Jup is een download! Heb hem op de download pagina gezet, (voor de gene die het nog niet door had !:D) ik ga zuinig doen met de plaatjes die ik nog heb, dus om de twee dagen denk ik maar wat updaten..
Wauw, ik wil eigenlijk even kwijt om te zeggen dat ik het fantastisch vind dat jullie mijn verhaal (verhalen) zo leuk vinden! Het geeft mij echt de passie om telkens door te blijven gaan, en ik weet dat mijn laptop nu voor de zoveelste keer weg is.. maar in die tussen tijd ga ik verder schrijven en ideeën verder uitwerken en kan daarna gelijk weer updaten en alles wat ik wil! Alles om jullie niet teleur te stellen:)!
^Ik hoop het ook, anders krijg ik een nieuwe (Met een omweg natuurlijk, nee niet mijn ouders.. heb zelf betaald voor deze laptop) Als het goed is gaat dan z'n waarborg centrum waar hun bij zijn aangesloten een nieuwe voor mij eisen!
ik zit hard te brainstormen voor een sims 2 verhaal (is die nu aant installeren , die doet het vast wel) , dus ik hoop dat er zo eens inspiratie op komt.