gingen niet tegelijk naar huis want Maarten was nog bezig met een project

Afbeelding
en uiteindelijk mocht ik om 6 uur naar huis, het was heel laat en ik verwachtte een preek van die heks

Afbeelding
dus ik fietste naar huis en zette ongemerkt de fiets achter een bosje voor Lily d'r huis

Afbeelding
en daar scheeuwde ze dan, 'EN WAAR BLEEF JE VERDOMME!!!! HEB JE DAN ECHT GEEN IDEE HOE ONGERUST IK WAS?! ALS JIJ DOOD WAS HÈ DAN DAN WAS ER NIEMAND OM SCHOON TE MAKEN, JIJ OERDOM KIND DIE JE ER BENT!!!!'

Afbeelding
er rolde tranen over mijn wangen, ze is nog nooit zo boos op mij geweest, ik probeerde haar rustig te krijgen maar ze werd alleen maar bozer en bozer, uiteindelijk moest ik zonder eten naar bed

Afbeelding
dus ik liep naar mijn kamertje, huilend en hongerig

Afbeelding
ze gaven mij een tafeltje en een stoel in ruil voor mijn nachtkastje, ze wilde namelijk niet dat ik in het huis huiswerk ging maken

Afbeelding
toen ik klaar was ging ik naar bed

Afbeelding
vandaag was net zo erg als altijd, ik ging vandaag voor het eerst stinkend en hongerig naar bed...

dit was de update voor vandaag ;)
ik hoop dat jullie het een zielige, mooie update vonden ;)
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

danks iedereen :)

Afbeelding
vandaag werd ik om 4 uur wakker, van mijn honger, dus ik bedacht me om stiekem naar binnen te gaan om een bord eten te pakken

Afbeelding
dus ik rende zo snel als ik kon naar binnen

Afbeelding
schoot naar de koelkast en deed die open, ik pakte een bord herfstsalade

Afbeelding
en voor ik het wist zat ik lekker te genieten van het bord herfstsalade

Afbeelding
ik zat op het bed iets te bedenken en te verzinnen, ik bedacht me om weg te lopen van huis, maar eerst douchen

Afbeelding
dus ik trok snel mijn kleren aan en rende heel snel weg

Afbeelding
ik fietste zo hard als ik kon

Afbeelding
om te douchen in het sportcentrum, gelukkig zag de receptioniste me niet dus, rende ik naar de douches

Afbeelding
ik had lekker gedoucht, het was al 9 uur dus ik kwam te laat op school, zodat ik daarna me plan kon uitbreiden en het daarna in werking kon zetten

Afbeelding
dus ik ging naar binnen, daar zei de vrouw achter de receptie heel nasaal, Jaah jongedame je bent te laat je kan weer een uurtje nablijven, gister ookal en vandaag weer. ik probeerde me lach in te houden

Afbeelding
om niet tegen die hoofden van de docenten aan te kijken vroeg ik of ik buiten mijn huiswerk mocht maken, en dat mocht gewoon!!

Afbeelding
maar daarna rende ik weg, weg van huis en die rot familie

Afbeelding
en ik belde bij Lily aan, ze deed open en ik gaf aan een stevige knuffel

Afbeelding
toen ik binnen was gaf ik nog een knuffel omdat ze zo lief is

Afbeelding
daarna vroeg ik of ik bij haar kon logeren, van haar mocht het en van haar moeder mocht het ook, ze wisten hoe mijn thuis situatie was dus ze wilde het me niet aan doen om me naar huis te sturen

Afbeelding
en alweer gaf ik haar een knuffel, en vertelde dat ik van haar hield

Afbeelding
haar moeder had macaroni met kaas gemaakt, eindelijk iets eten wat warm is, dacht ik

Afbeelding
en na 1 hap was ik al in de hemel, zo heerlijk als het was, ik bedankte haar en gaf haar een knuffel

Afbeelding
ik ging nog even tv kijken, want dat had ik ook nog nooit gezien

Afbeelding
en uiteindelijk sliep ik in een warm huis, wel op een bank maar in een warm huis...

dit was de update van vandaag, ik hoop dat jullie het een leuke update vonden :)
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
djon black
Snode rechterhand Snode rechterhand

Ik wist gewoon dat ze dat zal doen
en weer een leuke update nu wel leuk voor haar want ze hoeft niet weer naar huis die nacht iniedergeval kijken wat "de heks" gaat doen
Afbeelding
Mastvlag
Gentherapeut Gentherapeut

Mooie update... Ik dacht al dat dit ging gebeuren..
Ik vraag me af wat er hierna gebeurt...

Laatst gewijzigd door Mastvlag op do 25 feb 2010, 19:13, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
In dit stukje tekst hoor je je te uiten.. Maar omdat de regels strikt zijn, doe ik het kort en krachtig: (A)

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie